O O O O O wat een blamage voor het spel en de makersquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
En wéér uitgesteld
http://www.pcgamer.com/ro(...)d-delayed-until-2016
Ik snap ook niet waarom ze zo'n premiumtitel in Unity laten maken. Dat is voor zo'n titel wat mij betreft een veel te brede engine.
Ik heb die video gezien hierboven en ben blij dat ik hem niet heb gekocht
Het is ook een verkeerde keuze geweest om dit niet in een eigen engine te maken, of in elk geval eentje die minder algemeen is. Dit gaat nooit een goeie titel worden, want je blijft die goedkope feel houden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
O O O O O wat een blamage voor het spel en de makers
Zo jammer dat het alweer is uitgesteld, maarja zat er ook dik in want de bèta was gewoon slecht mag ik wel zeggen.
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is ook een verkeerde keuze geweest om dit niet in een eigen engine te maken, of in elk geval eentje die minder algemeen is. Dit gaat nooit een goeie titel worden, want je blijft die goedkope feel houden.
Beter dat ze het uitstellen en alle bugs eruit halen dan een buggy game uitbrengen op de dag dat het gepland was.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
En wéér uitgesteld
http://www.pcgamer.com/ro(...)d-delayed-until-2016
Ik snap ook niet waarom ze zo'n premiumtitel in Unity laten maken. Dat is voor zo'n titel wat mij betreft een veel te brede engine.
Ik heb die video gezien hierboven en ben blij dat ik hem niet heb gekocht
Buggy is niet het juiste woord, het is onspeelbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter dat ze het uitstellen en alle bugs eruit halen dan een buggy game uitbrengen op de dag dat het gepland was.
Op youtube heb ik wel veel verschillende filmpjes gezien, sommige met bugs, andere konden een mooie achtbaan maken en de coaster cam afspelen zonder problemen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Buggy is niet het juiste woord, het is onspeelbaar.
ET ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Net als Efteling Tycoon, wat was dat slecht.
Ik heb er ooit een review over geschreven op FOK!Games, alleen die kan ik niet meer vinden helaas.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ET ken ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik denk dat daar in dit artikel naar wordt gelinkt: FOK!games blikt terug op 2007quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een review over geschreven op FOK!Games, alleen die kan ik niet meer vinden helaas.
Het was een userreview, die kon je toen gewoon plaatsen. Ik weet niet wat daarmee gebeurd is, wellicht is die feature ooit verwijderd en daarmee alle reviews?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk dat daar in dit artikel naar wordt gelinkt: FOK!games blikt terug op 2007
Helaas doet die het niet meer: http://frontpage.fok.nl/news.php?newsid=18850
Wat gek dat die verwijderd is. Waarom zou dat nou zijn, als zelfs de schrijver daar niks vanaf weet?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1138121quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht sowieso af tot nadat ze echt uitgebracht zijn en dan ga ik eerst diverse reviews lezen en bekijken en maak ik een keuze.
Over Planet Coaster heb ik nog helemaal niets gezien dat de moeite waard is.
Thanks.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1138121
[ afbeelding ]
quote:
ondertussen is de url-structuur aangepast. Het is voor mijn tijd als crew, dus een beslissing om het te verwijderen is wat lastiger zoeken, maar ik ben al in het cms aan het spitten. Zonder succes nog overigens, het zou rond oktober 2007 moeten zijn, ik vind namelijk wel een nieuwsbericht over de aankondiging.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk dat daar in dit artikel naar wordt gelinkt: FOK!games blikt terug op 2007
Helaas doet die het niet meer: http://frontpage.fok.nl/news.php?newsid=18850
Wat gek dat die verwijderd is. Waarom zou dat nou zijn, als zelfs de schrijver daar niks vanaf weet?
Goed bezig! Ik ben benieuwd of hij nog boven komt drijven!quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ondertussen is de url-structuur aangepast. Het is voor mijn tijd als crew, dus een beslissing om het te verwijderen is wat lastiger zoeken, maar ik ben al in het cms aan het spitten. Zonder succes nog overigens, het zou rond oktober 2007 moeten zijn, ik vind namelijk wel een nieuwsbericht over de aankondiging.
In deel 3 is dat onderzoek nog eens verslechterd. Daarin zie je helemaal niet meer uit welk onderdeel het volgende komt en daarnaast is het daar ook nog eens zo dat je daar niet een volledig thema wordt onderzocht maar één dingetje per keer.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:17 schreef BaardaapAd het volgende:
Er nog eens diep over nagedacht hebbende ben ik tot het besluit gekomen dat dé meest briljante totaal zinloze feature in een videospel ooit .... de mogelijkheid in RCT 1 is om op een eend te klikken, die daardoor kwaakt.
En in RCT 2 de mogelijkheid om op een 'verloren' ballon te klikken waardoor die soms - maar NIET altijd - klapt op de tweede plaats (in RCT 1 werkte dat niet).
Het meest absurde aan (de originele) RCT vind ik trouwens die research; je weet niet van te voren wát er nou 'onderzocht' wordt (spannende attractie ... en dan is het een wáter dingwaar je niets aan hebt vaak) en uiteindelijk kost dat onderzoek regelmatig meer dan het bouwen van de kraam / attractie. Ik kan me niet heugen ooit die 'verbetering attractie' mogelijkheid te hebben gebruikt na de eerste keer; dan weet je helemaal niet wat er voor welke attractie 'onderzocht' wordt en dus heb je er eigenlijk geen reutel aan.
Met openrct kun je het proberen. Werkt bij mij prima op windows 10quote:Op zondag 3 januari 2016 12:56 schreef ArnosL het volgende:
Iemand die een mogelijkheid weet om RCT 2 op een fatsoenlijke manier aan het werken te krijgen op Windows 10? Bij mij klapt ie er steeds uit.
Jep.quote:
Ze hebben intussen veel progressie geboekt.quote:
Goede concurrentie? Voor als nog mag je RCT World nog geen concurrentie van Planet Coaster noemen, gezien de beta en geschiedenis van RCT World. RCT World heeft geluk dat ze onderdeel uitmaken van de RCT-franchise, anders was de game al lang afgeschreven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:56 schreef Cornelis83 het volgende:
Planet coaster ziet er wel erg tof uit, mits dat ingame net zo goed uitziet als in het filmpje natuurlijk. Goeie concurrentie voor RCT World, hopelijk is dat de peper in de kont voor de RCT ontwikkelaars.
Van 1 en 2 weet ik het niet. Ik heb via Steam deeltje 3 en die werkt gewoon onder W10.quote:
Ik bedoel juist andersom. RCT 1 en 2 was top. Daar borduurt RCT World (zoals je al zei, qua naam) op door. Maar van wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb, vind ik RCT World juist tegenvallen en Planet Coaster er veel beter uitzien. Dat Planet Coaster meer populariteit krijgt, zou juist een drijfveer kunnen zijn voor RCT World om maar niet te gokken op de goede naam en juist meer aandacht te gaan besteden aan kwaliteit zodat het geen herhaling wordt van RCT 3.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Goede concurrentie? Voor als nog mag je RCT World nog geen concurrentie van Planet Coaster noemen, gezien de beta en geschiedenis van RCT World. RCT World heeft geluk dat ze onderdeel uitmaken van de RCT-franchise, anders was de game al lang afgeschreven.
Dit ziet er wel echt bazig uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik hoop echt dat de game net zo goed is als deze videos het eruit doet zien
Dat ziet er voor mij niet zo uit. In RCT kon je toch achtbanen alleen uit standaard deeltjes aan elkaar zetten en hier bij planet coaster zie ik een soort freeform cad-achtig gebeuren met splines die de achtbanen bouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
Planet Coaster draait op een dedicated engine, volgens mij gebaseerd op die van RCT3.
Het is niet 1 op 1 de engine van RCT3, die is ook al heel oud, het is een veel modernere versie die op de oude is gebaseerd. Dat wil dus niet zeggen dat je vast zit aan segmenten ofzo. Met het schrijven van een eigen engine kun je veel beter optimaliseren, omdat wat je niet gebruikt er ook niet in hoeft en wat je wel nodig hebt speciaal kunt uitbouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ziet er voor mij niet zo uit. In RCT kon je toch achtbanen alleen uit standaard deeltjes aan elkaar zetten en hier bij planet coaster zie ik een soort freeform cad-achtig gebeuren met splines die de achtbanen bouwen.
Ik heb nog niks kunnen ontdekken. Wat mij betreft mogen ze wel opschieten. Liever nog zie ik Planet Coaster asap gereleased worden. Maar aan de andere kant, ze mogen van mij ook wel de tijd nemen om het voor zover mogelijk bugvrij en speelbaar te krijgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Is er nou al een datum bekend van Rollercoaster World?
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef renwan het volgende:
Net de pre alpha van Parkitect gekocht, inderdaad nog veel content nodig.
En ik een betere laptop
Beide, met de instellingen op volledig ziet het er best wel gelikt uit en ik heb een oude laptopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
Het is 3D en je kunt veel verder inzoomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:54 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Van wat ik zie, lijkt het op een revamped RCT2 met wat betere graphics. Wel cool, maar grafisch ziet het er niet super zwaar uit in eerste instantie. Is het een gevalletje schijn bedriegt of heb je gewoon een oude laptop?
ah oke cool. Maar goed, wat betreft het bouwen van paden en attracties etc. is het allemaal nog steeds recht en niet zoals bij planet/rollercoaster ronde paden. Niet dat dit een nadeel is of zo, ik houd wel van recht en structuurquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is 3D en je kunt veel verder inzoomen.
Maar het gaat als het af is veel verder dan RCT2, zo is ook het bevoorraden van je winkels zonder dat je gasten er last van hebben (middels speciale paden voor personeel) ook onderdeel van het spel.
Dank jequote:Op zondag 28 februari 2016 21:09 schreef Bluurgh het volgende:
Allemaal uit m'n hoofd:
- Geen idee
- Ik deed er geloof ik maximaal 4 per mechanic
- Alleen de ingang en de uitgang hoeft blauw te zijn, de rest niet.
- Ja dacht het wel toch? met die > >> en >>> knoppen?
- Door middel van het berichtje onderin. Je ziet dan in een blauwe tekst staan: Research ... is afgerond (of welke taal dan ook mag zijn). En je kunt in het research scherm zelf zien wanneer deze gepland staat afgerond te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Wij zijn vanmiddag begonnen met RCT1. Dat werkt prima via Steam op Windows 10, mocht iemand zich dat afvragen.
Ik heb een aantal vraagjes:
• Hoe weet je wanneer de research van een bepaald onderdeel afgerond is?
• Hoeveel attracties kan een mechanic ongeveer behapstukken, er vanuitgaande dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen?
• En als je wilt dat een mechanic een attractie onderhoudt, moet je dan de volledige attractie blauw maken, ook de stukken onder de grond?
• Is er een mogelijkheid om de tijd te versnellen? Wij zitten in jaar 1 van 3 en we hebben de vereisten van level 2 inmiddels bereikt. Het is wel leuk om door te spelen maar een uitdagender level is nog leuker.
Ook bedanktquote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
- Door middel van het berichtje onderin. Je ziet dan in een blauwe tekst staan: Research ... is afgerond (of welke taal dan ook mag zijn). En je kunt in het research scherm zelf zien wanneer deze gepland staat afgerond te zijn.
- Mechanics is ongeveer 1 op 10 deed ik altijd. En niet indelen op zones, nergens voor nodig geweest. Voor zover ik het heb gespeeld, heb ik dat nooit gedaan. Wel een tip voor de tuinmannen, zet bij hun uit dat ze gaan gras maaien op 1 of 2 na of zo. Anders gaan ze allemaal gras maaien en gaan ze vervolgens geen kots opruimen. En dat is niet echt fijn.
- Nee, er zit geen versnellingen opties in het spel.
hmm, als dat zo is, lekker verborgen dan. Of zit dit in een één of andere cheatcode weggestopt?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
Niet in de originele RCT1 en 2.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef mschol het volgende:
ik dacht dat je in rct met de + en de - op de numpad de tijd iets sneller kon laten gaan..
Omdat Planet Coaster nog niet bestond bij het maken van deze reeks.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:14 schreef Baas_bas het volgende:
Hoezo heet dit topic rollercoaster tycoon en niet theme park simulator?
ik wil Planet Coaster topic hebbenOf moet ik er zelf 1 maken? Ik ben niet zo creatief met een mooie inleiding maken
dan moet die hernoemt worden want niemand geeft een fuck om rct zodra deze er isquote:Op zondag 6 maart 2016 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat Planet Coaster nog niet bestond bij het maken van deze reeks.
Waarschijnlijk komt het er wel op neer, maar het is wel ontzettend neerbuigend om dat op die manier te zeggen. Mogelijk dat er toch nog een aantal mensen zijn die het wel interessant gaan vinden.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
dan moet die hernoemt worden want niemand geeft een fuck om rct zodra deze er is
Ik kan niet wachten op de movies van mensen die alpha spelen. Ben erg benieuwd ernaar, want voor zover ik het heb kunnen ontdekken, is er niet echt een gameplay movie te vinden nog van planetcoaster.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:38 schreef lord_bono het volgende:
Leuke Q&A, tussen 16 en 31 maart komt de alpha beschikbaar voor mensen die de "Early Bird Pass" gekocht hebben.
De alpha versie ziet er al beter uit dan de beta van RCTW
Klopt inderdaad, zit ook echt te wachten op de eerste gameplaybeelden.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:40 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de movies van mensen die alpha spelen. Ben erg benieuwd ernaar, want voor zover ik het heb kunnen ontdekken, is er niet echt een gameplay movie te vinden nog van planetcoaster.
ik bedoelde met name de nieuwe rctw en die faal die rct4 mobile was, rct1, 2 en 3 zijn wel vet natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2016 08:38 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het er wel op neer, maar het is wel ontzettend neerbuigend om dat op die manier te zeggen. Mogelijk dat er toch nog een aantal mensen zijn die het wel interessant gaan vinden.
Alleen jammer dat het haar niet meebeweegt in de attracties. Maar het is pas pre-alpha natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:26 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe Q&A over de rides, eerste alpha fase beschikbaar vanaf 22 maart. First-person view in een aantal van de attracties die ze lieten zien![]()
Ik moet zeggen het ziet er moeilijk vet uit maar ¤75 euroquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
Alpha versie van Planet Coaster komt over een week uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |