abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155366725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.

Die broer was helemaal blij met mij ipv het accuzuur verhaal. "Oh yo, jij bent goede jongen mijn zusje geholpen tentamens en scriptie. Door jou nu mooi baan. Wacht maar totdat papa jouw ontmoet" :D

Hij bleef op afstand, maar was wel aanwezig zeg maar. Verder erg leuk gehad, en morgen weer, maar dan avondeten. Was al een crush van vroeger, dus moet wel goed komen. Beetje een cultuur clash maar niet onoverkoombaar.
:D :D
Lekker hoor. Is die kerel er dan weer bij? Als zij haar broer mee mag nemen, mag jij dan een gymbroeder meenemen? Ik zal dan niet overaanwezig doen!
BEASTMODE
pi_155366813
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik leg ze altijd uit om de grappenmaker een hak te zetten.

'Pff, ik zit vol man'

'Dat is niet wat de vrouw gisterenavond zei ;) ;) '

'Snappe jullie em allemaal?! Hij heeft dus echt ff mooi een partij seks gehad met zijn chick he. Wow.'
Whahha dat is wel een goed idee _O-
pi_155366846
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:56 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

:D :D
Lekker hoor. Is die kerel er dan weer bij? Als zij haar broer mee mag nemen, mag jij dan een gymbroeder meenemen? Ik zal dan niet overaanwezig doen!
Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang. En idd broer + vader erbij. Heb tot drie keer gevraagd of dit de normale gang van daten is bij hen, zij zei ja en geen zorgen maken. Ik vind het prima verder.
pi_155366907
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:00 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang. En idd broer + vader erbij. Heb tot drie keer gevraagd of dit de normale gang van daten is bij hen, zij zei ja en geen zorgen maken. Ik vind het prima verder.
Draagt ze dat zelf ook? Is het Crip?
pi_155366912
quote:

[..]

Ze heeft vast wel een paar mooie zussen over voor je. Je moet wel van hijab's houden ben ik bang.
Ja man. Ik hou daar wel van. Stuur nummers maar door. beetje met die broer ouwehoeren, vet gezellig.
BEASTMODE
pi_155366961
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Draagt ze dat zelf ook? Is het Crip?
Ja, ze is Turkse, volgens mij is Crip Marokkaanse.
pi_155367045
Had echt geld voor kaartje betaald om die date te mogen aanschouwen ik zeg eerlijk
BEASTMODE
pi_155367107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:03 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ja, ze is Turkse, volgens mij is Crip Marokkaanse.
Haha ja klopt idd.

Maar heeft opzicht wel iets. Zag op het station altijd zo'n chick. Slank, hoge hakken, skinny jeans en dan een hoofddoek op. Kreeg altijd wel haramboner daarvan.
pi_155367236
Elke avond lekker eten. Mooi onderdanig. Echt helemaal niks mis mee.
BEASTMODE
pi_155367374
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Had echt geld voor kaartje betaald om die date te mogen aanschouwen ik zeg eerlijk
Ik was gewoon een hert in volle koplampen toen die broer het gesprek met mij begon, na 5 minuten hartslag 300 BPM beetje theedrinken met kcal rijke koeksuikerdingen erbij ging het weer goed.

Ik zeg eerlijk, vuur tussen 2 zonder hand kunnen/mogen vasthouden is ziekte moeilijk. Even doorzetten. Ze is het (voor mij) awkward gedoe wel waard zeg maar. Geen moeite hoeven doen met moeilijk op 1 lijn proberen te zitten qua gesprekstof is ook wel is een keer fijn.
pi_155367518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik was gewoon een hert in volle koplampen toen die broer het gesprek met mij begon, na 5 minuten hartslag 300 BPM beetje theedrinken met kcal rijke koeksuikerdingen erbij ging het weer goed.

Ik zeg eerlijk, vuur tussen 2 zonder hand kunnen/mogen vasthouden is ziekte moeilijk. Even doorzetten. Ze is het (voor mij) awkward gedoe wel waard zeg maar. Geen moeite hoeven doen met moeilijk op 1 lijn proberen te zitten qua gesprekstof is ook wel is een keer fijn.
Haha. Lijkt me best geestig allemaal. Jij weet dat je haar uit elkaar wil trekken. Zij weet dat je haar uit elkaar wil trekken. Hij weet dat je zijn zusje uit elkaar wil trekken.
Iedereen weet het. :D zou echt moeite hebben om dat spanningsveld niet aan te mogen boren weetje.

Ga je ook bekeren als het moet?
BEASTMODE
pi_155369166
http://imgur.com/a/xu7i2

Waar staat dit beeld? En hoeveel kost een replica?
pi_155369263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
http://imgur.com/a/xu7i2

Waar staat dit beeld? En hoeveel kost een replica?
Sap. Ff eerlijk. Vrienden onder elkaar.

Een legit goede realdoll, met of zonder piemel attachment, whatever floats your goat.

Zou je doen of niet?
BEASTMODE
pi_155369526
quote:
18s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:28 schreef Champy het volgende:

[..]

No
that's the spirit
pi_155369570
quote:

[..]

is this the real life
pi_155369774
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:20 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Sap. Ff eerlijk. Vrienden onder elkaar.

Een legit goede realdoll, met of zonder piemel attachment, whatever floats your goat.

Zou je doen of niet?
Ik zou een legit goede realdoll wel eens willen raken ja, gewoon om te kijken hoe het is.

Zou er alleen geen paar duizend euro voor betalen.
pi_155369910
quote:

[..]

Rip alvast aan de nabestaanden
  donderdag 20 augustus 2015 @ 02:27:42 #243
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_155371316
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:49 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Rip alvast aan de nabestaanden
Dit.

Zou nooit paki's, torkoes of marocs daten maar dat ben ik dan hé. Die culturen zijn te verneukt om een fatsoenlijke relatie te hebben.

Maarja we zien faeroer binnenkort wel samen met IS strijden voor een plekje in de hemel.

R.I.P.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_155371675

Hey Faeroer ben jij op die plaatje?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:03:16 #245
69994 seto
-|||--------|||-
pi_155372376
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 02:27 schreef Drinky het volgende:

[..]

Dit.

Zou nooit paki's, torkoes of marocs daten maar dat ben ik dan hé. Die culturen zijn te verneukt om een fatsoenlijke relatie te hebben.

Maarja we zien faeroer binnenkort wel samen met IS strijden voor een plekje in de hemel.

R.I.P.
same

die bitch hoeft maar 1x boos te worden (terecht of onterecht) en je hebt die familie meteen op je, chill man
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_155372623
Dan loopt ie toch gewoon weer weg van de problemen? Opgelost.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:12:56 #247
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_155373234
Zei mag toch werken van vader is moderne familie
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:22:12 #248
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155373379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.

Die broer was helemaal blij met mij ipv het accuzuur verhaal. "Oh yo, jij bent goede jongen mijn zusje geholpen tentamens en scriptie. Door jou nu mooi baan. Wacht maar totdat papa jouw ontmoet" :D

Hij bleef op afstand, maar was wel aanwezig zeg maar. Verder erg leuk gehad, en morgen weer, maar dan avondeten. Was al een crush van vroeger, dus moet wel goed komen. Beetje een cultuur clash maar niet onoverkoombaar.
Cultuur clash noemt ie dit.

Lever maar een testikel in.
pi_155373437
Hij kiest ze wel uit he...
pi_155374378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:25 schreef Questular het volgende:
Hij kiest ze wel uit he...
Heb een lange periode nauw met haar samengewerkt. Was destijds alleen niet single.

En ja wellicht ben ik een beetje naïef maar weglopen omdat de familie een beetje traditioneel is? Ik vind het wel een leuke afwisseling in vergelijking met een ex die als een hoer dansend op clubtafels de aaandacht wilt trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')