Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken. Maar toch op TS gestemd omdat ze het zo lief vraagt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
Ah, mooi. Ik zal vannacht op mijn werk nog een keer stemmen en bij mijn ouders ook nog een keerquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:52 schreef Wijnbo het volgende:
Stemmen gaat o.b.v. IP, hoeveel stemmen wil je hebben, dan slingeren we even een Tor proxy aan met refresh en auto-click
Marieke, je staat op een gedeelde eerste plaats nuquote:
Ik zei toch al dat jullie toppers waren!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Marieke, je staat op een gedeelde eerste plaats nu
Dat is lief, maar zoals ik al zei, gewoon stemmen op wie je wil stemmen hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:00 schreef Gebruikersna het volgende:
Normaal stem ik altijd op iemand anders als ik zulke topics zie, maar dit keer heb je m'n stem. Succes!
Mij maakt het niet uit wie er wint, en als ik jou er een plezier mee doe...quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is lief, maar zoals ik al zei, gewoon stemmen op wie je wil stemmen hoor!
Omdat je in de rubriek "psychische beperking" kijkt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef over_hedge het volgende:
Waarom hebben alle achtbaan testers adhd oid
Ja klopt!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kijkt in 1 categorie. Je kan ook kijken bij de jongeren, bij de senioren, bij de algemene categorie?
Ja, dat was mijn reactie op iemand anders zijn (verwijderde) reactie waarbij de helft van mijn reactie ook is verwijderd door een mod. Dus niet echt duidelijk of relevant meerquote:
Dankje voor je hulp!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn reactie op iemand anders zijn (verwijderde) reactie waarbij de helft van mijn reactie ook is verwijderd door een mod. Dus niet echt duidelijk of relevant meer
Hahaha dat is ook goed toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Marsenal het volgende:
Die merel van 27 heeft Asperger maar staat lachend op de foto, in alle verwarring heb ik nu per ongeluk op haar gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |