Er is maar één reden waarom iemand overgewicht heeft, en dat is omdat die persoon meer calorieën inneemt dan hij verbruikt. De oplossing tegen overgewicht is net zo eenvoudig: minder calorieën innemen dan je verbruikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
mja. En dan ben je dus best simpel als je echt zo'n denkwijze hebt. Je hebt nl. 1001 redenen waarom.
Nou je kan het wel nuanceren hoor. Er zijn ziektes met bepaalde medicatie waarvan je dikker wordt etc... Dat is iets wat je van buiten niet kan zien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Er is maar één reden waarom iemand overgewicht heeft, en dat is omdat die persoon meer calorieën inneemt dan hij verbruikt. De oplossing tegen overgewicht is net zo eenvoudig: minder calorieën innemen dan je verbruikt.
Als iemand besluit zo'n relatief makkelijke oplossing links te laten liggen en te blijven volharden in ongezond, mogelijk levensbedreigend gedrag, dan vind ik dat net zo'n afknapper als bijvoorbeeld roken.
Zelfs in de zeldzame gevallen waarin medicatie een rol speelt, doet die medicatie niets anders dan de verhouding tussen inname/verbruik verslechteren. Als je vroeger 2000 calorieën per dag verbruikte, dan kan het zijn dat je met die medicijnen (of met een schildklieraandoening of een gebroken been, of wat dan ook) plots nog maar 1500 calorieën per dag kunt verbruiken. Blijf je dan 2000 calorieën per dag eten, dan ga je inderdaad aankomen. Pas je je inname aan (of ga je meer bewegen, wat niet voor iedereen een optie is), dan blijf je op gewicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou je kan het wel nuanceren hoor. Er zijn ziektes met bepaalde medicatie waarvan je dikker wordt etc... Dat is iets wat je van buiten niet kan zien.
Maar goed, bijna 50% van de mensen heeft overgewicht in Nederland en je gaat mij niet vertellen dat die 50% daadwerkelijk ziektes heeft of medicatie gebruikt waardoor ze overgewicht krijgen
Ik denk niet dat ze jou niet aanspreken omdat je te normaal bent... Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef Deezertje het volgende:
Ik zie er gewoon oké uit, aardig karakter en veel kennis van de actualiteit en nutteloze feitjes maar mij spreken ze ook nooit aan hoor. Te normaal is dus ook niet altijd goed.
Kwart eeuwquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:44 schreef Floxen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze jou niet aanspreken omdat je te normaal bent... Hoe oud ben je?
En dan nog geen match hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef Specularium het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/enorm_hard_gaan_op_tinder
Die bovenste heeft wel een mooi figuurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:48 schreef JAOC het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik jullie mening deel over overgewicht.
Maar wanneer val je in de overgewicht schaal? Als je BMI hoger is dan 25?
https://www.hartstichting(...)izuscCFQYOwwod5lEEtQ
Of pas richting obesitas? Zonder deze uiterst belangrijke randvoorwaarden is het onmogelijk deze discussie te voeren.
Er zijn namelijk mensen die dit volslank vinden:
[ afbeelding ]
En andere dit:
[ afbeelding ]
BMI is geen goede indicatie voor individuen. Ik heb momenteel een BMI van 27, vooral omdat ik vrij gespierd ben. Ik heb een vetpercentage van iets minder dan 15% (ongeveer gemiddeld dus) en ben waarschijnlijk fitter dan de meeste mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:48 schreef JAOC het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik jullie mening deel over overgewicht.
Maar wanneer val je in de overgewicht schaal? Als je BMI hoger is dan 25?
https://www.hartstichting(...)izuscCFQYOwwod5lEEtQ
Of pas richting obesitas? Zonder deze uiterst belangrijke randvoorwaarden is het onmogelijk deze discussie te voeren.
Er zijn namelijk mensen die dit volslank vinden:
[ afbeelding ]
En andere dit:
[ afbeelding ]
Daar had het ook mogen blijven. Tenzij iemand een date-ervaring heeft gehad met een BMI-expert, dan zou ik het wel willen lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ha ja, de BMI-discussie. Dat is immers alweer een deeltje of tien geleden.
Ooooh ik weet wat we na komt! Ik weet het ik weeeet het!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pathé? Grappig, als Arnhemmer had ik er nog nooit van gehoord. Is dat vaker?quote:
Nee, was niet in Pathé. Bij de haven was het, Pluk de Nachtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Pathé? Grappig, als Arnhemmer had ik er nog nooit van gehoord. Is dat vaker?
Hoe ben je er bij gekomen? Waar baseerden ze de matching op?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, was niet in Pathé. Bij de haven was het, Pluk de Nacht
Op leeftijd en filmgenre vooral, hoewel ze dat ook niet zo goed deden, want ik heb die genres nooit doorgegevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ben je er bij gekomen? Waar baseerden ze de matching op?
Werd wel weer eens tijd toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, ik woon al een paar jaar in het buitenland. Hier zijn heel veel mensen die niet uit Nederland komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:35 schreef Floxen het volgende:
Kennelijk hoeft ze geen NederlanderKomt ze dan zelf niet uit Nederland?
Ze speelt hard to get, meer berichtjes sturen!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch bijzonder, match op Tinder, geen reactie gekregen na mijn eerste berichtje.
Prima, kan gebeuren, krijg ik 2 weken later een match op Happn, weer zij... En wederom geen reactie op mijn eerste berichtje.
Waarom like je me dan, 2 keer.![]()
Nah. Ze kijkt maar ff.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze speelt hard to get, meer berichtjes sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |