JIPPIEJquote:Beste Marieke Broekmeulen,
Deze week was het erg spannend wie de Achtbaantester 2015 zou worden. Nu de stemmen zijn geteld, kan de winnaar bekend worden gemaakt! Wij van Uitmetkorting.nl willen jou van harte feliciteren met de overwinning. Jij bent de Achtbaantester 2015 geworden binnen jouw categorie.
Wat is jouw prijs?
Je hebt twee entreekaarten gewonnen voor zeven verschillende pretparken gewonnen. Dit zijn entreekaarten voor de volgende pretparken: de Efteling, Walibi Holland, Hellendoorn, Duinrell, Slagharen, Drievliet en Toverland.
Begin volgende week ontvang jij van ons persoonlijk een e-mail met daarin een gedetailleerd overzicht wat van jou wordt verwacht als achtbaantester. Daarbij ontvang je verdere informatie over het in ontvangst nemen van jouw prijs.
Voor nu willen we jou hartelijk bedanken voor jouw deelname en nogmaals feliciteren met de overwinning.
Met vriendelijke groet,
Redactie Uitmetkorting.nl
Gefeliciteerdquote:
Echt gaaf! De bevestiging!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Uh jaa ik zit hier wel te stuiteren ja!!!
Gefeliciteerd Marieke!quote:
ADHD stuitert ook al zonder die lading cafeďnequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:25 schreef Basp1 het volgende:
Gefeliciteerd.
Mogen we omdat we nu gestemd hebben ook nog opdrachten geven.
Dat je bijvoorbeeld eerst 1 liter cola moet drinken voordat je in een bepaalde achtbaan gaat.
Het mag ook wel een andere liter vloeistof zijn. Het gaat om de aftereffects.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ADHD stuitert ook al zonder die lading cafeďne
ah... ik had op beide gestemd...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:47 schreef Nizno het volgende:
Abel en Jan zijn ook door als junior en senior! Helemaal mooi
Geniaal idee, maar ik ga het niet uitvoerenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het mag ook wel een andere liter vloeistof zijn. Het gaat om de aftereffects.
gewoon een lekkere dikke hamburger en een milkshake is een veel beter ideequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geniaal idee, maar ik ga het niet uitvoeren
Milkshake mag ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een lekkere dikke hamburger en een milkshake is een veel beter idee
zonde, dan maar waterquote:
hmmm.... nou ik hoef geen vette hap voor een druk ritje in welke achtbaan dan ook. Zelfs niet voor een driebaanquote:Maar met een grote friet saté saus achter mijn kiezen ga ik gewoon de achtbaan in hoor.
"Holle bolle Gijs saté saus" daar begint een dagje Efteling mee toch
Alleen bestaan die dingen niet meer onder die naam geloof ik.
De achtbaan gaat meestal wel goed, ooit in Movieworld Germany urenlang lekker fudge lopen kanen en bier drinken, alle achtbanen met plezier doorstaan, maar daarna in een simpele ronddraaiende grote schommel was er geen houden meer aanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:26 schreef Nizno het volgende:
hmmm.... nou ik hoef geen vette hap voor een druk ritje in welke achtbaan dan ook. Zelfs niet voor een driebaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
FOK! Yeah
Insert zonnebril smiley ( zit mobiel)
zet het eens in FBquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey, jij!. Je naam is blauw. Regel is ff dat we makkelijk smileys kunnen invoeren via de mobile page.
Alstublieft hihi
Wat? Is aanklikken te moeilijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey, jij!. Je naam is blauw. Regel is ff dat we makkelijk smileys kunnen invoeren via de mobile page.
Alstublieft hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
die zie ik ook niet in de mobiele layout.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat? Is aanklikken te moeilijk?
[ afbeelding ]
android hierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef delano.888 het volgende:
Beide iphone toevallig? Ik heb android.
Hmm, heel bijzonder dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gvd man, de heldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Nizno het volgende:
ik zie bij instellingen in de mobiele layout iets staan.
boven aan op je naam klikken dan naar opties en daar emoticons op ja zetten en terug naar boven om op te slaan! (die laatste vergat ik eerst.
vrouwquote:
en dan nu ontopic voor ik meppen krijg van Markquote:
Technisch gezien.. FHF... Je zou promotie moeten krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu ontopic voor ik meppen krijg van Mark
kijk eens bij index wie er mods zijn in FHFquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Technisch gezien.. FHF... Je zou promotie moeten krijgen![]()
zie de FAQ van FHFquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
K zit mobile.. Zie dat niet![]()
Tips ? Hahaha ok klaar.
Idd, nu echt OnTopicquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh lol ik zag het niet staan bij instellingen maar die instelling zie je dus alleen via mobiel. Hendig. Iedereen weer blij
omg! Ik zie dit nu pas. Gefeliciteerd, Mariekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |