Hahahaha!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Shit happens, not that into you, blabla. Volgende keer beter.![]()
Morgenavond een date die 7 jaar jonger is, wellicht maar even inlezen in de breakup van One Direction etc.
Het gaat me serieus niet over of het wel of niet serieus is, of dat mijn ervaring reactiewaardig is, het gaat erom dat er met geluk per pagina 1 date of datingsite-ervaring staat, en de rest een verlengde van de circlejerk in relatie-sc is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 06:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet zo serieusLeuk geschreven.
de bigbois daten niet meer, dan krijg je datquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat me serieus niet over of het wel of niet serieus is, of dat mijn ervaring reactiewaardig is, het gaat erom dat er met geluk per pagina 1 date of datingsite-ervaring staat, en de rest een verlengde van de circlejerk in relatie-sc is.
Nou ja, normaal...Ze zijn toch weer anders dan mijn dates.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef JAOC het volgende:
Waarom zijn mijn dates altijd zo normaal, vergeleken met de avonturen van cc.. Zou het dan toch aan mij liggen
The usual suspects zijn op een paar uitzonderingen na allemaal bezet inderdaad. Jammer, het word wel saai zo. Nou ja, wellicht overmorgen een verhaal van mij, maar vast niet zo grappig of sappig als die van de usual suspects vaak waren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de bigbois daten niet meer, dan krijg je dat
Ligt ook aan je persoonlijkheid. Als je zelf vrij 'normaal' bent als in netjes gekleed, goed gedrag etc. zijn de meeste dates normaal. Leef je echter met een 'fuck it YOLO' mentaliteit dan gaan je dates wel anders..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
The usual suspects zijn op een paar uitzonderingen na allemaal bezet inderdaad. Jammer, het word wel saai zo. Nou ja, wellicht overmorgen een verhaal van mij, maar vast niet zo grappig of sappig als die van de usual suspects vaak waren.
Ook jouw normale date-verslagen zijn welkom hoor. Zolang het daadwerkelijk een dateverslag is en niet een 5 pagina's lange epos over hoe je een meisje in de sportschool twee keer aangekeken hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt ook aan je persoonlijkheid. Als je zelf vrij 'normaal' bent als in netjes gekleed, goed gedrag etc. zijn de meeste dates normaal. Leef je echter met een 'fuck it YOLO' mentaliteit dan gaan je dates wel anders..
wie zijn de big boys?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
de bigbois daten niet meer, dan krijg je dat
Ik vind BoL altijd zo bescheiden overkomen. Kan het me niet voorstellen.quote:
Ik post in geen enkele SC. Maar ik snap je punt. Al zijn er sommige users die denken dat ze alles mogen en zodra iemand anders een beetje off-topic gaat of poogt iets grappigs te zeggen, meteen aangevallen wordt. Nogal hypocriet. Sowieso, jezelf belangrijk vinden op een forumquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het gaat me serieus niet over of het wel of niet serieus is, of dat mijn ervaring reactiewaardig is, het gaat erom dat er met geluk per pagina 1 date of datingsite-ervaring staat, en de rest een verlengde van de circlejerk in relatie-sc is.
Date verplaatst naar vanavond, wel geschoren niet de hitkrant gelezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Hahahaha!!![]()
.
Wel eventjes scheren he...
Ik weeg meer dan 90kg. Mag ik mezelf een big boy noemen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind BoL altijd zo bescheiden overkomen. Kan het me niet voorstellen.
[..]
Ik post in geen enkele SC. Maar ik snap je punt. Al zijn er sommige users die denken dat ze alles mogen en zodra iemand anders een beetje off-topic gaat of poogt iets grappigs te zeggen, meteen aangevallen wordt. Nogal hypocriet. Sowieso, jezelf belangrijk vinden op een forum'Big boys'
Het lijkt mij niet erg goed uitzien als jij nog voordat de date echt begint al "praat" over One Direction en Hitkrant. Het betekent dat je haar als een kind ziet. Beter ga je clean naar de date, voordat je het zelf bij voorbaat al gaat verpesten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Date verplaatst naar vanavond, wel geschoren niet de hitkrant gelezen.
Ik kleed me vrij normaal, doe niet echt YOLO dingen. Maar mijn date's waren soms krankzinnig. Van uit het raam hangende en schieten op meeuwen tot aan bejaardentehuis aan toe. En dan laat ik het versieren en versierd worden verhalen er maar even buiten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt ook aan je persoonlijkheid. Als je zelf vrij 'normaal' bent als in netjes gekleed, goed gedrag etc. zijn de meeste dates normaal. Leef je echter met een 'fuck it YOLO' mentaliteit dan gaan je dates wel anders..
Nee man. Ik heb seks. Net als bijna iedere andere twintigerquote:
Oh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb seks. Net als bijna iedere andere twintiger.
Ja, nog minimaal 4,5 maandquote:
Nu wil je geen date meer met yats?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |