Het was een geslaagde date! ;Dquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef Makrolon het volgende:
Morgen een date.
Volgens mij mn 1e echte date in mn leven.best een beetje spannend.
Dat klinkt prima! Veel plezier vrijdagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Het was een geslaagde date! ;D
Eerst naar de apenheul geweest, was erg leuk, toen naar mn huis gegaan, wat gedronken, boodschappen gedaan en samen gekookt, nog wat drankjes gedaan en toen is ze blijven slapen.Niet geneukt (voordat ze dalijk voor slet uitgemaakt word
) wel gezoend en wat andere 'dingen'.
Vrijdag misschien 2e date
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef MissGump het volgende:
Ik wil verder niks oprakelen ofzo maar... http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Ahw leuk. Haha lees soms mee en dit is dan wel leuk om te lezen ^^quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Eerst naar de apenheul geweest, was erg leuk, toen naar mn huis gegaan, wat gedronken, boodschappen gedaan en samen gekookt, nog wat drankjes gedaan en toen is ze blijven slapen.Niet geneukt (voordat ze dalijk voor slet uitgemaakt word
Vingertje er in stoppen is ook sex! Vuile Sletquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Makrolon het volgende:
[..]
.nu heb ik zin om passioneel tegen de muur gedrukt te wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Er is toch niks leukers dan aan het eind van de eerste (geslaagde/succesvolle) date elkaar passioneel tegen de muur te drukken
Dankje! Komt vast goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt prima! Veel plezier vrijdag
Haha ja klopt, vind ik zelf ook altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ahw leuk. Haha lees soms mee en dit is dan wel leuk om te lezen ^^
Haha neenee, dat mag gewoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vingertje er in stoppen is ook sex! Vuile Slet
Leuk toch? Na date eten en blijven slapen klinkt als een prima dat. Een vervolg date komt ook snel dus prima!
Zeefje Pijpt Deel 2 maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
.nu heb ik zin om passioneel tegen de muur gedrukt te worden
Dan moet je ff een goeie date regelenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Staan ze al in de rij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeefje Pijpt Deel 2 maken?
+1 voorspelbaar. Ik laat mezelf liever niet op die manier vastleggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie liever deel 1 van iemand anders
Eeuwig zondequote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Ik laat mezelf liever niet op die manier vastleggen.
Uiteraard, je gaat niet teveel energie besteden aan iemand met wie het toch niet wordt. Dat is iets dat ik ook nog moet leren: als het niet klikt, kap het dan gewoon af. Anders verspil je alleen maar de tijd en de moeite van de ander én jezelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:47 schreef JAOC het volgende:
Gisteravond ook weer een date gehad, met iemand anders dan afgelopen zondag (ja, sue me). Maar dit was wel een tegevaller. Ten eerste was ze echt wel minder knap dan op de foto, beetje grindtegelgezicht rotfilters. Verder ook niet zo bijzonder interessant, maar toch een 1,5 uur gezellig wat gedronken. Waar ik eerder nog altijd zou proberen te zoenen, had ik daar vandaag absoluut geen behoefte aan. Heb ook niks meer gehoord, dus waarschijnlijk is het wederzijds.
Al heb ik wel gemerkt dat ik veeeeeel minder moeite doe om gezellig te zijn/indruk maken als ik iemand toch niet zo interessant vind.
Idem hier. Iets minder lief zijn mag best.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Uiteraard, je gaat niet teveel energie besteden aan iemand met wie het toch niet wordt. Dat is iets dat ik ook nog moet leren: als het niet klikt, kap het dan gewoon af. Anders verspil je alleen maar de tijd en de moeite van de ander én jezelf.
Stuurt annuleringsmail naar filmcrew.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar. Ik laat mezelf liever niet op die manier vastleggen.
Dirty Fruitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stuurt annuleringsmail naar filmcrew.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dirty Fruit
Art komt bij de lokale groenteboer om wat fruit in te slaan. De sexy Straw, tevens dochter van de eigenaar, heeft dienst. Stiekem komt Art voor iets heel anders.
Straw: kan ik u helpen?
Art: jij altijd
Straw: hihi *bloost* wat had u gewild?
Art: een aardbei
Straw: we verkopen ze alleen per bakje
Art: en toch wil ik maar 1 aardbei
Straw: oh... *ze bukt voorover om een losse aardbei te pakken. Haar string is net zichtbaar onder het korte rokje wat ze draagt* Kijk eens, 1 flinke aardbei!
Art: mooie meloenen ook
Straw: ja hihi, eigen kweek
Art: dat is te zien!
Straw: euh, doe maar 10 cent
Art: je begrijpt het niet
Straw: nee?
Art: ik wil die aardbei niet
Straw: huh?
Art: ik wil de jouwe...
Vervolgens begint er saxofoonmuziek en de camera zoomt langzaam in op het tafereel wat dan plaatsvindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |