gwn ff op je beurt wachten toch vriendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef seto het volgende:
maar wat als er meer gymmers dan beschikbare hoeren zijn?
Instrinsieke handspieren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:46 schreef DiceMan het volgende:
Wat is de vrouw veroverende spiergroep? Ik wil trouwen met een jongedame maar moet nog eerst hard trainen
daar gebeurt shit die met de Nederlandse regelgeving nooit zou mogen, onmogelijk dusquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:45 schreef Questular het volgende:
Kunnen ze sziget niet beter naar Nederland toe halen of is het dan niet meer hip?
ik dacht al, bij m'n ouders lag ie ook al nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:29 schreef VMSDKR het volgende:
Sziget gaat het over toch?
Ik ga ook mee. Stuur gegevens wel even in de whatsappgroep tenzij je liever hebt dat ik het uitprint en volgende week op de meet meeneem.
Ohja je jas ligt nog hier.
Noquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:56 schreef no1uknow het volgende:
Hey fripsel, wanna play the rape game?
app hem even waar ie blijftquote:
Nou dat je je daar zorgen over maakt heeft natuurlijk niets met die zweetplek te maken ouwe aziaat!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:52 schreef seto het volgende:
je zou maar na gekoeld moeten
zo'n dikke zweetplek op het bed
Als jahroon eenmaal is geweest zullen er eerst herstelwerkzaamheden uitgevoerd moeten worden aan het meisje, ben ik bangquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
ik ga wel na jullie, dan kunnen jullie de kantjes ook nog een bietje raken haha
hey setoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:54 schreef seto het volgende:
hey gekoeld
hey dima
hey faeroer
hey jacqken
hey no1
hey sap
hey awesome
hey seto
hey
Mjah je moeder grappen zijn beter.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
Grote penisgrappen vind ik eik de saaiste vorm van humor. Schaam me een beetje.
Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.
Die broer was helemaal blij met mij ipv het accuzuur verhaal. "Oh yo, jij bent goede jongen mijn zusje geholpen tentamens en scriptie. Door jou nu mooi baan. Wacht maar totdat papa jouw ontmoet"
Hij bleef op afstand, maar was wel aanwezig zeg maar. Verder erg leuk gehad, en morgen weer, maar dan avondeten. Was al een crush van vroeger, dus moet wel goed komen. Beetje een cultuur clash maar niet onoverkoombaar.
Whahha dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik leg ze altijd uit om de grappenmaker een hak te zetten.
'Pff, ik zit vol man'
'Dat is niet wat de vrouw gisterenavond zei![]()
'
'Snappe jullie em allemaal?! Hij heeft dus echt ff mooi een partij seks gehad met zijn chick he. Wow.'
Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang. En idd broer + vader erbij. Heb tot drie keer gevraagd of dit de normale gang van daten is bij hen, zij zei ja en geen zorgen maken. Ik vind het prima verder.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker hoor. Is die kerel er dan weer bij? Als zij haar broer mee mag nemen, mag jij dan een gymbroeder meenemen? Ik zal dan niet overaanwezig doen!
Draagt ze dat zelf ook? Is het Crip?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang. En idd broer + vader erbij. Heb tot drie keer gevraagd of dit de normale gang van daten is bij hen, zij zei ja en geen zorgen maken. Ik vind het prima verder.
Ja man. Ik hou daar wel van. Stuur nummers maar door. beetje met die broer ouwehoeren, vet gezellig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang.
Ja, ze is Turkse, volgens mij is Crip Marokkaanse.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Draagt ze dat zelf ook? Is het Crip?
Haha ja klopt idd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja, ze is Turkse, volgens mij is Crip Marokkaanse.
Ik was gewoon een hert in volle koplampen toen die broer het gesprek met mij begon, na 5 minuten hartslag 300 BPM beetje theedrinken met kcal rijke koeksuikerdingen erbij ging het weer goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Had echt geld voor kaartje betaald om die date te mogen aanschouwen ik zeg eerlijk
Haha. Lijkt me best geestig allemaal. Jij weet dat je haar uit elkaar wil trekken. Zij weet dat je haar uit elkaar wil trekken. Hij weet dat je zijn zusje uit elkaar wil trekken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik was gewoon een hert in volle koplampen toen die broer het gesprek met mij begon, na 5 minuten hartslag 300 BPM beetje theedrinken met kcal rijke koeksuikerdingen erbij ging het weer goed.
Ik zeg eerlijk, vuur tussen 2 zonder hand kunnen/mogen vasthouden is ziekte moeilijk. Even doorzetten. Ze is het (voor mij) awkward gedoe wel waard zeg maar. Geen moeite hoeven doen met moeilijk op 1 lijn proberen te zitten qua gesprekstof is ook wel is een keer fijn.
Sap. Ff eerlijk. Vrienden onder elkaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
http://imgur.com/a/xu7i2
Waar staat dit beeld? En hoeveel kost een replica?
is this the real lifequote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang. En idd broer + vader erbij. Heb tot drie keer gevraagd of dit de normale gang van daten is bij hen, zij zei ja en geen zorgen maken. Ik vind het prima verder.
Ik zou een legit goede realdoll wel eens willen raken ja, gewoon om te kijken hoe het is.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sap. Ff eerlijk. Vrienden onder elkaar.
Een legit goede realdoll, met of zonder piemel attachment, whatever floats your goat.
Zou je doen of niet?
Rip alvast aan de nabestaandenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit.quote:
samequote:Op donderdag 20 augustus 2015 02:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit.
Zou nooit paki's, torkoes of marocs daten maar dat ben ik dan hé. Die culturen zijn te verneukt om een fatsoenlijke relatie te hebben.
Maarja we zien faeroer binnenkort wel samen met IS strijden voor een plekje in de hemel.
R.I.P.
Cultuur clash noemt ie dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.
Die broer was helemaal blij met mij ipv het accuzuur verhaal. "Oh yo, jij bent goede jongen mijn zusje geholpen tentamens en scriptie. Door jou nu mooi baan. Wacht maar totdat papa jouw ontmoet"
Hij bleef op afstand, maar was wel aanwezig zeg maar. Verder erg leuk gehad, en morgen weer, maar dan avondeten. Was al een crush van vroeger, dus moet wel goed komen. Beetje een cultuur clash maar niet onoverkoombaar.
Heb een lange periode nauw met haar samengewerkt. Was destijds alleen niet single.quote:
hey beachquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:31 schreef Beach het volgende:
vanochtend bijna out gegaan na het deadliften
Dat topic is best wel raar geworden. Al die zomer bro's die ineens tof komen doen met voetbalschema's.quote:
Ik schilder met woorden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:17 schreef Awesome_ het volgende:
omg ze omschrijft echt PRESIES een super awkward situatie met woorden hahaah omg omg
Ons?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:49 schreef stinkie het volgende:
Maar het is wel jammer dat de bloedlijnen verdund worden op,deze manier. Ons ras gaat ten onder zo
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:05 schreef Deuce92 het volgende:
Echt interessant, dat ga ik zeker lezen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Faeroer het volgende:
Laat ook maar.
Dit is geen confrontatie waard.
DM's en PM's hoeven niet.
Finnen en Turken is allemaal één pot nat, zijn allemaal tasjesrovers en bontkraagmensen. Past wel prima bij elkaar dus.quote:
quote:Ik heb vorig jaar 3 maanden getraind. Iedereen gebruikt toch supplementen om snel vooruit te gaan in het begin? Ik vind eiwitshakes gwn heel smerig dus ben ik overgestapt op creatine.
Ja, na een DM-wisseling met een of andere kale hier had ik ineens een banquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, na een DM-wisseling met een of andere kale hier had ik ineens een ban
De moeite niet waard. Ik zie 't forum vanzelf wel een keer op zwart gaan. Input is blijkbaar niet gewenst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Wat zei je tegen Danny? De waarheid zeker.
Yup.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De moeite niet waard. Ik zie 't forum vanzelf wel een keer op zwart gaan. Input is blijkbaar niet gewenst.
Omg faeroer, je gaat voor een haramplow hé, die zijn meestal cawckhungry as fuck, verberg je NAW gegevens alvastquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Faeroer het volgende:
Laat ook maar.
Dit is geen confrontatie waard.
DM's en PM's hoeven niet.
En jij bent lelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Finnen en Turken is allemaal één pot nat, zijn allemaal tasjesrovers en bontkraagmensen. Past wel prima bij elkaar dus.
Gesluierde chick he zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb een lange periode nauw met haar samengewerkt. Was destijds alleen niet single.
En ja wellicht ben ik een beetje naïef maar weglopen omdat de familie een beetje traditioneel is? Ik vind het wel een leuke afwisseling in vergelijking met een ex die als een hoer dansend op clubtafels de aaandacht wilt trekken.
Is dat niet al de next step, als mahram erbij is?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nja als je ervan bewust bent vanaf het begin is het prima, maar besef je wel dat het écht de komende tijd zo gaat zijn dat je niet alleen met dr bent, en een verloving dan de enige manier is om alone time door te brengen.
Hoop echt dat het werkt voor je.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat niet al de next step, als mahram erbij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |