HOU OP IK HAAT JE IK BEN ECHT FLINK KWAAD NUquote:
Het spijt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
HOU OP IK HAAT JE IK BEN ECHT FLINK KWAAD NU
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
En ik moet zo nog naar de koffieshop fietsen. Ja dat moet ik want ik moet een blow kunnen draaien tijdens deze saaie wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein beetje maar.
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Intellectueel het volgende:
PEC is klaar.
Zeg het maar jongens: Ajax - W2 of Twente - Ado?
mijn godquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er weer een behoorlijk uitje aankomt.
Dan schakelen we over naar Enschede.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - ADO aangezien er bij Ajax niet veel gebeurt.
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan schakelen we over naar Enschede.
Zei hij dat tijdens een interland?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ziyech : "Ik durf hardop te stellen dat wij het beste middenveld van Nederland hebben"
Ja, dat is een grote he.quote:
Terecht lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees dat er al fluitconcerten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |