quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat smerig ditHoe heeft ze het daarin gekregen? Tampons uitknijpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet haast wel ja. Of boven het potje hangen en hard persen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het daarin gekregen? Tampons uitknijpen?
dude hoe weet jij ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat ze dan te hard perst en al die klontjes te hard er uit komen en er oud bloed uit de pot weer omhoog spettert.![]()
doe normaal manquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat ze dan te hard perst en al die klontjes te hard er uit komen en er oud bloed uit de pot weer omhoog spettert.![]()
Je moet zoeken naar een Nederlandse gast, vol tats, vorig jaar heette die Dennis Bergkamp, jaar daarvoor Ruud Gullit, een oud-voetballer schuilnaam dus. die voorziet alle nederlanders van materiaal en verkoopt paracetamols aan de hongaren zelf voor 20euro hahaquote:
Denk eraan, dit komt van dezelfde man die elke week nepberichtjes plaatst over meets die niet hebben plaatsgevonden en over een niet bestaande whatsappgroep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet zoeken naar een Nederlandse gast, vol tats, vorig jaar heette die Dennis Bergkamp, jaar daarvoor Ruud Gullit, een oud-voetballer schuilnaam dus. die voorziet alle nederlanders van materiaal en verkoopt paracetamols aan de hongaren zelf voor 20euro haha
srs.
haha goeiequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Denk eraan, dit komt van dezelfde man die elke week nepberichtjes plaatst over meets die niet hebben plaatsgevonden en over een niet bestaande whatsappgroep.
Ik had nog dreadlocks toen ik voor het laatst op sziget was, werd echt 50 keer per dag gevraagd of ik wiet had.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
Sander moet gewoon ff zoeken naar een Nederlandse jongen met bruin haar en +- 180.
Zijn er daar vast niet zo veel van.
sap geen disrespect ofzo, maar wat bezielde je? wilde je zo graag een neger zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had nog dreadlocks toen ik voor het laatst op sziget was, werd echt 50 keer per dag gevraagd of ik wiet had.
toen kreeg je een baan en mocht je niet meer komen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nee was toen soort van hippie ofzo. Nouja ik blowde, deed aan skateboarden en de helft van mijn vrienden woonden in een kraakpand.
Whaha nee was toen nog student. Veel mensen daar werkten ook wel, paar zaten bij groenlinks enz.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
toen kreeg je een baan en mocht je niet meer komen?
Soms vergeet ik dat jij zo'n linkse kutpuber was/bent met alle enge clichés van dien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha nee was toen nog student. Veel mensen daar werkten ook wel, paar zaten bij groenlinks enz.
Haha ja was. Eigenlijk wel raar als ik er zo aan terugdenk. Was zelf ook niet enorm links hoor, als ik echt bij hardcore hippies en vegans kwam dacht ik wel wat is deze.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat jij zo'n linkse kutpuber was/bent met alle enge clichés van dien.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef seto het volgende:
yo ik las in de WA groep dat er wat grappigs aan de hand was?
Ga ze nou niet wijzer makenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Meets zijn niet echt (zit er wel een in de planning nu), wa groep bestaat gwn hoor??
Insert beach-hissyfit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Meets zijn niet echt (zit er wel een in de planning nu), wa groep bestaat gwn hoor??
quote:
Wow TR geplaatstquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
alsof ik ooit nog bij het kankergroepje wil na elke keer dezelfde grap
inb4 tr
Susteren is de enige echte alpha man op dit forum. Een echte baas die solide swag heeft en bitches pullt alsof het niets is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
lol weten mensen nog steeds niet dat susteren me kloon was
Ik koop wel een pak in landelijke kleuren. Gelukkig ben ik niet te breed geworden zodat ik altijd later nog voor de klas kan staan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:45 schreef Questular het volgende:
Altijd al een stukje Susteren swag willen hebben???
V&A / [TK] Tissot Le Locle herenhorloge (automatisch)
dit is je kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |