Gebleven?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:58 schreef Tchock het volgende:
Leuke voetballer, Havenaar. Fijn dat die in de Eredivisie is gebleven.
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:58 schreef GGMM het volgende:
Lekker voor Twente.
Ik kan mn vinger er niet precies opleggen wat het is, maar om één of andere reden haat ik die club.
Marsman in Oranje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, dik 10 min lang zie je Marsman niet en dan is het boem 0-1
Hebben nog niet gescoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Ajax nog niet voor? :S
Heb je afgelopen woensdag gekeken? Padt zag in geen uren een Twentespeler voor zjn gezicht en opeens 0-1.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, dik 10 min lang zie je Marsman niet en dan is het boem 0-1
Omdat Boilesen niet speelt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom staat Ajax nog niet voor? :S
Je haat komt voort uit angst.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:58 schreef GGMM het volgende:
Lekker voor Twente.
Ik kan mn vinger er niet precies opleggen wat het is, maar om één of andere reden haat ik die club.
In dit geval zou ik mn tandarts ook moeten haten, maar ik vind dat een hele vriendelijke man.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je haat komt voort uit angst.
Nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Heeft Willem II uberhaupt wel eens gewonnen in Amsterdam.?
Nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Een gelijkspel zou ik ook mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Die zijn ook echt per ongeluk gepromoveerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Lol graafschap is echt zielig die staan na 10 potten nog op 0.
Ach, hier hebben we Nelom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:
Veltman moet gewoon opdonderen Ik snap echt niet waarom die nog steeds in de basis staat.
Echt he? Kunnen ze zelf niet scoren ofzo? xDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch grappig, 3 van de 4 Ajax goals uit blunders
Dat nog tien keer en dan hebben ze het record van Gomes/Zoetebier.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel minuten gaat Ajax de nul houden in de Eredivisie? Nu op 110
3.060quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
En toch hadden jullie de grootst mogelijke moeite met Utrechtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Willem 2!
Wat is de eredivisie toch zwak geworden.
4045 minutenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:04 schreef Tchock het volgende:
Ja, want eerder won Willem II áltijd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:05 schreef Sunri5e het volgende:
Willem 2!
Wat is de eredivisie toch zwak geworden.
Dirk-Kuijt is niet zo slim.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want eerder won Willem II áltijd in Amsterdam.
Moeite tegen Utrecht? Vorig seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch hadden jullie de grootst mogelijke moeite met Utrecht
Je bent zelf verwachtbaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef Brammess het volgende:
Hoe fucking verwachtbaar was dat overstapje
Het is een complotquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
Willem II geeft toch altijd 6 punten aan Ajax?
Ik doel uit dat knullige opbouwen waar de 1-0 uit valtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want eerder won Willem II áltijd in Amsterdam.
Niet alleen dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunri5e maakt de meest debiele opmerkingen tijdens Ajax-wedstrijden.
SPOILER: Golla HavenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt, dit had ik nog niet gezien
Ik ben benieuwd hoelang je deze act volhoudt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-1 (van Tapia).
Welke act?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je deze act volhoudt.
Zeker omdat niemand je grappig vindt.
Daar heb ik topclub Willem II inderdaad ook nooit eerder op kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik doel uit dat knullige opbouwen waar de 1-0 uit valt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he waar heb ik het over haaha xD
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef Joezi het volgende:
Zo zie je maar weer dat die gelijkspel dinsdag geen toeval is.SPOILER: Golla HavenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat Ajax wel lekker aanvalt maar verdedigend staat het, ook tegen Willem 2, maar matig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II heeft al in geen eeuwen gescoord tegen Ajax in Amsterdam.
Interesseert me geen kut, als we maar winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ajax wel lekker aanvalt maar verdedigend staat het, ook tegen Willem 2, maar matig.
Heb het even opgezocht: vorige keer was op 16 maart 2008.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II heeft al in geen eeuwen gescoord tegen Ajax in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-1 (van Tapia).
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer opquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gebruikt hem ook niet meer
Van bananen wordt je moe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik was bijna vergeten dat ik gisteren bananen gekocht heb.
Ik ga er snel één pakken.
XDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he waar heb ik het over haaha xD
Hele trieste actie van Vak P vorig jaar was dat richting Schreuderquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe lang voordat Schreuder opstapt (wordt weggepest)?
Alle FOX streams lijken er ook mee opgehouden te zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer op
2008/09: 7-0quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht: vorige keer was op 16 maart 2008.
Die op mijn laptop werkt nog, gelukkigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle FOX streams lijken er ook mee opgehouden te zijn
Stop je 'm wel in het juiste gaatje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik was bijna vergeten dat ik gisteren bananen gekocht heb.
Ik ga er snel één pakken.
Sowieso, die hele layout enzo is 10x niks.... die versie van vorig jaar was beter...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer op
0-2 tegen ADO in de eerste helft is toch ook best verrassend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
''Twente kan dit seizoen wel eens verrassen''
Is allemaal even wennen ja, al leken de streams wat stabielerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, die hele layout enzo is 10x niks.... die versie van vorig jaar was beter...
Dat kan toch ook? Negatief in dit geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
''Twente kan dit seizoen wel eens verrassen''
Je moeder vindt het in elk gaatje lekker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop je 'm wel in het juiste gaatje?
SPOILER: Milik staat vrijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Been? Johan Derksen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Iemand zei tijdens de eerste wedstrijd van Twente dat ze slimme zaken hadden gedaanDat ze al hun topspelers hadden behouden en hetgeen wat er voor teruggekomen is net zo sterk is.
![]()
Kan iemand even opzoeken wie dat was?
Dat was sarcastisch toch hopelijk? Op Tapia en Ziyech na hebben ze ongeveer alles verkocht dat een bal kan raken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Iemand zei tijdens de eerste wedstrijd van Twente dat ze slimme zaken hadden gedaanDat ze al hun topspelers hadden behouden en hetgeen wat er voor teruggekomen is net zo sterk is.
![]()
Ik stel voor dat jij daar even naar toe gaat, en het al die meneren stuk voor stuk gaat vertellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hele trieste actie van Vak P vorig jaar was dat richting Schreuder
Laffe honden.
Dit keer wel van Ajax en Feyenoord winnen héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO gaat met dit elftal in de top 10 eindigen jongens
Jijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
![]()
Daar ben ik niet zo bang voor... thuis danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit keer wel van Ajax en Feyenoord winnen hé
Ik praat niet met proletenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij daar even naar toe gaat, en het al die meneren stuk voor stuk gaat vertellen
4/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder vindt het in elk gaatje lekker.
De enige wedstrijd die het hier deed, was Twente... En laat ik daar nou net geen zin in hebbenquote:
opperkleurder komt toch nooit bij adoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun dit Haags en Opperkleurder wel.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Maar jij bevestigde het, dus jij mag niet lachen.
Ajax doet het via de site ook bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige wedstrijd die het hier deed, was Twente... En laat ik daar nou net geen zin in hebben
Ik had het over de mensen van Vak P.quote:
Hij heeft wel een bron die zegt dat Ajax Hansen gaat kopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
opperkleurder komt toch nooit bij ado
Hoezo mis je de goals als er geen commentaar is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef Divje het volgende:
Godverdomme geen commentaar bij de streams, mis daardoor beide doelpunten van ADO. tthk.
Zat even op een ander tabjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo mis je de goals als er geen commentaar is?
lol me tooquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef Divje het volgende:
Godverdomme geen commentaar bij de streams, mis daardoor beide doelpunten van ADO. tthk.
Wil ik ook niet zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax doet het via de site ook bij mij
Gisteren was hij strontvervelend inderdaad. Echt superirritant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
Zag ik net nou dat Fox een soort nep-VI komt? Misschien ga ik het nog serieus een kans geven ook, word steeds vaker moe van het gebrul van Gijp.
Ik zei het jequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dankjewel Stijn
Hopelijk blijft het zo en geeft Ado dit niet meer weg
Ik was na de 0-3 al pleite gegaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
Vijverberg loopt leeg in de 85e minuut
Ik blijf altijd zitten ongeacht de standquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik was na de 0-3 al pleite gegaan.
Beter dan dit gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd in de ArenA. Sevilla-Barca is er niks bij.
Eerst kijken we in spanning naar Excelsior - AZ. Op zich kijk ik daar niet ontzettend naar uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik kijken al uit naar het muurschieten.
Kijkt iemand behalve de moeder van Kees ook naar dat programma?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ruben Schaken morgen bij Kees aan tafel.
Om 10u al.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ruben Schaken morgen bij Kees aan tafel.
Ik niet. Tijd is kostbaar, en als het hopeloos is blijf ik niet zitten voor de bühne.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zitten ongeacht de stand
*gebeurtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik lees hier wel wat er gebeurd op de velden want geen enkele fox stream doet het meer bij mij.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kijk 4 min Ajax Willem 2 en worden Ajax alweer 2 gele kaarten bespaart. Tragische arbitrage.
Ja man. Die vijf minuten zijn voor iemand als jij of ik echt een fortuin waard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Tijd is kostbaar, en als het hopeloos is blijf ik niet zitten voor de bühne.
Waarom meteen vergelijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel betere schwalbes dan Milkshake Boëtius.
Owja, dan wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ongelooflijk dom varken dat je er bent.
Geen fortuin. Scheelt wel een hoop stress en tijd. Zeker wanneer het stadion leegloopt en ik naar huis wil.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja man. Die vijf minuten zijn voor iemand als jij of ik echt een fortuin waard.
Omdat het bij jou nogal diep zit. Niet dat ik me er enorm in verdiep, maar je komt alleen in het livetopic om je gal te kunnen spuwen over Ajax. Goh, wat volwassen.quote:
Ja, want later zei ik nog dat je Milik hier wel direct voor mag wisselen.quote:
Dus zoals gewoonlijk loop je weer met je domheid te koop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef GGMM het volgende:
Daar mag je Milik ook wel voor wisselen wmb.
Martin Jol effectquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verbaas mij echt over de vechtlust bij ado momenteel. Ongekend dit!
Het spijt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
HOU OP IK HAAT JE IK BEN ECHT FLINK KWAAD NU
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
En ik moet zo nog naar de koffieshop fietsen. Ja dat moet ik want ik moet een blow kunnen draaien tijdens deze saaie wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein beetje maar.
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Intellectueel het volgende:
PEC is klaar.
Zeg het maar jongens: Ajax - W2 of Twente - Ado?
mijn godquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
Dan schakelen we over naar Enschede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan schakelen we over naar Enschede.
Zei hij dat tijdens een interland?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"
Terecht lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
Vak P gaat zo rellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
Een fluitconcert tegen Schreuder is altijd terecht. Ik snap niet waarom Johan Derksen hem blijft verdedigen.quote:
Wil je even mijn nieuwe signature beoordelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan ze weer vuurwerk in een familievak gooien?
Derksen zou ooit weleens een goede interview met Alfredje hebben gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een fluitconcert tegen Schreuder is altijd terecht. Ik snap niet waarom Johan Derksen hem blijft verdedigen.
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je even mijn nieuwe signature beoordelen?
Met een happy end.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Derksen zou ooit weleens een goede interview met Alfredje hebben gehad.
Wees blij, dan blijft Twente dus een grotere nederlaag bespaard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef TwenteFC het volgende:
Dat tijdrekken van Ado begint nu al
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nog net niet misselijk. Mijn ogen waren weer groter dan mijn maag toen ik op thuisbezorgd aan het uitkiezen was.
Dat komt omdat Willem II voor 90% uit Ajax-huurlingen bestaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax is gewoon fysiek sterker dan de tegenstander. Dat zie je niet vaak.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij, dan blijft Twente dus een grotere nederlaag bespaard.
Maakt niet uit. Ze komen in ieder geval over de middenlijn deze keer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Willem II voor 90% uit Ajax-huurlingen bestaat.
Wanneer krijgen we weer spannende verslagen van je voetbalseizoen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben thuis van vakantie met vrienden. Ik leef nog half.
Homo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nog net niet misselijk. Mijn ogen waren weer groter dan mijn maag toen ik op thuisbezorgd aan het uitkiezen was.
Zodra het begint natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we weer spannende verslagen van je voetbalseizoen?
8/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |