Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken. Maar toch op TS gestemd omdat ze het zo lief vraagt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
Ah, mooi. Ik zal vannacht op mijn werk nog een keer stemmen en bij mijn ouders ook nog een keerquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:52 schreef Wijnbo het volgende:
Stemmen gaat o.b.v. IP, hoeveel stemmen wil je hebben, dan slingeren we even een Tor proxy aan met refresh en auto-click
Marieke, je staat op een gedeelde eerste plaats nuquote:
Ik zei toch al dat jullie toppers waren!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Marieke, je staat op een gedeelde eerste plaats nu
Dat is lief, maar zoals ik al zei, gewoon stemmen op wie je wil stemmen hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:00 schreef Gebruikersna het volgende:
Normaal stem ik altijd op iemand anders als ik zulke topics zie, maar dit keer heb je m'n stem. Succes!
Mij maakt het niet uit wie er wint, en als ik jou er een plezier mee doe...quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is lief, maar zoals ik al zei, gewoon stemmen op wie je wil stemmen hoor!
Omdat je in de rubriek "psychische beperking" kijkt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef over_hedge het volgende:
Waarom hebben alle achtbaan testers adhd oid
Ja klopt!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kijkt in 1 categorie. Je kan ook kijken bij de jongeren, bij de senioren, bij de algemene categorie?
Ja, dat was mijn reactie op iemand anders zijn (verwijderde) reactie waarbij de helft van mijn reactie ook is verwijderd door een mod. Dus niet echt duidelijk of relevant meerquote:
Dankje voor je hulp!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn reactie op iemand anders zijn (verwijderde) reactie waarbij de helft van mijn reactie ook is verwijderd door een mod. Dus niet echt duidelijk of relevant meer
Hahaha dat is ook goed toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:21 schreef Marsenal het volgende:
Die merel van 27 heeft Asperger maar staat lachend op de foto, in alle verwarring heb ik nu per ongeluk op haar gestemd.
Als TS wint krijg je wel een betere foto te zienquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken. Maar toch op TS gestemd omdat ze het zo lief vraagt.
Toch staat ze onderaanquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die Esmee is wel slim ja. Goede fotokeuze om stemmen binnen te harken.
Foto?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
omdat het niet echt om over naar huis te schrijven is
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet dus echt even een manier verzinnen om dat makkelijker te maken....
bedankt voor deze mooie foto!quote:
Ja maar onride video's zijn er genoeg. Ik wil mezelf filmen tijdens de rit.quote:
Je hoeft niet goed te kunnen lezen om lid te worden van Fok!quote:
Haha ook dat nog!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:13 schreef hottentot het volgende:
Gestemd op Marieke,
Dat ik ooit SP zou stemmen...
Het is je gegund.
Niet genoeg blijkbaar met zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:11 schreef Teydelyk het volgende:
Ik heb ook ADHD, maar ik neem gewoon ritalin.
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet genoeg blijkbaar met zo'n opmerking.
Verspilde energie Teydelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik heb op iedereen gestemdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verspilde energie Teydelijk.
Dus je gaat niet stemmen voor Marieke en haar zus?![]()
Ik verwonder me ook over de behulpzaamheid van Fok!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:01 schreef Toto69 het volgende:
Wow, iedereen die ook echt op TS stemt ipv op anderen om de TS te zieken.
Hulde en een stem.
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:20 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zonder ritalin had ik een a4tje vol geschreven over de nutteloosheid van dit soort projectjes.
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nutteloos, zoals ik al in de OP aangaf maak ik gewoon vrijwillig reclame voor die webpagina zodat ik kans heb op die vrijkaarten waarbij ik ook een soort opdracht moet maken, maar het is gewoon een goedkope reclame actie voor die website.
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik snap helemaal het verband tussen ADHD-ers en achtbanen ook niet eerlijk gezegd.
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik begrijp dat ook niet van junioren, senioren, lichamelijk beperkten en budget-proof doelgroep.
Ze krijgen vrijkaartjes, en het is ACHTBAANTESTER niet PRETPARKTESTER.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:23 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de efteling is bijvoorbeeld niet echt budget-proof - redelijk duur voor een dagje uit. Wel goed voor lichamelijk beperkten want alles toegangkelijk met rolstoel (geloof ik). Maar ADHD heeft toch geen invloed op hoe je een achtbaan ervaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |