thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Op de site van Frontier zelfGeen idee of hij wel naar steam komt
https://www.frontierstore(...)-game-pre-order.html
18,99 ipv 45,99quote:
Gewoon een gamekey kopen. Heb je diverse sites voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:42 schreef hiddit het volgende:
[..]
Tell me more, voor die prijs heb ik denk ik ook wel intresse.
Doe eens linkje in DM.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gewoon een gamekey kopen. Heb je diverse sites voor.
Je hebt berichtquote:
Alphaquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:56 schreef 0108daniel het volgende:
Ben inmiddels Planet Coaster binnen aan het halen.
Uiteraard benieuwd naar het spel maar zoals de meeste weten ben ik ook benieuwd naar de files zodat er weer flink gemod kan worden
Mij moeten ze geld toe geven om dat gedrocht te spelenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:23 schreef DjinN het volgende:
World ff gepre-ordered met een flinke korting
Gisteravond even gedaan, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een gebouw aan een bestaande weg te plaatsen .quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:58 schreef 0108daniel het volgende:
Inmiddels RCTW ook aan het binnenhalen.
Eens vergelijken met Planet Coaster.
Ik heb het net even gespeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond even gedaan, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een gebouw aan een bestaande weg te plaatsen .
Maar misschien doe ik iets fout.
Ook geen stalletjes?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:21 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik heb het net even gespeeld.
Bij mij is de 'buildings' tab niet klikbaar, dus ik kan niet eens gebouwen maken
Tevens zijn bij mij de mensen doorzichtig, of hoort dit nog zo?
hoe recent zijn die reviews op steam dan? voor het zelfde geld komen die van de publieke beta die kennelijk niet goed was.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:43 schreef lord_bono het volgende:
Na alle beelden van Planet Coaster kun je concluderen dat RCTW visueel toch wel erg tegenvalt. Op Steam ook reviews van mensen die zeggen dat er behoorlijk wat frame drops inzitten.
¤46,- euro voor een Early Access die vorig jaar al had uit moeten komen, is wat mij betreft te veel van het goede.
Done ondertussenquote:
30-31 maart + er staat Early Access Review bijquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe recent zijn die reviews op steam dan? voor het zelfde geld komen die van de publieke beta die kennelijk niet goed was.
Krijgen de reviews van de beta niet exact dezelfde Early access tag?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
30-31 maart + er staat Early Access Review bij
De reviews van november (Beta) hebben niet zo'n tag. Niet alle reviews zijn natuurlijk even betrouwbaar/objectief, maar die haal je er zo tussen uit.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
Krijgen de reviews van de beta niet exact dezelfde Early access tag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |