Waarom meteen vergelijken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel betere schwalbes dan Milkshake Boëtius.
Dan moet het wel goedkomen. Vorige week viel hij ook al zo goed in.quote:
Owja, dan wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ongelooflijk dom varken dat je er bent.
Geen fortuin. Scheelt wel een hoop stress en tijd. Zeker wanneer het stadion leegloopt en ik naar huis wil.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja man. Die vijf minuten zijn voor iemand als jij of ik echt een fortuin waard.
Omdat het bij jou nogal diep zit. Niet dat ik me er enorm in verdiep, maar je komt alleen in het livetopic om je gal te kunnen spuwen over Ajax. Goh, wat volwassen.quote:
Ja, want later zei ik nog dat je Milik hier wel direct voor mag wisselen.quote:
Dus zoals gewoonlijk loop je weer met je domheid te koop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef GGMM het volgende:
Daar mag je Milik ook wel voor wisselen wmb.
Martin Jol effectquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verbaas mij echt over de vechtlust bij ado momenteel. Ongekend dit!
Snap niet dat hij niet naar een normale club gaat inderdaad.quote:
HOU OP IK HAAT JE IK BEN ECHT FLINK KWAAD NUquote:
Het spijt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
HOU OP IK HAAT JE IK BEN ECHT FLINK KWAAD NU
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
En ik moet zo nog naar de koffieshop fietsen. Ja dat moet ik want ik moet een blow kunnen draaien tijdens deze saaie wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein beetje maar.
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Intellectueel het volgende:
PEC is klaar.
Zeg het maar jongens: Ajax - W2 of Twente - Ado?
mijn godquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
Dan schakelen we over naar Enschede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan schakelen we over naar Enschede.
Zei hij dat tijdens een interland?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"
Ja, dat is een grote he.quote:
Terecht lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
Vak P gaat zo rellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
Gaan ze weer vuurwerk in een familievak gooien?quote:
Een fluitconcert tegen Schreuder is altijd terecht. Ik snap niet waarom Johan Derksen hem blijft verdedigen.quote:
Wil je even mijn nieuwe signature beoordelen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan ze weer vuurwerk in een familievak gooien?
Derksen zou ooit weleens een goede interview met Alfredje hebben gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een fluitconcert tegen Schreuder is altijd terecht. Ik snap niet waarom Johan Derksen hem blijft verdedigen.
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je even mijn nieuwe signature beoordelen?
Met een happy end.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Derksen zou ooit weleens een goede interview met Alfredje hebben gehad.
Wees blij, dan blijft Twente dus een grotere nederlaag bespaard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef TwenteFC het volgende:
Dat tijdrekken van Ado begint nu al
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nog net niet misselijk. Mijn ogen waren weer groter dan mijn maag toen ik op thuisbezorgd aan het uitkiezen was.
Dat komt omdat Willem II voor 90% uit Ajax-huurlingen bestaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax is gewoon fysiek sterker dan de tegenstander. Dat zie je niet vaak.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij, dan blijft Twente dus een grotere nederlaag bespaard.
Maakt niet uit. Ze komen in ieder geval over de middenlijn deze keer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat Willem II voor 90% uit Ajax-huurlingen bestaat.
Wanneer krijgen we weer spannende verslagen van je voetbalseizoen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben thuis van vakantie met vrienden. Ik leef nog half.
Homo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben nog net niet misselijk. Mijn ogen waren weer groter dan mijn maag toen ik op thuisbezorgd aan het uitkiezen was.
Zodra het begint natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we weer spannende verslagen van je voetbalseizoen?
8/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |