gwn ff op je beurt wachten toch vriendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef seto het volgende:
maar wat als er meer gymmers dan beschikbare hoeren zijn?
Instrinsieke handspieren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:46 schreef DiceMan het volgende:
Wat is de vrouw veroverende spiergroep? Ik wil trouwen met een jongedame maar moet nog eerst hard trainen
daar gebeurt shit die met de Nederlandse regelgeving nooit zou mogen, onmogelijk dusquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:45 schreef Questular het volgende:
Kunnen ze sziget niet beter naar Nederland toe halen of is het dan niet meer hip?
ik dacht al, bij m'n ouders lag ie ook al nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:29 schreef VMSDKR het volgende:
Sziget gaat het over toch?
Ik ga ook mee. Stuur gegevens wel even in de whatsappgroep tenzij je liever hebt dat ik het uitprint en volgende week op de meet meeneem.
Ohja je jas ligt nog hier.
Noquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:56 schreef no1uknow het volgende:
Hey fripsel, wanna play the rape game?
app hem even waar ie blijftquote:
Nou dat je je daar zorgen over maakt heeft natuurlijk niets met die zweetplek te maken ouwe aziaat!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:52 schreef seto het volgende:
je zou maar na gekoeld moeten
zo'n dikke zweetplek op het bed
Als jahroon eenmaal is geweest zullen er eerst herstelwerkzaamheden uitgevoerd moeten worden aan het meisje, ben ik bangquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
ik ga wel na jullie, dan kunnen jullie de kantjes ook nog een bietje raken haha
hey setoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:54 schreef seto het volgende:
hey gekoeld
hey dima
hey faeroer
hey jacqken
hey no1
hey sap
hey awesome
hey seto
hey
Mjah je moeder grappen zijn beter.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
Grote penisgrappen vind ik eik de saaiste vorm van humor. Schaam me een beetje.
Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |