quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-1 (van Tapia).
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer opquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gebruikt hem ook niet meer
Van bananen wordt je moe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik was bijna vergeten dat ik gisteren bananen gekocht heb.
Ik ga er snel één pakken.
XDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he waar heb ik het over haaha xD
Hele trieste actie van Vak P vorig jaar was dat richting Schreuderquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe lang voordat Schreuder opstapt (wordt weggepest)?
Alle FOX streams lijken er ook mee opgehouden te zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer op
2008/09: 7-0quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht: vorige keer was op 16 maart 2008.
Helaas.quote:
Die op mijn laptop werkt nog, gelukkigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle FOX streams lijken er ook mee opgehouden te zijn
Stop je 'm wel in het juiste gaatje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik was bijna vergeten dat ik gisteren bananen gekocht heb.
Ik ga er snel één pakken.
Sowieso, die hele layout enzo is 10x niks.... die versie van vorig jaar was beter...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer op
0-2 tegen ADO in de eerste helft is toch ook best verrassend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
''Twente kan dit seizoen wel eens verrassen''
Is allemaal even wennen ja, al leken de streams wat stabielerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, die hele layout enzo is 10x niks.... die versie van vorig jaar was beter...
Dat kan toch ook? Negatief in dit geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
''Twente kan dit seizoen wel eens verrassen''
Je moeder vindt het in elk gaatje lekker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop je 'm wel in het juiste gaatje?
SPOILER: Milik staat vrijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Been? Johan Derksen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Iemand zei tijdens de eerste wedstrijd van Twente dat ze slimme zaken hadden gedaanDat ze al hun topspelers hadden behouden en hetgeen wat er voor teruggekomen is net zo sterk is.
![]()
Kan iemand even opzoeken wie dat was?
Dat was sarcastisch toch hopelijk? Op Tapia en Ziyech na hebben ze ongeveer alles verkocht dat een bal kan raken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Iemand zei tijdens de eerste wedstrijd van Twente dat ze slimme zaken hadden gedaanDat ze al hun topspelers hadden behouden en hetgeen wat er voor teruggekomen is net zo sterk is.
![]()
Ik stel voor dat jij daar even naar toe gaat, en het al die meneren stuk voor stuk gaat vertellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hele trieste actie van Vak P vorig jaar was dat richting Schreuder
Laffe honden.
Dit keer wel van Ajax en Feyenoord winnen héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO gaat met dit elftal in de top 10 eindigen jongens
Jijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
![]()
Daar ben ik niet zo bang voor... thuis danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit keer wel van Ajax en Feyenoord winnen hé
Ik praat niet met proletenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij daar even naar toe gaat, en het al die meneren stuk voor stuk gaat vertellen
4/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder vindt het in elk gaatje lekker.
Dat klopt.quote:
De enige wedstrijd die het hier deed, was Twente... En laat ik daar nou net geen zin in hebbenquote:
opperkleurder komt toch nooit bij adoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun dit Haags en Opperkleurder wel.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.![]()
Maar jij bevestigde het, dus jij mag niet lachen.
Ajax doet het via de site ook bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De enige wedstrijd die het hier deed, was Twente... En laat ik daar nou net geen zin in hebben
Ik had het over de mensen van Vak P.quote:
Hij heeft wel een bron die zegt dat Ajax Hansen gaat kopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
opperkleurder komt toch nooit bij ado
Hoezo mis je de goals als er geen commentaar is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef Divje het volgende:
Godverdomme geen commentaar bij de streams, mis daardoor beide doelpunten van ADO. tthk.
Zat even op een ander tabjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo mis je de goals als er geen commentaar is?
lol me tooquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef Divje het volgende:
Godverdomme geen commentaar bij de streams, mis daardoor beide doelpunten van ADO. tthk.
Wil ik ook niet zienquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ajax doet het via de site ook bij mij
Gisteren was hij strontvervelend inderdaad. Echt superirritant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Kopsterk het volgende:
Zag ik net nou dat Fox een soort nep-VI komt? Misschien ga ik het nog serieus een kans geven ook, word steeds vaker moe van het gebrul van Gijp.
Ik zei het jequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dankjewel Stijn
Hopelijk blijft het zo en geeft Ado dit niet meer weg
Ik was na de 0-3 al pleite gegaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Tchock het volgende:
Vijverberg loopt leeg in de 85e minuut
Ik blijf altijd zitten ongeacht de standquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik was na de 0-3 al pleite gegaan.
Beter dan dit gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd in de ArenA. Sevilla-Barca is er niks bij.
Eerst kijken we in spanning naar Excelsior - AZ. Op zich kijk ik daar niet ontzettend naar uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik kijken al uit naar het muurschieten.
Kijkt iemand behalve de moeder van Kees ook naar dat programma?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ruben Schaken morgen bij Kees aan tafel.
Om 10u al.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ruben Schaken morgen bij Kees aan tafel.
Ik niet. Tijd is kostbaar, en als het hopeloos is blijf ik niet zitten voor de bühne.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik blijf altijd zitten ongeacht de stand
*gebeurtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik lees hier wel wat er gebeurd op de velden want geen enkele fox stream doet het meer bij mij.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kijk 4 min Ajax Willem 2 en worden Ajax alweer 2 gele kaarten bespaart. Tragische arbitrage.
Ja man. Die vijf minuten zijn voor iemand als jij of ik echt een fortuin waard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik niet. Tijd is kostbaar, en als het hopeloos is blijf ik niet zitten voor de bühne.
Dat was een grapje, ongelooflijk dom varken dat je er bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |