quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Los. Ik verwacht nu hakballen.
Ik heb een zwak voor allochtonen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Tweequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar hij heeft er al drie gemaakt hoor :S
Dankje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor allochtonen.
Snap ik, als je wint van een directe concurrent op de ranglijst mag je glunderen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te glunderen hier, jullie mogen het allemaal weten
mijn vrouw leest gelukkig niet meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te glunderen hier, jullie mogen het allemaal weten
Rapid Wien > Dnjeprquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens hoorde ik Brammes laatst zeggen dat het huidige middenveld van Ajax net zo goed is als dat van Litmanen, Seedorf, Davids.
Watquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens hoorde ik Brammes laatst zeggen dat het huidige middenveld van Ajax net zo goed is als dat van Litmanen, Seedorf, Davids.
Dit is het beste elftal dat Ajax ooit heeft gehad aldus De Boer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |