Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken. Maar toch op TS gestemd omdat ze het zo lief vraagt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ah, mooi. Ik zal vannacht op mijn werk nog een keer stemmen en bij mijn ouders ook nog een keerquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:52 schreef Wijnbo het volgende:
Stemmen gaat o.b.v. IP, hoeveel stemmen wil je hebben, dan slingeren we even een Tor proxy aan met refresh en auto-click
Marieke, je staat op een gedeelde eerste plaats nuquote:
Ik zei toch al dat jullie toppers waren!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Marieke, je staat op een gedeelde eerste plaats nu
Dat is lief, maar zoals ik al zei, gewoon stemmen op wie je wil stemmen hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:00 schreef Gebruikersna het volgende:
Normaal stem ik altijd op iemand anders als ik zulke topics zie, maar dit keer heb je m'n stem. Succes!
Mij maakt het niet uit wie er wint, en als ik jou er een plezier mee doe...quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is lief, maar zoals ik al zei, gewoon stemmen op wie je wil stemmen hoor!
Omdat je in de rubriek "psychische beperking" kijkt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef over_hedge het volgende:
Waarom hebben alle achtbaan testers adhd oid
Ja klopt!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kijkt in 1 categorie. Je kan ook kijken bij de jongeren, bij de senioren, bij de algemene categorie?
Ja, dat was mijn reactie op iemand anders zijn (verwijderde) reactie waarbij de helft van mijn reactie ook is verwijderd door een mod. Dus niet echt duidelijk of relevant meerquote:
Dankje voor je hulp!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn reactie op iemand anders zijn (verwijderde) reactie waarbij de helft van mijn reactie ook is verwijderd door een mod. Dus niet echt duidelijk of relevant meer
Hahaha dat is ook goed toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Marsenal het volgende:
Die merel van 27 heeft Asperger maar staat lachend op de foto, in alle verwarring heb ik nu per ongeluk op haar gestemd.
Als TS wint krijg je wel een betere foto te zienquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken. Maar toch op TS gestemd omdat ze het zo lief vraagt.
Toch staat ze onderaanquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken.
Foto?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
omdat het niet echt om over naar huis te schrijven is
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet dus echt even een manier verzinnen om dat makkelijker te maken....
bedankt voor deze mooie foto!quote:
Ja maar onride video's zijn er genoeg. Ik wil mezelf filmen tijdens de rit.quote:
Je hoeft niet goed te kunnen lezen om lid te worden van Fok!quote:
Haha ook dat nog!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef hottentot het volgende:
Gestemd op Marieke,
Dat ik ooit SP zou stemmen...
Het is je gegund.
Niet genoeg blijkbaar met zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:11 schreef Teydelyk het volgende:
Ik heb ook ADHD, maar ik neem gewoon ritalin.
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet genoeg blijkbaar met zo'n opmerking.
Verspilde energie Teydelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik heb op iedereen gestemdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verspilde energie Teydelijk.
Dus je gaat niet stemmen voor Marieke en haar zus?![]()
Ik verwonder me ook over de behulpzaamheid van Fok!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:01 schreef Toto69 het volgende:
Wow, iedereen die ook echt op TS stemt ipv op anderen om de TS te zieken.
Hulde en een stem.
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.
Ze krijgen vrijkaartjes, en het is ACHTBAANTESTER niet PRETPARKTESTER.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:23 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.
Haha, hoezo dat laatste?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze krijgen vrijkaartjes, en het is ACHTBAANTESTER niet PRETPARKTESTER.
DE achtbanen kosten niks extra's.
ADHD heeft wel te maken met hoe ik de wachtrij ervaar bijvoorbeeld.
Omdat ik dan stil moet staan, ik moet me rustig houden, ik moet wachten, er zijn veel prikkels om me heen.quote:
Wat jou betreftquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Mark het volgende:
TS hoeft wat mij betreft zich niet te verdedigen
Ah, bedankt voor je uitleg, zo heb ik het nooit ervaren. Misschien mijn ouders wel, haha. Lang geleden dat ik lang in de rij heb gestaan bij een achtbaan of in een pretpark. Tegenwoordig ga ik altijd buiten het seizoen om op regenachtige dagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Omdat ik dan stil moet staan, ik moet me rustig houden, ik moet wachten, er zijn veel prikkels om me heen.
Ik ga dan bijvoorbeeld aan een stuk door ratelen omdat ik te veel prikkels krijg, door zelf veel priukkels te veroorzaken voor anderen en daar mijn focus op te leggen heb ik minder last van de binnenkomende prikkels. Alleen dit gedrag is erg irritant voor de mensen om me heen.
Ik ga dan staan wiebelen van het ene op het andere been, ik kan niet deelnemen aan gesprekken in de groep waarmee ik ben omdat ik constant afgeleid raak door andere prikkels en de draad kwijt raak of juist het gehele gesprek overneem door mijn woorden waterval.
Naar mate de wachttijd vordert wordt ik steeds onrustiger omdat ik mijn energie niet kwijt kan.
En je slikt ritalin, ik mag dat niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:30 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor je uitleg, zo heb ik het nooit ervaren. Misschien mijn ouders wel, haha. Lang geleden dat ik lang in de rij heb gestaan bij een achtbaan of in een pretpark. Tegenwoordig ga ik altijd buiten het seizoen om op regenachtige dagen.
Ik leg het graag uit hoor, zelfs aan een mede ADHDer. Want iedereen ervaart het op een andere manier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Mark het volgende:
TS hoeft wat mij betreft zich niet te verdedigen
Dat kun je lekker nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:37 schreef Mickytjuh het volgende:
was er toch wel van uit gegaan dat ik dit topic heel snel zou verwijderen
Daar heb je een punt....quote:
Kunnen we nog ergens tegen de bezuinigingen stemmenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden dat de mensen gewoon op mij stemmen!!
Ik had dat stiekem natuurlijk wel gehoopt, maar was er toch wel van uit gegaan dat ik dit topic heel snel zou verwijderen omdat men op anderen zouden gaan stemmen, juist omdat ik het vroeg!
Ik hoop ook dat ik tot en met donderdag boven aan blijf staan!
En dan hopen dat mijn zus niet te gestresst is door de bezuinigingen op haar woongroep dat ze gewoon mee kan met me!!
Ow ja hoor, https://www.sp.nl/nieuws/2015/05/teken-petitie-red-zorg deze bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Kunnen we nog ergens tegen de bezuinigingen stemmen
Of handtekeningen
Doen we dat ook ffquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja hoor, https://www.sp.nl/nieuws/2015/05/teken-petitie-red-zorg deze bijvoorbeeld
Ja en nu maar hopen dat mijn groepsgenootjes geen eindsprint meer maken. Ik blijf voor mezelf duimenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Nemephis het volgende:
https://www.uitmetkorting(...)kiezing/#Tussenstand
Nou 't gaat goed TS
ik denk dat je wel al een treintje van een paar eetkamerstoelen kan gaan maken om te oefenen op het achtbaanrijdenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en nu maar hopen dat mijn groepsgenootjes geen eindsprint meer maken. Ik blijf voor mezelf duimen
dan ga ik bij mijn tante en op het werk ook nog even voor je stemmen morgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Oei. Er heeft ineens iemand een inhaalslag gemaakt
414 voor Gilles Hendrix
375 voor mij.
Ik ga in een hoekje huilen denk ik
Maar er zijn véél meer FOKkers dan dat! We kunnen dit!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Oei. Er heeft ineens iemand een inhaalslag gemaakt
414 voor Gilles Hendrix
375 voor mij.
Ik ga in een hoekje huilen denk ik
Heb jij geen connecties met de FP-crew?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er zijn véél meer FOKkers dan dat! We kunnen dit!
Haha jullie zijn echt super tof!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:36 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Heb jij geen connecties met de FP-crew?
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar er zijn véél meer FOKkers dan dat! We kunnen dit!
mobieltjes werkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik sta nu nog 30 stemmen achter, morgen om 12.00 sluit de stemronde..
Ik ben nog stemmen aan het genereren via vrienden maar die hebben ook geen IP adressen voor het oprapen helaas
hier ook inmiddels een stuk of 10 keer, toch makkelijk die data verbinding op mobielquote:
nog 10quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:55 schreef Nizno het volgende:
Je ligt nog 20 achter, spammen rustig door
we kunnen veel, maar 1500 stemmen gaat echt niet lukken, sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef K0enk het volgende:
Beste allemaal, ik ben zelf ook een van de laatste 35. Één zekerheid, ik ben geen concurrent voor Marieke omdat ik in de categorie Algemene achtbaantester. Maar ik heb wel net als Marieke (heel) veel stemmen nodig. Je kan nog tot morgen 12:00 stemmen via onderstaande link en dan op Koen Kool stemmen. Alvast bedankt!
https://www.uitmetkorting(...)ter-2015-verkiezing/
Maar je bent geen FOK!ker en dit is toch echt Fok!kers helpen Fok!kers...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef K0enk het volgende:
Beste allemaal, ik ben zelf ook een van de laatste 35. Één zekerheid, ik ben geen concurrent voor Marieke omdat ik in de categorie Algemene achtbaantester. Maar ik heb wel net als Marieke (heel) veel stemmen nodig. Je kan nog tot morgen 12:00 stemmen via onderstaande link en dan op Koen Kool stemmen. Alvast bedankt!
Ook in senior op die man van 89?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je bent geen FOK!ker en dit is toch echt Fok!kers helpen Fok!kers...
En ik had al in alle overige categorieën gestemd
Ja, ik had eerst alles gelezen, toen gestemd en toen gekeken wie er bovenaan stonden. Die man gaat het wel worden, daar heb ik idd ook op gestemdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:36 schreef Maureentje het volgende:
Ook in senior op die man van 89?![]()
Echt leuk dat die mee doet
Ja zag er ook een van 53 bij senior staanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst alles gelezen, toen gestemd en toen gekeken wie er bovenaan stonden. Die man gaat het wel worden, daar heb ik idd ook op gestemd
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:42 schreef Maureentje het volgende:
Ja zag er ook een van 53 bij senior staan![]()
Ben je dan al senior?![]()
Gun het die van 89 echt
Een nieuw account maken en dan in een topic van een ander persoon om stemmen gaan vragen...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef K0enk het volgende:
Ow wauw, dat wist ik niet. Ik ga dat eens proberen!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobieltjes werkt.
Als je de mobiel een tijdje op wifi zet en daarna terug op data krijg je weer een nieuw IP.
Pics van je treintjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wauw! Ik sta weer even bovenaan.
Nog drie uurtjes te gaan, ik maak vast een treintje van stoelen voor de zekerheid
Net stond ze op 1 met meer stemmen dan ze nu heeftquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog een keer gestemd.
Je staat jammer genoeg nu nog tweede.
Apart. De stemmen lopen inderdaad achteruitquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Net stond ze op 1 met meer stemmen dan ze nu heeft
Toen ik keek stond ze op 496, en de nummer 2 op 493?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Apart. De stemmen lopen inderdaad achteruit.
Net had ze er nog boven de 491, nu staat ze op 488.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:22 schreef qltel het volgende:
Handig hoor, zo'n knopje in m'n modem om een ander IP-adres te krijgen. Aantal keer gestemd en je staat weer bovenaan.
Mede door de top Fok!ers hier hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:23 schreef Mark het volgende:
Is zo te zien ook de enige categorie waar het nog spannend is
Ik zie 489 en 492quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:24 schreef Dven het volgende:
Nu beide 492. VIndt het maar een vreemde bedoeling
Kortom : Misschien sta je al op 1000 zonder dat we het wetenquote:
Heb je vast niet. In Nederland heb je vrijwel altijd hetzelfde IP-adres, maar ik woon niet in Nederland en kan 'm in een paar seconden vernieuwen. Als iemand daar nu snel even een script voor maakt dat dat automatisch gaat..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind jullie super creatief! Ik ga eens kijken of ik ook zo'n knopje heb
Sorry ik bedoelde 498quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Misschien sta je al op 1000 zonder dat we het weten
Oke, zal zo nummer 500 even makenquote:
Ik gebruik er heel omslachtig Hola voorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je vast niet. In Nederland heb je vrijwel altijd hetzelfde IP-adres, maar ik woon niet in Nederland en kan 'm in een paar seconden vernieuwen. Als iemand daar nu snel even een script voor maakt dat dat automatisch gaat..
Nou, ik raak mn camera al kwijt als ik hem met polsbandje om mijn pols stevig vast heb ik Joris en de Draak. Zo'n selfiestick is erg slecht vast te houden vergeleken met een hele cameraquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:35 schreef Mark het volgende:
![]()
Weet niet hoe vast een smartphone in een selfie stick zit? Dan zou je jezelf kunnen filmen...
Goede trein. Zou naast kat plaatsnemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn zus niet meer mee mag, de kat wil mee!!
Vind ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:39 schreef Dven het volgende:
Vind dat ze daarom een FP-postje verdient.
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:38 schreef Dven het volgende:
TS heeft vandaag haar 8-jarig FOK!-jubileum
Potdikkie, nu heb ik me toch zin in taart!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!
[ afbeelding ]
Ja daar staat al een artikel, maar als IK ga vragen om stemmen voor MEZELF dan weet ik wel wat er gebeuren zal...quote:
Ik noem dit niet NET achter liggen. Ze krijgt er per minuut meerdere stemmen bijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat met tor enz werkt, jammer, want je ligt net achter.
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik noem dit niet NET achter liggen. Ze krijgt er per minuut meerdere stemmen bij
Ben er ook bang voor...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.
Ja, die heeft vast ontdekt hoe proxy-servers werken..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.
Ik dus nog steeds niet, voel me echt DOMquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja, die heeft vast ontdekt hoe proxy-servers werken..
Het is vals spelen om meerdere keren via proxy te stemmen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik dus nog steeds niet, voel me echt DOM
En wat als je op f4 drukt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:15 schreef Mickytjuh het volgende:
En nog steeds iedere keer als ik op f5 druk heeft ze er stemmen bij!
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Interessant! Het is ook nodig: nog 38 stemmen achter met nog 90 minuten te gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:27 schreef qltel het volgende:
Ik heb maar even een scriptje in firefox gemaakt waarmee ik met 1 druk op de knop m'n IP vernieuw en stem..
Godver. Alle moeite voor niks.quote:
En ondertussen worden er in dit topic manieren gepost om het stemmen te beïnvloeden, maar daar hebben we het niet over, dat is alleen maar stout als een ander het doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:35 schreef Mark het volgende:
Ik zou er na afloop toch eens een mailtje aan wagen dat er rare dingen gebeurd zijn. Komt misschine over als een slechte verliezer, maar we zien gewoon stemmen verdwijnen en bij de concurrentie verdacht hard oplopen.
Das een beetje jammer dan is onze moeite ook voor niksquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd dat ik het verdacht vond
Dit is de enige reden dat ik reclame voor mezelf DURF te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:43 schreef Susi het volgende:
Wat heerlijk trouwens, stemmen zonder dat je je eerst moet registreren.
Niet eerlijk, want ik woon in het buitenland.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:39 schreef P4tje het volgende:
Denk alle buitenlandse stemmen eruit gegooid? Proxies dus.
Die foto is echt te schattig he!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:45 schreef FANN het volgende:
Done!
en meteen in alle categorieën maar gedaan ...
Ook op Abel![]()
Ook dit is weer geniaaaaaalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:46 schreef P4tje het volgende:
QR code voor mobiel, wel zorgen dat je niet op wifi zit.
[ afbeelding ]
Ja, dat werkt wel bij mijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die foto is echt te schattig he!!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
De teruglopende stemmen zijn moenteel spannender dan de oplopende
cutequote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja leuk, maar ik hou het wel goed in de gaten.
Stiefzoon zit op de bank FIFA te spelen (heeft een hekel aan achtbanen, dus is absoluuut niet jaloers op mijn zus) en loopt steeds te roepen over het spel kei hard en dan "oh sorry, hoe is het met de stemmen".
Heerlijk
JA zeker,quote:
ja die zien er liggen vrijwel gelijk uitquote:
Ik F5 wat af, ja..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:18 schreef Mark het volgende:
Zitten jullie ook allemaal de stand in de gaten te houden?
[ afbeelding ]
92 met nog 20 minutenquote:
Zo dan!quote:
Verdachte patronen worden gefilterd, Ik pak mn popcornquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:47 schreef Mark het volgende:
Er zit een verdacht gestaag patroon in idd, maar in dit tempo haalt ze het sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |