abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155192117
Welkom in het officiële Rollercoaster Tycoon - topic! *O*

Sites:
www.rctholland.nl en www.nedesigns.com.

Cheats:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle cheats werken op elke versie!

Cheats 2:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle cheats werken op elke versie!
Het spel maakt onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters, dus de eerste gast kan je Chris Sawyer noemen, de tweede CHris Sawyer, de derde ChRis Sawyer enz.


Basis opstelling voor een succesvol park:
- 5 Achtbanen
- 1 Waterachtbaan
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)

RCT2 in Windowed Mode:
In RCT2 is het niet mogelijk om het spel in windowed mode te draaien, MAAR!
Hier is een Work-A-Round voor. Als je VMWare/VirtualPC download en een virtuele machine maakt kan je daarin RCT2 draaien en heb je 'windowed mode' versie! 8-)

Sandbox scenarios RCT2:
http://www.rctstationarchive.com/downloads/rct2workbenches.shtml
Plaatsen in de scenarios map.
Snel naar de map.. Windowslogo+R -> %programfiles%/Infogrames/RollerCoaster Tycoon 2/Scenarios


Vorige delen:
Topicreeks: Rollercoaster Tycoon

Beste screenshots vorige topics:
-
-
http://img826.imageshack.us/img826/1710/arizanopark.png (copy/paste deze link) -

Veel plezier en keep it On-Topic! ^O^


Vervolg topic openen? Gebruik deze OP -> http://wiki.fok.nl/index.php/OP/RollerCoasterTycoon
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:09:48 #2
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155192998
Soms droom ik.

Een trein rijdt de stad uit en stopt bij een pretpark - op dat moment zweeft er een bedrag boven de trein en het geluid van een kassa klinkt. Er stappen passagiers in en de trein rijdt weer weg; davedavy heeft net een paar knaken verdiend met zijn TransportRollercoasterTycoonWorld transportonderneming.

De passagiers wandelen naar het pretpark KA-CHING en Baardaap heeft weer wat geld om verder te kunnen bouwen in zijn TransportRollercoasterTycoonWorld pretpark.

Intussen is Yvonne - burgemeester van een TransportRollercoasterTycoonWorld stad - bezig de schoolinspecteur de mantel uit te vegen omdat er zo veel gespijbeld wordt (ja hallo, er ligt een enkele treinhalte verderop een nieuw pretpark!).
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2015 @ 22:24:56 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155193610
Godsamme, ik heb elke keer weer zin in RCT1 wanneer dit topic weer eens bovenaan in m'n MyAT staat :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_155193613
RCT2 blijft echt een goede game :P zou hem zo weer gaan spelen als ik er de tijd voor had.
pi_155194749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef rssaftw het volgende:
RCT2 blijft echt een goede game :P zou hem zo weer gaan spelen als ik er de tijd voor had.
Als je tijd hebt om te FOK!ken heb je ook tijd om te gamen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:36:53 #6
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_155302403
Vandaag even RCT 1 zitten spelen (bij m'n ouders staat nog een oude PC en ik moest daar noodgedwongen aanwezig zijn - ****** mantelzorgen) en het blijft leuk ... alleen is Transport Tycoon toch leuker (want in RCT is dat wachten op de ontwikkeling van een achtbaan en zo een beetje irritant).

Het leukste met RCT vind ik om zo veel mogelijk ondergronds te bouwen - dat je alleen wat basis attracties ziet eigenlijk in het normale aanzicht.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:01:48 #7
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_155303268
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik heb elke keer weer zin in RCT1 wanneer dit topic weer eens bovenaan in m'n MyAT staat :D
Yup.
pi_155304776
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:36 schreef BaardaapAd het volgende:
Vandaag even RCT 1 zitten spelen (bij m'n ouders staat nog een oude PC en ik moest daar noodgedwongen aanwezig zijn - ****** mantelzorgen) en het blijft leuk ... alleen is Transport Tycoon toch leuker (want in RCT is dat wachten op de ontwikkeling van een achtbaan en zo een beetje irritant).

Het leukste met RCT vind ik om zo veel mogelijk ondergronds te bouwen - dat je alleen wat basis attracties ziet eigenlijk in het normale aanzicht.
het is idd een grote uitdaging om je park ondergronds uit te breiden, in 2 (in 1 kon dit niet dacht ik) kan je ook hele attracties ondergronds bouwen
pi_155309786
Bazen game!
Geniet van het leven:):)
pi_155310602
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef mschol het volgende:

[..]

het is idd een grote uitdaging om je park ondergronds uit te breiden, in 2 (in 1 kon dit niet dacht ik) kan je ook hele attracties ondergronds bouwen
:Y De nostalgie. Ik kocht die uitbreidingen vroeger altijd op de Zwarte markt in Beverwijk. Waren van die illegale gekopieerde CD's _O- :@

Overigens, wat ik me ook herinner, is dat er vroegah een site was waarop de je complete versie van RCT2 (of 1) kon spelen in je browser. Weet iemand of dat nog bestaat?
pi_155310700
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

:Y De nostalgie. Ik kocht die uitbreidingen vroeger altijd op de Zwarte markt in Beverwijk. Waren van die illegale gekopieerde CD's _O- :@
ik heb ze allemaal gewoon in de winkel gekocht, van zowel 1 als 2 heb ik ook de uitbreidingen los op cd liggen..

dat mis ik wel van die digitale aankopen een beetje..
pi_155310735
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:03 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb ze allemaal gewoon in de winkel gekocht, van zowel 1 als 2 heb ik ook de uitbreidingen los op cd liggen..

dat mis ik wel van die digitale aankopen een beetje..
:Y De CD/DVD hoezen zijn nog best leuk om te bewaren.
pi_155311086
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

:Y De CD/DVD hoezen zijn nog best leuk om te bewaren.
die heb ik door ruimte gebrek allemaal weg moeten doen, dat was echt een onhoudbare situatie geworden :P
pi_155311255
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

die heb ik door ruimte gebrek allemaal weg moeten doen, dat was echt een onhoudbare situatie geworden :P
Ah das sonde hoor. Als ze ergens in een doos liggen natuurlijk ook, maar toch :P
pi_155311714
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:17 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ah das sonde hoor. Als ze ergens in een doos liggen natuurlijk ook, maar toch :P
een volle kast aan lege dozen is wat gortig :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:30:02 #16
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155311731
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

die heb ik door ruimte gebrek allemaal weg moeten doen, dat was echt een onhoudbare situatie geworden :P
Ben jij niet degene met die gigantische Steam-bibliotheek :D

Heb van RCT1 + uitbreidingen en RCT2 + uitbreidingen ook de officiële versies in de kast staan O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155311756
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Ben jij niet degene met die gigantische Steam-bibliotheek :D
wie ik, nee joh.. slecht 1200+ games op steam..
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:32:16 #18
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155311812
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

wie ik, nee joh.. slecht 1200+ games op steam..
Pff _O_
Als je dat ook allemaal op CD/DVD had :X 2de huis dit dat ;)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155311874
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Pff _O_
Als je dat ook allemaal op CD/DVD had :X 2de huis dit dat ;)
en dan hebben we gog, Origin, Battle.net nog niet mee geteld, wellicht heb ik zelfs wat drm vrij spul nog :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:35:06 #20
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155311928
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:33 schreef mschol het volgende:

[..]

en dan hebben we gog, Origin, Battle.net nog niet mee geteld, wellicht heb ik zelfs wat drm vrij spul nog :P
Heb je ook alles minstens 1x gespeeld? :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155312003
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Heb je ook alles minstens 1x gespeeld? :@
niet alles, zeker bij steam niet, daar zit ik, volgens wat van die statistieken sites, rond de 40% tot 50% gespeeld

gog het overgrote deel wel (vaak koop ik daar oudjes die ik wel op CD heb maar makkelijker vind om digitaal te hebben)

origin ook merendeel wel (zeer select aanbod immers), idem voor battle.net
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:41:36 #22
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155312121
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:37 schreef mschol het volgende:

[..]

niet alles, zeker bij steam niet, daar zit ik, volgens wat van die statistieken sites, rond de 40% gespeeld

gog het overgrote deel wel (vaak koop ik daar oudjes die ik wel op CD heb maar makkelijker vind om digitaal te hebben)

origin ook merendeel wel (zeer select aanbod immers), idem voor battle.net
Ah ok :P kan me voorstellen dat je ook van die bundels koopt waar soms spellen bij zitten die je misschien niet helemaal tof lijken?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155312158
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Ah ok :P kan me voorstellen dat je ook van die bundels koopt waar soms spellen bij zitten die je misschien niet helemaal tof lijken?
uiteraard :P

genoeg bundels binnengehaald voor 2 of max 3 spellen (en er dan toch 6-7 krijgen)
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:47:08 #24
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155312305
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard :P

genoeg bundels binnengehaald voor 2 of max 3 spellen (en er dan toch 6-7 krijgen)
Eigenlijk is dat de reden dat ik die bundels niet koop. Maar snij mezelf daar ook wel mee in de vingers volgens mij _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155312410
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat de reden dat ik die bundels niet koop. Maar snij mezelf daar ook wel mee in de vingers volgens mij _O-
Uiteindelijk betaal ik voor de spellen die ik echt wil spelen echt niet veel meer dan 2 euro per spel gemiddeld :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:54:24 #26
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155312541
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:50 schreef mschol het volgende:

[..]

Uiteindelijk betaal ik voor de spellen die ik echt wil spelen echt niet veel meer dan 2 euro per spel gemiddeld :P
Pff _O_ ik ga ff huilen in een hoekje..
En weer verder over RCT ! *O*
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155664176
RCT:W is nu speelbaar op Pax Prime en er zijn wat gameplay beelden gelekt:












Ziet er zeker niet slecht uit :) De UI heeft duidelijk nog wel wat werk nodig, ziet er erg WIP uit. De game zelf ziet er wel een beetje kaal uit, maar dat komt denk ik meer omdat ze mensen vooral met de coaster builder laten werken en niet met de overige opties. Ik vind het in ieder geval een hele verbetering vergeleken met de eerste trailer. Vooral het freeform kunnen bouwen van je coaster i.p.v. vaste stukken trekt mij wel aan.

Park grootte is in de volledige game ook een stuk groter. Speciaal voor PAX hadden ze het ingeperkt:

quote:
The size of the park was restricted for PAX since a lot of people want to see and a big park takes much longer to fill up!
Zoals in de video's te zien is kunnen de achtbaankarretjes ook uit de bocht vliegen als ze te snel een scherpe bocht maken. Vind dat wel grappig maar hoop dat je zoiets ook uit kan zetten. Soms is het ook leuk om gewoon een wacky coaster te maken :P
pi_155670154
Ziet er erg goed uit :D Dit icm Parckitect en Planet Coaster worden úúúren vermaak. :9~

Ziet erna uit dat je ook rekening moet houden met snelheid ed. Top :D
pi_155670253
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:11 schreef davedavy het volgende:
Ziet er erg goed uit :D Dit icm Parckitect en Planet Coaster worden úúúren vermaak. :9~
mja, eerst 'voelen', dan pas geloven :Y
pi_155670425
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:18 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, eerst 'voelen', dan pas geloven :Y
Nja. Na 10 jaar geen enkele RCT/waardig alternatief zijn er opeens 3 'gelijkwaardige' games. Eentje moet toch wel goed zijn ;( Hopelijk kan mijn Mac ze aan :/
pi_155670490
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:33 schreef davedavy het volgende:
Nja. Na 10 jaar geen enkele RCT/waardig alternatief zijn er opeens 3 'gelijkwaardige' games. Eentje moet toch wel goed zijn
ik ben sceptisch..

quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:33 schreef davedavy het volgende:
Hopelijk kan mijn Mac ze aan :/
dat is natuurlijk al bijvoorbaat kansloos :+
pi_155672698
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:39 schreef mschol het volgende:

dat is natuurlijk al bijvoorbaat kansloos :+
:{w :P
pi_155684131
quote:
I took a meeting with RollerCoaster Tycoon World wondering what had gone wrong. The email asking me to come check it out at PAX specifically mentioned the game had switched to a new development team—which, years into development, is almost never a good sign.

But it worked, here. The RollerCoaster Tycoon World of 2015 demolishes what I’d seen from the game previously. The team has ditched the faux-cartoon aesthetic, the unrealistic rides, and even the grid-based rollercoaster constructor. In its place: A faithful RollerCoaster Tycoon update that seems to embrace the depth long-time fans would want while using modern tech to smooth some of the rougher edges.

It’s looking great. I’m ready to get on Mr. Bones’ Wild Ride.
Volledige preview: http://www.pcworld.com/ar(...)o-get-into-ride.html











Hmmm, kan misschien toch nog wel eens wat worden :)

[edit]

En nog een interview met wat gameplay:


Ze praten ook over het aantal flatrides en coasters en dat valt toch wel een beetje tegen. Er zijn maar 30 flatrides en 10 coastertypes. Met 30 rides ben je toch wel snel uitgekeken denk ik... Er zit wel mod support in maar in eerste instantie is dat alleen maar scenery. Ride en coaster mod support komt pas later.

[ Bericht 8% gewijzigd door bjorntju op 30-08-2015 19:30:12 ]
pi_155684749
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 19:11 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Volledige preview: http://www.pcworld.com/ar(...)o-get-into-ride.html

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hmmm, kan misschien toch nog wel eens wat worden :)

[edit]

En nog een interview met wat gameplay:


Ze praten ook over het aantal flatrides en coasters en dat valt toch wel een beetje tegen. Er zijn maar 30 flatrides en 10 coastertypes. Met 30 rides ben je toch wel snel uitgekeken denk ik... Er zit wel mod support in maar in eerste instantie is dat alleen maar scenery. Ride en coaster mod support komt pas later.
wanneer doen ze die lekken en/of releasen?
pi_155684842
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 19:33 schreef mschol het volgende:

[..]

wanneer doen ze die lekken en/of releasen?
De game? Q4 2015 moet hij komen. Release date wordt binnenkort bekend gemaakt.
pi_155813013
van welke game is screen 2 in de op? die ziet er best goed uit nog :)
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 13:14:28 #37
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155813980
RCT3
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155816786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
RCT3
top thnx :)
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 15:29:02 #39
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155817033
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:17 schreef boik het volgende:

[..]

top thnx :)
Is wel met de Wild!-uitbreiding trouwens, maar meestal gaat 'ie tegenwoordig met zo'n all-in pack.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155817223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Is wel met de Wild!-uitbreiding trouwens, maar meestal gaat 'ie tegenwoordig met zo'n all-in pack.
net al ff op steam gekeken en daar is die ook gewoon los maar de complete editie is 20euries dus dat gaat hem worden :)
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 15:45:06 #41
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_155817418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:37 schreef boik het volgende:

[..]

net al ff op steam gekeken en daar is die ook gewoon los maar de complete editie is 20euries dus dat gaat hem worden :)
http://www.gog.com/game/rollercoaster_tycoon_3
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_155817541
quote:
ah kijk nog beter bedankt :)
pi_155819225
Ziet er echt goed uit, die change van developers heeft positief uitgepakt geloof ik.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_155863253
Iemand RCT3 op de ipad al gespeeld? Mijn 4e generatie ipad kan m niet aan helaas ;(
pi_156477654
Release date op 10 december!
Daarvoor schijnen nog 2 bèta's uit te komen.
pi_156477917
De Multiplayer komt alleen pas later.
(she/her)
pi_156478781
Volledige bericht:
quote:

Dear Tycoons,

It is a very exciting day for RollerCoaster Tycoon World. Today, we are proud to announce that our worldwide release date is December 10, 2015 on both PC and Linux-based systems!

Also, we are announcing our RCTW pre-order program, which will give you access to our two prelaunch Beta weekends, allowing you to play before anyone else! The Beta weekends will take place in late October and late November, 2015.

Beta periods are an extremely important part of the development process as they allow us to see how players are interacting with the game prior to a larger release. This gives us time to make final tweaks, polish, and bug fixes before launching. It also allows, you, the community, to channel your feedback to us by playing the game and letting us know what you think. Any and all feedback is appreciated! With the Beta program, there is no better way to get involved in the development of RCTW – other than being an actual developer of course!

And one other thing – You can pre-order RollerCoaster Tycoon World RIGHT NOW!!! Please note that you must pre-order the game to take part in the Beta programs.

RollerCoaster Tycoon World will be available in both Standard and Deluxe editions. The Deluxe Edition includes two additional maps, terrain texture additions, a digital art book, a gold park entrance, and the classic Panda mascot! Details on both editions can be found by Clicking Here.

Additionally, as a thank you for your support and feedback, every preorder comes with 5 additional peep skins! Show off to the world that you were an early adopter by having 5 exclusive peeps in your park!


And we haven’t forgotten about all the future UGC-creators. We are currently working on a way for you to be able to get a head start on content creation. A number of you have emailed us about this and we ask that you please stay tuned for announcements soon on that topic.

I know this forum is mainly in English, but there are a lot of non-native English speakers who love RCT. This is why I am also delighted to announce that the game will support the following languages at launch: French, Italian, German, Spanish, Brazilian Portuguese, Russian, Dutch, and Simplified Chinese!

Lastly, some good news for you Mac users out there – RCTW WILL BE AVAILABLE FOR MAC! We don’t have a set release date yet for our Mac edition, but we’ll update you all as soon as we have more information.

With that, I wanted to personally thank all who show support for the great team making RollerCoaster Tycoon World. Nvizzio has been overwhelmed with the amazing response to their work so far, and to the behind-the-scenes video. So on behalf of all of them, thank you!

We can’t wait to share the game with you and discuss your Beta gameplay in our forums. As we head into the home stretch, this collaboration between the community and the developers is invaluable in making the best RCT game possible. We’ll be in touch again soon, but until then, one last treat – two brand-new screenshots!

Cheers,
Mattlab
http://www.rollercoastert(...)nd-beta-access-info/

Officiele release dus 10 december met een beta eind oktober en eind november als je de game pre-orderd. Game ziet er in ieder geval erg goed uit :)
pi_156483095
Nieuwe beelden zien er al een stuk beter uit. Maar ik ga toch rustig afwachten tot dat er een berg reviews zijn verschenen.

De game gaat ¤46,- (standaard) en ¤55,- (deluxe edition) kosten, bron: Steam.
pi_156483188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:38 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe beelden zien er al een stuk beter uit. Maar ik ga toch rustig afwachten tot dat er een berg reviews zijn verschenen.

De game gaat ¤46,- (standaard) en ¤55,- (deluxe edition) kosten, bron: Steam.
Ik ook, ik koop eerst parkitect wel voor 15 dollar.
pi_157085564

Dev Diary van de concurrent Planet Coaster. De sfeer die ze daar voor ogen hebben bevalt me erg goed. Heb zo'n gevoel dat Planet Coaster gaat worden wat Cities: Skylines voor SimCity betekende, terwijl Atari nu probeert wanhopig voorkomen dat RCT World een Simcity achtige flop wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door StevenX op 25-10-2015 16:43:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')