mijn godquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
Dan schakelen we over naar Enschede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan schakelen we over naar Enschede.
Zei hij dat tijdens een interland?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"
Ja, dat is een grote he.quote:
Terecht lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
Vak P gaat zo rellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
Gaan ze weer vuurwerk in een familievak gooien?quote:
Een fluitconcert tegen Schreuder is altijd terecht. Ik snap niet waarom Johan Derksen hem blijft verdedigen.quote:
Wil je even mijn nieuwe signature beoordelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan ze weer vuurwerk in een familievak gooien?
Derksen zou ooit weleens een goede interview met Alfredje hebben gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een fluitconcert tegen Schreuder is altijd terecht. Ik snap niet waarom Johan Derksen hem blijft verdedigen.
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je even mijn nieuwe signature beoordelen?
Met een happy end.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Derksen zou ooit weleens een goede interview met Alfredje hebben gehad.
Wees blij, dan blijft Twente dus een grotere nederlaag bespaard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef TwenteFC het volgende:
Dat tijdrekken van Ado begint nu al
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nog net niet misselijk. Mijn ogen waren weer groter dan mijn maag toen ik op thuisbezorgd aan het uitkiezen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |