quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-1 (van Tapia).
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer opquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gebruikt hem ook niet meer
Van bananen wordt je moe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik was bijna vergeten dat ik gisteren bananen gekocht heb.
Ik ga er snel één pakken.
XDquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he waar heb ik het over haaha xD
Hele trieste actie van Vak P vorig jaar was dat richting Schreuderquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Intellectueel het volgende:
Hoe lang voordat Schreuder opstapt (wordt weggepest)?
Alle FOX streams lijken er ook mee opgehouden te zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer op
2008/09: 7-0quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht: vorige keer was op 16 maart 2008.
Helaas.quote:
Die op mijn laptop werkt nog, gelukkigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle FOX streams lijken er ook mee opgehouden te zijn
Stop je 'm wel in het juiste gaatje?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik was bijna vergeten dat ik gisteren bananen gekocht heb.
Ik ga er snel één pakken.
Sowieso, die hele layout enzo is 10x niks.... die versie van vorig jaar was beter...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Werkte tot 10 minuten geleden, start nu niet eens meer op
0-2 tegen ADO in de eerste helft is toch ook best verrassend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
''Twente kan dit seizoen wel eens verrassen''
Is allemaal even wennen ja, al leken de streams wat stabielerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, die hele layout enzo is 10x niks.... die versie van vorig jaar was beter...
Dat kan toch ook? Negatief in dit geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
''Twente kan dit seizoen wel eens verrassen''
Je moeder vindt het in elk gaatje lekker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop je 'm wel in het juiste gaatje?
SPOILER: Milik staat vrijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Been? Johan Derksen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Iemand zei tijdens de eerste wedstrijd van Twente dat ze slimme zaken hadden gedaanDat ze al hun topspelers hadden behouden en hetgeen wat er voor teruggekomen is net zo sterk is.
![]()
Kan iemand even opzoeken wie dat was?
Dat was sarcastisch toch hopelijk? Op Tapia en Ziyech na hebben ze ongeveer alles verkocht dat een bal kan raken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
Iemand zei tijdens de eerste wedstrijd van Twente dat ze slimme zaken hadden gedaanDat ze al hun topspelers hadden behouden en hetgeen wat er voor teruggekomen is net zo sterk is.
![]()
Ik stel voor dat jij daar even naar toe gaat, en het al die meneren stuk voor stuk gaat vertellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hele trieste actie van Vak P vorig jaar was dat richting Schreuder
Laffe honden.
Dit keer wel van Ajax en Feyenoord winnen héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO gaat met dit elftal in de top 10 eindigen jongens
Jijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef GGMM het volgende:
![]()
Daar ben ik niet zo bang voor... thuis danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit keer wel van Ajax en Feyenoord winnen hé
Ik praat niet met proletenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij daar even naar toe gaat, en het al die meneren stuk voor stuk gaat vertellen
4/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder vindt het in elk gaatje lekker.
Dat klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |