quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
FOK! Yeah
Insert zonnebril smiley ( zit mobiel)
zet het eens in FBquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey, jij!. Je naam is blauw. Regel is ff dat we makkelijk smileys kunnen invoeren via de mobile page.
Alstublieft hihi
Wat? Is aanklikken te moeilijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey, jij!. Je naam is blauw. Regel is ff dat we makkelijk smileys kunnen invoeren via de mobile page.
Alstublieft hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
die zie ik ook niet in de mobiele layout.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat? Is aanklikken te moeilijk?
[ afbeelding ]
android hierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef delano.888 het volgende:
Beide iphone toevallig? Ik heb android.
Hmm, heel bijzonder dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gvd man, de heldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Nizno het volgende:
ik zie bij instellingen in de mobiele layout iets staan.
boven aan op je naam klikken dan naar opties en daar emoticons op ja zetten en terug naar boven om op te slaan! (die laatste vergat ik eerst.
vrouwquote:
en dan nu ontopic voor ik meppen krijg van Markquote:
Technisch gezien.. FHF... Je zou promotie moeten krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu ontopic voor ik meppen krijg van Mark
kijk eens bij index wie er mods zijn in FHFquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Technisch gezien.. FHF... Je zou promotie moeten krijgen![]()
zie de FAQ van FHFquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
K zit mobile.. Zie dat niet![]()
Tips ? Hahaha ok klaar.
Idd, nu echt OnTopicquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh lol ik zag het niet staan bij instellingen maar die instelling zie je dus alleen via mobiel. Hendig. Iedereen weer blij
omg! Ik zie dit nu pas. Gefeliciteerd, Mariekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |