nog 10quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:55 schreef Nizno het volgende:
Je ligt nog 20 achter, spammen rustig door
we kunnen veel, maar 1500 stemmen gaat echt niet lukken, sorryquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef K0enk het volgende:
Beste allemaal, ik ben zelf ook een van de laatste 35. Één zekerheid, ik ben geen concurrent voor Marieke omdat ik in de categorie Algemene achtbaantester. Maar ik heb wel net als Marieke (heel) veel stemmen nodig. Je kan nog tot morgen 12:00 stemmen via onderstaande link en dan op Koen Kool stemmen. Alvast bedankt!
https://www.uitmetkorting(...)ter-2015-verkiezing/
Maar je bent geen FOK!ker en dit is toch echt Fok!kers helpen Fok!kers...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef K0enk het volgende:
Beste allemaal, ik ben zelf ook een van de laatste 35. Één zekerheid, ik ben geen concurrent voor Marieke omdat ik in de categorie Algemene achtbaantester. Maar ik heb wel net als Marieke (heel) veel stemmen nodig. Je kan nog tot morgen 12:00 stemmen via onderstaande link en dan op Koen Kool stemmen. Alvast bedankt!
Ook in senior op die man van 89?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je bent geen FOK!ker en dit is toch echt Fok!kers helpen Fok!kers...
En ik had al in alle overige categorieën gestemd
Ja, ik had eerst alles gelezen, toen gestemd en toen gekeken wie er bovenaan stonden. Die man gaat het wel worden, daar heb ik idd ook op gestemdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:36 schreef Maureentje het volgende:
Ook in senior op die man van 89?![]()
Echt leuk dat die mee doet
Ja zag er ook een van 53 bij senior staanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had eerst alles gelezen, toen gestemd en toen gekeken wie er bovenaan stonden. Die man gaat het wel worden, daar heb ik idd ook op gestemd
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:42 schreef Maureentje het volgende:
Ja zag er ook een van 53 bij senior staan![]()
Ben je dan al senior?![]()
Gun het die van 89 echt
Een nieuw account maken en dan in een topic van een ander persoon om stemmen gaan vragen...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef K0enk het volgende:
Ow wauw, dat wist ik niet. Ik ga dat eens proberen!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobieltjes werkt.
Als je de mobiel een tijdje op wifi zet en daarna terug op data krijg je weer een nieuw IP.
Pics van je treintjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wauw! Ik sta weer even bovenaan.
Nog drie uurtjes te gaan, ik maak vast een treintje van stoelen voor de zekerheid
Net stond ze op 1 met meer stemmen dan ze nu heeftquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:13 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog een keer gestemd.
Je staat jammer genoeg nu nog tweede.
Apart. De stemmen lopen inderdaad achteruitquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Net stond ze op 1 met meer stemmen dan ze nu heeft
Toen ik keek stond ze op 496, en de nummer 2 op 493?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Apart. De stemmen lopen inderdaad achteruit.
Net had ze er nog boven de 491, nu staat ze op 488.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:22 schreef qltel het volgende:
Handig hoor, zo'n knopje in m'n modem om een ander IP-adres te krijgen. Aantal keer gestemd en je staat weer bovenaan.
Mede door de top Fok!ers hier hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:23 schreef Mark het volgende:
Is zo te zien ook de enige categorie waar het nog spannend is
Ik zie 489 en 492quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:24 schreef Dven het volgende:
Nu beide 492. VIndt het maar een vreemde bedoeling
Kortom : Misschien sta je al op 1000 zonder dat we het wetenquote:
Heb je vast niet. In Nederland heb je vrijwel altijd hetzelfde IP-adres, maar ik woon niet in Nederland en kan 'm in een paar seconden vernieuwen. Als iemand daar nu snel even een script voor maakt dat dat automatisch gaat..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind jullie super creatief! Ik ga eens kijken of ik ook zo'n knopje heb
Sorry ik bedoelde 498quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Misschien sta je al op 1000 zonder dat we het weten
Oke, zal zo nummer 500 even makenquote:
Ik gebruik er heel omslachtig Hola voorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je vast niet. In Nederland heb je vrijwel altijd hetzelfde IP-adres, maar ik woon niet in Nederland en kan 'm in een paar seconden vernieuwen. Als iemand daar nu snel even een script voor maakt dat dat automatisch gaat..
Nou, ik raak mn camera al kwijt als ik hem met polsbandje om mijn pols stevig vast heb ik Joris en de Draak. Zo'n selfiestick is erg slecht vast te houden vergeleken met een hele cameraquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:35 schreef Mark het volgende:
![]()
Weet niet hoe vast een smartphone in een selfie stick zit? Dan zou je jezelf kunnen filmen...
Goede trein. Zou naast kat plaatsnemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn zus niet meer mee mag, de kat wil mee!!
Vind ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:39 schreef Dven het volgende:
Vind dat ze daarom een FP-postje verdient.
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:38 schreef Dven het volgende:
TS heeft vandaag haar 8-jarig FOK!-jubileum
Potdikkie, nu heb ik me toch zin in taart!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |