Geen dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever slecht spelen en scoren, dan slecht spelen en niet scoren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Dramatisch spelen en toch scoren, ook een kwaliteit
Hij heeft geleerd van Ronaldo héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Dramatisch spelen en toch scoren, ook een kwaliteit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen dank.Wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Deze gaat op een tegeltjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever slecht spelen en scoren, dan slecht spelen en niet scoren.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorig jaar ook enorm veel rendement. Jammer dat hij een blessure kreeg en daarna opeens een tijdje uit de basis moest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
Hele wedstrijd kut spelen, toch prachtige goal maken. Anwar 'rendement' El Ghazi
Dit. Voortaan maar met Drommel op doel beginnen, want het is weer HUILEN.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:
Serieus Marsman kan écht niet keepen.
GGMM en ik vinden het maar bizar dat Fred steeds (sub)topclubs krijgt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt bij Twente tijd voor de Rutten Revolutie.
Een keeper van 18 jaar op doel vind ik altijd wat ver gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Voortaan maar met Drommel op doel beginnen, want het is weer HUILEN.
Hij heeft het over Twente...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden het maar bizar dat Fred steeds (sub)topclubs krijgt.
Tweequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel goals El Ghazi maken dit seizoen? Ik zeg 15.
Los. Ik verwacht nu hakballen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haags kwartiertje begint bijna![]()
Jajajajajaajjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik denk 43.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Hoeveel goals El Ghazi maken dit seizoen? Ik zeg 15.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Los. Ik verwacht nu hakballen.
Ik heb een zwak voor allochtonen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Tweequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar hij heeft er al drie gemaakt hoor :S
Dankje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor allochtonen.
Snap ik, als je wint van een directe concurrent op de ranglijst mag je glunderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te glunderen hier, jullie mogen het allemaal weten
mijn vrouw leest gelukkig niet meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te glunderen hier, jullie mogen het allemaal weten
Rapid Wien > Dnjeprquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens hoorde ik Brammes laatst zeggen dat het huidige middenveld van Ajax net zo goed is als dat van Litmanen, Seedorf, Davids.
Watquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens hoorde ik Brammes laatst zeggen dat het huidige middenveld van Ajax net zo goed is als dat van Litmanen, Seedorf, Davids.
Dit is het beste elftal dat Ajax ooit heeft gehad aldus De Boer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Boordevol 17 jarige supertalenten, dat klopt ook gewoonquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is het beste elftal dat Ajax ooit heeft gehad aldus De Boer.
Oh nee, in potentie het beste elftal. Wat dat ook betekent.
Waarom kijk je nog Ajax?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, waarom moest Ajax-Willem II zonodig tegelijk met Twente-ADO
Ach, donder toch op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Boordevol 17 jarige supertalenten, dat klopt ook gewoon
Wat gaat er nu door je heen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt echt een HEEL lang seizoen voor Twente
Ik wacht nog steeds op een goed tegen argumentquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rapid Wien > Dnjepr
Die is niet goed
Gefeliciteerd ouwe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, jongens ik weet niet wat ik meemaak![]()
![]()
Haagse Willem wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Ik neem alles terug, het ADO super team van Wang is er al.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
leker toch als je team zo speeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Luuk de Jong 0 bij Newcastlequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft toch 1 goal gemaakt bij Arsenal?
Volgens mij 0 hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als als alsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat ADO had verloren als Twente een goede keeper had. Die 1-3 en 1-4 zat Marsman weer volkomen naast.
Dan maakt hij er hier een stuk of 25quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor hoeveel doelpunten in de EL staat dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tegen Dortmund in de CL volgens mij
Ajoh, geen één goeie voorzet, of uberhaupt kans, van Twente gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat ADO had verloren als Twente een goede keeper had. Die 1-3 en 1-4 zat Marsman weer volkomen naast.
Maar dat was buitenspel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
verliezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week Utrecht thuis, zeg het maar jongens?
dat wordt een makkie lijkt mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week Utrecht thuis, zeg het maar jongens?
Niet te hard roepen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat wordt een makkie lijkt mij
Als dat niet zo is, hebben ze hun potentie niet waargemaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, donder toch op.Spelen deze jongens over tien jaar in de basis bij Barça, Real, Bayern? Geloof er weinig van.
fuck DM's. Maar feli etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Felicitaties ontvang ik direct na de wedstrijd het liefste via DM overigens.
Ik zou dit persoonlijk erg waarderen
Hoesen heeft gescoord tegen Barcaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
In dat geval heeft De Graafschap in potentie het beste elftal op aarde. Zo jammer dat Doetinchem geen land is anders konden ze potentieel het WK winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, hebben ze hun potentie niet waargemaakt
Zonde, maar dat heb je soms.
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval heeft De Graafschap in potentie het beste elftal op aarde. Zo jammer dat Doetinchem geen land is anders konden ze potentieel het WK winnen.
Nee gekkie, dat is toch helemaal niet waar. Die hebben helemaal geen potentie. Daar zit er hoogst een enkeling in die de potentie heeft om niveautje PEC te bereiken, maar dan heb je het ook wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval heeft De Graafschap in potentie het beste elftal op aarde. Zo jammer dat Doetinchem geen land is anders konden ze potentieel het WK winnen.
joep neem je rotzooi meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het stadion van Twente is bijna leeg.
Ik vind het totale onzin om een elftal dat nog precies niets heeft gepresteerd en aantoont vrij wisselvallig te zijn "in potentie" het beste team van Ajax te noemen, zeker gezien de waslijst aan helden die er in het verleden gespeeld hebben.quote:
het geeft niet als je er niks van snapt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het totale onzin om een elftal dat nog precies niets heeft gepresteerd en aantoont vrij wisselvallig te zijn "in potentie" het beste team van Ajax te noemen, zeker gezien de waslijst aan helden die er in het verleden gespeeld hebben.
"Ja uhh ze zijn super goed maar nu nog niet maar echt hoor". Ja ja.
begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee die had er gewoon geen zin meer in
wat volwassen zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Marsman moet nog in de gaybar werken.
Die eet nu een snicker, want die is niet helemaal zichzelf als ie blundert...quote:
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Realquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
Anwar > Memphisquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi op vier goals na twee wedstrijden.
Op naar Real Madrid.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het geeft niet als je er niks van snapt.
en de boer heeft nooit gezegd beste ooit. wel beter dan de spelers die ze nog niet zo lang geleden aantrokken, 28 jarige mislukkelingen als Wielaert en Atouba
quote:"Ik durf het wel aan om deze selectie weer in potentie de beste ooit te noemen", aldus De Boer, die verder vooruitblikt op komende zondag.
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Ik zat me net af te vragen waar die faalhaas heeft leren keepen. Deze bal had ie gewoon moeten hebben en zo heeft ie wel wat meer grote fouten gemaakt deze match.quote:
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker naar Barca... ik hoef hem niet bij Real
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij van Duinen????
Missen wij Kramer????
Juistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen voor niet Amsterdammers die voor Ajax zijn
Betekend dit dat het spel tegen PSV geen toeval was?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij Kramer????
Misschien komt mijn familie uit Madrid...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij interesseert het stiekem geen kut naar welke club hij gaat. Doen alsof je een binding met een buitenlandse ploeg hebt, vind ik altijd wat knullig.
Binnenlands een club aanhangen buiten je woonplaats vind ik minder raar dan een vrij willekeurige buitenlandse club uitzoeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan hebben we nog Kenjiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duplan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van Duinen.
uitermate goede overwinning van ADO moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Missen wij Kramer????
Dat zei ik vorige week alquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betekend dit dat het spel tegen PSV geen toeval was?
Misschien heeft Ajacied422 wel een ziekte waardoor hij niet kan oordelen met details...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien komt mijn familie uit Madrid...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig...
Ja want er bestaat een verbod op een buitenlandse club leuk vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Binnenlands een club aanhangen buiten je woonplaats vind ik minder raar dan een vrij willekeurige buitenlandse club uitzoeken.
Gaat dit over basketbal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga zo genieten van de nieuwe Robben.
Ok.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien komt mijn familie uit Madrid...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig...
Volgens mij zit Bergwijn niet bij de selectie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
25 juli.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de grootste thuis nederlaag van Twente sinds ????
Wie weet hier het antwoord op ?
Bedankt voor je steun.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien heeft Ajacied422 wel een ziekte waardoor hij niet kan oordelen met details...
Niet dat dat zo is, maar oordelen zonder details is ook wat knullig.
Geniet ze!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
Je hebt hier toch ook zo'n gast die opeens voor Juventus is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd grappig die Nederlanders die doen alsof ze een buitenlandse club aanhangen.
Dan ga je naar de amateurs!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?
Vier april.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eredivisie gerelateerd bitte
Die zit al bij PSV.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opvolger van Depay? Komt hij naar PSV?
Guus Hupperts gaat al naar Ajaxquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opvolger van Depay? Komt hij naar PSV?
Hij heeft dankzij de Ajax School pas echt leren voetballen.quote:
Dan moet je de dichtsbijzijnde bvo supporteren natuurlijk. Hoe kut die ook is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als je nu geen bvo in je woonplaats hebt?
ik ben van de huidige versie al geen fanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
dat zou ik toejuichenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus Hupperts gaat al naar Ajax
Jaarlijkse AZ-aankoop in juni '16.
Feyenoord werd tweede in 2013/2014, na drie speelronden hadden ze nog nul punten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:41 schreef iRemco het volgende:
AZ virtueel ook nog zonder punten. Vorig jaar 3e
Leuke feitjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord werd tweede in 2013/2014, na drie speelronden hadden ze nog nul punten.
Lijkt totaal niet op de echte Robben. Daarom kijkt Cavaliers nu naar de nieuwe versie van Robben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van de huidige versie al geen fan
2002-2003 ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit de grootste thuis nederlaag van Twente sinds ????
Wie weet hier het antwoord op ?
Wat heerst er een onbeschofte cultuur bij Arsenal.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
Nee, vier april dit jaar. Toen won PSV met 0-5.quote:
racistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heerst er een onbeschofte cultuur bij Arsenal.twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 21:39:29Bij Arsenal doen ze niet aan een ereronde en daarom zit Sanogo al in de kleedkamer, terwijl de rest een rondje Arena doet. #ajawil reageer retweet
GGMM en ik snappen er niets van.
Ik zag het net ook inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vier april dit jaar. Toen won PSV met 0-5.
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun Alfons Groenendijk degradatie.
Hoe zit dat met u?
Samen met PEC en NECquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zit dat met u?
Ja dat is waar ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vier april dit jaar. Toen won PSV met 0-5.
Ik gun Alfons degradatie wat een pisvent. Excelsior daarintegen gun ik geen degradatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zit dat met u?
Nu is het wel klaar toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zullen van die simpele mensen zijn die zien straks de uitslag 1-4 staan en denken dan, dat is 1 april. Die help ik meteen uit hun droom, want het is echt waar
Het subforum Europese Wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:50 schreef onlogisch het volgende:
http://www.fctwente.net/
Even genieten
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey, het is Klaassen![]()
[ afbeelding ]
hij is wel blij, en terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |