quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Faeroer het volgende:
Laat ook maar.
Dit is geen confrontatie waard.
DM's en PM's hoeven niet.
Finnen en Turken is allemaal één pot nat, zijn allemaal tasjesrovers en bontkraagmensen. Past wel prima bij elkaar dus.quote:
quote:Ik heb vorig jaar 3 maanden getraind. Iedereen gebruikt toch supplementen om snel vooruit te gaan in het begin? Ik vind eiwitshakes gwn heel smerig dus ben ik overgestapt op creatine.
Ja, na een DM-wisseling met een of andere kale hier had ik ineens een banquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja, na een DM-wisseling met een of andere kale hier had ik ineens een ban
De moeite niet waard. Ik zie 't forum vanzelf wel een keer op zwart gaan. Input is blijkbaar niet gewenst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Wat zei je tegen Danny? De waarheid zeker.
Yup.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De moeite niet waard. Ik zie 't forum vanzelf wel een keer op zwart gaan. Input is blijkbaar niet gewenst.
Omg faeroer, je gaat voor een haramplow hé, die zijn meestal cawckhungry as fuck, verberg je NAW gegevens alvastquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Faeroer het volgende:
Laat ook maar.
Dit is geen confrontatie waard.
DM's en PM's hoeven niet.
En jij bent lelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Finnen en Turken is allemaal één pot nat, zijn allemaal tasjesrovers en bontkraagmensen. Past wel prima bij elkaar dus.
Gesluierde chick he zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heel leuk, kende haar al jaren vanwege studieverleden en lange tijd niet gezien dus klikte meer dan normaal.
Die broer was helemaal blij met mij ipv het accuzuur verhaal. "Oh yo, jij bent goede jongen mijn zusje geholpen tentamens en scriptie. Door jou nu mooi baan. Wacht maar totdat papa jouw ontmoet"
Hij bleef op afstand, maar was wel aanwezig zeg maar. Verder erg leuk gehad, en morgen weer, maar dan avondeten. Was al een crush van vroeger, dus moet wel goed komen. Beetje een cultuur clash maar niet onoverkoombaar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb een lange periode nauw met haar samengewerkt. Was destijds alleen niet single.
En ja wellicht ben ik een beetje naïef maar weglopen omdat de familie een beetje traditioneel is? Ik vind het wel een leuke afwisseling in vergelijking met een ex die als een hoer dansend op clubtafels de aaandacht wilt trekken.
Is dat niet al de next step, als mahram erbij is?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nja als je ervan bewust bent vanaf het begin is het prima, maar besef je wel dat het écht de komende tijd zo gaat zijn dat je niet alleen met dr bent, en een verloving dan de enige manier is om alone time door te brengen.
Hoop echt dat het werkt voor je.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is dat niet al de next step, als mahram erbij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |