Waarom zouden ze dat niet menen? Zou jij überhaupt op iemand afstappen om hem aan te spreken als je niet zou denken dat die persoon leuk is? Vinden dat iemand er leuk uitziet is het absolute minimum om zo'n gesprek aan te gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misschien iets verder in het gesprek maar ik krijg altijd het gevoel dat mensen het niet menen als ze daarmee openen..
Nu is dat waarschijnlijk ook onderdeel van het probleem dat ik pas 1x een date heb gescoord in de bar
Dat vind ik dus ook, maar volgens mij gelden er andere fatsoensnormen bij een Tinder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens, maar ik probeer ze tenminste een kans te geven. Niet reageren en meteen verwijderen vind ik vrij onbeleefd.
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik weet redelijk zeker van niet. Ik word er heel onzeker van als mensen dat zo direct tegen me zouden zeggen...
Ja ik ben redelijk wantrouwend
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar dat sommige verdwijnen na het lezen van m'n profiel
Op tinder like je inderdaad de foto, op anders sites kijk ik meestal ook even in het profiel. toch even kijken hoe iemand is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:07 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat is bij jou toch ook neem ik aan?
Ik heb vaak genoeg een match waarvan ik denk; Hoe kan ik dit nu in godsnaam geliked hebben.
Wacht even.....wil je nu beweren dat het voor alle vrouwen anders werkt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.
De ene vrouw die zweert weg bij de hallo hoe gaat het, en de andere wil weer iets origineels.
De ene keer probeer ik het met een hallo, de andere keer met commentaar op een foto, en ook soms gewoon met: hallo je ziet er leuk uit op de foto.
Openingszinnen zijn gewoon irritant
Voor vrouwen is lijkt
[..]
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?
Ik heb het ook alleen in het 'wild' waar ik überhaupt al nauwelijks wordt aangesproken. Vriendjes vond ik vooral via vrienden / evenementen etc. Maar in een bar nog nooit. Na de middelbare school een schoolvriend gevraagd hoe het nou kwam dat ik niemand mij leuk vond en mijn vriendin zo ongeveer door elke jongen wel een liefdesverklaring had gehad. Volgens hem was ik niet benaderbaar. Dus zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet menen? Zou jij überhaupt op iemand afstappen om hem aan te spreken als je niet zou denken dat die persoon leuk is? Vinden dat iemand er leuk uitziet is het absolute minimum om zo'n gesprek aan te gaan.
En ja, zelfs als die kerel alleen op zoek is naar een one night stand, dan vindt hij nog steeds dat je er leuk uitziet. Ik neem aan dat de overgrote meerderheid van de mannen zijn penis liever niet in iemand steekt die hij absoluut niet aantrekkelijk vindt, zelfs niet voor een one night stand.
Het is trouwens - voor mij althans - een enorme afknapper als een vrouw niet het zelfvertrouwen heeft om een compliment te accepteren.
Whut. Dan ben je wel heel fanatiek aan het swipen hoor... Of een enorme stoot, dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar volgens mij gelden er andere fatsoensnormen bij een Tinder.
Daarbij zal het misschien ook zo zijn dat een vrouw meerdere matches per dag krijgt en dus niet de tijd wil nemen om iedereen ''netjes'' een bericht te sturen, op een gegeven moment ben je dat wel zat lijkt me als je veel matches hebt.
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:27 schreef Yesse het volgende:
Whut. Dan ben je wel heel fanatiek aan het swipen hoor... Of een enorme stoot, dat kan ook.
Ik zei het toch niet hardop he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht even.....wil je nu beweren dat het voor alle vrouwen anders werkt?![]()
Oei oei, da's glad ijs hier hoor
Ja maar kijk eens naar de feiten: net nieuw op Tinder dus nog een volledig frisse lijst, 50+ in het weekend dus die hoefde alleen boodschappen te doen (quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.
Er zijn volgens mij hordes mannen die alles (!) naar rechts swipen.
Haha ja dat zal best wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens naar de feiten: net nieuw op Tinder dus nog een volledig frisse lijst, 50+ in het weekend dus die hoefde alleen boodschappen te doen () ... Die heeft een groot deel van dat weekend zitten swipen hoor
Nee dat niet eens, voornamelijk dat ik niet opzoek ben en andere dingen die ik hier niet ga zetten een plus zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je hebt er in staan dat je gelijk wil date?
Er zullen er best tussen zitten die bij bijna elke swipe een match hebben, dat geloof ik graag. Maar voor mannen is dat ook best te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega van me, 50+ en niet echt knap, nam op vrijdag Tinder en kwam maandag vertellen dat ze 7 matches had gekregen in 't weekend.
Ah joh als een vrouw je interesant vind en je zegt boe zal ze nog leuk reageren. Hey kut zal lastiger wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een openingszin naar vrouwen is gewoon lastig.
De ene vrouw die zweert weg bij de hallo hoe gaat het, en de andere wil weer iets origineels.
Of vaak een dooddoenerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je echt niks weet kan je altijd nog vragen hoe haar weekend was of of ze nog weekend plannen heeft. Kom je vaak ook wel mee weg.
Ik maak toch wel een soort van selectiequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:43 schreef Patoshik het volgende:
Op tinder swipe ik ook alles naar rechts. Kom je echt de leukste mensen tegen.
Ah je komt er vaak mee weg. Wat ik altijd deed was gewoon kijken naar profiel of foto en daar wat bij verzinnen.quote:
Dat lukt bij een aantal ook wel aardig jahquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je komt er vaak mee weg. Wat ik altijd deed was gewoon kijken naar profiel of foto en daar wat bij verzinnen.
Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat lukt bij een aantal ook wel aardig jah
Tinder, volgens mij twee jaar geleden nog een stuk populairder toen het nog hip was. Hoe is de man vrouw verhouding?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor nu:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Tinder, volgens mij twee jaar geleden nog een stuk populairder toen het nog hip was. Hoe is de man vrouw verhouding?
Sinds kort trek ik m'n bek in deze eckte leventje open.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:44 schreef Silenus het volgende:
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn.
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zin had bij mij eigenlijk wel echt gewerkt
Al een nieuwe date gepland?quote:
Is dat zo? Sinds wanneer houden vrouwen ervan om zomaar aangesproken te worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds kort trek ik m'n bek in deze eckte leventje open.
Werkt veul beter
Nope.quote:
whynotboth.gifquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:44 schreef Silenus het volgende:
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn.
Why not?quote:
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds wanneer houden vrouwen ervan om zomaar aangesproken te worden?
Druk met werk.quote:
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.
Ik kom bijv net van een date af wie ik zaterdag aanspraak met:"goh,jij kijkt boos".
Vaak is dit not done.
Je kan zelfs zeggen:" ik heb een bloempot op mn kop!" En dat je later zegt:" heb jij mijn bloempot gezien?"
Ligt er aan hoe je het brengt hoor. Is op Tinder niet mogelijk maar als je het goed brengt werkt veel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.
We hebben het nu over IRL.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het brengt hoor. Is op Tinder niet mogelijk maar als je het goed brengt werkt veel.
Daarom zeg ik, het ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
We hebben het nu over IRL.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.
Ik kom bijv net van een date af wie ik zaterdag aanspraak met:"goh,jij kijkt boos".
Vaak is dit not done.
Je kan zelfs zeggen:" ik heb een bloempot op mn kop!" En dat je later zegt:" heb jij mijn bloempot gezien?"
Had ik toevallig schot in de roos met die ene. Wel toevallig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.
Was zij blijkbaar ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:14 schreef Floxen het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo zou ik dan kijken. Maar als je verder leuk bent, dan ben ik bereid die zinnen te vergeten.
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Was zij blijkbaar ook.
Gisteravond de date gehad en die is met 2 kussen afgerond. Dus ja dat ging prima.
Alsdus: het maakt geen reedt uit WAT het maakt een reedt uit HOE je je openingszin zegt.
En klopt, het is net als deur aan deur verkoop: 99% trapt er niet in als je er zelf niet in gelooft.
Internet held!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?
If so, in welk universum is dat prima? Je hebt haar zelfs zaterdag al ontmoet!
Verder maakt het inderdaad echt geen reet uit wat je zegt als openingszin in de kroeg. In 90% van de gevallen weet ik niet eens meer waarom ik met iemand ben gaan praten of wat ik als eerste gezegd hebt. Het hangt allemaal af van wat je erna zegt en waarschijnlijk een stukje uitstraling.
Ik proef sarcasme.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:45 schreef JAOC het volgende:
[..]
Vertel, welke onwaarheden heb je opgemerkt in mijn post?
Hoe je dat ook brengt, het is kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het ligt eraan hoe je het brengt.
Ach, het begin is in elk geval gemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Verder maakt het inderdaad echt geen reet uit wat je zegt als openingszin in de kroeg. In 90% van de gevallen weet ik niet eens meer waarom ik met iemand ben gaan praten of wat ik als eerste gezegd hebt. Het hangt allemaal af van wat je erna zegt en waarschijnlijk een stukje uitstraling.
Gewoon voorstellen.. Nee heb je.. Ja kan je krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach, het begin is in elk geval gemaakt![]()
stel, je hebt vorige maand iemand vluchtig leren kennen, en in die week nog geprobeerd om wat af te spreken wat helaas mislukte. Is het dan nog iets om een maand later alsnog iets te sturen, of is dat een beetje not done?
De afspraak ging niet door vanwege slechter weer, hadden afgesproken om op laatste dag kermis nog even wat te drinken.
Trek j bioscoopbroek aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:02 schreef Max23 het volgende:
Morgen op een blind date op een filmfestival, iemand nog tips
Spreek even af hoe je elkaar herkendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:02 schreef Max23 het volgende:
Morgen op een blind date op een filmfestival, iemand nog tips
Dat wordt allemaal geregeld door het festival, die de dates ook koppelen. Ik spreek haar dus daar ook voor het eerstquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Spreek even af hoe je elkaar herkend
Haha, ok, dan vooral jezelf zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal geregeld door het festival, die de dates ook koppelen. Ik spreek haar dus daar ook voor het eerst
Dan ren ik jankend weg en zal ik mijn ervaring meteen terwijl ik ren op Fok! plaatsenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Hopelijk voor jou is zij het niet.
Ze is geen voorstander van tomaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou dequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan ren ik jankend weg en zal ik mijn ervaring meteen terwijl ik ren op Fok! plaatsen
Dan word ik De Rennende Fokker zeg maar![]()
Geen voorstander ook echt hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is geen voorstander van tomaat.Jammer, voor de rest helemaal mijn type.
Vertelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga je zo uitgebreid zitten bekijken als mijn plannen morgen doorgaan
Omg. Zo onzeker en onhandig ben ik absoluut nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze is geen voorstander van tomaat.Jammer, voor de rest helemaal mijn type.
Ja same, iig nooit ingestudeerde zinnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het was een totale mismatch xDquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga je zo uitgebreid zitten bekijken als mijn plannen morgen doorgaan
Je zal van het programma ook echt maar zoiets voorgeschoteld krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Waar was dat filmfestival?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het was een totale mismatch xD
En als je er was denk ik dat ik jou gespot hebt
Hoe kreeg hij z'n mond uit "ze ziet er wel leuk uit" (sowieso want: veertjes in haar oren en glitters in haar harenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zal van het programma ook echt maar zoiets voorgeschoteld krijgen
Dit doe je je ergste vijand nog niet aan. Een kort pittig kapsel + kekke bril en te dik
niet zo naar uiterlijk kijken als je op zoek bent naae de ware liefde, tis vast een lieve meidquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zal van het programma ook echt maar zoiets voorgeschoteld krijgen
Dit doe je je ergste vijand nog niet aan. Een kort pittig kapsel + kekke bril en te dik
Geboren acteurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar was dat filmfestival?
[..]
Hoe kreeg hij z'n mond uit "ze ziet er wel leuk uit" (sowieso want: veertjes in haar oren en glitters in haar haren)
Ik hoop het voor haar, want van de rest moet ze het niet hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:32 schreef Rucola het volgende:
[..]
niet zo naar uiterlijk kijken als je op zoek bent naae de ware liefde, tis vast een lieve meid
tsja. wat zegt uiterlijk over mentaliteit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geboren acteur
[..]
Ik hoop het voor haar, want van de rest moet ze het niet hebben
Maar goed, uiterlijk zegt genoeg over je mentaliteit.
Over hoe je in het leven staat. Als je last hebt van overgewicht, te lui bent om je sport/eetgewoontes aan te passen, dan zegt dat wat over je mentaliteit. Zeker als je daarbij nog gaat zeiken op anderen en loopt te raaskallen over de wereld. Maar goed, dat doet zij niet in de serie, dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:35 schreef Rucola het volgende:
[..]
tsja. wat zegt uiterlijk over mentaliteit?
In een ander fragment zie je dat date nummer 2 voor de deur staat als zij er nog is. Die dikke wordt dan meteen boos en jaloers van 'ik zag haar wel kijken naar mij, ik ben concurrentie voor haar'quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over hoe je in het leven staat. Als je last hebt van overgewicht, te lui bent om je sport/eetgewoontes aan te passen, dan zegt dat wat over je mentaliteit. Zeker als je daarbij nog gaat zeiken op anderen en loopt te raaskallen over de wereld. Maar goed, dat doet zij niet in de serie, dus dat weet ik niet.
Die over aan de schijt zijn praat tijdens een eerste date.... in de keuken tijdens het kokenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:32 schreef Rucola het volgende:
[..]
niet zo naar uiterlijk kijken als je op zoek bent naae de ware liefde, tis vast een lieve meid
Heb ik met het hele programma eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Gristus, wat slecht. Dit moet wel gescript zijn.
En toch nog plaatsvervangende schaamte voelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die over aan de schijt zijn praat tijdens een eerste date.... in de keuken tijdens het koken
[..]
Heb ik met het hele programma eerlijk gezegd
Die vent die wegloopt bij die modeshow.. Ja ze is niet knap maar kom op... blijf minimaal even zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En toch nog plaatsvervangende schaamte voelen.
Ja dit vind ik dus simpele onzin.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Over hoe je in het leven staat. Als je last hebt van overgewicht, te lui bent om je sport/eetgewoontes aan te passen, dan zegt dat wat over je mentaliteit. Zeker als je daarbij nog gaat zeiken op anderen en loopt te raaskallen over de wereld. Maar goed, dat doet zij niet in de serie, dus dat weet ik niet.
Welk gedeelte vindt je onzin?quote:
Hij heeft wel gelijk. Uiterlijk is altijd al een communicatiemiddel geweest. Je gebruikt het net zo zeer om dingen uit te dragen (tot welke sociale klasse je hoort, bij welke subcultuur je hoort, of je gezond leeft of niet, hoeveel zelfvertrouwen en zelfrespect je hebt, etc.) als om je naaktheid te verbergen. Dat zijn allemaal relevante dingen voor het kiezen van een partner.quote:
Je bent in ieder geval wel eerlijk.quote:
Dat mag je vinden.quote:
Mee eens en herkenbaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Maar als iemand er onverzorgd uitziet, zich als een sloddervos gedraagt of eruitziet, dan hoef je bijvoorbeeld niet te verwachten dat zijn huis of zijn leven wel gestructureerd is.
Je uiterlijk, kleding, houding zegt heel veel over hoe jij in het leven staat en over je karakter.
Je zegt het zelf al: de wereld is in kleur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:11 schreef MissGump het volgende:
Poetin zorgt goed voor zichzelf, gespierd, onberispelijk gekleed.. Oh ja wat een topmentaliteit! Magisch gewoon!
De wereld is gelukkig in kleur, niet zwart-wit.
Ah, hier in de buurt was ook een filmfestival die gisteren begon dus ik dacht, wellicht...quote:
Poetin heeft de vrouwtjes anders voor het oprapenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:11 schreef MissGump het volgende:
Poetin zorgt goed voor zichzelf, gespierd, onberispelijk gekleed.. Oh ja wat een topmentaliteit! Magisch gewoon!
De wereld is gelukkig in kleur, niet zwart-wit.
Ik zeg ook dat er variantie is, soms zegt het er wel wat over, soms niet. Maar om iemands mentaliteit alleen te beoordelen op z'n overgewicht vind ik te kort door de bocht. Dat is het enige punt dat ik maak. 3 kilo overgewicht geeft niet aan dat iemand zichzelf niet serieus neemt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: de wereld is in kleur.
Dus dat hij zich netjes kleed, voor zichzelf zorgt en gespierd is zegt wel wat over hem, maar niet dat'ie een topmentaliteit heeft.
Hij neemt zichzelf wel serieus (wat misschien in zijn geval het engste is, maar dat terzijde). Dat straalt hij wel uit dankzij z'n verzorging.
Maar ik mag toch hopen dat 'vrouwtjes' voor het oprapen hebben niet bepaald of je een goede mentaliteit hebt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Poetin heeft de vrouwtjes anders voor het oprapen
Sorry hoor, maar mensen met overgewicht hebben gewoon een kutmentaliteit. Anders zouden ze wel afvallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat er variantie is, soms zegt het er wel over, soms niet. Maar om iemands mentaliteit alleen te beoordelen op z'n overgewicht vind ik te kort door de bocht.
Ow nu opeens weer wel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Maar als iemand er onverzorgd uitziet, zich als een sloddervos gedraagt of eruitziet, dan hoef je bijvoorbeeld niet te verwachten dat zijn huis of zijn leven wel gestructureerd is.
Je uiterlijk, kleding, houding zegt heel veel over hoe jij in het leven staat en over je karakter.
Ik ben blij dat mijn kutmentaliteit verder gaat dan wel of niet kunnen afvallen. Die kutmentaliteit heeft me een super leuk leven en een goede carrière opgeleverd. En nog geen vent die geklaagd heeft over mijn gewicht, want die mentaliteit zorgt ervoor dat ik mannen date die verder kunnen kijken dan een paar kilo overgewicht. Mijn kutmentaliteitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mensen met overgewicht hebben gewoon een kutmentaliteit. Anders zouden ze wel afvallen.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat er variantie is, soms zegt het er wel wat over, soms niet. Maar om iemands mentaliteit alleen te beoordelen op z'n overgewicht vind ik te kort door de bocht. Dat is het enige punt dat ik maak. 3 kilo overgewicht geeft niet aan dat iemand zichzelf niet serieus neemt.
Ik heb het nooit ontkent.quote:
Volgens mij ben je nu 'een paar kilo zwaarder dan het gemiddelde supermodel' aan het verwarren met overgewicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kutmentaliteit verder gaat dan wel of niet kunnen afvallen. Die kutmentaliteit heeft me een super leuk leven en een goede carrière opgeleverd. En nog geen vent die geklaagd heeft over mijn gewicht, want die mentaliteit zorgt ervoor dat ik mannen date die verder kunnen kijken dan een paar kilo overgewicht. Mijn kutmentaliteit
En verder ga ik niet in deze chubby discussie, is het niet waard volgens mijn kutmentaliteit.
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Faxie het volgende:
Ironisch want als ik het beweer valt iedereen weer over me heenSelectieve dubbele standaarden hier altijd
Je betrekt het nu op jezelf. Nooit op jezelf betrekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn kutmentaliteit verder gaat dan wel of niet kunnen afvallen. Die kutmentaliteit heeft me een super leuk leven en een goede carrière opgeleverd. En nog geen vent die geklaagd heeft over mijn gewicht, want die mentaliteit zorgt ervoor dat ik mannen date die verder kunnen kijken dan een paar kilo overgewicht. Mijn kutmentaliteit
En verder ga ik niet in deze chubby discussie, is het niet waard volgens mijn kutmentaliteit.
nou en, heb t over dat gedeelte waarin ik je eerst quote. je haalt er van alles bij. is simpele onzin, spelen meer factoren in waarom iemand overgewicht heeft en soms niet kan afvallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
ja, aantrekkelijke man zeg! Poe heequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah, hier in de buurt was ook een filmfestival die gisteren begon dus ik dacht, wellicht...
[..]
Poetin heeft de vrouwtjes anders voor het oprapen
mja. En dan ben je dus best simpel als je echt zo'n denkwijze hebt. Je hebt nl. 1001 redenen waarom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mensen met overgewicht hebben gewoon een kutmentaliteit. Anders zouden ze wel afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |