Is dat zo? Sinds wanneer houden vrouwen ervan om zomaar aangesproken te worden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds kort trek ik m'n bek in deze eckte leventje open.
Werkt veul beter
Nope.quote:
whynotboth.gifquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:44 schreef Silenus het volgende:
Alle lekkere wijven zijn naar happn verhuisd. Daar moet je nu dus zijn.
Why not?quote:
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds wanneer houden vrouwen ervan om zomaar aangesproken te worden?
Druk met werk.quote:
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.
Ik kom bijv net van een date af wie ik zaterdag aanspraak met:"goh,jij kijkt boos".
Vaak is dit not done.
Je kan zelfs zeggen:" ik heb een bloempot op mn kop!" En dat je later zegt:" heb jij mijn bloempot gezien?"
Ligt er aan hoe je het brengt hoor. Is op Tinder niet mogelijk maar als je het goed brengt werkt veel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.
We hebben het nu over IRL.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het brengt hoor. Is op Tinder niet mogelijk maar als je het goed brengt werkt veel.
Daarom zeg ik, het ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
We hebben het nu over IRL.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 00:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Sinds een hele slechte openingszin maar een open(lees zelfverzekerde houding) veel kan doen.
Ik kom bijv net van een date af wie ik zaterdag aanspraak met:"goh,jij kijkt boos".
Vaak is dit not done.
Je kan zelfs zeggen:" ik heb een bloempot op mn kop!" En dat je later zegt:" heb jij mijn bloempot gezien?"
Had ik toevallig schot in de roos met die ene. Wel toevallig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij 99% van de vrouwen gaat dat dus nooit werken hé.
Was zij blijkbaar ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:14 schreef Floxen het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo zou ik dan kijken. Maar als je verder leuk bent, dan ben ik bereid die zinnen te vergeten.
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Was zij blijkbaar ook.
Gisteravond de date gehad en die is met 2 kussen afgerond. Dus ja dat ging prima.
Alsdus: het maakt geen reedt uit WAT het maakt een reedt uit HOE je je openingszin zegt.
En klopt, het is net als deur aan deur verkoop: 99% trapt er niet in als je er zelf niet in gelooft.
Internet held!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?
If so, in welk universum is dat prima? Je hebt haar zelfs zaterdag al ontmoet!
Verder maakt het inderdaad echt geen reet uit wat je zegt als openingszin in de kroeg. In 90% van de gevallen weet ik niet eens meer waarom ik met iemand ben gaan praten of wat ik als eerste gezegd hebt. Het hangt allemaal af van wat je erna zegt en waarschijnlijk een stukje uitstraling.
Ik proef sarcasme.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:45 schreef JAOC het volgende:
[..]
Vertel, welke onwaarheden heb je opgemerkt in mijn post?
Hoe je dat ook brengt, het is kut.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het ligt eraan hoe je het brengt.
Ach, het begin is in elk geval gemaaktquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:29 schreef JAOC het volgende:
[..]
2 kussen? Houdt dat in dat je 2 kusjes op je wang gekregen hebt?
If so, in welk universum is dat prima? Je hebt haar zelfs zaterdag al ontmoet!
Verder maakt het inderdaad echt geen reet uit wat je zegt als openingszin in de kroeg. In 90% van de gevallen weet ik niet eens meer waarom ik met iemand ben gaan praten of wat ik als eerste gezegd hebt. Het hangt allemaal af van wat je erna zegt en waarschijnlijk een stukje uitstraling.
Gewoon voorstellen.. Nee heb je.. Ja kan je krijgenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach, het begin is in elk geval gemaakt![]()
stel, je hebt vorige maand iemand vluchtig leren kennen, en in die week nog geprobeerd om wat af te spreken wat helaas mislukte. Is het dan nog iets om een maand later alsnog iets te sturen, of is dat een beetje not done?
De afspraak ging niet door vanwege slechter weer, hadden afgesproken om op laatste dag kermis nog even wat te drinken.
Trek j bioscoopbroek aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:02 schreef Max23 het volgende:
Morgen op een blind date op een filmfestival, iemand nog tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |