Jep.quote:
Ze hebben intussen veel progressie geboekt.quote:
Goede concurrentie? Voor als nog mag je RCT World nog geen concurrentie van Planet Coaster noemen, gezien de beta en geschiedenis van RCT World. RCT World heeft geluk dat ze onderdeel uitmaken van de RCT-franchise, anders was de game al lang afgeschreven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:56 schreef Cornelis83 het volgende:
Planet coaster ziet er wel erg tof uit, mits dat ingame net zo goed uitziet als in het filmpje natuurlijk. Goeie concurrentie voor RCT World, hopelijk is dat de peper in de kont voor de RCT ontwikkelaars.
Van 1 en 2 weet ik het niet. Ik heb via Steam deeltje 3 en die werkt gewoon onder W10.quote:
Ik bedoel juist andersom. RCT 1 en 2 was top. Daar borduurt RCT World (zoals je al zei, qua naam) op door. Maar van wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb, vind ik RCT World juist tegenvallen en Planet Coaster er veel beter uitzien. Dat Planet Coaster meer populariteit krijgt, zou juist een drijfveer kunnen zijn voor RCT World om maar niet te gokken op de goede naam en juist meer aandacht te gaan besteden aan kwaliteit zodat het geen herhaling wordt van RCT 3.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Goede concurrentie? Voor als nog mag je RCT World nog geen concurrentie van Planet Coaster noemen, gezien de beta en geschiedenis van RCT World. RCT World heeft geluk dat ze onderdeel uitmaken van de RCT-franchise, anders was de game al lang afgeschreven.
Dit ziet er wel echt bazig uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik hoop echt dat de game net zo goed is als deze videos het eruit doet zien
Dat ziet er voor mij niet zo uit. In RCT kon je toch achtbanen alleen uit standaard deeltjes aan elkaar zetten en hier bij planet coaster zie ik een soort freeform cad-achtig gebeuren met splines die de achtbanen bouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
Planet Coaster draait op een dedicated engine, volgens mij gebaseerd op die van RCT3.
Het is niet 1 op 1 de engine van RCT3, die is ook al heel oud, het is een veel modernere versie die op de oude is gebaseerd. Dat wil dus niet zeggen dat je vast zit aan segmenten ofzo. Met het schrijven van een eigen engine kun je veel beter optimaliseren, omdat wat je niet gebruikt er ook niet in hoeft en wat je wel nodig hebt speciaal kunt uitbouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ziet er voor mij niet zo uit. In RCT kon je toch achtbanen alleen uit standaard deeltjes aan elkaar zetten en hier bij planet coaster zie ik een soort freeform cad-achtig gebeuren met splines die de achtbanen bouwen.
Ik heb nog niks kunnen ontdekken. Wat mij betreft mogen ze wel opschieten. Liever nog zie ik Planet Coaster asap gereleased worden. Maar aan de andere kant, ze mogen van mij ook wel de tijd nemen om het voor zover mogelijk bugvrij en speelbaar te krijgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Is er nou al een datum bekend van Rollercoaster World?
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef renwan het volgende:
Net de pre alpha van Parkitect gekocht, inderdaad nog veel content nodig.
En ik een betere laptop
Beide, met de instellingen op volledig ziet het er best wel gelikt uit en ik heb een oude laptopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |