Ik doel uit dat knullige opbouwen waar de 1-0 uit valtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want eerder won Willem II áltijd in Amsterdam.
Niet alleen dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunri5e maakt de meest debiele opmerkingen tijdens Ajax-wedstrijden.
SPOILER: Golla HavenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt, dit had ik nog niet gezien
Ik ben benieuwd hoelang je deze act volhoudt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-1 (van Tapia).
Welke act?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang je deze act volhoudt.
Zeker omdat niemand je grappig vindt.
Daar heb ik topclub Willem II inderdaad ook nooit eerder op kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik doel uit dat knullige opbouwen waar de 1-0 uit valt
Echt he waar heb ik het over haaha xDquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he waar heb ik het over haaha xD
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef Joezi het volgende:
Zo zie je maar weer dat die gelijkspel dinsdag geen toeval is.SPOILER: Golla HavenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat Ajax wel lekker aanvalt maar verdedigend staat het, ook tegen Willem 2, maar matig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II heeft al in geen eeuwen gescoord tegen Ajax in Amsterdam.
Interesseert me geen kut, als we maar winnen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ajax wel lekker aanvalt maar verdedigend staat het, ook tegen Willem 2, maar matig.
Heb het even opgezocht: vorige keer was op 16 maart 2008.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II heeft al in geen eeuwen gescoord tegen Ajax in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |