dat wordt een makkie lijkt mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week Utrecht thuis, zeg het maar jongens?
Niet te hard roepen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat wordt een makkie lijkt mij
Als dat niet zo is, hebben ze hun potentie niet waargemaaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, donder toch op.Spelen deze jongens over tien jaar in de basis bij Barça, Real, Bayern? Geloof er weinig van.
fuck DM's. Maar feli etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Felicitaties ontvang ik direct na de wedstrijd het liefste via DM overigens.
Ik zou dit persoonlijk erg waarderen
Hoesen heeft gescoord tegen Barcaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tegen Dortmund in de CL volgens mij
In dat geval heeft De Graafschap in potentie het beste elftal op aarde. Zo jammer dat Doetinchem geen land is anders konden ze potentieel het WK winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, hebben ze hun potentie niet waargemaakt
Zonde, maar dat heb je soms.
Meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval heeft De Graafschap in potentie het beste elftal op aarde. Zo jammer dat Doetinchem geen land is anders konden ze potentieel het WK winnen.
Nee gekkie, dat is toch helemaal niet waar. Die hebben helemaal geen potentie. Daar zit er hoogst een enkeling in die de potentie heeft om niveautje PEC te bereiken, maar dan heb je het ook wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval heeft De Graafschap in potentie het beste elftal op aarde. Zo jammer dat Doetinchem geen land is anders konden ze potentieel het WK winnen.
joep neem je rotzooi meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het stadion van Twente is bijna leeg.
Ik vind het totale onzin om een elftal dat nog precies niets heeft gepresteerd en aantoont vrij wisselvallig te zijn "in potentie" het beste team van Ajax te noemen, zeker gezien de waslijst aan helden die er in het verleden gespeeld hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |