Zal mij een worst wezen van wie het topic is?quote:
Ben het met je eens. Zeker nu RCTW "echt" uitgebracht is, is het beter om ze gescheiden te houden. Vergelijkingen tussen beiden mag natuurlijk welquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen van wie het topic is?![]()
Bedoel het alleen goed hoor aangezien dit topic meer over planet coaster gaat dan rct. En ik denk dus dat niet iedereen weet dat er een planet coaster topic is.
Maar als jij dat als promoten ziet dan mag dat uiteraard.
Godverquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik unfollow deze topic en ga lekker lurken in de PC topic.
PS die Sivarett is een Nederlander? Wat een baas zeg. Net wat filmpjes gezien
zie niks wat 18+ zou zijn..quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef 0108daniel het volgende:
Deze is alleen voor 18 jaar en ouder:
Wat een spel is RCTW toch......
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:00 schreef 0108daniel het volgende:
Deze is alleen voor 18 jaar en ouder:
Wat een spel is RCTW toch......
Zet je geluid eens aan, klinkt toch echt anders dan geklaag.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zie niks wat 18+ zou zijn..
Zowiezo snap ik het geklaag over de bezoekers niet: het draait om het bouwen en managen van een park, niet om briljant kloppende physics van bezoekers
neejoh we vergeten RCTW gewoonquote:
De 0.1.3 bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:03 schreef lord_bono het volgende:
Weet iemand of de update de game verbeterd heeft?
Natuurlijk is het zinvolquote:Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
Gewoon een trainer downloadenquote:
beast trainer laat de game crashen na ong 10 minutenquote:
dat is meestal een teken dat je de verkeerde versie v/h spel hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
beast trainer laat de game crashen na ong 10 minuten
steam versiequote:Op zaterdag 9 juli 2016 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is meestal een teken dat je de verkeerde versie v/h spel hebt
Ik heb wellicht nog ergens een werkende trainer liggen, kijk straks wel even, welke versie van rct 1 heb je?
hmm..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |