wow beach doe rustigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
nee dat gekanker (ja doe een tr doet me niks) over whatsapp
elke fucking dag
Ik ben een tokkie dus ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:02 schreef VMSDKR het volgende:
Wie heeft er hier eigenlijk tats? Dreamerbulk tellen we voor het gemak even niet mee.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
Mogen we straks ook zeker niet meer over whatsapp praten.
Dat vind ik wel mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:34 schreef Questular het volgende:
Ik heb een japanse "sleeve" op mn been. Vanaf mn enkel tot net onder mn knie. Koi + Japans masker en de gebruikelijke bloemen etc
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
mijn zusje een chick met blote tieten op haar onderarm.
Haha het is iets van een kunstwerk oid, ziet er wel stijlvol uit. Niet zo'n zeemanstattoo. Zou het zelf alleen niet zo snel op mijn onderarm nemen.quote:
waarom neem je dan een japanse sleeve vriendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:45 schreef Questular het volgende:
Daarom heb ik ook voor mn been gekozen. Te zichtbaar op je armen en helaas is een groot deel van Nederland nog wel zo ouderwets om mensen af te rekenen op het hebben van tats.
hey Sapstengel waar heb je die foto opgeduikeld??quote:Op woensdag 19 augustus 2015 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey no1
ben jij dit?
[ afbeelding ]
hey seto maatquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:54 schreef seto het volgende:
hey gekoeld
hey dima
hey faeroer
hey jacqken
hey no1
hey sap
hey awesome
hey seto
hey
quote:
hahahaha gaat dit nog steeds door elke dag? wanneer voeg je nou eens daad bij woord bietsjquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
nee dat gekanker (ja doe een tr doet me niks) over whatsapp
elke fucking dag
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Denk eraan, dit komt van dezelfde man die elke week nepberichtjes plaatst over meets die niet hebben plaatsgevonden en over een niet bestaande whatsappgroep.
Stond op die loldutchpeoplequote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey Sapstengel waar heb je die foto opgeduikeld??
Yellow claw is ook baas vind ik, gaat live wel echt helemaal los. En het is ook wel gewoon lekker fout. Net als Major Lazer idd, die had ik alleen helaas gemist op Sziget toen ik er was.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:57 schreef no1uknow het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar Yellow Claw, Major Lazer waren 'live' wel ziektevet.
Beste plek op aarde toch voor een week?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jo het was ziektehard
moeilijk heet met 38 graden elke dag
ja man overal tieten en gewillige vrouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beste plek op aarde toch voor een week?
Daarom moet je ook altijd vip camping doen, maat. Gewoon tot 5 uur aan de pool hangen bier drinken en kut roepen.
idd daar mag je niet in sommige hotels, saunas en zwembaden als je tattoos hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:46 schreef seto het volgende:
[..]
waarom neem je dan een japanse sleeve vriend
in japan word je er helemaal op afgerekend
ik had mijn penis ook in een Duits meisje gestopt in Budapest. Was alleen niet op Sziget.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:44 schreef seto het volgende:
ik heb mijn penis NIET in een duitse mädchen gestopt
moet ik daarvoor naar sziget?
nopequote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
In heb een keer in Duitsland mijn penis in een meisje gestopt
telt dat ook?
Ja maak wel even datumprikkerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
gwn citytrip met de crew toch
gooi het ff in de appgroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:26 schreef seto het volgende:
wat maakt nou een echte man?
naast henkgwn met ze allen naar de hoeren toch vriend gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roemeense meisjes ook echt 90% is chick daar.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
jij moet naar croatia daar echte lkkre meisje
quote:Was on long overnight bus ride and petite asian girl next to me starts sleeping and gradually shifts closer to me. i do and say nothing, but after an hour or so passes I too fall asleep. I suddenly feel the girl place her head all the way up my shoulder. I pretend to be asleep also and reciprocate by laying on her head. This continues for 10 minutes or so and she starts rubbing her feet on my lap and places her leg over mine. At this point I was like wtf and moved my leg, she immediate moves away and doesn't try to sleep on me anymore throughout the trip. Bus arrives, I leave quickly to avoid awkwardness. Not a single word was exchanged throughout the whole trip because she was (or pretending to) to asleep the whole time.
So my question is, Did she want the d?
ploegendienstquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef seto het volgende:
maar wat als er meer gymmers dan beschikbare hoeren zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |