abonnement Unibet Coolblue
pi_155192117
Welkom in het officiėle Rollercoaster Tycoon - topic! *O*

Sites:
www.rctholland.nl en www.nedesigns.com.

Cheats:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle cheats werken op elke versie!

Cheats 2:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle cheats werken op elke versie!
Het spel maakt onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters, dus de eerste gast kan je Chris Sawyer noemen, de tweede CHris Sawyer, de derde ChRis Sawyer enz.


Basis opstelling voor een succesvol park:
- 5 Achtbanen
- 1 Waterachtbaan
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)

RCT2 in Windowed Mode:
In RCT2 is het niet mogelijk om het spel in windowed mode te draaien, MAAR!
Hier is een Work-A-Round voor. Als je VMWare/VirtualPC download en een virtuele machine maakt kan je daarin RCT2 draaien en heb je 'windowed mode' versie! 8-)

Sandbox scenarios RCT2:
http://www.rctstationarchive.com/downloads/rct2workbenches.shtml
Plaatsen in de scenarios map.
Snel naar de map.. Windowslogo+R -> %programfiles%/Infogrames/RollerCoaster Tycoon 2/Scenarios


Vorige delen:
Topicreeks: Rollercoaster Tycoon

Beste screenshots vorige topics:
-
-
http://img826.imageshack.us/img826/1710/arizanopark.png (copy/paste deze link) -

Veel plezier en keep it On-Topic! ^O^


Vervolg topic openen? Gebruik deze OP -> http://wiki.fok.nl/index.php/OP/RollerCoasterTycoon
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:09:48 #2
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155192998
Soms droom ik.

Een trein rijdt de stad uit en stopt bij een pretpark - op dat moment zweeft er een bedrag boven de trein en het geluid van een kassa klinkt. Er stappen passagiers in en de trein rijdt weer weg; davedavy heeft net een paar knaken verdiend met zijn TransportRollercoasterTycoonWorld transportonderneming.

De passagiers wandelen naar het pretpark KA-CHING en Baardaap heeft weer wat geld om verder te kunnen bouwen in zijn TransportRollercoasterTycoonWorld pretpark.

Intussen is Yvonne - burgemeester van een TransportRollercoasterTycoonWorld stad - bezig de schoolinspecteur de mantel uit te vegen omdat er zo veel gespijbeld wordt (ja hallo, er ligt een enkele treinhalte verderop een nieuw pretpark!).
De tijd is een rivier waarin įlles verzuipt.
pi_155193610
Godsamme, ik heb elke keer weer zin in RCT1 wanneer dit topic weer eens bovenaan in m'n MyAT staat :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_155193613
RCT2 blijft echt een goede game :P zou hem zo weer gaan spelen als ik er de tijd voor had.
pi_155194749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef rssaftw het volgende:
RCT2 blijft echt een goede game :P zou hem zo weer gaan spelen als ik er de tijd voor had.
Als je tijd hebt om te FOK!ken heb je ook tijd om te gamen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:36:53 #6
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155302403
Vandaag even RCT 1 zitten spelen (bij m'n ouders staat nog een oude PC en ik moest daar noodgedwongen aanwezig zijn - ****** mantelzorgen) en het blijft leuk ... alleen is Transport Tycoon toch leuker (want in RCT is dat wachten op de ontwikkeling van een achtbaan en zo een beetje irritant).

Het leukste met RCT vind ik om zo veel mogelijk ondergronds te bouwen - dat je alleen wat basis attracties ziet eigenlijk in het normale aanzicht.
De tijd is een rivier waarin įlles verzuipt.
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:01:48 #7
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155303268
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik heb elke keer weer zin in RCT1 wanneer dit topic weer eens bovenaan in m'n MyAT staat :D
Yup.
pi_155304776
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:36 schreef BaardaapAd het volgende:
Vandaag even RCT 1 zitten spelen (bij m'n ouders staat nog een oude PC en ik moest daar noodgedwongen aanwezig zijn - ****** mantelzorgen) en het blijft leuk ... alleen is Transport Tycoon toch leuker (want in RCT is dat wachten op de ontwikkeling van een achtbaan en zo een beetje irritant).

Het leukste met RCT vind ik om zo veel mogelijk ondergronds te bouwen - dat je alleen wat basis attracties ziet eigenlijk in het normale aanzicht.
het is idd een grote uitdaging om je park ondergronds uit te breiden, in 2 (in 1 kon dit niet dacht ik) kan je ook hele attracties ondergronds bouwen
pi_155309786
Bazen game!
Geniet van het leven:):)
pi_155310602
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef mschol het volgende:

[..]

het is idd een grote uitdaging om je park ondergronds uit te breiden, in 2 (in 1 kon dit niet dacht ik) kan je ook hele attracties ondergronds bouwen
:Y De nostalgie. Ik kocht die uitbreidingen vroeger altijd op de Zwarte markt in Beverwijk. Waren van die illegale gekopieerde CD's _O- :@

Overigens, wat ik me ook herinner, is dat er vroegah een site was waarop de je complete versie van RCT2 (of 1) kon spelen in je browser. Weet iemand of dat nog bestaat?
pi_155310700
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

:Y De nostalgie. Ik kocht die uitbreidingen vroeger altijd op de Zwarte markt in Beverwijk. Waren van die illegale gekopieerde CD's _O- :@
ik heb ze allemaal gewoon in de winkel gekocht, van zowel 1 als 2 heb ik ook de uitbreidingen los op cd liggen..

dat mis ik wel van die digitale aankopen een beetje..
pi_155310735
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:03 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb ze allemaal gewoon in de winkel gekocht, van zowel 1 als 2 heb ik ook de uitbreidingen los op cd liggen..

dat mis ik wel van die digitale aankopen een beetje..
:Y De CD/DVD hoezen zijn nog best leuk om te bewaren.
pi_155311086
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

:Y De CD/DVD hoezen zijn nog best leuk om te bewaren.
die heb ik door ruimte gebrek allemaal weg moeten doen, dat was echt een onhoudbare situatie geworden :P
pi_155311255
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

die heb ik door ruimte gebrek allemaal weg moeten doen, dat was echt een onhoudbare situatie geworden :P
Ah das sonde hoor. Als ze ergens in een doos liggen natuurlijk ook, maar toch :P
pi_155311714
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:17 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ah das sonde hoor. Als ze ergens in een doos liggen natuurlijk ook, maar toch :P
een volle kast aan lege dozen is wat gortig :P
pi_155311731
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

die heb ik door ruimte gebrek allemaal weg moeten doen, dat was echt een onhoudbare situatie geworden :P
Ben jij niet degene met die gigantische Steam-bibliotheek :D

Heb van RCT1 + uitbreidingen en RCT2 + uitbreidingen ook de officiėle versies in de kast staan O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155311756
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Ben jij niet degene met die gigantische Steam-bibliotheek :D
wie ik, nee joh.. slecht 1200+ games op steam..
pi_155311812
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

wie ik, nee joh.. slecht 1200+ games op steam..
Pff _O_
Als je dat ook allemaal op CD/DVD had :X 2de huis dit dat ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155311874
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Pff _O_
Als je dat ook allemaal op CD/DVD had :X 2de huis dit dat ;)
en dan hebben we gog, Origin, Battle.net nog niet mee geteld, wellicht heb ik zelfs wat drm vrij spul nog :P
pi_155311928
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:33 schreef mschol het volgende:

[..]

en dan hebben we gog, Origin, Battle.net nog niet mee geteld, wellicht heb ik zelfs wat drm vrij spul nog :P
Heb je ook alles minstens 1x gespeeld? :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155312003
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb je ook alles minstens 1x gespeeld? :@
niet alles, zeker bij steam niet, daar zit ik, volgens wat van die statistieken sites, rond de 40% tot 50% gespeeld

gog het overgrote deel wel (vaak koop ik daar oudjes die ik wel op CD heb maar makkelijker vind om digitaal te hebben)

origin ook merendeel wel (zeer select aanbod immers), idem voor battle.net
pi_155312121
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:37 schreef mschol het volgende:

[..]

niet alles, zeker bij steam niet, daar zit ik, volgens wat van die statistieken sites, rond de 40% gespeeld

gog het overgrote deel wel (vaak koop ik daar oudjes die ik wel op CD heb maar makkelijker vind om digitaal te hebben)

origin ook merendeel wel (zeer select aanbod immers), idem voor battle.net
Ah ok :P kan me voorstellen dat je ook van die bundels koopt waar soms spellen bij zitten die je misschien niet helemaal tof lijken?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155312158
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Ah ok :P kan me voorstellen dat je ook van die bundels koopt waar soms spellen bij zitten die je misschien niet helemaal tof lijken?
uiteraard :P

genoeg bundels binnengehaald voor 2 of max 3 spellen (en er dan toch 6-7 krijgen)
pi_155312305
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard :P

genoeg bundels binnengehaald voor 2 of max 3 spellen (en er dan toch 6-7 krijgen)
Eigenlijk is dat de reden dat ik die bundels niet koop. Maar snij mezelf daar ook wel mee in de vingers volgens mij _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155312410
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat de reden dat ik die bundels niet koop. Maar snij mezelf daar ook wel mee in de vingers volgens mij _O-
Uiteindelijk betaal ik voor de spellen die ik echt wil spelen echt niet veel meer dan 2 euro per spel gemiddeld :P
pi_155312541
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef mschol het volgende:

[..]

Uiteindelijk betaal ik voor de spellen die ik echt wil spelen echt niet veel meer dan 2 euro per spel gemiddeld :P
Pff _O_ ik ga ff huilen in een hoekje..
En weer verder over RCT ! *O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155664176
RCT:W is nu speelbaar op Pax Prime en er zijn wat gameplay beelden gelekt:












Ziet er zeker niet slecht uit :) De UI heeft duidelijk nog wel wat werk nodig, ziet er erg WIP uit. De game zelf ziet er wel een beetje kaal uit, maar dat komt denk ik meer omdat ze mensen vooral met de coaster builder laten werken en niet met de overige opties. Ik vind het in ieder geval een hele verbetering vergeleken met de eerste trailer. Vooral het freeform kunnen bouwen van je coaster i.p.v. vaste stukken trekt mij wel aan.

Park grootte is in de volledige game ook een stuk groter. Speciaal voor PAX hadden ze het ingeperkt:

quote:
The size of the park was restricted for PAX since a lot of people want to see and a big park takes much longer to fill up!
Zoals in de video's te zien is kunnen de achtbaankarretjes ook uit de bocht vliegen als ze te snel een scherpe bocht maken. Vind dat wel grappig maar hoop dat je zoiets ook uit kan zetten. Soms is het ook leuk om gewoon een wacky coaster te maken :P
pi_155670154
Ziet er erg goed uit :D Dit icm Parckitect en Planet Coaster worden śśśren vermaak. :9~

Ziet erna uit dat je ook rekening moet houden met snelheid ed. Top :D
pi_155670253
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:11 schreef davedavy het volgende:
Ziet er erg goed uit :D Dit icm Parckitect en Planet Coaster worden śśśren vermaak. :9~
mja, eerst 'voelen', dan pas geloven :Y
pi_155670425
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:18 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, eerst 'voelen', dan pas geloven :Y
Nja. Na 10 jaar geen enkele RCT/waardig alternatief zijn er opeens 3 'gelijkwaardige' games. Eentje moet toch wel goed zijn ;( Hopelijk kan mijn Mac ze aan :/
pi_155670490
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:33 schreef davedavy het volgende:
Nja. Na 10 jaar geen enkele RCT/waardig alternatief zijn er opeens 3 'gelijkwaardige' games. Eentje moet toch wel goed zijn
ik ben sceptisch..

quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:33 schreef davedavy het volgende:
Hopelijk kan mijn Mac ze aan :/
dat is natuurlijk al bijvoorbaat kansloos :+
pi_155672698
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:39 schreef mschol het volgende:

dat is natuurlijk al bijvoorbaat kansloos :+
:{w :P
pi_155684131
quote:
I took a meeting with RollerCoaster Tycoon World wondering what had gone wrong. The email asking me to come check it out at PAX specifically mentioned the game had switched to a new development team—which, years into development, is almost never a good sign.

But it worked, here. The RollerCoaster Tycoon World of 2015 demolishes what I’d seen from the game previously. The team has ditched the faux-cartoon aesthetic, the unrealistic rides, and even the grid-based rollercoaster constructor. In its place: A faithful RollerCoaster Tycoon update that seems to embrace the depth long-time fans would want while using modern tech to smooth some of the rougher edges.

It’s looking great. I’m ready to get on Mr. Bones’ Wild Ride.
Volledige preview: http://www.pcworld.com/ar(...)o-get-into-ride.html











Hmmm, kan misschien toch nog wel eens wat worden :)

[edit]

En nog een interview met wat gameplay:


Ze praten ook over het aantal flatrides en coasters en dat valt toch wel een beetje tegen. Er zijn maar 30 flatrides en 10 coastertypes. Met 30 rides ben je toch wel snel uitgekeken denk ik... Er zit wel mod support in maar in eerste instantie is dat alleen maar scenery. Ride en coaster mod support komt pas later.

[ Bericht 8% gewijzigd door bjorntju op 30-08-2015 19:30:12 ]
pi_155684749
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 19:11 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Volledige preview: http://www.pcworld.com/ar(...)o-get-into-ride.html

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hmmm, kan misschien toch nog wel eens wat worden :)

[edit]

En nog een interview met wat gameplay:


Ze praten ook over het aantal flatrides en coasters en dat valt toch wel een beetje tegen. Er zijn maar 30 flatrides en 10 coastertypes. Met 30 rides ben je toch wel snel uitgekeken denk ik... Er zit wel mod support in maar in eerste instantie is dat alleen maar scenery. Ride en coaster mod support komt pas later.
wanneer doen ze die lekken en/of releasen?
pi_155684842
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 19:33 schreef mschol het volgende:

[..]

wanneer doen ze die lekken en/of releasen?
De game? Q4 2015 moet hij komen. Release date wordt binnenkort bekend gemaakt.
pi_155813013
van welke game is screen 2 in de op? die ziet er best goed uit nog :)
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 13:14:28 #37
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155813980
RCT3
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155816786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
RCT3
top thnx :)
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 15:29:02 #39
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155817033
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:17 schreef boik het volgende:

[..]

top thnx :)
Is wel met de Wild!-uitbreiding trouwens, maar meestal gaat 'ie tegenwoordig met zo'n all-in pack.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155817223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is wel met de Wild!-uitbreiding trouwens, maar meestal gaat 'ie tegenwoordig met zo'n all-in pack.
net al ff op steam gekeken en daar is die ook gewoon los maar de complete editie is 20euries dus dat gaat hem worden :)
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 15:45:06 #41
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155817418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:37 schreef boik het volgende:

[..]

net al ff op steam gekeken en daar is die ook gewoon los maar de complete editie is 20euries dus dat gaat hem worden :)
http://www.gog.com/game/rollercoaster_tycoon_3
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155817541
quote:
ah kijk nog beter bedankt :)
pi_155819225
Ziet er echt goed uit, die change van developers heeft positief uitgepakt geloof ik.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_155863253
Iemand RCT3 op de ipad al gespeeld? Mijn 4e generatie ipad kan m niet aan helaas ;(
pi_156477654
Release date op 10 december!
Daarvoor schijnen nog 2 bčta's uit te komen.
pi_156477917
De Multiplayer komt alleen pas later.
(she/her)
pi_156478781
Volledige bericht:
quote:

Dear Tycoons,

It is a very exciting day for RollerCoaster Tycoon World. Today, we are proud to announce that our worldwide release date is December 10, 2015 on both PC and Linux-based systems!

Also, we are announcing our RCTW pre-order program, which will give you access to our two prelaunch Beta weekends, allowing you to play before anyone else! The Beta weekends will take place in late October and late November, 2015.

Beta periods are an extremely important part of the development process as they allow us to see how players are interacting with the game prior to a larger release. This gives us time to make final tweaks, polish, and bug fixes before launching. It also allows, you, the community, to channel your feedback to us by playing the game and letting us know what you think. Any and all feedback is appreciated! With the Beta program, there is no better way to get involved in the development of RCTW – other than being an actual developer of course!

And one other thing – You can pre-order RollerCoaster Tycoon World RIGHT NOW!!! Please note that you must pre-order the game to take part in the Beta programs.

RollerCoaster Tycoon World will be available in both Standard and Deluxe editions. The Deluxe Edition includes two additional maps, terrain texture additions, a digital art book, a gold park entrance, and the classic Panda mascot! Details on both editions can be found by Clicking Here.

Additionally, as a thank you for your support and feedback, every preorder comes with 5 additional peep skins! Show off to the world that you were an early adopter by having 5 exclusive peeps in your park!


And we haven’t forgotten about all the future UGC-creators. We are currently working on a way for you to be able to get a head start on content creation. A number of you have emailed us about this and we ask that you please stay tuned for announcements soon on that topic.

I know this forum is mainly in English, but there are a lot of non-native English speakers who love RCT. This is why I am also delighted to announce that the game will support the following languages at launch: French, Italian, German, Spanish, Brazilian Portuguese, Russian, Dutch, and Simplified Chinese!

Lastly, some good news for you Mac users out there – RCTW WILL BE AVAILABLE FOR MAC! We don’t have a set release date yet for our Mac edition, but we’ll update you all as soon as we have more information.

With that, I wanted to personally thank all who show support for the great team making RollerCoaster Tycoon World. Nvizzio has been overwhelmed with the amazing response to their work so far, and to the behind-the-scenes video. So on behalf of all of them, thank you!

We can’t wait to share the game with you and discuss your Beta gameplay in our forums. As we head into the home stretch, this collaboration between the community and the developers is invaluable in making the best RCT game possible. We’ll be in touch again soon, but until then, one last treat – two brand-new screenshots!

Cheers,
Mattlab
http://www.rollercoastert(...)nd-beta-access-info/

Officiele release dus 10 december met een beta eind oktober en eind november als je de game pre-orderd. Game ziet er in ieder geval erg goed uit :)
pi_156483095
Nieuwe beelden zien er al een stuk beter uit. Maar ik ga toch rustig afwachten tot dat er een berg reviews zijn verschenen.

De game gaat ¤46,- (standaard) en ¤55,- (deluxe edition) kosten, bron: Steam.
pi_156483188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:38 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe beelden zien er al een stuk beter uit. Maar ik ga toch rustig afwachten tot dat er een berg reviews zijn verschenen.

De game gaat ¤46,- (standaard) en ¤55,- (deluxe edition) kosten, bron: Steam.
Ik ook, ik koop eerst parkitect wel voor 15 dollar.
pi_157085564

Dev Diary van de concurrent Planet Coaster. De sfeer die ze daar voor ogen hebben bevalt me erg goed. Heb zo'n gevoel dat Planet Coaster gaat worden wat Cities: Skylines voor SimCity betekende, terwijl Atari nu probeert wanhopig voorkomen dat RCT World een Simcity achtige flop wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door StevenX op 25-10-2015 16:43:36 ]
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:30:28 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157093167
Ik moet straks gaan kiezen uit drie pretpark games.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 19:35:26 #52
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157093315
Ik vind het er veel te kiddy uitzien, ik vind het managementgedeelte juist leuk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:27:19 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157222595
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157223387
Zoals verwacht. Grafisch ok, maar voor de rest helaas matig.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:14:32 #55
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157225678
Ik denk dat wat er ook gebeurt, iedereen die echt fan is een soort permanent nostalgie-gevoel heeft bij RCT1 en RCT2 dat alles wat hierna gebeurt nooit direct beter voelt. ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:00:10 #56
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157227890
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk dat wat er ook gebeurt, iedereen die echt fan is een soort permanent nostalgie-gevoel heeft bij RCT1 en RCT2 dat alles wat hierna gebeurt nooit direct beter voelt. ;(
Daarom zo blij met de nieuwe update van Parkitect

http://themeparkitect.tum(...)pdate-69-pre-alpha-4
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157228584
Jammer, misschien dat de full game beter wordt maar dat is nog even afwachten :(

:P
pi_157229831
quote:
Ik heb het vanaf het begin al gezegd en had ook niet anders verwacht.
RCT is helaas 1 grote flop geworden :(
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:26:31 #59
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157256878
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157283444
quote:
Verkeerd topic, dit gaat over RCT/W niet over Parkitect.
pi_157286312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Verkeerd topic, dit gaat over RCT/W niet over Parkitect.
dit topic gaat inmiddels over alle mogelijke opvolgers van rct1/2 daar rctw ook een flop lijkt te worden :P
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:03:08 #62
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157287808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:22 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Verkeerd topic, dit gaat over RCT/W niet over Parkitect.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:49 schreef mschol het volgende:

[..]

dit topic gaat inmiddels over alle mogelijke opvolgers van rct1/2 daar rctw ook een flop lijkt te worden :P
Voila
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157306447
Zojuist weer aan het bouwen en scripten in Nolimits 2.
Voor het eerst de scream and loud uitgebracht :D
pi_157308755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:16 schreef 0108daniel het volgende:
Zojuist weer aan het bouwen en scripten in Nolimits 2.
Voor het eerst de scream and loud uitgebracht :D
de makers van dat "spel" zijn wel uitzuigers ten top zeg..

watermarked video's, beperkte opname kwaliteit, en nog wat zooi niet in de normale versie die wel in de pro versie zit (en 50$ duurder is)
pi_157328191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:49 schreef mschol het volgende:

[..]

de makers van dat "spel" zijn wel uitzuigers ten top zeg..

watermarked video's, beperkte opname kwaliteit, en nog wat zooi niet in de normale versie die wel in de pro versie zit (en 50$ duurder is)
Het is ook geen simpel spelletje oid maar een simulatie 'game'
Tevens is het niet voor iedereen bedoeld om het zomaar te spelen, er vergt wel enige kennis aan vooraf.
Hiervoor krijg je voor de betaalde versie waar voor je geld wat voor Rollercoaster World nog maar moet blijken.
  donderdag 5 november 2015 @ 00:53:09 #66
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_157328286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:00 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daarom zo blij met de nieuwe update van Parkitect

http://themeparkitect.tum(...)pdate-69-pre-alpha-4
Het is net de teletubbies man.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 8 november 2015 @ 12:53:38 #67
277865 Sejt
Ondertitel
pi_157398593
Eén van m'n favoriete Youtubers, Draegast, heeft een aantal video's gemaakt van de RTW beta:

https://www.youtube.com/p(...)vCjXufqAnmfqLuCck0-h
I love my mispoken words.
pi_157398983
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 12:53 schreef Sejt het volgende:
Eén van m'n favoriete Youtubers, Draegast, heeft een aantal video's gemaakt van de RTW beta:

https://www.youtube.com/p(...)vCjXufqAnmfqLuCck0-h
die coaster builder ziet er niet slecht uit.. helaas is dat allen dat gedeelte en moet de rest ook wel werken..
  zondag 8 november 2015 @ 13:47:03 #69
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157399730
Ziet er niet slecht uit, wel heel erg buggy, maar beta natuurlijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 9 november 2015 @ 11:03:58 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157421080
Er ziet er inderdaad wel mooi uit allemaal. Zie aan de filmpjes die ik op youtube voorbij heb zien komen over de beta wel dat ik eerst in sandbox mode ga oefenen met het bouwen van achtbanen alvorens ik echt met geld ga spelen.

Maar eerst maar wachten tot de vele bugs die er nu nog inzitten eruit zijn gehaald.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 11:18:36 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157421357
Vriend van mij is helemaal gek van RCT, maar die nieuwe gaat hij 'terugbrengen' via Steam. Onspeelbaar en niet te fixen binnen een maand. Totaal geen controle meer over het bouwen.
Dat is wat hij zegt ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157434891

Haha deze video ook... Niet echt om hoopvol van te worden.
pi_157434917
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:27 schreef StevenX het volgende:

Haha deze video ook... Niet echt om hoopvol van te worden.
Ziet er ook echt belachelijk uit.
pi_157473021
ik heb zin om weer een pretpark game te gaan spelen welke zouden jullie mij aanraden?!
Geniet van het leven:):)
pi_157473314
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 21:27 schreef StevenX het volgende:

Haha deze video ook... Niet echt om hoopvol van te worden.
Wel grappige video, al is het wel om te janken natuurlijk.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 10:21:40 #76
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157507890
En wéér uitgesteld

http://www.pcgamer.com/ro(...)d-delayed-until-2016

Ik snap ook niet waarom ze zo'n premiumtitel in Unity laten maken. Dat is voor zo'n titel wat mij betreft een veel te brede engine.
Ik heb die video gezien hierboven en ben blij dat ik hem niet heb gekocht :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157508184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
En wéér uitgesteld

http://www.pcgamer.com/ro(...)d-delayed-until-2016

Ik snap ook niet waarom ze zo'n premiumtitel in Unity laten maken. Dat is voor zo'n titel wat mij betreft een veel te brede engine.
Ik heb die video gezien hierboven en ben blij dat ik hem niet heb gekocht :P
O O O O O wat een blamage voor het spel en de makers :(
Zo jammer dat het alweer is uitgesteld, maarja zat er ook dik in want de bčta was gewoon slecht mag ik wel zeggen.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 10:53:45 #78
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157508293
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:45 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

O O O O O wat een blamage voor het spel en de makers :(
Zo jammer dat het alweer is uitgesteld, maarja zat er ook dik in want de bčta was gewoon slecht mag ik wel zeggen.
Het is ook een verkeerde keuze geweest om dit niet in een eigen engine te maken, of in elk geval eentje die minder algemeen is. Dit gaat nooit een goeie titel worden, want je blijft die goedkope feel houden.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157508343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is ook een verkeerde keuze geweest om dit niet in een eigen engine te maken, of in elk geval eentje die minder algemeen is. Dit gaat nooit een goeie titel worden, want je blijft die goedkope feel houden.
Klopt helemaal!
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:28:39 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157510124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
En wéér uitgesteld

http://www.pcgamer.com/ro(...)d-delayed-until-2016

Ik snap ook niet waarom ze zo'n premiumtitel in Unity laten maken. Dat is voor zo'n titel wat mij betreft een veel te brede engine.
Ik heb die video gezien hierboven en ben blij dat ik hem niet heb gekocht :P
Beter dat ze het uitstellen en alle bugs eruit halen dan een buggy game uitbrengen op de dag dat het gepland was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 13:09:19 #81
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157511105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Beter dat ze het uitstellen en alle bugs eruit halen dan een buggy game uitbrengen op de dag dat het gepland was.
Buggy is niet het juiste woord, het is onspeelbaar.
Net als Efteling Tycoon, wat was dat slecht.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:54:24 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157512234
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Buggy is niet het juiste woord, het is onspeelbaar.
Op youtube heb ik wel veel verschillende filmpjes gezien, sommige met bugs, andere konden een mooie achtbaan maken en de coaster cam afspelen zonder problemen.
quote:
Net als Efteling Tycoon, wat was dat slecht.
ET ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 15:26:28 #83
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157514321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

ET ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb er ooit een review over geschreven op FOK!Games, alleen die kan ik niet meer vinden helaas.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157514774
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:26 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb er ooit een review over geschreven op FOK!Games, alleen die kan ik niet meer vinden helaas.
Ik denk dat daar in dit artikel naar wordt gelinkt: FOK!games blikt terug op 2007

Helaas doet die het niet meer: http://frontpage.fok.nl/news.php?newsid=18850
Wat gek dat die verwijderd is. Waarom zou dat nou zijn, als zelfs de schrijver daar niks vanaf weet?
gr gr
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 15:54:34 #85
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157514857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik denk dat daar in dit artikel naar wordt gelinkt: FOK!games blikt terug op 2007

Helaas doet die het niet meer: http://frontpage.fok.nl/news.php?newsid=18850
Wat gek dat die verwijderd is. Waarom zou dat nou zijn, als zelfs de schrijver daar niks vanaf weet?
Het was een userreview, die kon je toen gewoon plaatsen. Ik weet niet wat daarmee gebeurd is, wellicht is die feature ooit verwijderd en daarmee alle reviews?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_157514898
Ik wacht wel op Planet Coaster. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:01:52 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157514993
Ik wacht sowieso af tot nadat ze echt uitgebracht zijn en dan ga ik eerst diverse reviews lezen en bekijken en maak ik een keuze.

Over Planet Coaster heb ik nog helemaal niets gezien dat de moeite waard is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_157515095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht sowieso af tot nadat ze echt uitgebracht zijn en dan ga ik eerst diverse reviews lezen en bekijken en maak ik een keuze.

Over Planet Coaster heb ik nog helemaal niets gezien dat de moeite waard is.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1138121

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:26:40 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157515581
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:21:49 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_158167169
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_158344065
Eerlijk, Planet Coaster kijk ik enorm naar uit. RTC ziet er cheap uit, en voelt gewoon niet OK voor mij. Geeft mij het '' Cities XL '' gevoel. En dat is geen al te best gevoel kan ik je vertellen.
pi_158350627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik denk dat daar in dit artikel naar wordt gelinkt: FOK!games blikt terug op 2007

Helaas doet die het niet meer: http://frontpage.fok.nl/news.php?newsid=18850
Wat gek dat die verwijderd is. Waarom zou dat nou zijn, als zelfs de schrijver daar niks vanaf weet?
ondertussen is de url-structuur aangepast. Het is voor mijn tijd als crew, dus een beslissing om het te verwijderen is wat lastiger zoeken, maar ik ben al in het cms aan het spitten. Zonder succes nog overigens, het zou rond oktober 2007 moeten zijn, ik vind namelijk wel een nieuwsbericht over de aankondiging.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_158366769
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

ondertussen is de url-structuur aangepast. Het is voor mijn tijd als crew, dus een beslissing om het te verwijderen is wat lastiger zoeken, maar ik ben al in het cms aan het spitten. Zonder succes nog overigens, het zou rond oktober 2007 moeten zijn, ik vind namelijk wel een nieuwsbericht over de aankondiging.
Goed bezig! Ik ben benieuwd of hij nog boven komt drijven! :D
gr gr
pi_158689325
Iemand een idee hoe je RCT2 aan de praat krijgt in Windows 7.
Ik kan het spel ansich wel starten via de tips op deze link, maar krijg ipv de standaard kleuren van de game alles in 'hallucinerende; kleuren combi;s

http://www.rockraidersuni(...)on-1-2-on-windows-7/

Alleen als ik de gedownloade patch download krijg ik een error.
Net efkes anges
  zondag 3 januari 2016 @ 01:17:24 #96
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_158779969
Er nog eens diep over nagedacht hebbende ben ik tot het besluit gekomen dat dé meest briljante totaal zinloze feature in een videospel ooit .... de mogelijkheid in RCT 1 is om op een eend te klikken, die daardoor kwaakt.

En in RCT 2 de mogelijkheid om op een 'verloren' ballon te klikken waardoor die soms - maar NIET altijd - klapt op de tweede plaats (in RCT 1 werkte dat niet).

Het meest absurde aan (de originele) RCT vind ik trouwens die research; je weet niet van te voren wįt er nou 'onderzocht' wordt (spannende attractie ... en dan is het een wįter ding :N waar je niets aan hebt vaak) en uiteindelijk kost dat onderzoek regelmatig meer dan het bouwen van de kraam / attractie. Ik kan me niet heugen ooit die 'verbetering attractie' mogelijkheid te hebben gebruikt na de eerste keer; dan weet je helemaal niet wat er voor welke attractie 'onderzocht' wordt en dus heb je er eigenlijk geen reutel aan.
De tijd is een rivier waarin įlles verzuipt.
pi_158781996
We hebben een rct2 lanparty gemist. :D

http://www.bd.nl/regio/ti(...)ty-tilburg-1.5590370
  zondag 3 januari 2016 @ 11:36:32 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_158783352
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 01:17 schreef BaardaapAd het volgende:
Er nog eens diep over nagedacht hebbende ben ik tot het besluit gekomen dat dé meest briljante totaal zinloze feature in een videospel ooit .... de mogelijkheid in RCT 1 is om op een eend te klikken, die daardoor kwaakt.

En in RCT 2 de mogelijkheid om op een 'verloren' ballon te klikken waardoor die soms - maar NIET altijd - klapt op de tweede plaats (in RCT 1 werkte dat niet).

Het meest absurde aan (de originele) RCT vind ik trouwens die research; je weet niet van te voren wįt er nou 'onderzocht' wordt (spannende attractie ... en dan is het een wįter ding :N waar je niets aan hebt vaak) en uiteindelijk kost dat onderzoek regelmatig meer dan het bouwen van de kraam / attractie. Ik kan me niet heugen ooit die 'verbetering attractie' mogelijkheid te hebben gebruikt na de eerste keer; dan weet je helemaal niet wat er voor welke attractie 'onderzocht' wordt en dus heb je er eigenlijk geen reutel aan.
In deel 3 is dat onderzoek nog eens verslechterd. Daarin zie je helemaal niet meer uit welk onderdeel het volgende komt en daarnaast is het daar ook nog eens zo dat je daar niet een volledig thema wordt onderzocht maar één dingetje per keer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_158784934
Iemand die een mogelijkheid weet om RCT 2 op een fatsoenlijke manier aan het werken te krijgen op Windows 10? Bij mij klapt ie er steeds uit.
pi_158805820
quote:
2s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef ArnosL het volgende:
Iemand die een mogelijkheid weet om RCT 2 op een fatsoenlijke manier aan het werken te krijgen op Windows 10? Bij mij klapt ie er steeds uit.
Met openrct kun je het proberen. Werkt bij mij prima op windows 10

https://openrct.net/
pi_159415767

O+ Ik hoop echt dat de game net zo goed is als deze videos het eruit doet zien
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159415985
RCT World beter skippen, niet?
blablablabla
pi_159416177
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef Elan het volgende:
RCT World beter skippen, niet?
Jep.

Theme Parkitect is tot nu toe ook wel tof, maar heeft nog wel veel content nodig.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:19:53 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159417288
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef Elan het volgende:
RCT World beter skippen, niet?
Ze hebben intussen veel progressie geboekt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159428591
Planet coaster is de must-have :D
pi_159430446
Planet coaster ziet er wel erg tof uit, mits dat ingame net zo goed uitziet als in het filmpje natuurlijk. Goeie concurrentie voor RCT World, hopelijk is dat de peper in de kont voor de RCT ontwikkelaars.
pi_159432170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:56 schreef Cornelis83 het volgende:
Planet coaster ziet er wel erg tof uit, mits dat ingame net zo goed uitziet als in het filmpje natuurlijk. Goeie concurrentie voor RCT World, hopelijk is dat de peper in de kont voor de RCT ontwikkelaars.
Goede concurrentie? Voor als nog mag je RCT World nog geen concurrentie van Planet Coaster noemen, gezien de beta en geschiedenis van RCT World. RCT World heeft geluk dat ze onderdeel uitmaken van de RCT-franchise, anders was de game al lang afgeschreven.
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 10:48:27 #108
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159432208
Planet Coaster draait op een dedicated engine, volgens mij gebaseerd op die van RCT3.
RCTW draait op een zeer algemene engine waardoor je hoe dan ook dingen gaat compromiteren. Het wordt geprogrammeerd in Unity. Daar kun je echt hele toffe dingen mee maken, maar het blijft een zeer algemene engine en niet toegespitst op deze game. Daardoor zal die naar mijn idee altijd heel log en stug aanvoelen. Daar hebben ze echt een totaal verkeerde keuze gemaakt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:50:41 #109
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159432243
draait die nog op Windows 10?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:00:46 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159432451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:50 schreef sararaats het volgende:
draait die nog op Windows 10?
welke? 1, 2 of 3?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:04:41 #111
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159432520
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

welke? 1, 2 of 3?
allemaal
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 11:06:15 #112
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159432555
Als je ze bij gog haalt wel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:06:49 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159432567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:04 schreef sararaats het volgende:

[..]

allemaal
Van 1 en 2 weet ik het niet. Ik heb via Steam deeltje 3 en die werkt gewoon onder W10.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159432878
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Goede concurrentie? Voor als nog mag je RCT World nog geen concurrentie van Planet Coaster noemen, gezien de beta en geschiedenis van RCT World. RCT World heeft geluk dat ze onderdeel uitmaken van de RCT-franchise, anders was de game al lang afgeschreven.
Ik bedoel juist andersom. RCT 1 en 2 was top. Daar borduurt RCT World (zoals je al zei, qua naam) op door. Maar van wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb, vind ik RCT World juist tegenvallen en Planet Coaster er veel beter uitzien. Dat Planet Coaster meer populariteit krijgt, zou juist een drijfveer kunnen zijn voor RCT World om maar niet te gokken op de goede naam en juist meer aandacht te gaan besteden aan kwaliteit zodat het geen herhaling wordt van RCT 3.
pi_159432902
Rct2 werkt wel in ieder geval met openrct2
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:27:52 #116
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159433068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

O+ Ik hoop echt dat de game net zo goed is als deze videos het eruit doet zien
Dit ziet er wel echt bazig uit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159433095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
Planet Coaster draait op een dedicated engine, volgens mij gebaseerd op die van RCT3.
Dat ziet er voor mij niet zo uit. In RCT kon je toch achtbanen alleen uit standaard deeltjes aan elkaar zetten en hier bij planet coaster zie ik een soort freeform cad-achtig gebeuren met splines die de achtbanen bouwen.
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 11:49:34 #118
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159433522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat ziet er voor mij niet zo uit. In RCT kon je toch achtbanen alleen uit standaard deeltjes aan elkaar zetten en hier bij planet coaster zie ik een soort freeform cad-achtig gebeuren met splines die de achtbanen bouwen.
Het is niet 1 op 1 de engine van RCT3, die is ook al heel oud, het is een veel modernere versie die op de oude is gebaseerd. Dat wil dus niet zeggen dat je vast zit aan segmenten ofzo. Met het schrijven van een eigen engine kun je veel beter optimaliseren, omdat wat je niet gebruikt er ook niet in hoeft en wat je wel nodig hebt speciaal kunt uitbouwen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_160106992
Ik maak veel custom scenery in RCT3.
Nu wou ik mijn objecten bundelen in 1 groep, zodat je ze in RCT3 dus in 1 groep kan vinden.
Hoe krijg ik dit voor elkaar in RCT3 importer?
pi_160115945
Is er nou al een datum bekend van Rollercoaster World?
pi_160116998
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Is er nou al een datum bekend van Rollercoaster World?
Ik heb nog niks kunnen ontdekken. Wat mij betreft mogen ze wel opschieten. Liever nog zie ik Planet Coaster asap gereleased worden. Maar aan de andere kant, ze mogen van mij ook wel de tijd nemen om het voor zover mogelijk bugvrij en speelbaar te krijgen.
pi_160127507
Mag je hier ook Planet Coaster discussiėren? Aangezien die sowieso gehakt gaat maken van RCTW
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160148470
Net de pre alpha van Parkitect gekocht, inderdaad nog veel content nodig.

En ik een betere laptop ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160148727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef renwan het volgende:
Net de pre alpha van Parkitect gekocht, inderdaad nog veel content nodig.

En ik een betere laptop ;(
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
pi_160148760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
Beide, met de instellingen op volledig ziet het er best wel gelikt uit en ik heb een oude laptop :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 15:57:04 #126
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160148820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
Het is 3D en je kunt veel verder inzoomen.
Maar het gaat als het af is veel verder dan RCT2, zo is ook het bevoorraden van je winkels zonder dat je gasten er last van hebben (middels speciale paden voor personeel) ook onderdeel van het spel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_160151196
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is 3D en je kunt veel verder inzoomen.
Maar het gaat als het af is veel verder dan RCT2, zo is ook het bevoorraden van je winkels zonder dat je gasten er last van hebben (middels speciale paden voor personeel) ook onderdeel van het spel.
ah oke cool. Maar goed, wat betreft het bouwen van paden en attracties etc. is het allemaal nog steeds recht en niet zoals bij planet/rollercoaster ronde paden. Niet dat dit een nadeel is of zo, ik houd wel van recht en structuur :) Maar het viel me als eerste op.
pi_160295800
:W
Wij zijn vanmiddag begonnen met RCT1. Dat werkt prima via Steam op Windows 10, mocht iemand zich dat afvragen.

Ik heb een aantal vraagjes:
• Hoe weet je wanneer de research van een bepaald onderdeel afgerond is?
• Hoeveel attracties kan een mechanic ongeveer behapstukken, er vanuitgaande dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen?
• En als je wilt dat een mechanic een attractie onderhoudt, moet je dan de volledige attractie blauw maken, ook de stukken onder de grond?
• Is er een mogelijkheid om de tijd te versnellen? Wij zitten in jaar 1 van 3 en we hebben de vereisten van level 2 inmiddels bereikt. Het is wel leuk om door te spelen maar een uitdagender level is nog leuker.
Spoilers!
pi_160296164
Allemaal uit m'n hoofd:

- Geen idee
- Ik deed er geloof ik maximaal 4 per mechanic
- Alleen de ingang en de uitgang hoeft blauw te zijn, de rest niet.
- Ja dacht het wel toch? met die > >> en >>> knoppen?
pi_160297057
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Bluurgh het volgende:
Allemaal uit m'n hoofd:

- Geen idee
- Ik deed er geloof ik maximaal 4 per mechanic
- Alleen de ingang en de uitgang hoeft blauw te zijn, de rest niet.
- Ja dacht het wel toch? met die > >> en >>> knoppen?
Dank je ^O^

Wij hebben geen > knoppen gezien. Volgende keer nog eens kijken.
Spoilers!
pi_160301451
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
:W
Wij zijn vanmiddag begonnen met RCT1. Dat werkt prima via Steam op Windows 10, mocht iemand zich dat afvragen.

Ik heb een aantal vraagjes:
• Hoe weet je wanneer de research van een bepaald onderdeel afgerond is?
• Hoeveel attracties kan een mechanic ongeveer behapstukken, er vanuitgaande dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen?
• En als je wilt dat een mechanic een attractie onderhoudt, moet je dan de volledige attractie blauw maken, ook de stukken onder de grond?
• Is er een mogelijkheid om de tijd te versnellen? Wij zitten in jaar 1 van 3 en we hebben de vereisten van level 2 inmiddels bereikt. Het is wel leuk om door te spelen maar een uitdagender level is nog leuker.
- Door middel van het berichtje onderin. Je ziet dan in een blauwe tekst staan: Research ... is afgerond (of welke taal dan ook mag zijn). En je kunt in het research scherm zelf zien wanneer deze gepland staat afgerond te zijn.
- Mechanics is ongeveer 1 op 10 deed ik altijd. En niet indelen op zones, nergens voor nodig geweest. Voor zover ik het heb gespeeld, heb ik dat nooit gedaan. Wel een tip voor de tuinmannen, zet bij hun uit dat ze gaan gras maaien op 1 of 2 na of zo. Anders gaan ze allemaal gras maaien en gaan ze vervolgens geen kots opruimen. En dat is niet echt fijn.
- Nee, er zit geen versnellingen opties in het spel.
pi_160301556
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

- Door middel van het berichtje onderin. Je ziet dan in een blauwe tekst staan: Research ... is afgerond (of welke taal dan ook mag zijn). En je kunt in het research scherm zelf zien wanneer deze gepland staat afgerond te zijn.
- Mechanics is ongeveer 1 op 10 deed ik altijd. En niet indelen op zones, nergens voor nodig geweest. Voor zover ik het heb gespeeld, heb ik dat nooit gedaan. Wel een tip voor de tuinmannen, zet bij hun uit dat ze gaan gras maaien op 1 of 2 na of zo. Anders gaan ze allemaal gras maaien en gaan ze vervolgens geen kots opruimen. En dat is niet echt fijn.
- Nee, er zit geen versnellingen opties in het spel.
Ook bedankt ^O^

Ik heb alweer zin om volgende week zondag verder te gaan.
Spoilers!
pi_160302570
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
pi_160306934
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
hmm, als dat zo is, lekker verborgen dan. Of zit dit in een één of andere cheatcode weggestopt? :P
  maandag 29 februari 2016 @ 09:25:52 #135
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_160307129
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
Niet in de originele RCT1 en 2.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_160460121
Hoezo heet dit topic rollercoaster tycoon en niet theme park simulator?

ik wil Planet Coaster topic hebben :( Of moet ik er zelf 1 maken? Ik ben niet zo creatief met een mooie inleiding maken
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 6 maart 2016 @ 13:18:29 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160461177
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:14 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit topic rollercoaster tycoon en niet theme park simulator?

ik wil Planet Coaster topic hebben :( Of moet ik er zelf 1 maken? Ik ben niet zo creatief met een mooie inleiding maken
Omdat Planet Coaster nog niet bestond bij het maken van deze reeks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160461607
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Omdat Planet Coaster nog niet bestond bij het maken van deze reeks.
dan moet die hernoemt worden want niemand geeft een fuck om rct zodra deze er is
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160482628
quote:
16s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dan moet die hernoemt worden want niemand geeft een fuck om rct zodra deze er is
Waarschijnlijk komt het er wel op neer, maar het is wel ontzettend neerbuigend om dat op die manier te zeggen. Mogelijk dat er toch nog een aantal mensen zijn die het wel interessant gaan vinden.
pi_160486570
Leuke Q&A, tussen 16 en 31 maart komt de alpha beschikbaar voor mensen die de "Early Bird Pass" gekocht hebben.
De alpha versie ziet er al beter uit dan de beta van RCTW :X
pi_160491202
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef lord_bono het volgende:
Leuke Q&A, tussen 16 en 31 maart komt de alpha beschikbaar voor mensen die de "Early Bird Pass" gekocht hebben.
De alpha versie ziet er al beter uit dan de beta van RCTW :X
Ik kan niet wachten op de movies van mensen die alpha spelen. Ben erg benieuwd ernaar, want voor zover ik het heb kunnen ontdekken, is er niet echt een gameplay movie te vinden nog van planetcoaster.
pi_160491814
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:40 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten op de movies van mensen die alpha spelen. Ben erg benieuwd ernaar, want voor zover ik het heb kunnen ontdekken, is er niet echt een gameplay movie te vinden nog van planetcoaster.
Klopt inderdaad, zit ook echt te wachten op de eerste gameplaybeelden.
pi_160494051
Ik hoop dat Planet Coaster lekker speelbaar is en niet altijd onwijs de diepte in moet.
Dan ga ik het spelen ja.

En RCT2 blijft nog heerlijk. Als ik maar eventjes nedesigns.com bezoek krijg ik er weer zin in.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_160495518
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:38 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt het er wel op neer, maar het is wel ontzettend neerbuigend om dat op die manier te zeggen. Mogelijk dat er toch nog een aantal mensen zijn die het wel interessant gaan vinden.
ik bedoelde met name de nieuwe rctw en die faal die rct4 mobile was, rct1, 2 en 3 zijn wel vet natuurlijk
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160562109
Nieuwe Q&A over de rides, eerste alpha fase beschikbaar vanaf 22 maart. First-person view in een aantal van de attracties die ze lieten zien :D
pi_160562283
Kan niet wachten op deze game! RCT3 vond ik verschrikkelijk tegenvallen en sindsdien is er geen waardige pretparksimulator gemaakt :(
pi_160562353
De early bird prijs is wel een mega ripoff zeg, 67 euro
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:25:58 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160567474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe Q&A over de rides, eerste alpha fase beschikbaar vanaf 22 maart. First-person view in een aantal van de attracties die ze lieten zien :D
Alleen jammer dat het haar niet meebeweegt in de attracties. Maar het is pas pre-alpha natuurlijk.

En waarom van die absurd grote attracties? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:04:35 #149
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_160691481
Alpha versie van Planet Coaster komt over een week uit. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_160719796
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Alpha versie van Planet Coaster komt over een week uit. :)
Ik moet zeggen het ziet er moeilijk vet uit maar ¤75 euro :')

VIJFENZEVENTIG EURO

En ja het zal wel uncrackable zijn zoals elk spel tegenwoordig dus ja ik weet niet of ik het over een week zit te spelen :'(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160722675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:55 schreef renwan het volgende:
Beide, met de instellingen op volledig ziet het er best wel gelikt uit en ik heb een oude laptop
blijf de graphics niet mooi vinden, alles is zo strak in vlakke kleuren, mag best wel wat meer texture in zitten zoals RCT2 dit wel veel meer had
pi_160753070
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Kan niet wachten op deze game! RCT3 vond ik verschrikkelijk tegenvallen en sindsdien is er geen waardige pretparksimulator gemaakt :(
daarom gewoon weer RCT1 en 2 spelen. Die blijven leuk.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160753837
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:02 schreef 111210 het volgende:

[..]

blijf de graphics niet mooi vinden, alles is zo strak in vlakke kleuren, mag best wel wat meer texture in zitten zoals RCT2 dit wel veel meer had
Het spel is inde huidige vorm ook geen garantie voor uren aan vermaak, je mist toch wel een doel
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160781608
ik zie dat planet coaster wel meer pre-order mogelijkheden heeft nu:
pi_160781693
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:55 schreef mschol het volgende:
ik zie dat planet coaster wel meer pre-order mogelijkheden heeft nu:
[ afbeelding ]
En waar staan de prijzen?
pi_160781754
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 11:02 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

En waar staan de prijzen?
op de site van frontier:
https://www.frontierstore(...)lt/?q=Planet+coaster

(geen overzichtelijk screenshot, ik ben nu mobiel
pi_160783974
`Goedkoper dan 60 euro wordt het niet voorlopig, dat is me toch echt een beetje te gortig
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_160784010
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
`Goedkoper dan 60 euro wordt het niet voorlopig, dat is me toch echt een beetje te gortig
voor 26,99 heb je het spel bij release zo te zien
pi_160784028
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:27 schreef mschol het volgende:

[..]

voor 26,99 heb je het spel bij release zo te zien
Ja inderdaad, dat is wel een mooie prijs.

De alpha sla ik maar over.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_160803719
IK STEM DAT DEZE DRAAD WORDT OMGEDOOPT TOT THEME PARK SIMULATOR GAME TOPIC

Want RCT heeft zijn beste tijd wel gehad met Planet Coaster op komst
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160803727
Ik vind die 75 pleuries voor een early access trouwens echt helemaal van de pot gerukt, ik wil hem heel graag volgens mij start het deze week maar doe eens ff normaal joh dat is het geld toch niet waard?

Gaat die Denuvo hebben? :D Ja zeker? ;( Al hoewel ik echt wel wat voor dit spel wil betalen want het ziet er echt goed uit maar doe gvd gewoon eens ff normaal joh dat zijn toch geen prijzen meer
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160803732
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:54 schreef Baas_bas het volgende:
IK STEM DAT DEZE DRAAD WORDT OMGEDOOPT TOT THEME PARK SIMULATOR GAME TOPIC

Want RCT heeft zijn beste tijd wel gehad met Planet Coaster op komst
:N
Zowel 1 als 2 zullen eenzaam aan de top blijven.. hoe goed planet coaster ook is..
pi_160803739
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:55 schreef mschol het volgende:

[..]

:N
Jawel man

RCT is gewoon dood, RCT3 was de laatste goede

RCT4 was een trieste mobile cashgrab en RCTW faalt voorlopig op elk oppervlak
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160803810
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:55 schreef mschol het volgende:

[..]

:N
Zowel 1 als 2 zullen eenzaam aan de top blijven.. hoe goed planet coaster ook is..

OpenRCT2 is wel vet hebben jullie dat al geprobeerd? Ik deed dat vorig weekend ff dat is best cool dan kan je gewoon multiplayer tegelijk hetzelfde park bouwen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160803826
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:01 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

OpenRCT2 is wel vet hebben jullie dat al geprobeerd? Ik deed dat vorig weekend ff dat is best cool dan kan je gewoon multiplayer tegelijk hetzelfde park bouwen
heb ik nog niet geprobeerd, maar wil ik nog wel een keertje doen :)
pi_160803836
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:03 schreef mschol het volgende:

[..]

heb ik nog niet geprobeerd, maar wil ik nog wel een keertje doen :)
Zal het wel alleen doen met een password erop want je hebt altijd van die grappenmakers die alles in 1x verneuken

zoals ik als ik dronken ben en niet oplet
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 20 maart 2016 @ 11:57:32 #167
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_160805759
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:03 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Zal het wel alleen doen met een password erop want je hebt altijd van die grappenmakers die alles in 1x verneuken

zoals ik als ik dronken ben en niet oplet
Launched coasters en Shot 'n drops molesteren zodat ze crashen, enzulks..
pi_160806215
De Alpha is duurder dan de release :') Zitten ze daar in geldnood ofzo.
pi_160806497
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 12:25 schreef davedavy het volgende:
De Alpha is duurder dan de release :') Zitten ze daar in geldnood ofzo.
dat is heel normaal: je wilt namelijk niet dat elke jostie toegang tot de alpha heeft en vervolgens gaat zeiken dat het spel kut is want alpha
pi_160807199
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 12:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is heel normaal: je wilt namelijk niet dat elke jostie toegang tot de alpha heeft en vervolgens gaat zeiken dat het spel kut is want alpha
Nja bij veel andere game's was het vaak andersom. Minecraft bijvoorbeeld. Je betaald immers voor een game die nog niet af. En nja dat iemand het daarna kut vindt, dat is een kwestie van vertrouwen hebben in je product.
pi_160807321
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:18 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nja bij veel andere game's was het vaak andersom. Minecraft bijvoorbeeld. Je betaald immers voor een game die nog niet af. En nja dat iemand het daarna kut vindt, dat is een kwestie van vertrouwen hebben in je product.
er zijn inderdaad ook games die het andersom hebben gedaan, voor beide valt wel wat te zeggen hoor, maar dure prijs bij alpha en daarna omlaag is imho wel de betere manier..
  zondag 20 maart 2016 @ 15:32:45 #172
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_160810471
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:18 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nja bij veel andere game's was het vaak andersom. Minecraft bijvoorbeeld. Je betaald immers voor een game die nog niet af. En nja dat iemand het daarna kut vindt, dat is een kwestie van vertrouwen hebben in je product.
De reputatie van de huidige uitgever is echter (zeer) slecht. Zo slecht dat het haast niet meer slechter kan. Wellicht dat men hoopt de negatieve klanten voorlopig te kunnen weren met een hogere prijs op de alpha. Het is in dit geval wel te volgen.

Geldnood hebben ze echter ook wel. Vroeg of laat valt het doek daar.
pi_160832151
Rollercoaster Tycoon 2 en Theme Hospital waren altijd wel mijn favoriet qua "build sims".
pi_160832382
#againstmoderncoasters
pi_160835517
Ik denk echt dat ik speciaal hiervoor een nieuwe pc ga aanschaffen :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160835549
Op zich ziet het er best aardig uit.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:55:46 #178
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160835556
Oh wow dat ziet er echt geniaal uit. _O_
pi_160840532
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:32 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

De reputatie van de huidige uitgever is echter (zeer) slecht. Zo slecht dat het haast niet meer slechter kan. Wellicht dat men hoopt de negatieve klanten voorlopig te kunnen weren met een hogere prijs op de alpha. Het is in dit geval wel te volgen.

Geldnood hebben ze echter ook wel. Vroeg of laat valt het doek daar.
Ik ben wel benieuwd uit welke bron de slechte financiėle situatie moet blijken.
pi_160867657
En Planet Coaster kwam vandaag uit, is het iets?

Kunnen we RCT al vergeten?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 20:45:16 #181
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160869701
Vriend van mij heeft de Alpha gespeeld en is laaiend enthousiast, zowel over de gameplay als over de graphics en algehele 'feel'.
RTCW heeft hij een refund voor aangevraagd, na 30 minuten met de beta had hij het definitief wel gezien.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_160869874
Er zijn al wat gameplay filmpjes te vinden en ik moet zeggen, ben erg onder de indruk, lijkt allemaal goed te werken enz. Denk ook wel dat ik aan planet coaster ga beginnen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:38:46 #183
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_160881607

Ook al erg enthousiast
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_160881629
Ik twijfel of ik voor de alpha moet gaan..
pi_160881630
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
Vriend van mij heeft de Alpha gespeeld en is laaiend enthousiast, zowel over de gameplay als over de graphics en algehele 'feel'.
RTCW heeft hij een refund voor aangevraagd, na 30 minuten met de beta had hij het definitief wel gezien.
Dat is iets wat je ook veel terughoort in de gameplay video's. En als je dan ziet wat je er nu al mee kunt maken, dan gaat de definitieve versie echt briljant worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef Lindgren. het volgende:

Ook al erg enthousiast
Die "coaster cam" + dat je door je park kunt lopen _O_

[ Bericht 37% gewijzigd door lord_bono op 23-03-2016 10:48:05 ]
pi_160881880
Kan je al duelling coasters maken (a la joris en de draak in de efteling)
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:12:28 #187
277865 Sejt
Ondertitel
pi_160882442
Ziet er toch wel tof uit allemaal .... vanavond mischien maar eens kopen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_160896035
wat ik wel mis: een storage voor coastertrains, net als in reallife, zodat er dynamisch een x aantal treintjes ingezet kunnen worden b.v. en als je hem in maintenace gooit dat de treintje eerst in storage moeten...

dat voegt weer een stukje realisme/detail toe dat ik graag zou zien..
pi_160925230
Ben inmiddels Planet Coaster binnen aan het halen.
Uiteraard benieuwd naar het spel maar zoals de meeste weten ben ik ook benieuwd naar de files zodat er weer flink gemod kan worden :D
pi_160927183
Hou 't ook in de gaten, ziet er goed uit. Al wacht ik wel, vind management-deel 't leukst.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:31:11 #193
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_160932597
Zie dat ie via de Caribische route ook al te verkrijgen is, maar even die alpha uitproberen dan. :D
pi_160932817
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:56 schreef 0108daniel het volgende:
Ben inmiddels Planet Coaster binnen aan het halen.
Uiteraard benieuwd naar het spel maar zoals de meeste weten ben ik ook benieuwd naar de files zodat er weer flink gemod kan worden :D
Over echt modden zijn ze volgens mij nog niet duidelijk geweest. Al kun je volgens mij wel al je creaties delen. Al denk ik dat er wel opties komen om te modden, daar is een enorme vraag voor. RCTW heeft mods via Steam bv, wel al bevestigd. Als Planet Coaster dat ook nog eens voor elkaar krijgt, gaat RCTW het zwaar krijgen :P
pi_160934745
Voor RCT World fans en die het gepreorderd hebben is het een flinke domper.
Vanwege het uitstel kunnen mensen die de game hebben gepreorderd tot 31 maart hun geld terugkrijgen
Rollercoaster Tycoon World komt volgende week op Steam Early Access
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:58:13 #196
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_160937376
Ik heb m'n 27,- pre order gedaan voor Planet Coaster ^^ Kan niet wachten tot hij er is :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_160939486
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:58 schreef Civilian het volgende:
Ik heb m'n 27,- pre order gedaan voor Planet Coaster ^^ Kan niet wachten tot hij er is :D
Goed bezig!
Nog ongeveer gemiddeld 7 maanden wachten :p
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:28:56 #198
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_160944145
https://forum.rollercoast(...)o-Steam-Early-Access!

quote:
Our planned feature list is HUGE! Here’s a sneak peek at a few of the FREE updates to look forward to in the coming months:

Piece-by-Piece Custom Built Structures
Scenario Editor
Mini-rides and Dark Rides
Additional scenarios
Transport Rides
Fence Builder
New and expanded decoration themes
Additional Flat-rides
Weather
Custom music
New Rollercoaster types
Ze doen alsof het heel speciaal is dat je die updates gratis krijgt :') Terwijl het gewoon spul is wat standaard in zo'n game hoort te zitten
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_160944226
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:58 schreef Civilian het volgende:
Ik heb m'n 27,- pre order gedaan voor Planet Coaster ^^ Kan niet wachten tot hij er is :D
Waar dan? Ik zie 'm niet op steam :S
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:33:32 #200
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_160944369
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:30 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Waar dan? Ik zie 'm niet op steam :S
Op de site van Frontier zelf :) Geen idee of hij wel naar steam komt
https://www.frontierstore(...)-game-pre-order.html
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_160944876
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:33 schreef Civilian het volgende:

[..]

Op de site van Frontier zelf :) Geen idee of hij wel naar steam komt
https://www.frontierstore(...)-game-pre-order.html
thanks :)
pi_160946107
De game zal wel op Steam gaan verschijnen. Bij Elite Dangerous van Frontier was dit ook het geval. Wel een tijdje na de echte release. Iedereen die Elite Dangerous op de site had gekocht, kreeg achteraf nog toegang tot de Steam versie.
pi_160946765
World ff gepre-ordered met een flinke korting :9
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_160947125
wat is een "flinke" korting?
pi_160947472
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef mschol het volgende:
wat is een "flinke" korting?
18,99 ipv 45,99 :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:42:33 #206
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160947705
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:37 schreef DjinN het volgende:

[..]

18,99 ipv 45,99 :P
Tell me more, voor die prijs heb ik denk ik ook wel intresse.
pi_160947800
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:42 schreef hiddit het volgende:

[..]

Tell me more, voor die prijs heb ik denk ik ook wel intresse.
Gewoon een gamekey kopen. Heb je diverse sites voor.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 maart 2016 @ 23:00:41 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160948308
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:45 schreef DjinN het volgende:

[..]

Gewoon een gamekey kopen. Heb je diverse sites voor.
Doe eens linkje in DM.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160948624
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Doe eens linkje in DM.
Je hebt bericht ^O^
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_160949804
Ik vermoed dat Planet Coaster wel eens heel groot kan gaan worden. De filmpjes die nu online zijn zijn allemaal SUPER positief.
Dus ik heb even een eigen topic gemaakt voor de geinteresseerde :)

GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 11:15:44 #211
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160954693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:11 schreef DjinN het volgende:

[..]

Je hebt bericht ^O^
Thanks. ^O^
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:51:34 #212
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_161025959
Nerd³ is ook enthousiast. _O_ Wat een alpha release, absurd _O_

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_161035889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:56 schreef 0108daniel het volgende:
Ben inmiddels Planet Coaster binnen aan het halen.
Uiteraard benieuwd naar het spel maar zoals de meeste weten ben ik ook benieuwd naar de files zodat er weer flink gemod kan worden :D
Alpha
pi_161036085
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:11 schreef DjinN het volgende:

[..]

Je hebt bericht ^O^
Kun je mij ook de info sturen.
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 23:25:41 #215
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_161040124
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 22:23 schreef DjinN het volgende:
World ff gepre-ordered met een flinke korting :9
Mij moeten ze geld toe geven om dat gedrocht te spelen :')
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_161069090
Inmiddels RCTW ook aan het binnenhalen.
Eens vergelijken met Planet Coaster.
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:01:47 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161070411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef 0108daniel het volgende:
Inmiddels RCTW ook aan het binnenhalen.
Eens vergelijken met Planet Coaster.
Gisteravond even gedaan, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een gebouw aan een bestaande weg te plaatsen .

Maar misschien doe ik iets fout.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161070860
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Gisteravond even gedaan, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een gebouw aan een bestaande weg te plaatsen .

Maar misschien doe ik iets fout.
Ik heb het net even gespeeld.
Bij mij is de 'buildings' tab niet klikbaar, dus ik kan niet eens gebouwen maken :O
Tevens zijn bij mij de mensen doorzichtig, of hoort dit nog zo?
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:32:05 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161071085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:21 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Ik heb het net even gespeeld.
Bij mij is de 'buildings' tab niet klikbaar, dus ik kan niet eens gebouwen maken :O
Tevens zijn bij mij de mensen doorzichtig, of hoort dit nog zo?
Ook geen stalletjes?

Bij mij waren de mensen niet doorzichtig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161071333
Na alle beelden van Planet Coaster kun je concluderen dat RCTW visueel toch wel erg tegenvalt. Op Steam ook reviews van mensen die zeggen dat er behoorlijk wat frame drops inzitten.
¤46,- euro voor een Early Access die vorig jaar al had uit moeten komen, is wat mij betreft te veel van het goede.
pi_161072136
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:43 schreef lord_bono het volgende:
Na alle beelden van Planet Coaster kun je concluderen dat RCTW visueel toch wel erg tegenvalt. Op Steam ook reviews van mensen die zeggen dat er behoorlijk wat frame drops inzitten.
¤46,- euro voor een Early Access die vorig jaar al had uit moeten komen, is wat mij betreft te veel van het goede.
hoe recent zijn die reviews op steam dan? voor het zelfde geld komen die van de publieke beta die kennelijk niet goed was.
pi_161072186
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:05 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Kun je mij ook de info sturen.
Done ondertussen :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_161072200
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:27 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe recent zijn die reviews op steam dan? voor het zelfde geld komen die van de publieke beta die kennelijk niet goed was.
30-31 maart + er staat Early Access Review bij ;)
pi_161072235
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:32 schreef lord_bono het volgende:

[..]

30-31 maart + er staat Early Access Review bij ;)
Krijgen de reviews van de beta niet exact dezelfde Early access tag?
pi_161072323
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:34 schreef mschol het volgende:

[..]

Krijgen de reviews van de beta niet exact dezelfde Early access tag?
De reviews van november (Beta) hebben niet zo'n tag. Niet alle reviews zijn natuurlijk even betrouwbaar/objectief, maar die haal je er zo tussen uit.
pi_161080561
HAhaaha wat een faalspel dit :D Serieus dat mensen hier geld voor betalen _O-

Vooral die achtbanen zijn walgelijk

Planet Coaster it is *O*
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161080616
serieus ik heb lekker zowel PC als RCTW allebei gepiraat en de verschillen zijn echt aanzienlijk.

PC heeft zowat geen content en alsnog speelt het 100x beter. De gasten zien er beter uit. De coasters bewegen veel realistischer. Een beetje zoals No Limits 2 zelfs.

RCTW lijkt echt nog precies hetzelfde als de beta #1 die vorig jaar in september of zo was. Ik had hem destijds nog gekocht ook. Godzijdank een refund gehad. Maar echt die achtbanen zijn verschrikkelijk. Die pre-mades zijn echt door een 12 jarig kind in elkaar gezet die niks van achtbanen snapt of er nog nooit 1 in het echt heeft gezien

Nee echt Atari en RCT zijn dood., De laatste goede was RCT3.

Als je een vervolg zoekt op RCT3 neem dan gewoon PC
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161080667
Oh wel moet ik toegeven dat zowel PC als RCTW echt voor geen ene mallemoer draaien zodra je een beetje begin te bouwen. En mijn computer is niet eens zo oud. Alleen een beetje een verouderde processor. RCTW kan me vrij weinig meer schelen maar ik hoop wel dat PC snel eens wat aan optimalisatie gaat doen want zodra ik wat neerplemp verandert mijn PC in een fucking oven en krijg ik console frames per second.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161081966
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:03 schreef Baas_bas het volgende:
...
Grootste verschil tussen beiden is eigenlijk nog dat RCTW al maanden uit had moeten zijn. Waar PC pad over een half jaartje uit moet komen.

Qua optimalisatie zal PC wel goed komen, aan de engine etc van RCTW valt weinig te optimaliseren ben ik bang...
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 21:37:15 #230
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_161083167
Ze hebben gefaald door voor Unity als engine te kiezen. En dan kun je zeggen: er zijn heel toffe en goede games met Unity gemaakt, klopt, maar zo'n spel kun je er niet perfect mee maken, dan moet er een dedicated engine zijn.

Voorbeeld: op het frame en met de motor van een VW kever kun je een onwijs gave beachbuggy maken, maar geen Ferrari. Het is nu een Ferrariframe op een VW Kever-chassis en een Kevermotor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 april 2016 @ 10:16:24 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161091603

Ziet er goed uit. _O_

Maar waarom staan er al mensen in de wachtrij, terwijl de attractie nog niet eens af is. :') :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161092169
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Ziet er goed uit. _O_

Maar waarom staan er al mensen in de wachtrij, terwijl de attractie nog niet eens af is. :') :o
Alpha.

echt mensen, alle vragen die je kan stellen als "waarom is dit nog niet, waarom gaat dit kut, waarom zus waarom zo. Al die vragen zijn te beantwoorden met "Alpha"
pi_161092236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Ziet er goed uit. _O_

Maar waarom staan er al mensen in de wachtrij, terwijl de attractie nog niet eens af is. :') :o
de toiletten zijn ook leuk: hele groepen tegelijk erin en er ook weer uit.. :D
pi_161092482
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 10:51 schreef mschol het volgende:

[..]

de toiletten zijn ook leuk: hele groepen tegelijk erin en er ook weer uit.. :D
Alpha.
  vrijdag 1 april 2016 @ 11:05:40 #235
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161092579
Wat wel echt fantastisch (handig) is, vind ik, dat je een gebouwtje dat je gemaakt hebt of een gedeelte in z'n geheel kan verplaatsen, zonder dat je alles weer moet afbreken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161092622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:02 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Alpha.
dat is het enige wat er bij men uitkomt he?
Komt niet in je op dat men dit gewoon weet

Ik vind dat soort reacties iig wat dom overkomen :)
pi_161092633
Volgens mij heeft nog niet iedereen door dat er ook een planet coaster topic is :D

GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 1 april 2016 @ 11:09:57 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161092673
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:08 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heeft nog niet iedereen door dat er ook een planet coaster topic is :D

GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!
Klopt :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161092850
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:08 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is het enige wat er bij men uitkomt he?
Komt niet in je op dat men dit gewoon weet

Ik vind dat soort reacties iig wat dom overkomen :)
/Sarcasm.
pi_161093580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:08 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij heeft nog niet iedereen door dat er ook een planet coaster topic is :D

GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!
Je eigen topic promoten? :p
pi_161093630
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Je eigen topic promoten? :p
Zal mij een worst wezen van wie het topic is? :?

Bedoel het alleen goed hoor aangezien dit topic meer over planet coaster gaat dan rct. En ik denk dus dat niet iedereen weet dat er een planet coaster topic is.

Maar als jij dat als promoten ziet dan mag dat uiteraard.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161095112
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:00 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zal mij een worst wezen van wie het topic is? :?

Bedoel het alleen goed hoor aangezien dit topic meer over planet coaster gaat dan rct. En ik denk dus dat niet iedereen weet dat er een planet coaster topic is.

Maar als jij dat als promoten ziet dan mag dat uiteraard.
Ben het met je eens. Zeker nu RCTW "echt" uitgebracht is, is het beter om ze gescheiden te houden. Vergelijkingen tussen beiden mag natuurlijk wel :P
  Moderator vrijdag 1 april 2016 @ 13:35:13 #243
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_161095475
Gewoon hier een algemeen pretparksimulatortopic van maken lijkt me beter ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_161096035
Ik unfollow deze topic en ga lekker lurken in de PC topic.

PS die Sivarett is een Nederlander? Wat een baas zeg. Net wat filmpjes gezien :o
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_161096404
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik unfollow deze topic en ga lekker lurken in de PC topic.

PS die Sivarett is een Nederlander? Wat een baas zeg. Net wat filmpjes gezien :o
Godver :D _O- hij heeft precies geflikt in Skylines wat ik altijd wou maar nooit voor elkaar kreeg. _O_ Dutch city _O_ moh moh moh :~ skeet skeet
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:22:03 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161101816

Eerste probeersel van een achtbaan. Stelt nog niet zoveel voor. De bocht was een geintje, maar het werkt. :+


En hier de tweede, dit maal een houten exemplaar. *O* Nu alleen nog even wachten op genoeg geld alvorens ik 'm ook daadwerkelijk kan plaatsen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_161105209
via een welbekende keysite met wat overgebleven geld daar voor weinig ook rct world gescoord, dan kan ik eens fatsoenlijk vergelijken :)
pi_161115692
Deze is alleen voor 18 jaar en ouder:


Wat een spel is RCTW toch......
pi_161116528
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef 0108daniel het volgende:
Deze is alleen voor 18 jaar en ouder:


Wat een spel is RCTW toch......
zie niks wat 18+ zou zijn..

Zowiezo snap ik het geklaag over de bezoekers niet: het draait om het bouwen en managen van een park, niet om briljant kloppende physics van bezoekers
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:00:57 #250
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161116941
I love my mispoken words.
pi_161117177
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef 0108daniel het volgende:
Deze is alleen voor 18 jaar en ouder:


Wat een spel is RCTW toch......
_O-
pi_161117438
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:39 schreef mschol het volgende:

[..]

zie niks wat 18+ zou zijn..

Zowiezo snap ik het geklaag over de bezoekers niet: het draait om het bouwen en managen van een park, niet om briljant kloppende physics van bezoekers
Zet je geluid eens aan, klinkt toch echt anders dan geklaag.
pi_161118968
quote:
verkeerde topic
pi_161227379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:55 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

verkeerde topic
neejoh we vergeten RCTW gewoon
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161244908
Our first Early Access update is live! Hit the link for a full list of changes. https://t.co/mnVCxxfZQA! pic.twitter.com/93tqOTLB4X
pi_161270033
Vergelijking tussen de 3 pre-release games:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_161271342
Weet iemand of de update de game verbeterd heeft?
pi_161273645
Ik speel nu rtc1 weer. Alleen jammer dat 1920x1080 niet ondersteund wordt.
pi_161274709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:03 schreef lord_bono het volgende:
Weet iemand of de update de game verbeterd heeft?
De 0.1.3 bedoel je?
De fixes die ik daarover las had ik niet in de 0.1.2 dus voor mij verbeterde er niets.
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:31:11 #260
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161299041
Na al het grafische geweld van die nieuwe theme park sims ging ik me toch afvragen waar die Youtubers toe in staat zouden zijn met de oude games....


:{w
Mijn gedacht!
pi_161308022
nog even wat extra tijd in de laatste parkitect versie gestoken, die speelt ook wel fijn hoor :Y

Enige wat ik graag zou zien zijn een paar extra's waardoor je die staff only paden goed kan gebruiken

[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 09-04-2016 20:29:04 ]
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:07:18 #262
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_162853393
quote:
Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Natuurlijk is het zinvol O~)

Ik zit weer in mijn RCT-periode, die ik eens de zoveel tijd heb. Forest Frontiers here we come :7
  zaterdag 9 juli 2016 @ 10:49:30 #263
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_163617916
zijn er geen lege maps voor rct1?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_163618055
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:49 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er geen lege maps voor rct1?
er is een map (mega-map) die unlockt als je alle missies gedaan hebt ;)
die is helemaal leeg
  FOK!fotograaf zaterdag 9 juli 2016 @ 15:00:01 #265
364681 over_hedge
pi_163622198
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:49 schreef cherrycoke het volgende:
zijn er geen lege maps voor rct1?
Gewoon een trainer downloaden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 15:34:36 #266
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_163622774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gewoon een trainer downloaden
beast trainer laat de game crashen na ong 10 minuten
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_163623629
En anders mods
pi_163623945
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:34 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

beast trainer laat de game crashen na ong 10 minuten
dat is meestal een teken dat je de verkeerde versie v/h spel hebt

Ik heb wellicht nog ergens een werkende trainer liggen, kijk straks wel even, welke versie van rct 1 heb je?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 16:38:16 #269
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_163624068
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:33 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is meestal een teken dat je de verkeerde versie v/h spel hebt

Ik heb wellicht nog ergens een werkende trainer liggen, kijk straks wel even, welke versie van rct 1 heb je?
steam versie
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_163625246
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 16:38 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

steam versie
hmm..
ik vrees dat je wat betreft trainers een beetje pech hebt met die versie:
http://steamcommunity.com/app/285310/discussions/0/?fp=3
  FOK!fotograaf zaterdag 9 juli 2016 @ 17:41:54 #271
364681 over_hedge
pi_163625464
ik ben vandaag begonnen met parkitect. wel leuk voor een alpha

heb tot nu toe dit er van gemaakt:

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163626086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef over_hedge het volgende:
ik ben vandaag begonnen met parkitect. wel leuk voor een alpha

heb tot nu toe dit er van gemaakt:

[ afbeelding ]
ziet er goed uit, alleen die monorail rechts zou ik proberen met wat minder supports te bouwen..
pi_163628102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:41 schreef over_hedge het volgende:
ik ben vandaag begonnen met parkitect. wel leuk voor een alpha

heb tot nu toe dit er van gemaakt:

[ afbeelding ]
Je zit in het verkeerde topic...
Dit gaat over RCT
  FOK!fotograaf zondag 10 juli 2016 @ 14:31:06 #274
364681 over_hedge
pi_163641185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:19 schreef mschol het volgende:

[..]

ziet er goed uit, alleen die monorail rechts zou ik proberen met wat minder supports te bouwen..
Ja, dat stuk moet ik nog aan beginnen :) Eigen alles voorbij de rivier moet ik nog aan beginnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 10 juli 2016 @ 14:37:42 #275
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_163641399
roller coaster tycoon, ik zat te kutten kijken he je de snelste kon maken met een super drop van *to high* kon ik nog een redelijke maken onder de grond remmen neer zetten dan willen ze er wel in.

maar als je op dat to high nog eens boosters gaat neerzetten die 67mph gaan en dan nog een super drop tot in de grond ik kreeg het niet voor elkaar ook niet met remmen excitement rating van 17 geloof ik zonder remmen, als je dan nog een gezellig een paar schroeven gaat doen op 119 mph dan tsja....

ik kreeg hem niet sneller in rct 1 dan 119 mph wat is jullie record?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_163641832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:26 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Je zit in het verkeerde topic...
Dit gaat over RCT
Klopt. Hier hebben we het over alle RCT spellen die nu in de maak zijn. De remake van de oude spellen, het vervolg op RCT3, en een soort van buggy test versie zodat we de andere twee versies al te meer kunnen waarderen.
Nieuw is niet altijd beter.
  woensdag 9 november 2016 @ 18:12:28 #277
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166541092
Onlangs m'n boekenkast opgeruimd en daar een pakketje gevonden met alle originele cd's van RCT 1 tot en met 3 _O_

Direct 1 geļnstalleerd, want in tegenstelling tot de blijkbaar overgrote meerderheid vind ik die leuker dan 2. Eerste 2 parken inmiddels uitgespeeld en momenteel bezig met Leafy Lake. Zal vanavond eens wat screens posten als ik uit m'n werk ben. Ben alleen niet zo van de scenery :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 09-11-2016 18:21:33 ]
  woensdag 9 november 2016 @ 22:32:05 #278
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166549893
Goed, screens. Heb ooit wel eens alle parken van het origineel uitgespeeld (ik heb alle uitbreidingen ook), maar omdat ik het nu dus net weer opnieuw geļnstalleerd heb moest ik weer opnieuw beginnen. Begonnen met Forest Frontiers wat natuurlijk een makkie is. Paar simpele achtbanen gebouwd en uiteindelijk zonder schuld geėindigd dus prima ^O^



Toen Dynamite Dunes. Daar staat al een flinke mijntreinachtbaan. Mijn tactiek als er al attracties zijn is om het park te sluiten, alles te slopen en van dat geld simpele achtbaantjes en non-tracked rides te bouwen om daar winst mee te boeken en de lening zo laag mogelijk te houden. Daar dus weer begonnen met die dingen en geėindigd met een aardige houten achtbaan en een hangende achtbaan.



En nu bezig met Leafy Lake. Begonnen met wat simpele dingetjes bij de ingang.


Toen werd de stalen achtbaan beschikbaar en kon ik mijn melkkoe de Shuttle Loop gaan bouwen. Mede door de gigantische lening van 50k die je in Leafy Lake kan nemen kon ik er heel snel 8 van neerplanten.


Ik ben nu net aan jaar 2 begonnen en heb de lening afbetaald en 25k op de bank, dus het wordt nu tijd om leuke achtbanen te gaan bouwen :7
pi_166556821
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Goed, screens. Heb ooit wel eens alle parken van het origineel uitgespeeld (ik heb alle uitbreidingen ook), maar omdat ik het nu dus net weer opnieuw geļnstalleerd heb moest ik weer opnieuw beginnen. Begonnen met Forest Frontiers wat natuurlijk een makkie is. Paar simpele achtbanen gebouwd en uiteindelijk zonder schuld geėindigd dus prima ^O^

[ afbeelding ]

Toen Dynamite Dunes. Daar staat al een flinke mijntreinachtbaan. Mijn tactiek als er al attracties zijn is om het park te sluiten, alles te slopen en van dat geld simpele achtbaantjes en non-tracked rides te bouwen om daar winst mee te boeken en de lening zo laag mogelijk te houden. Daar dus weer begonnen met die dingen en geėindigd met een aardige houten achtbaan en een hangende achtbaan.

[ afbeelding ]

En nu bezig met Leafy Lake. Begonnen met wat simpele dingetjes bij de ingang.
[ afbeelding ]

Toen werd de stalen achtbaan beschikbaar en kon ik mijn melkkoe de Shuttle Loop gaan bouwen. Mede door de gigantische lening van 50k die je in Leafy Lake kan nemen kon ik er heel snel 8 van neerplanten.
[ afbeelding ]

Ik ben nu net aan jaar 2 begonnen en heb de lening afbetaald en 25k op de bank, dus het wordt nu tijd om leuke achtbanen te gaan bouwen :7
De goeie ouwe tijd.
  donderdag 10 november 2016 @ 11:27:36 #280
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166557015
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef Droathoah het volgende:

[..]

De goeie ouwe tijd.
Ik ben eens in de zoveel tijd weer verslaafd aan 1 :P
  donderdag 10 november 2016 @ 15:52:26 #281
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166562138
Leafy Lake afgesloten met een mijntrein en een stalen achtbaan, nu door naar Diamond Heights :7

pi_166568580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Leafy Lake afgesloten met een mijntrein en een stalen achtbaan, nu door naar Diamond Heights :7

[ afbeelding ]
^O^

ik ben momenteel verslaafd aan Planet coaster, het ondergronds bouwen van o.a. paden is echt zo verschrikkelijk chill dat ik daar nog veel gebruik van ga maken (in rct1 en 2 heeft dat nog wel eens voor goede verwarring gezorgd..
  donderdag 10 november 2016 @ 21:37:49 #283
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166570657
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:

[..]

^O^

ik ben momenteel verslaafd aan Planet coaster, het ondergronds bouwen van o.a. paden is echt zo verschrikkelijk chill dat ik daar nog veel gebruik van ga maken (in rct1 en 2 heeft dat nog wel eens voor goede verwarring gezorgd..
Ah, heb sowieso wel goede dingen over Planet Coaster gehoord. Maar die nostalgie van 1 en 2 is zo leuk :@
En omdat ik 3 ook maar matig vond weet ik niet of ik zo'n modern jasje als Planet Coaster her waard vind.
pi_166570743
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, heb sowieso wel goede dingen over Planet Coaster gehoord. Maar die nostalgie van 1 en 2 is zo leuk :@
En omdat ik 3 ook maar matig vond weet ik niet of ik zo'n modern jasje als Planet Coaster her waard vind.
1&2 zijn vooral heel erg nostalgie inderdaad

3 vond ik zelf echt dramatisch :X

lurk anders mee:
GAM / Planet Coaster #3 op naar Steam!
pi_166573851
Ik heb ze alle drie ziek gespeeld, maar na RCT3 speelde ik nog nauwelijks 1 en 2. Ik ben opgegroeid met Elite, dus ik vond het erg tof dat Frontier RCT3 maakte en het was wat mij betreft beslist geen teleurstelling.

Ik heb helaas in alle delen alleen maar campaign zitten spelen en nooit een eigen grote park gebouwd, maar dat ben ik van plan in Planet Coaster. :7
  vrijdag 11 november 2016 @ 00:56:51 #286
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166576071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:40 schreef mschol het volgende:

[..]

1&2 zijn vooral heel erg nostalgie inderdaad

3 vond ik zelf echt dramatisch :X

lurk anders mee:
GAM / Planet Coaster #3 op naar Steam!
Ga ik doen! :D
pi_166708362
Om technische problemen te verhelpen moet je dus in de files van de game gaan rommelen...

quote:
Finally, delete your prior RollerCoaster Tycoon files/folder.
• Go to C:\<User Name>\AppData\LocalLow\Nvizzio Creations and delete the Rollercoaster Tycoon World folder.
pi_166709322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef lord_bono het volgende:
Om technische problemen te verhelpen moet je dus in de files van de game gaan rommelen...

[..]

Ze komen zelfs aan met register dingen:

quote:
4) Cleaning your registry: (This is an extra precaution that may not be necessary, as the above solutions should resolve most issues)

• Right click the Windows Menu Button
• Within the sub-menu click RUN
• Then type in the following “regedit”
• Now navigate to the following directory
o HKEY_CURRENT_USER > SOFTWARE > Nvizzio Creations > RollerCoaster Tycoon World
• Within the RollerCoaster Tycoon World folder, delete everything EXCEPT the (Default) registry key.
• Save ALL work and close all programs.
• Restart your computer.
Ik zou NOOIT users vertellen om in een register te klooien. Maar 1 iemand hoeft dat woordje "everything" verkeerd op te vatten en je hebt shit om op te lossen.
Gaat lekker zo met RCT. Ze hadden nooit dit spel zo uit moeten brengen, speciaal 1 dag voor Planet Coaster. Dit is gewoon niet de manier.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_166709336
en gewoon verwijderen en opnieuw installeren werkt niet? :')
pi_166709461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Goed, screens. Heb ooit wel eens alle parken van het origineel uitgespeeld (ik heb alle uitbreidingen ook), maar omdat ik het nu dus net weer opnieuw geļnstalleerd heb moest ik weer opnieuw beginnen. Begonnen met Forest Frontiers wat natuurlijk een makkie is. Paar simpele achtbanen gebouwd en uiteindelijk zonder schuld geėindigd dus prima ^O^

[ afbeelding ]

Toen Dynamite Dunes. Daar staat al een flinke mijntreinachtbaan. Mijn tactiek als er al attracties zijn is om het park te sluiten, alles te slopen en van dat geld simpele achtbaantjes en non-tracked rides te bouwen om daar winst mee te boeken en de lening zo laag mogelijk te houden. Daar dus weer begonnen met die dingen en geėindigd met een aardige houten achtbaan en een hangende achtbaan.

[ afbeelding ]

En nu bezig met Leafy Lake. Begonnen met wat simpele dingetjes bij de ingang.
[ afbeelding ]

Toen werd de stalen achtbaan beschikbaar en kon ik mijn melkkoe de Shuttle Loop gaan bouwen. Mede door de gigantische lening van 50k die je in Leafy Lake kan nemen kon ik er heel snel 8 van neerplanten.
[ afbeelding ]

Ik ben nu net aan jaar 2 begonnen en heb de lening afbetaald en 25k op de bank, dus het wordt nu tijd om leuke achtbanen te gaan bouwen :7
Ik krijg bij RCT1 (heel klein) en RCT2 (wel iets groter) zo'n klein kutscherm.

Is er een manier dit groter te maken?
pi_166709464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:05 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ze komen zelfs aan met register dingen:

[..]

Ik zou NOOIT users vertellen om in een register te klooien. Maar 1 iemand hoeft dat woordje "everything" verkeerd op te vatten en je hebt shit om op te lossen.
Gaat lekker zo met RCT. Ze hadden nooit dit spel zo uit moeten brengen, speciaal 1 dag voor Planet Coaster. Dit is gewoon niet de manier.
Had ik ook nooit gedaan, ik denk dat 25% van de users weet hoe je met de registry moet werken. Bij de rest is de kans enorm dat ze hun game nog meer verneuken. Die handelingen moeten toch met een simpele update te verhelpen zijn zou je zeggen, maar blijkbaar weten ze het zelf ook niet meer. Ik las dat er ook nog geen transport rides en water rides inzaten.. Het is echt te overduidelijk dat ze de release van Planet Coaster in de weg wilden zitten :')
  Lieve Belg donderdag 17 november 2016 @ 11:16:25 #292
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_166710252
25%? Je bent echt optimistisch! Maak daar maar 1% van of zo. 25% Weet nog niet eens hoe je een printer met aansluiten.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 17 november 2016 @ 13:27:48 #293
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_166712390
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:17 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik krijg bij RCT1 (heel klein) en RCT2 (wel iets groter) zo'n klein kutscherm.

Is er een manier dit groter te maken?
Niet dat ik weet, de maximale resolutie van schermen destijds was gewoon nog niet zo groot als nu :D 1 kan je maximaal op 1024x768 pixels spelen. Dat kan je instellen als je een park aan het spelen bent, dan op de floppy te klikken en naar Opties te gaan.
pi_166714126
Welke zouden jullie eigenlijk kopen? de nieuwe RCT of Planet Coaster?

Welke komt het dichtste in de buurt van RCT 1 en 2?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166714384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:09 schreef MichelWuyts het volgende:
Welke zouden jullie eigenlijk kopen? de nieuwe RCT of Planet Coaster?

Welke komt het dichtste in de buurt van RCT 1 en 2?
Parkitect

ik heb ze alle 3 en PC heeft de meeste potentie, RCTW schijnt nogal een bugfest te zijn, parkitect komt het dichtst qua looks bij rct 1 en 2
pi_166714436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Parkitect

ik heb ze alle 3 en PC heeft de meeste potentie, RCTW schijnt nogal een bugfest te zijn, parkitect komt het dichtst qua looks bij rct 1 en 2
en Planet Coaster? reviews zien er goed uit.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 17 november 2016 @ 15:32:19 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_166714475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

en Planet Coaster? reviews zien er goed uit.
Als ik dat zo lees ben je daar echt bizar veel tijd aan kwijt.
Bij RCT schudde ik vaak zo even wat dingetjes uit mijn mouw, maar als ik hoor dat mensen al uren bezig zijn voor het bouwen van een huisje...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_166714503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

en Planet Coaster? reviews zien er goed uit.
planet coaster heb ik in de alpha&beta al een uur of 50 zitten, de normale ook al 50 uur.. :X
pi_166714543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:34 schreef mschol het volgende:

[..]

planet coaster heb ik in de alpha&beta al een uur of 50 zitten, de normale ook al 50 uur.. :X
Mais het goed?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166714548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als ik dat zo lees ben je daar echt bizar veel tijd aan kwijt.
Bij RCT schudde ik vaak zo even wat dingetjes uit mijn mouw, maar als ik hoor dat mensen al uren bezig zijn voor het bouwen van een huisje...
ik vind diepgang wel lekker.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 17 november 2016 @ 15:38:49 #301
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_166714569
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Parkitect

ik heb ze alle 3 en PC heeft de meeste potentie, RCTW schijnt nogal een bugfest te zijn, parkitect komt het dichtst qua looks bij rct 1 en 2
Ik vond Parkitect in de beta iig ook niet echt lekker bouwen, is dat nu al beter? Lang geleden dat ik die geprobeert heb.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')