Waarom zouden ze dat niet menen? Zou jij überhaupt op iemand afstappen om hem aan te spreken als je niet zou denken dat die persoon leuk is? Vinden dat iemand er leuk uitziet is het absolute minimum om zo'n gesprek aan te gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misschien iets verder in het gesprek maar ik krijg altijd het gevoel dat mensen het niet menen als ze daarmee openen..
Nu is dat waarschijnlijk ook onderdeel van het probleem dat ik pas 1x een date heb gescoord in de bar
Dat vind ik dus ook, maar volgens mij gelden er andere fatsoensnormen bij een Tinder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens, maar ik probeer ze tenminste een kans te geven. Niet reageren en meteen verwijderen vind ik vrij onbeleefd.
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet redelijk zeker van niet. Ik word er heel onzeker van als mensen dat zo direct tegen me zouden zeggen...
Ja ik ben redelijk wantrouwend
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat sommige verdwijnen na het lezen van m'n profiel
Op tinder like je inderdaad de foto, op anders sites kijk ik meestal ook even in het profiel. toch even kijken hoe iemand is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:07 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch ook neem ik aan?
Ik heb vaak genoeg een match waarvan ik denk; Hoe kan ik dit nu in godsnaam geliked hebben.
Wacht even.....wil je nu beweren dat het voor alle vrouwen anders werkt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.
De ene vrouw die zweert weg bij de hallo hoe gaat het, en de andere wil weer iets origineels.
De ene keer probeer ik het met een hallo, de andere keer met commentaar op een foto, en ook soms gewoon met: hallo je ziet er leuk uit op de foto.
Openingszinnen zijn gewoon irritant
Voor vrouwen is lijkt
[..]
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?
Ik heb het ook alleen in het 'wild' waar ik überhaupt al nauwelijks wordt aangesproken. Vriendjes vond ik vooral via vrienden / evenementen etc. Maar in een bar nog nooit. Na de middelbare school een schoolvriend gevraagd hoe het nou kwam dat ik niemand mij leuk vond en mijn vriendin zo ongeveer door elke jongen wel een liefdesverklaring had gehad. Volgens hem was ik niet benaderbaar. Dus zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet menen? Zou jij überhaupt op iemand afstappen om hem aan te spreken als je niet zou denken dat die persoon leuk is? Vinden dat iemand er leuk uitziet is het absolute minimum om zo'n gesprek aan te gaan.
En ja, zelfs als die kerel alleen op zoek is naar een one night stand, dan vindt hij nog steeds dat je er leuk uitziet. Ik neem aan dat de overgrote meerderheid van de mannen zijn penis liever niet in iemand steekt die hij absoluut niet aantrekkelijk vindt, zelfs niet voor een one night stand.
Het is trouwens - voor mij althans - een enorme afknapper als een vrouw niet het zelfvertrouwen heeft om een compliment te accepteren.
Whut. Dan ben je wel heel fanatiek aan het swipen hoor... Of een enorme stoot, dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar volgens mij gelden er andere fatsoensnormen bij een Tinder.
Daarbij zal het misschien ook zo zijn dat een vrouw meerdere matches per dag krijgt en dus niet de tijd wil nemen om iedereen ''netjes'' een bericht te sturen, op een gegeven moment ben je dat wel zat lijkt me als je veel matches hebt.
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:27 schreef Yesse het volgende:
Whut. Dan ben je wel heel fanatiek aan het swipen hoor... Of een enorme stoot, dat kan ook.
Ik zei het toch niet hardop he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht even.....wil je nu beweren dat het voor alle vrouwen anders werkt?![]()
Oei oei, da's glad ijs hier hoor
Ja maar kijk eens naar de feiten: net nieuw op Tinder dus nog een volledig frisse lijst, 50+ in het weekend dus die hoefde alleen boodschappen te doen (quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.
Er zijn volgens mij hordes mannen die alles (!) naar rechts swipen.
Haha ja dat zal best wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens naar de feiten: net nieuw op Tinder dus nog een volledig frisse lijst, 50+ in het weekend dus die hoefde alleen boodschappen te doen () ... Die heeft een groot deel van dat weekend zitten swipen hoor
Nee dat niet eens, voornamelijk dat ik niet opzoek ben en andere dingen die ik hier niet ga zetten een plus zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?
Er zullen er best tussen zitten die bij bijna elke swipe een match hebben, dat geloof ik graag. Maar voor mannen is dat ook best te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.
Ah joh als een vrouw je interesant vind en je zegt boe zal ze nog leuk reageren. Hey kut zal lastiger wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.
De ene vrouw die zweert weg bij de hallo hoe gaat het, en de andere wil weer iets origineels.
Of vaak een dooddoenerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je echt niks weet kan je altijd nog vragen hoe haar weekend was of of ze nog weekend plannen heeft. Kom je vaak ook wel mee weg.
Ik maak toch wel een soort van selectiequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:43 schreef Patoshik het volgende:
Op tinder swipe ik ook alles naar rechts. Kom je echt de leukste mensen tegen.
Ah je komt er vaak mee weg. Wat ik altijd deed was gewoon kijken naar profiel of foto en daar wat bij verzinnen.quote:
Dat lukt bij een aantal ook wel aardig jahquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je komt er vaak mee weg. Wat ik altijd deed was gewoon kijken naar profiel of foto en daar wat bij verzinnen.
Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat lukt bij een aantal ook wel aardig jah
Tinder, volgens mij twee jaar geleden nog een stuk populairder toen het nog hip was. Hoe is de man vrouw verhouding?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor nu:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Tinder, volgens mij twee jaar geleden nog een stuk populairder toen het nog hip was. Hoe is de man vrouw verhouding?
Sinds kort trek ik m'n bek in deze eckte leventje open.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:44 schreef Silenus het volgende:
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zin had bij mij eigenlijk wel echt gewerkt
Al een nieuwe date gepland?quote:
Is dat zo? Sinds wanneer houden vrouwen ervan om zomaar aangesproken te worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds kort trek ik m'n bek in deze eckte leventje open.
Werkt veul beter
Nope.quote:
whynotboth.gifquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:44 schreef Silenus het volgende:
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn.
Why not?quote:
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds wanneer houden vrouwen ervan om zomaar aangesproken te worden?
Druk met werk.quote:
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.
Ik kom bijv net van een date af wie ik zaterdag aanspraak met:"goh,jij kijkt boos".
Vaak is dit not done.
Je kan zelfs zeggen:" ik heb een bloempot op mn kop!" En dat je later zegt:" heb jij mijn bloempot gezien?"
Ligt er aan hoe je het brengt hoor. Is op Tinder niet mogelijk maar als je het goed brengt werkt veel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.
We hebben het nu over IRL.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het brengt hoor. Is op Tinder niet mogelijk maar als je het goed brengt werkt veel.
Daarom zeg ik, het ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
We hebben het nu over IRL.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.
Ik kom bijv net van een date af wie ik zaterdag aanspraak met:"goh,jij kijkt boos".
Vaak is dit not done.
Je kan zelfs zeggen:" ik heb een bloempot op mn kop!" En dat je later zegt:" heb jij mijn bloempot gezien?"
Had ik toevallig schot in de roos met die ene. Wel toevallig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.
Was zij blijkbaar ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:14 schreef Floxen het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo zou ik dan kijken. Maar als je verder leuk bent, dan ben ik bereid die zinnen te vergeten.
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Was zij blijkbaar ook.
Gisteravond de date gehad en die is met 2 kussen afgerond. Dus ja dat ging prima.
Alsdus: het maakt geen reedt uit WAT het maakt een reedt uit HOE je je openingszin zegt.
En klopt, het is net als deur aan deur verkoop: 99% trapt er niet in als je er zelf niet in gelooft.
Internet held!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?
If so, in welk universum is dat prima? Je hebt haar zelfs zaterdag al ontmoet!
Verder maakt het inderdaad echt geen reet uit wat je zegt als openingszin in de kroeg. In 90% van de gevallen weet ik niet eens meer waarom ik met iemand ben gaan praten of wat ik als eerste gezegd hebt. Het hangt allemaal af van wat je erna zegt en waarschijnlijk een stukje uitstraling.
Ik proef sarcasme.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:45 schreef JAOC het volgende:
[..]
Vertel, welke onwaarheden heb je opgemerkt in mijn post?
Hoe je dat ook brengt, het is kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het ligt eraan hoe je het brengt.
Ach, het begin is in elk geval gemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Verder maakt het inderdaad echt geen reet uit wat je zegt als openingszin in de kroeg. In 90% van de gevallen weet ik niet eens meer waarom ik met iemand ben gaan praten of wat ik als eerste gezegd hebt. Het hangt allemaal af van wat je erna zegt en waarschijnlijk een stukje uitstraling.
Gewoon voorstellen.. Nee heb je.. Ja kan je krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach, het begin is in elk geval gemaakt![]()
stel, je hebt vorige maand iemand vluchtig leren kennen, en in die week nog geprobeerd om wat af te spreken wat helaas mislukte. Is het dan nog iets om een maand later alsnog iets te sturen, of is dat een beetje not done?
De afspraak ging niet door vanwege slechter weer, hadden afgesproken om op laatste dag kermis nog even wat te drinken.
Trek j bioscoopbroek aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:02 schreef Max23 het volgende:
Morgen op een blind date op een filmfestival, iemand nog tips
Spreek even af hoe je elkaar herkendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:02 schreef Max23 het volgende:
Morgen op een blind date op een filmfestival, iemand nog tips
Dat wordt allemaal geregeld door het festival, die de dates ook koppelen. Ik spreek haar dus daar ook voor het eerstquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Spreek even af hoe je elkaar herkend
Haha, ok, dan vooral jezelf zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal geregeld door het festival, die de dates ook koppelen. Ik spreek haar dus daar ook voor het eerst
Dan ren ik jankend weg en zal ik mijn ervaring meteen terwijl ik ren op Fok! plaatsenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Hopelijk voor jou is zij het niet.
Ze is geen voorstander van tomaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou dequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan ren ik jankend weg en zal ik mijn ervaring meteen terwijl ik ren op Fok! plaatsen
Dan word ik De Rennende Fokker zeg maar![]()
Geen voorstander ook echt hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is geen voorstander van tomaat.Jammer, voor de rest helemaal mijn type.
Vertelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga je zo uitgebreid zitten bekijken als mijn plannen morgen doorgaan
Omg. Zo onzeker en onhandig ben ik absoluut nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is geen voorstander van tomaat.Jammer, voor de rest helemaal mijn type.
Ja same, iig nooit ingestudeerde zinnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het was een totale mismatch xDquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga je zo uitgebreid zitten bekijken als mijn plannen morgen doorgaan
Je zal van het programma ook echt maar zoiets voorgeschoteld krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar was dat filmfestival?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het was een totale mismatch xD
En als je er was denk ik dat ik jou gespot hebt
Hoe kreeg hij z'n mond uit "ze ziet er wel leuk uit" (sowieso want: veertjes in haar oren en glitters in haar harenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zal van het programma ook echt maar zoiets voorgeschoteld krijgen
Dit doe je je ergste vijand nog niet aan. Een kort pittig kapsel + kekke bril en te dik
niet zo naar uiterlijk kijken als je op zoek bent naae de ware liefde, tis vast een lieve meidquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zal van het programma ook echt maar zoiets voorgeschoteld krijgen
Dit doe je je ergste vijand nog niet aan. Een kort pittig kapsel + kekke bril en te dik
Geboren acteurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar was dat filmfestival?
[..]
Hoe kreeg hij z'n mond uit "ze ziet er wel leuk uit" (sowieso want: veertjes in haar oren en glitters in haar haren)
Ik hoop het voor haar, want van de rest moet ze het niet hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:32 schreef Rucola het volgende:
[..]
niet zo naar uiterlijk kijken als je op zoek bent naae de ware liefde, tis vast een lieve meid
tsja. wat zegt uiterlijk over mentaliteit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geboren acteur
[..]
Ik hoop het voor haar, want van de rest moet ze het niet hebben
Maar goed, uiterlijk zegt genoeg over je mentaliteit.
Over hoe je in het leven staat. Als je last hebt van overgewicht, te lui bent om je sport/eetgewoontes aan te passen, dan zegt dat wat over je mentaliteit. Zeker als je daarbij nog gaat zeiken op anderen en loopt te raaskallen over de wereld. Maar goed, dat doet zij niet in de serie, dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:35 schreef Rucola het volgende:
[..]
tsja. wat zegt uiterlijk over mentaliteit?
In een ander fragment zie je dat date nummer 2 voor de deur staat als zij er nog is. Die dikke wordt dan meteen boos en jaloers van 'ik zag haar wel kijken naar mij, ik ben concurrentie voor haar'quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over hoe je in het leven staat. Als je last hebt van overgewicht, te lui bent om je sport/eetgewoontes aan te passen, dan zegt dat wat over je mentaliteit. Zeker als je daarbij nog gaat zeiken op anderen en loopt te raaskallen over de wereld. Maar goed, dat doet zij niet in de serie, dus dat weet ik niet.
Die over aan de schijt zijn praat tijdens een eerste date.... in de keuken tijdens het kokenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:32 schreef Rucola het volgende:
[..]
niet zo naar uiterlijk kijken als je op zoek bent naae de ware liefde, tis vast een lieve meid
Heb ik met het hele programma eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Gristus, wat slecht. Dit moet wel gescript zijn.
En toch nog plaatsvervangende schaamte voelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die over aan de schijt zijn praat tijdens een eerste date.... in de keuken tijdens het koken
[..]
Heb ik met het hele programma eerlijk gezegd
Die vent die wegloopt bij die modeshow.. Ja ze is niet knap maar kom op... blijf minimaal even zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En toch nog plaatsvervangende schaamte voelen.
Ja dit vind ik dus simpele onzin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over hoe je in het leven staat. Als je last hebt van overgewicht, te lui bent om je sport/eetgewoontes aan te passen, dan zegt dat wat over je mentaliteit. Zeker als je daarbij nog gaat zeiken op anderen en loopt te raaskallen over de wereld. Maar goed, dat doet zij niet in de serie, dus dat weet ik niet.
Welk gedeelte vindt je onzin?quote:
Hij heeft wel gelijk. Uiterlijk is altijd al een communicatiemiddel geweest. Je gebruikt het net zo zeer om dingen uit te dragen (tot welke sociale klasse je hoort, bij welke subcultuur je hoort, of je gezond leeft of niet, hoeveel zelfvertrouwen en zelfrespect je hebt, etc.) als om je naaktheid te verbergen. Dat zijn allemaal relevante dingen voor het kiezen van een partner.quote:
Je bent in ieder geval wel eerlijk.quote:
Dat mag je vinden.quote:
Mee eens en herkenbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Maar als iemand er onverzorgd uitziet, zich als een sloddervos gedraagt of eruitziet, dan hoef je bijvoorbeeld niet te verwachten dat zijn huis of zijn leven wel gestructureerd is.
Je uiterlijk, kleding, houding zegt heel veel over hoe jij in het leven staat en over je karakter.
Je zegt het zelf al: de wereld is in kleur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:11 schreef MissGump het volgende:
Poetin zorgt goed voor zichzelf, gespierd, onberispelijk gekleed.. Oh ja wat een topmentaliteit! Magisch gewoon!
De wereld is gelukkig in kleur, niet zwart-wit.
Ah, hier in de buurt was ook een filmfestival die gisteren begon dus ik dacht, wellicht...quote:
Poetin heeft de vrouwtjes anders voor het oprapenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:11 schreef MissGump het volgende:
Poetin zorgt goed voor zichzelf, gespierd, onberispelijk gekleed.. Oh ja wat een topmentaliteit! Magisch gewoon!
De wereld is gelukkig in kleur, niet zwart-wit.
Ik zeg ook dat er variantie is, soms zegt het er wel wat over, soms niet. Maar om iemands mentaliteit alleen te beoordelen op z'n overgewicht vind ik te kort door de bocht. Dat is het enige punt dat ik maak. 3 kilo overgewicht geeft niet aan dat iemand zichzelf niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: de wereld is in kleur.
Dus dat hij zich netjes kleed, voor zichzelf zorgt en gespierd is zegt wel wat over hem, maar niet dat'ie een topmentaliteit heeft.
Hij neemt zichzelf wel serieus (wat misschien in zijn geval het engste is, maar dat terzijde). Dat straalt hij wel uit dankzij z'n verzorging.
Maar ik mag toch hopen dat 'vrouwtjes' voor het oprapen hebben niet bepaald of je een goede mentaliteit hebt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Poetin heeft de vrouwtjes anders voor het oprapen
Sorry hoor, maar mensen met overgewicht hebben gewoon een kutmentaliteit. Anders zouden ze wel afvallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat er variantie is, soms zegt het er wel over, soms niet. Maar om iemands mentaliteit alleen te beoordelen op z'n overgewicht vind ik te kort door de bocht.
Ow nu opeens weer wel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Maar als iemand er onverzorgd uitziet, zich als een sloddervos gedraagt of eruitziet, dan hoef je bijvoorbeeld niet te verwachten dat zijn huis of zijn leven wel gestructureerd is.
Je uiterlijk, kleding, houding zegt heel veel over hoe jij in het leven staat en over je karakter.
Ik ben blij dat mijn kutmentaliteit verder gaat dan wel of niet kunnen afvallen. Die kutmentaliteit heeft me een super leuk leven en een goede carrière opgeleverd. En nog geen vent die geklaagd heeft over mijn gewicht, want die mentaliteit zorgt ervoor dat ik mannen date die verder kunnen kijken dan een paar kilo overgewicht. Mijn kutmentaliteitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mensen met overgewicht hebben gewoon een kutmentaliteit. Anders zouden ze wel afvallen.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat er variantie is, soms zegt het er wel wat over, soms niet. Maar om iemands mentaliteit alleen te beoordelen op z'n overgewicht vind ik te kort door de bocht. Dat is het enige punt dat ik maak. 3 kilo overgewicht geeft niet aan dat iemand zichzelf niet serieus neemt.
Ik heb het nooit ontkent.quote:
Volgens mij ben je nu 'een paar kilo zwaarder dan het gemiddelde supermodel' aan het verwarren met overgewicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kutmentaliteit verder gaat dan wel of niet kunnen afvallen. Die kutmentaliteit heeft me een super leuk leven en een goede carrière opgeleverd. En nog geen vent die geklaagd heeft over mijn gewicht, want die mentaliteit zorgt ervoor dat ik mannen date die verder kunnen kijken dan een paar kilo overgewicht. Mijn kutmentaliteit
En verder ga ik niet in deze chubby discussie, is het niet waard volgens mijn kutmentaliteit.
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Faxie het volgende:
Ironisch want als ik het beweer valt iedereen weer over me heenSelectieve dubbele standaarden hier altijd
Je betrekt het nu op jezelf. Nooit op jezelf betrekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kutmentaliteit verder gaat dan wel of niet kunnen afvallen. Die kutmentaliteit heeft me een super leuk leven en een goede carrière opgeleverd. En nog geen vent die geklaagd heeft over mijn gewicht, want die mentaliteit zorgt ervoor dat ik mannen date die verder kunnen kijken dan een paar kilo overgewicht. Mijn kutmentaliteit
En verder ga ik niet in deze chubby discussie, is het niet waard volgens mijn kutmentaliteit.
nou en, heb t over dat gedeelte waarin ik je eerst quote. je haalt er van alles bij. is simpele onzin, spelen meer factoren in waarom iemand overgewicht heeft en soms niet kan afvallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
ja, aantrekkelijke man zeg! Poe heequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah, hier in de buurt was ook een filmfestival die gisteren begon dus ik dacht, wellicht...
[..]
Poetin heeft de vrouwtjes anders voor het oprapen
mja. En dan ben je dus best simpel als je echt zo'n denkwijze hebt. Je hebt nl. 1001 redenen waarom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mensen met overgewicht hebben gewoon een kutmentaliteit. Anders zouden ze wel afvallen.
Er is maar één reden waarom iemand overgewicht heeft, en dat is omdat die persoon meer calorieën inneemt dan hij verbruikt. De oplossing tegen overgewicht is net zo eenvoudig: minder calorieën innemen dan je verbruikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
mja. En dan ben je dus best simpel als je echt zo'n denkwijze hebt. Je hebt nl. 1001 redenen waarom.
Nou je kan het wel nuanceren hoor. Er zijn ziektes met bepaalde medicatie waarvan je dikker wordt etc... Dat is iets wat je van buiten niet kan zien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Er is maar één reden waarom iemand overgewicht heeft, en dat is omdat die persoon meer calorieën inneemt dan hij verbruikt. De oplossing tegen overgewicht is net zo eenvoudig: minder calorieën innemen dan je verbruikt.
Als iemand besluit zo'n relatief makkelijke oplossing links te laten liggen en te blijven volharden in ongezond, mogelijk levensbedreigend gedrag, dan vind ik dat net zo'n afknapper als bijvoorbeeld roken.
Zelfs in de zeldzame gevallen waarin medicatie een rol speelt, doet die medicatie niets anders dan de verhouding tussen inname/verbruik verslechteren. Als je vroeger 2000 calorieën per dag verbruikte, dan kan het zijn dat je met die medicijnen (of met een schildklieraandoening of een gebroken been, of wat dan ook) plots nog maar 1500 calorieën per dag kunt verbruiken. Blijf je dan 2000 calorieën per dag eten, dan ga je inderdaad aankomen. Pas je je inname aan (of ga je meer bewegen, wat niet voor iedereen een optie is), dan blijf je op gewicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou je kan het wel nuanceren hoor. Er zijn ziektes met bepaalde medicatie waarvan je dikker wordt etc... Dat is iets wat je van buiten niet kan zien.
Maar goed, bijna 50% van de mensen heeft overgewicht in Nederland en je gaat mij niet vertellen dat die 50% daadwerkelijk ziektes heeft of medicatie gebruikt waardoor ze overgewicht krijgen
Ik denk niet dat ze jou niet aanspreken omdat je te normaal bent... Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Ik zie er gewoon oké uit, aardig karakter en veel kennis van de actualiteit en nutteloze feitjes maar mij spreken ze ook nooit aan hoor. Te normaal is dus ook niet altijd goed.
Kwart eeuwquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:44 schreef Floxen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou niet aanspreken omdat je te normaal bent... Hoe oud ben je?
En dan nog geen match hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef Specularium het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/enorm_hard_gaan_op_tinder
Die bovenste heeft wel een mooi figuurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:48 schreef JAOC het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik jullie mening deel over overgewicht.
Maar wanneer val je in de overgewicht schaal? Als je BMI hoger is dan 25?
https://www.hartstichting(...)izuscCFQYOwwod5lEEtQ
Of pas richting obesitas? Zonder deze uiterst belangrijke randvoorwaarden is het onmogelijk deze discussie te voeren.
Er zijn namelijk mensen die dit volslank vinden:
[ afbeelding ]
En andere dit:
[ afbeelding ]
BMI is geen goede indicatie voor individuen. Ik heb momenteel een BMI van 27, vooral omdat ik vrij gespierd ben. Ik heb een vetpercentage van iets minder dan 15% (ongeveer gemiddeld dus) en ben waarschijnlijk fitter dan de meeste mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:48 schreef JAOC het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik jullie mening deel over overgewicht.
Maar wanneer val je in de overgewicht schaal? Als je BMI hoger is dan 25?
https://www.hartstichting(...)izuscCFQYOwwod5lEEtQ
Of pas richting obesitas? Zonder deze uiterst belangrijke randvoorwaarden is het onmogelijk deze discussie te voeren.
Er zijn namelijk mensen die dit volslank vinden:
[ afbeelding ]
En andere dit:
[ afbeelding ]
Daar had het ook mogen blijven. Tenzij iemand een date-ervaring heeft gehad met een BMI-expert, dan zou ik het wel willen lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ha ja, de BMI-discussie. Dat is immers alweer een deeltje of tien geleden.
Ooooh ik weet wat we na komt! Ik weet het ik weeeet het!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pathé? Grappig, als Arnhemmer had ik er nog nooit van gehoord. Is dat vaker?quote:
Nee, was niet in Pathé. Bij de haven was het, Pluk de Nachtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Pathé? Grappig, als Arnhemmer had ik er nog nooit van gehoord. Is dat vaker?
Hoe ben je er bij gekomen? Waar baseerden ze de matching op?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, was niet in Pathé. Bij de haven was het, Pluk de Nacht
Op leeftijd en filmgenre vooral, hoewel ze dat ook niet zo goed deden, want ik heb die genres nooit doorgegevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ben je er bij gekomen? Waar baseerden ze de matching op?
Werd wel weer eens tijd toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, ik woon al een paar jaar in het buitenland. Hier zijn heel veel mensen die niet uit Nederland komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:35 schreef Floxen het volgende:
Kennelijk hoeft ze geen NederlanderKomt ze dan zelf niet uit Nederland?
Ze speelt hard to get, meer berichtjes sturen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch bijzonder, match op Tinder, geen reactie gekregen na mijn eerste berichtje.
Prima, kan gebeuren, krijg ik 2 weken later een match op Happn, weer zij... En wederom geen reactie op mijn eerste berichtje.
Waarom like je me dan, 2 keer.![]()
Nah. Ze kijkt maar ff.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, meer berichtjes sturen!
Racistenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ook onbeleefd. Een tijdje met een meisje gepraat, ging allemaal best aardig, nu heb ik haar enkele dagen terug gezegd dat ik uit Nederland kom, gaat ze mij negeren.
Hartstikke leuk voor je! Succes!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef Makrolon het volgende:
Morgen een date.
Volgens mij mn 1e echte date in mn leven.best een beetje spannend.
Nee joh, als die spelletjes nu al beginnen wordt dat nooit meer iets.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, meer berichtjes sturen!
stuur dick pickquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee joh, als die spelletjes nu al beginnen wordt dat nooit meer iets.
No shit, Sherlock.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee joh, als die spelletjes nu al beginnen wordt dat nooit meer iets.
Kan niet, mijn 53cm past niet op een foto helaas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.![]()
Wat McNulty zegt; stuur die 30cm op d'r af.
Klinkt als een plan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Foto 1/2
Foto 2/2
Maak er een puzzel van voor d'r, moet ze ook eens een beetje moeite doen.
Dan kun je ze beter foto 1/4 en 2/4 noemen. Zij een tease, jij een tease.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Foto 1/2
Foto 2/2
Maak er een puzzel van voor d'r, moet ze ook eens een beetje moeite doen.
Thanks! Nee dat komt wel goed, dat kan ik meestal vrij goed verbergen. Spanning zal ook wel weg gaan naarmate de date vordert.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Racisten
[..]
Hartstikke leuk voor je! Succes!
Een beetje spanning is goed, dat houdt je scherp. Probeer het alleen niet teveel te laten blijken.
Ik vond het na zo'n succesverhaal altijd wel de moeite waard om een dag naar de klote te zijn op je werk. Sterker nog, vaak heb je een dusdanig voldaan gevoel dat het haast lekker is zo verrot te zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:12 schreef JAOC het volgende:
Dan toch maar weer eens een date ervaring. Sinds zaterdag gepraat met een meid van tinder, die in dezelfde plaats woont als ik. Op zaterdag al vrij snel afgesproken dat ze zondagmiddag maar 'toevallig' langs moest lopen als ze haar hond ging uitlaten.
Zaterdag was ik nog redelijk enthousiast, maar zondag had ik echt een ongelooflijke kater. Hele middag nog op de bank gelegen totdat zij kwam. Heb mezelf met pijn en moeite bij elkaar geraapt en zijn een stuk gaan lopen met de hond. Ze zag er in het echt nog zelfs een stuk mooier uit dan op de foto's, sowieso een van mijn mooiste tinderdates. Ik heb echt het onderste uit de kan moeten halen om me toch enigszins leuk voor te doen. Van binnen ging ik echt dood en het liefste wilde ik weer terug in bed kruipen. Na de wandeling hebben we nog wat gedronken in mijn huis en blijkbaar was mijn poging om gezellig te doen geslaagd. Want ze vroeg of ik vanavond naar haar wilde komen om een film te kijken. Normaal gesproken zou ik nog voorgesteld hebben om samen iets te eten, maar ik was bang dat ik het niet binnen zou houden![]()
Ze was nog amper 10 minuten weg, en ja hoor. Ik had echt alles onder gekotst, ben weer op de bank gaan liggen en viel meteen in slaap. Na dit dutje en wat gegeten te hebben was ik toch een heel stuk opgeknapt, gelukkig maar. 's Avonds naar haar toegegaan, hebben wat spelletjes gespeeld (geen film gezien) en echt een leuke avond gehad. Totdat ik het wel genoeg vond om 22:30, want ik was nog steeds extreem moe. Met haar gezoend en gezegd dat ik wilde gaan, maarja daar was zij het dus niet helemaal mee eens. Uiteindelijk om 01:00 naar huis gegaan![]()
Al met al toch een geslaagde zondag geworden. Misschien onnodig om te vermelden, maar ben dus echt kapot hier op het werk. Toch was het de moeite wel waard en voor herhaling vatbaar.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Faxie het volgende:
Slet Zurige jaloezie is de norm geworden of niet?
Als ik een beetje om me heen kijk en de verhalen hoor liggen de meeste mensen tegenwoordig alleen nog maar te seksdaten. Wachten tot de 2e date is al zeldzaamquote:
Wat is je probleem? Waarom dat kinderachtige, zure veroordelen van het gedrag van anderen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lul niet man. Ze duiken er hier allemaal na 5 lieve woordjes op
Als ze dat willen, wie ben jij dan om daarover te oordelen? Bij sommigen zal het alleen bij seks blijven, bij anderen wordt het een relatie en bij de ander stopt het meteen. Maar laat iedereen in zijn of haar waarde en doe het zelf op de manier jij wiltquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een beetje om me heen kijk en de verhalen hoor liggen de meeste mensen tegenwoordig alleen nog maar te seksdaten. Wachten tot de 2e date is al zeldzaam
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Waarom dat kinderachtige, zure veroordelen van het gedrag van anderen?
Boehoequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Als ze dat willen, wie ben jij dan om daarover te oordelen? Bij sommigen zal het alleen bij seks blijven, bij anderen wordt het een relatie en bij de ander stopt het meteen. Maar laat iedereen in zijn of haar waarde en doe het zelf op de manier jij wilt
Puik argumentquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
BoehoeTotdat ze het zelf ergens niet mee eens zijn
Yup, niks mis mee om op een eerste date te neuken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een beetje om me heen kijk en de verhalen hoor liggen de meeste mensen tegenwoordig alleen nog maar te seksdaten. Wachten tot de 2e date is al zeldzaam
Naja beetje normaal iemand zal het dan op een normale manier plaatsen ipv iemand gelijk een Slet te noemen....quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
BoehoeTotdat ze het zelf ergens niet mee eens zijn
Die taal begrijpen ze hier nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Naja beetje normaal iemand zal het dan op een normale manier plaatsen ipv iemand gelijk een Slet te noemen....
Hahahaha praat me niet van niemand tegenkomen op die manierquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
Fax kap eens met die verzuurde praat, ga dat lekker in de SC doen.
Volgens mij is er ook al duizend keer gezegd dat je op deze manier nooit iemand tegen gaat komen, maargoed een ezel stoot zich blijkbaar wel 3 (of meer) keer aan dezelfde steen.
Is het inmiddels al anders dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hahahaha praat me niet van niemand tegenkomen op die manier
Zoenen gadverquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vond de haat tegen Faxie eerst een beetje overdreven, maar begin het ondertussen wel te begrijpen. Ik zou ook geen dateverhalen willen posten als mijn date vervolgens uitgemaakt wordt voor slet vanwege een zoen.
Mooi verhaal man, klinkt alsof alles op z'n plek viel na een zware dag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:12 schreef JAOC het volgende:
Dan toch maar weer eens een date ervaring. Sinds zaterdag gepraat met een meid van tinder, die in dezelfde plaats woont als ik. Op zaterdag al vrij snel afgesproken dat ze zondagmiddag maar 'toevallig' langs moest lopen als ze haar hond ging uitlaten.
Zaterdag was ik nog redelijk enthousiast, maar zondag had ik echt een ongelooflijke kater. Hele middag nog op de bank gelegen totdat zij kwam. Heb mezelf met pijn en moeite bij elkaar geraapt en zijn een stuk gaan lopen met de hond. Ze zag er in het echt nog zelfs een stuk mooier uit dan op de foto's, sowieso een van mijn mooiste tinderdates. Ik heb echt het onderste uit de kan moeten halen om me toch enigszins leuk voor te doen. Van binnen ging ik echt dood en het liefste wilde ik weer terug in bed kruipen. Na de wandeling hebben we nog wat gedronken in mijn huis en blijkbaar was mijn poging om gezellig te doen geslaagd. Want ze vroeg of ik vanavond naar haar wilde komen om een film te kijken. Normaal gesproken zou ik nog voorgesteld hebben om samen iets te eten, maar ik was bang dat ik het niet binnen zou houden![]()
Ze was nog amper 10 minuten weg, en ja hoor. Ik had echt alles onder gekotst, ben weer op de bank gaan liggen en viel meteen in slaap. Na dit dutje en wat gegeten te hebben was ik toch een heel stuk opgeknapt, gelukkig maar. 's Avonds naar haar toegegaan, hebben wat spelletjes gespeeld (geen film gezien) en echt een leuke avond gehad. Totdat ik het wel genoeg vond om 22:30, want ik was nog steeds extreem moe. Met haar gezoend en gezegd dat ik wilde gaan, maarja daar was zij het dus niet helemaal mee eens. Uiteindelijk om 01:00 naar huis gegaan![]()
Al met al toch een geslaagde zondag geworden. Misschien onnodig om te vermelden, maar ben dus echt kapot hier op het werk. Toch was het de moeite wel waard en voor herhaling vatbaar.
ben jij eigenlijk wel helemaal lekker in je pan daarboven?? Wtf maakt jou dat nou uit, wat iemand op fok (...), faxie of all people, hier neertiept??quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vond de haat tegen Faxie eerst een beetje overdreven, maar begin het ondertussen wel te begrijpen. Ik zou ook geen dateverhalen willen posten als mijn date vervolgens uitgemaakt wordt voor slet vanwege een zoen.
Dan is het wel oke toch.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:19 schreef JAOC het volgende:
Wat een verhaaltje allemaal niet teweeg kan brengen.
En technisch gezien was het de 2e date natuurlijk, ook al was het op dezelfde dag.
En toch nog tussen de 2 dates door ff flink kotsenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:19 schreef JAOC het volgende:
Wat een verhaaltje allemaal niet teweeg kan brengen.
En technisch gezien was het de 2e date natuurlijk, ook al was het op dezelfde dag.
En kappen dus!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:05 schreef Faxie het volgende:
Hahahaha praat me niet van niemand tegenkomen op die manier
Toch? Ik durfde niets te zeggen, geen zin in reacties die jij nu krijgtquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ja, seks met mensen die je nauwelijks kent of pas een dag hebt ontmoet is niet erg verstandig of fatsoenlijk. Ik zou me na afloop in elk geval vies en goedkoop voelen. Maar dat is maar ik, hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat heeft dat met fatsoenlijkheid te maken?
Als je > 20 bent moet daar gewoon niet zo moeilijk over gedaan worden vind ikAls je elkaar aantrekkelijk vindt, waarom zou je dan gaan wachten?
Dan moet je het ook niet doen nee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:25 schreef Floxen het volgende:
[..]
Nou ja, seks met mensen die je nauwelijks kent of pas een dag hebt ontmoet is niet erg verstandig of fatsoenlijk. Ik zou me na afloop in elk geval vies en goedkoop voelen. Maar dat is maar ik, hoor.
Mijn vader placht te zeggen: "Vertrouw nooit een man die zegt dat hij geen porno kijkt. Als hij daarover al liegt, weet je niet waarover hij nog meer durft te liegen."quote:
hahaha, een man met wijze woorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn vader placht te zeggen: "Vertrouw nooit een man die zegt dat hij geen porno kijkt. Als hij daarover al liegt, weet je niet waarover hij nog meer durft te liegen."
OMG! Heb jij sex?!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zelf weinig met fatsoen te maken hebben, maar ik zelf heb zelden vóór date 3 seks.
Nog nooit iemand tegen gekomen die daar een probleem mee heeft eigenlijk ook.
Dat is helemaal niet waar, maar dat zijn vaak de sappige verhalen. Daartegenover staat een dozijn 'normale saaie' datesquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:16 schreef Floxen het volgende:
[..]
Toch? Ik durfde niets te zeggen, geen zin in reacties die jij nu krijgt
Maar ik merk dat iedereen maar gewoon met elkaar om de haverklap ligt te neuken. Na een halve date, als je het soms een date kan noemen.
Is er niemand meer die een beetje fatsoenlijk is?
Ik zie het probleem niet eigenlijk. Een dagje kapot zijn op het werk, so what? Dat heb ik er best voor over eigenlijk. Ik dacht overigens dat jij niet meer aan tinderdates deed?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:12 schreef JAOC het volgende:
Oh?quote:
Doe er je voordeel meequote:Op maandag 24 augustus 2015 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet eigenlijk. Een dagje kapot zijn op het werk, so what? Dat heb ik er best voor over eigenlijk. Ik dacht overigens dat jij niet meer aan tinderdates deed?
[..]
Oh?
Dat dus...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het zelf weinig met fatsoen te maken hebben, maar ik zelf heb zelden vóór date 3 seks.
quote:
Ik heb wel eens sex voor de eerste date gehadquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe wat voor jou goed voelt, maar ga andere mensen er niet om veroordelen, zeg. Fatsoenlijk? Daar heeft het weinig mee te maken. Verstandig? tja...da's maar net wat je wil. Als het voor jou niet goed voelt, doe je het niet....er zullen weinig mannen zijn die je er om zullen veroordelen...althans, als ze een beetje normaal zijn...maar doe niet alsof het jezelf beter maakt dan een anderquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:25 schreef Floxen het volgende:
[..]
Nou ja, seks met mensen die je nauwelijks kent of pas een dag hebt ontmoet is niet erg verstandig of fatsoenlijk. Ik zou me na afloop in elk geval vies en goedkoop voelen. Maar dat is maar ik, hoor.
Ik voel mezelf niet beter, hoor. Ik ben alleen verbaasd hoe gemakkelijk zij ermee kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Doe wat voor jou goed voelt, maar ga andere mensen er niet om veroordelen, zeg. Fatsoenlijk? Daar heeft het weinig mee te maken. Verstandig? tja...da's maar net wat je wil. Als het voor jou niet goed voelt, doe je het niet....er zullen weinig mannen zijn die je er om zullen veroordelen...althans, als ze een beetje normaal zijn...maar doe niet alsof het jezelf beter maakt dan een ander
Lekker veroordelend ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef Floxen het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet beter, hoor. Ik ben alleen verbaasd hoe gemakkelijk zij ermee kunnen omgaan.
Ik heb er net met iemand over gehad en ook over mensen die dat soort dingen verdedigen. Hij zei: dat zijn een bepaald soort slag mensenEr zijn genoeg mensen die ook net als ik denken. En nogmaals, het maakt mij niet beter of veroordelend, alleen andersdenkend. Maar ik geloof dat dit onderwerp offtopic is.
Dat iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lekker veroordelend ookanders slag mensen
Als je begrijpend had gelezen dan zou je zien dat ík dat niet heb gezegd, maar als antwoord heb gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lekker veroordelend ookanders slag mensen
Als je begrijpend had gelezen, zegt zijn post niet per definitie dat jij dat volgens hem gezegd hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:19 schreef Floxen het volgende:
Als je begrijpend had gelezen dan zou je zien dat ík dat niet heb gezegd, maar als antwoord heb gekregen.
Touché!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je begrijpend had gelezen, zegt zijn post niet per definitie dat jij dat volgens hem gezegd hebt
Ik kon het niet latenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet eigenlijk. Een dagje kapot zijn op het werk, so what? Dat heb ik er best voor over eigenlijk. Ik dacht overigens dat jij niet meer aan tinderdates deed?
En vooral dit inderdaad! Net alsof ik het van tevoren allemaal gepland had, daar was ik nog steeds veel te brak voor. Ik snap ook niet hoe dit zo'n mooi verhaal geworden is, aangezien ik helemaal niet zo super gezellig was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sex voor de eerste date gehadook wel eens tijdens de eerste dat en ook wel eens pas na de 6de date. Het ligt helemaal aan de persoon en omstandigheden. Dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik nog nooit van te voren bedacht had sex te hopen hebben. Ik ging altijd date en dan zie ik het allemaal wel. Ging er altijd blanko in. En soms ontaarde dat in kei harde sex en soms tot in slaap vallen tegen elkaar aan met een halve pizza op schoot met all you need aan.
En wat een ander daar van vond boeide mij nooit en nu nog niet. En ik zou het ook nooit anders gedaan hebben.
Het is weer tijd voor een date verhaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:39 schreef Rucola het volgende:
Leuk he zo'n zeikdiscussie op de dinsdagochtend
Dat blijkt...Nou ja, doe lekker wat je niet laten kan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Al begon het meer om andere foto's te 'testen', ook met zo'n filter enzo. Werkt wonderbaarlijk goed.
[..]
En vooral dit inderdaad! Net alsof ik het van tevoren allemaal gepland had, daar was ik nog steeds veel te brak voor. Ik snap ook niet hoe dit zo'n mooi verhaal geworden is, aangezien ik helemaal niet zo super gezellig was.
Het is in elk geval een beter verhaal dan: Had wat gedronken op een terras, leuke meid. Na afloop gezoend en we zijn beide naar ons eigen huis teruggegaan. Ik vond het wel voor herhaling vatbaar, zie nog wel hoe het loopt.
Ze valt gewoon op gefilterde, niet zo gezellige mannen, ideaal toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten![]()
Al begon het meer om andere foto's te 'testen', ook met zo'n filter enzo. Werkt wonderbaarlijk goed.
[..]
En vooral dit inderdaad! Net alsof ik het van tevoren allemaal gepland had, daar was ik nog steeds veel te brak voor. Ik snap ook niet hoe dit zo'n mooi verhaal geworden is, aangezien ik helemaal niet zo super gezellig was.
Het is in elk geval een beter verhaal dan: Had wat gedronken op een terras, leuke meid. Na afloop gezoend en we zijn beide naar ons eigen huis teruggegaan. Ik vond het wel voor herhaling vatbaar, zie nog wel hoe het loopt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:58 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Blijf hier dan weg ipv dat gejank 3 paginas lang
Sorry als ik offtopic ga, maar ik moet het toch even vragen:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
je HOEFT hier niet te komen...
Hmm, nu ben ik toch benieuwd of ze een zus heeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ze valt gewoon op gefilterde, niet zo gezellige mannen, ideaal toch?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ze valt gewoon op gefilterde, niet zo gezellige mannen, ideaal toch?
En dank voor je date verhaal, who's next?
Gewoon samen dronken worden. Doet het altijd goed op een eerste datequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel vermoeiend daten als je elke keer een mega-kater moet hebben omdat je anders "te enthousiast" bent
Zo kun je het zien...maar het is een reactie op het feit dat degene om wie het gaat al maanden, zo niet jaren, alleen maar zure, negatieve dingen post zonder toegevoegde waarde en zonder bereidheid er iets aan te doen...dat frustreert een beetjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:22 schreef Floxen het volgende:
Sorry als ik offtopic ga, maar ik moet het toch even vragen:
- Is dit geen pest-gedrag zoals besproken wordt in het topic over afvoerputje op de FB?
Ik voel mij nog niet op de leeftijd om als man wijn te drinken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon samen dronken worden. Doet het altijd goed op een eerste date. Dat je ineens tot het besef komt dat het al de 3e lege wijnfles op het aanrecht is
.
Je zou er ook gewoon niet meer op in kunnen gaan, net als bij deezertje bijvoorbeeld. Scheelt een hoop topic-vervuiling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Zo kun je het zien...maar het is een reactie op het feit dat degene om wie het gaat al maanden, zo niet jaren, alleen maar zure, negatieve dingen post zonder toegevoegde waarde en zonder bereidheid er iets aan te doen...dat frustreert een beetje
Wijn drinken is wel goed om eruit te zien als een cultureel ontwikkeld persoon. Alleen geen goedkope bocht kopen, want met rode kringen rond je lippen zie je er weer uit als een alcoholistische zwerver.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:59 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik voel mij nog niet op de leeftijd om als man wijn te drinken.
Als je ontwikkeld over wil komen misschien wel beter verzwijgen dat je denkt dat de prijs van wijn verband houdt met de hoeveelheid tannine in de wijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wijn drinken is wel goed om eruit te zien als een cultureel ontwikkeld persoon. Alleen geen goedkope bocht kopen, want met rode kringen rond je lippen zie je er weer uit als een alcoholistische zwerver.
Niet dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:07 schreef MissGump het volgende:
[..]
Als je ontwikkeld over wil komen misschien wel beter verzwijgen dat je denkt dat de prijs van wijn verband houdt met de hoeveelheid tannine in de wijn
Gelovig neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef Floxen het volgende:
[..]
Ik voel mezelf niet beter, hoor. Ik ben alleen verbaasd hoe gemakkelijk zij ermee kunnen omgaan.
Ik heb er net met iemand over gehad en ook over mensen die dat soort dingen verdedigen. Hij zei: dat zijn een bepaald soort slag mensenEr zijn genoeg mensen die ook net als ik denken. En nogmaals, het maakt mij niet beter of veroordelend, alleen andersdenkend. Maar ik geloof dat dit onderwerp offtopic is.
het was niet persoonlijk bedoeld. Maar je bent het wel met die uitspraak eens en dat is al kortzichtig genoeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:19 schreef Floxen het volgende:
[..]
Als je begrijpend had gelezen dan zou je zien dat ík dat niet heb gezegd, maar als antwoord heb gekregen.
...om over de woorden 'vies' en 'goedkoop' maar te zwijgen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk bedoeld. Maar je bent het wel met die uitspraak eens en dat is al kortzichtig genoeg.
Ja dat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...om over de woorden 'vies' en 'goedkoop' maar te zwijgen...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon samen dronken worden. Doet het altijd goed op een eerste date. Dat je ineens tot het besef komt dat het al de 3e lege wijnfles op het aanrecht is
.
Is dat leeftijdsgebonden dan? Ik drink overigens ook alleen maar wijn in vrouwelijk gezelschap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:59 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik voel mij nog niet op de leeftijd om als man wijn te drinken.
Nee en niet gelovig opgevoed ook. Ik heb ook gewoon seks hoorquote:
Als of een date alleen sappig is als er tijdens de eerste date sex geweest is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:29 schreef Floxen het volgende:
[..]
Nee en niet gelovig opgevoed ook. Ik heb ook gewoon seks hoor
Alleen niet met mannen die ik nauwelijks ken. Van mij geen sappige eerste-date verslagen in dit topic
Niks mis mee toch? Maar leg dan eens uit waarom jij je vies en goedkoop voelt om tijdens de eerste date sex te hebben? Heeft dat te maken met het feit dat alleen het "simpele" volk dat doet en jij beter bent dan dat en dus ordinair vind gezien je het eens bent met de stelling "dat is een bepaald slag mens" die dat doen?quote:Als ik mijn dates moet beschrijven is het vooral leuk. Veel lachen, blikken wisselen, handjes vasthouden. Soms hand op de dij
Bij de minder leuke is er veel ongemakkelijke stiltes en saaie onderwerpen. Daar komt ook nooit een tweede of derde date uit.
Liefst in combinatie met zo min mogelijk van haar te weten zodat je haar volledig uit elkaar kan trekken zonder medeleide te hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Er is toch niks leukers dan aan het eind van de eerste (geslaagde/succesvolle) date elkaar passioneel tegen de muur te drukken
Probeer je mij te provoceren ofzo? Ik heb eerder al gezegd dat het mij niet beter maakt dan een ander en waaruit heb jij de conclusie getrokken dat ik hetzelfde denk als mijn kennis?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als of een date alleen sappig is als er tijdens de eerste date sex geweest is?
[..]
Niks mis mee toch? Maar leg dan eens uit waarom jij je vies en goedkoop voelt om tijdens de eerste date sex te hebben? Heeft dat te maken met het feit dat alleen het "simpele" volk dat doet en jij beter bent dan dat en dus ordinair vind gezien je het eens bent met de stelling "dat is een bepaald slag mens" die dat doen?
[..]
Liefst in combinatie met zo min mogelijk van haar te weten zodat je haar volledig uit elkaar kan trekken zonder medeleide te hebben.
Zie hier onder. En dan zeker de laatste zin. Daar staat toch echt net als ik na de stelling bepaald slag mensen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:06 schreef Floxen het volgende:
waaruit heb jij de conclusie getrokken dat ik hetzelfde denk als mijn kennis?
quote:[quote]Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef Floxen het volgende:
Ik heb er net met iemand over gehad en ook over mensen die dat soort dingen verdedigen. Hij zei: dat zijn een bepaald soort slag mensenEr zijn genoeg mensen die ook net als ik denken.
Nou ja niet aangevallen voelen is best lastig. Want mensen die wel tijdens de eerste date sex hebben ontbreekt het volgens jou aan fatsoen.quote:Maar als je het zo graag wilt weten zal ik je vertellen waarom ik me vies en goedkoop zou voelen.
Bij een eerste date of bij iemand die ik niet ken weet ik zijn intenties niet. Het zou zomaar kunnen dat hij alleen maar seks wilt en mij hierna niet wilt zien ofzo. Anderen kunnen daar geen moeite mee hebben, maar ik wel. Omdat seks voor mij serieus is. Ik zou me gebruikt voelen. Vies, omdat ik een onbekende zomaar aan mijn intieme delen laat komen en goedkoop omdat ik zo gemakkelijk te overhalen ben.
Maar that's just me.
Het heeft niets te maken met mensen die het wel kunnen doen dus voel je vooral niet aangevallen ofzo.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:11 schreef Re het volgende:
ja ho maar weer met de SC en narrigheid, SC wordt vanaf hier wel weer genote en aangeven en het wordt ook eens tijd voor bepaalde users om gewoon hier niet meer zo aanwezig te zijn zodat de sfeer wat verbetert.
Over smaak...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef Rucola het volgende:
Geen date verhaal. Wel een ontzettende lelijkert (zo'n kunstenaar achtig type) naast me in de trein die uitgebreid zat te Tinderen en heel veel matches had en meisjies had opgeslagen als nummer zoveel.
Iets met smaak en onvoorspelbaar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef Rucola het volgende:
Geen date verhaal. Wel een ontzettende lelijkert (zo'n kunstenaar achtig type) naast me in de trein die uitgebreid zat te Tinderen en heel veel matches had en meisjies had opgeslagen als nummer zoveel.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik nu ook een positieve note gekregen? Feli nog met de kleine
Hij is bij die meisjes waarschijnlijk nummer 50 ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef Rucola het volgende:
Het was een geslaagde date! ;Dquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef Makrolon het volgende:
Morgen een date.
Volgens mij mn 1e echte date in mn leven.best een beetje spannend.
Dat klinkt prima! Veel plezier vrijdagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Het was een geslaagde date! ;D
Eerst naar de apenheul geweest, was erg leuk, toen naar mn huis gegaan, wat gedronken, boodschappen gedaan en samen gekookt, nog wat drankjes gedaan en toen is ze blijven slapen.Niet geneukt (voordat ze dalijk voor slet uitgemaakt word
) wel gezoend en wat andere 'dingen'.
Vrijdag misschien 2e date
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef MissGump het volgende:
Ik wil verder niks oprakelen ofzo maar... http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Ahw leuk. Haha lees soms mee en dit is dan wel leuk om te lezen ^^quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Eerst naar de apenheul geweest, was erg leuk, toen naar mn huis gegaan, wat gedronken, boodschappen gedaan en samen gekookt, nog wat drankjes gedaan en toen is ze blijven slapen.Niet geneukt (voordat ze dalijk voor slet uitgemaakt word
Vingertje er in stoppen is ook sex! Vuile Sletquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Makrolon het volgende:
[..]
.nu heb ik zin om passioneel tegen de muur gedrukt te wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Er is toch niks leukers dan aan het eind van de eerste (geslaagde/succesvolle) date elkaar passioneel tegen de muur te drukken
Dankje! Komt vast goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt prima! Veel plezier vrijdag
Haha ja klopt, vind ik zelf ook altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ahw leuk. Haha lees soms mee en dit is dan wel leuk om te lezen ^^
Haha neenee, dat mag gewoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vingertje er in stoppen is ook sex! Vuile Slet
Leuk toch? Na date eten en blijven slapen klinkt als een prima dat. Een vervolg date komt ook snel dus prima!
Zeefje Pijpt Deel 2 maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
.nu heb ik zin om passioneel tegen de muur gedrukt te worden
Dan moet je ff een goeie date regelenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Staan ze al in de rij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeefje Pijpt Deel 2 maken?
+1 voorspelbaar. Ik laat mezelf liever niet op die manier vastleggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie liever deel 1 van iemand anders
Eeuwig zondequote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Ik laat mezelf liever niet op die manier vastleggen.
Uiteraard, je gaat niet teveel energie besteden aan iemand met wie het toch niet wordt. Dat is iets dat ik ook nog moet leren: als het niet klikt, kap het dan gewoon af. Anders verspil je alleen maar de tijd en de moeite van de ander én jezelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:47 schreef JAOC het volgende:
Gisteravond ook weer een date gehad, met iemand anders dan afgelopen zondag (ja, sue me). Maar dit was wel een tegevaller. Ten eerste was ze echt wel minder knap dan op de foto, beetje grindtegelgezicht rotfilters. Verder ook niet zo bijzonder interessant, maar toch een 1,5 uur gezellig wat gedronken. Waar ik eerder nog altijd zou proberen te zoenen, had ik daar vandaag absoluut geen behoefte aan. Heb ook niks meer gehoord, dus waarschijnlijk is het wederzijds.
Al heb ik wel gemerkt dat ik veeeeeel minder moeite doe om gezellig te zijn/indruk maken als ik iemand toch niet zo interessant vind.
Idem hier. Iets minder lief zijn mag best.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Uiteraard, je gaat niet teveel energie besteden aan iemand met wie het toch niet wordt. Dat is iets dat ik ook nog moet leren: als het niet klikt, kap het dan gewoon af. Anders verspil je alleen maar de tijd en de moeite van de ander én jezelf.
Stuurt annuleringsmail naar filmcrew.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Ik laat mezelf liever niet op die manier vastleggen.
Dirty Fruitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stuurt annuleringsmail naar filmcrew.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dirty Fruit
Art komt bij de lokale groenteboer om wat fruit in te slaan. De sexy Straw, tevens dochter van de eigenaar, heeft dienst. Stiekem komt Art voor iets heel anders.
Straw: kan ik u helpen?
Art: jij altijd
Straw: hihi *bloost* wat had u gewild?
Art: een aardbei
Straw: we verkopen ze alleen per bakje
Art: en toch wil ik maar 1 aardbei
Straw: oh... *ze bukt voorover om een losse aardbei te pakken. Haar string is net zichtbaar onder het korte rokje wat ze draagt* Kijk eens, 1 flinke aardbei!
Art: mooie meloenen ook
Straw: ja hihi, eigen kweek
Art: dat is te zien!
Straw: euh, doe maar 10 cent
Art: je begrijpt het niet
Straw: nee?
Art: ik wil die aardbei niet
Straw: huh?
Art: ik wil de jouwe...
Vervolgens begint er saxofoonmuziek en de camera zoomt langzaam in op het tafereel wat dan plaatsvindt...
Godver, je kan zo de business inquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dirty Fruit
Art komt bij de lokale groenteboer om wat fruit in te slaan. De sexy Straw, tevens dochter van de eigenaar, heeft dienst. Stiekem komt Art voor iets heel anders.
Straw: kan ik u helpen?
Art: jij altijd
Straw: hihi *bloost* wat had u gewild?
Art: een aardbei
Straw: we verkopen ze alleen per bakje
Art: en toch wil ik maar 1 aardbei
Straw: oh... *ze bukt voorover om een losse aardbei te pakken. Haar string is net zichtbaar onder het korte rokje wat ze draagt* Kijk eens, 1 flinke aardbei!
Art: mooie meloenen ook
Straw: ja hihi, eigen kweek
Art: dat is te zien!
Straw: euh, doe maar 10 cent
Art: je begrijpt het niet
Straw: nee?
Art: ik wil die aardbei niet
Straw: huh?
Art: ik wil de jouwe...
Vervolgens begint er saxofoonmuziek en de camera zoomt langzaam in op het tafereel wat dan plaatsvindt...
Wat leuk, meid.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmmkay.
Date-ervaringen dan maar weer. Tussen alle hilariteiten door.
Laatste een Echt Heel Leuke date gehad via tinder. Niet alleen ik-wil-z'n-kleren-van-z'n-lijf-af-scheuren-leuk, maar vooral kaarsjes, romantisch gepingel en handjes vasthouden-leuk. Zo leuk dat ik vooraf echt bloedzenuwachtig was, en dat heb ik niet héél gauw in die mate. Na nog wat meer geapp stelde hij voor om wat te gaan drinken et voila, zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij mij thuis was het als een cliché indie muziekvideo. Thee, filmpje, handjes vasthouden, toch nog maar een filmpje, iets minder aandacht voor het filmpje, geen idee meer waar het filmpje over gaat, enzovoorts enzovoorts. Belle en Sebastian hadden de soundtrack kunnen maken, zeg maar. Ik was echt een beetje puberaal in de wolken, achteraf. Heb nog net niet z'n naam 400 keer in m'n rekenschrift gekliederd en omringd met hartjes.
.... En toen hoorde ik, na een "ik heb het heel leuk gehad"-berichtje van hem niets meer, en bleek hij bij navraag een ander te hebben.
Gebroken als mijn hart was en gefrustreerd als mijn hoofd was, dacht ik "weet je, boerboy wil al tijden weer langskomen, ik nodig hem uit". Ik bedoel, hij had het incident ruimschoots gecompenseerd door Heel Goed te zijn in dingen en niets beters om je over je zieligheid te helpen dan juist die dingen.
Goed, hij had me gewaarschuwd dat hij wel een tikje aangeschoten zou zijn. Geen probleem, een tikje alcohol maakt de boel alleen maar leuker. Wist ik veel dat "aangeschoten" een ander woord voor "zo shitfaced dat je amper kunt lopen" betekent. God. Ver. Domme. Daar zit je dan. In plaats van een nacht lang alle hoeken van de kamers te zien krijgen, kon ik als een soort gefrustreerde moeder Theresa glaasjes water, paracetamol, eten en nog meer paracetamol rondsjouwen, en "neenee, het is echt niet erg" zeggend over z'n rug aaien terwijl hij een emotionele breakdown heeft. Ik bedoel, naar huis sturen was ook geen optie meer, want ik was er 76% zeker van dat hij halverwege ergens in een berm zou komen te overlijden door kots-verstikking.
Buddha zij geprezen dat drinken, voedsel en een obligate douche de alcohol-waas aanzienlijk verminderde, want ik was het op een gegeven moment goed beu. Toegegeven, hij had een bijzonder goede reden om emotioneel te zijn en dat weg te willen drinken maar dúde, geef me even een heads up ofzo. Ik zat in een kek negligeetje te wachten op een scenario waar 50 Shades of Grey Libelle-vrouwen al láng en breed hun safety word voor in hadden gezet. Als er al tranen zouden vloeien zouden dat de mijne zijn, en niet in de slechte zin van het woord.
Het ergste van dit alles? Eenmaal helderder maakte hij alles weer helemaal goed door urenlang de wereld om c_c te laten draaien en alsnog te leveren wat ik eigenlijk had besteld, waardoor ik het hem godverdomme nog ruimschoots vergeven heb ook.
Vind ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe normaal? Het is gewoon een super leuk verhaal.
R&P / Dating(site)-ervaringen #526quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wie is boerboy en wat is het incident?
In KLB en ONZ was het toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
... Dit is waarom er niemand meer in R&P en US post behalve dat infantiele groepje.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:31 schreef yats het volgende:
Hier past maar 1 reactie :
Oh, en ik heb schijnbaar 'per ongeluk' voor zaterdag een date geregeld
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:31 schreef yats het volgende:
Hier past maar 1 reactie :
Oh, en ik heb schijnbaar 'per ongeluk' voor zaterdag een date geregeld
Oh fuck. Jij hebt het geziemquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeefje Pijpt Deel 2 maken?
Niet zo serieusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
... Dit is waarom er niemand meer in R&P en US post behalve dat infantiele groepje.
Ik niet alleen.quote:
Hahahaha!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Shit happens, not that into you, blabla. Volgende keer beter.![]()
Morgenavond een date die 7 jaar jonger is, wellicht maar even inlezen in de breakup van One Direction etc.
Het gaat me serieus niet over of het wel of niet serieus is, of dat mijn ervaring reactiewaardig is, het gaat erom dat er met geluk per pagina 1 date of datingsite-ervaring staat, en de rest een verlengde van de circlejerk in relatie-sc is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 06:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet zo serieusLeuk geschreven.
de bigbois daten niet meer, dan krijg je datquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat me serieus niet over of het wel of niet serieus is, of dat mijn ervaring reactiewaardig is, het gaat erom dat er met geluk per pagina 1 date of datingsite-ervaring staat, en de rest een verlengde van de circlejerk in relatie-sc is.
Nou ja, normaal...Ze zijn toch weer anders dan mijn dates.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef JAOC het volgende:
Waarom zijn mijn dates altijd zo normaal, vergeleken met de avonturen van cc.. Zou het dan toch aan mij liggen
The usual suspects zijn op een paar uitzonderingen na allemaal bezet inderdaad. Jammer, het word wel saai zo. Nou ja, wellicht overmorgen een verhaal van mij, maar vast niet zo grappig of sappig als die van de usual suspects vaak waren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de bigbois daten niet meer, dan krijg je dat
Ligt ook aan je persoonlijkheid. Als je zelf vrij 'normaal' bent als in netjes gekleed, goed gedrag etc. zijn de meeste dates normaal. Leef je echter met een 'fuck it YOLO' mentaliteit dan gaan je dates wel anders..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
The usual suspects zijn op een paar uitzonderingen na allemaal bezet inderdaad. Jammer, het word wel saai zo. Nou ja, wellicht overmorgen een verhaal van mij, maar vast niet zo grappig of sappig als die van de usual suspects vaak waren.
Ook jouw normale date-verslagen zijn welkom hoor. Zolang het daadwerkelijk een dateverslag is en niet een 5 pagina's lange epos over hoe je een meisje in de sportschool twee keer aangekeken hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt ook aan je persoonlijkheid. Als je zelf vrij 'normaal' bent als in netjes gekleed, goed gedrag etc. zijn de meeste dates normaal. Leef je echter met een 'fuck it YOLO' mentaliteit dan gaan je dates wel anders..
wie zijn de big boys?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de bigbois daten niet meer, dan krijg je dat
Ik vind BoL altijd zo bescheiden overkomen. Kan het me niet voorstellen.quote:
Ik post in geen enkele SC. Maar ik snap je punt. Al zijn er sommige users die denken dat ze alles mogen en zodra iemand anders een beetje off-topic gaat of poogt iets grappigs te zeggen, meteen aangevallen wordt. Nogal hypocriet. Sowieso, jezelf belangrijk vinden op een forumquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat me serieus niet over of het wel of niet serieus is, of dat mijn ervaring reactiewaardig is, het gaat erom dat er met geluk per pagina 1 date of datingsite-ervaring staat, en de rest een verlengde van de circlejerk in relatie-sc is.
Date verplaatst naar vanavond, wel geschoren niet de hitkrant gelezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahahaha!!![]()
.
Wel eventjes scheren he...
Ik weeg meer dan 90kg. Mag ik mezelf een big boy noemen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind BoL altijd zo bescheiden overkomen. Kan het me niet voorstellen.
[..]
Ik post in geen enkele SC. Maar ik snap je punt. Al zijn er sommige users die denken dat ze alles mogen en zodra iemand anders een beetje off-topic gaat of poogt iets grappigs te zeggen, meteen aangevallen wordt. Nogal hypocriet. Sowieso, jezelf belangrijk vinden op een forum'Big boys'
Het lijkt mij niet erg goed uitzien als jij nog voordat de date echt begint al "praat" over One Direction en Hitkrant. Het betekent dat je haar als een kind ziet. Beter ga je clean naar de date, voordat je het zelf bij voorbaat al gaat verpesten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Date verplaatst naar vanavond, wel geschoren niet de hitkrant gelezen.
Ik kleed me vrij normaal, doe niet echt YOLO dingen. Maar mijn date's waren soms krankzinnig. Van uit het raam hangende en schieten op meeuwen tot aan bejaardentehuis aan toe. En dan laat ik het versieren en versierd worden verhalen er maar even buiten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt ook aan je persoonlijkheid. Als je zelf vrij 'normaal' bent als in netjes gekleed, goed gedrag etc. zijn de meeste dates normaal. Leef je echter met een 'fuck it YOLO' mentaliteit dan gaan je dates wel anders..
Nee man. Ik heb seks. Net als bijna iedere andere twintigerquote:
Oh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb seks. Net als bijna iedere andere twintiger.
Ja, nog minimaal 4,5 maandquote:
Nu wil je geen date meer met yats?quote:
Bedankt voor deze wijze raad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Floxen het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet erg goed uitzien als jij nog voordat de date echt begint al "praat" over One Direction en Hitkrant. Het betekent dat je haar als een kind ziet. Beter ga je clean naar de date, voordat je het zelf bij voorbaat al gaat verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |