Niet zozeer wat betreft schadelijkheid, maar vooral type dat blowt. Frequente blowers zijn vrijwel allemaal zonder uitzondering van die lamballen die hun leven wat vergooien. Heb ik meer moeite mee dan wat gasten die iets te veel drinken tijdens uit gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein beetje tegenstrijdig dan aangezien alcohol veel schadelijker is dan een jointje wat dat betreft.
Lui is wel heel wat anders qua schade dan flink wat hersencellen weg drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blowen is wel een sluipmoordenaar. Moet allemaal maar kunnen en is niet schadelijk.
Maar mensen worden er zo vies lui en apathisch van
En dan dat ze zo lam zijn heeft ook nooit wat met blowen te makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zozeer wat betreft schadelijkheid, maar vooral type dat blowt. Frequente blowers zijn vrijwel allemaal zonder uitzondering van die lamballen die hun leven wat vergooien. Heb ik meer moeite mee dan wat gasten die iets te veel drinken tijdens uit gaan.
Ik snap het wel door het criminele circuit dat erbij betrokken is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei het meer omdat je dat vaak hoort dat die mensen wel altijd drinken terwijl ze fel tegen blowen zijn
qft. en het zelf niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blowen is wel een sluipmoordenaar. Moet allemaal maar kunnen en is niet schadelijk.
Maar mensen worden er zo vies lui en apathisch van
Ik moet eerlijk zeggen dat die luiheid in mijn kenissenkring toch heel wat levens heeft verpest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui is wel heel wat anders qua schade dan flink wat hersencellen weg drinken
Kan wel schade aanrichten in je leven, ondanks dat het niet per se onomkeerbare hersenschade is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui is wel heel wat anders qua schade dan flink wat hersencellen weg drinken
Ik snap mensen niet die zoveel geld uitgeven aan drugs of drankquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:07 schreef Adames het volgende:
Zelf net 10 keer geblowd, waar dan steeds weer maanden tussen zat. Maar wel wat vrienden gezien die in hun studententijd iets te lang er mee door zijn gegaan. Jaren studievertraging en geen geld om kleren te kopen omdat alles op ging aan meerdere joints per dag. Erg jammer.
Dit, zelf ook een tijdje net iets te vaak geblowd. Je wordt er echt duf van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:07 schreef Adames het volgende:
Zelf net 10 keer geblowd, waar dan steeds weer maanden tussen zat. Maar wel wat vrienden gezien die in hun studententijd iets te lang er mee door zijn gegaan. Jaren studievertraging en geen geld om kleren te kopen omdat alles op ging aan meerdere joints per dag. Erg jammer.
Lamlendigheid is wel een onderdeel van luiheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:08 schreef Divje het volgende:
Lui zijn verwarren met lamlendigheid die regelmatig blowen veroorzaakt
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:07 schreef Adames het volgende:
Ik ken meer mensen die het andersom doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat bagatelliseren van alcohol en te groot maken van softdrugs wordt door veel mensen wel gedaan. Bedoel jou dan niet hoor![]()
Dat verschil zal dan wel tussen m'n oren zitten. Net zoals het 'nodig hebben' van een blowquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lamlendigheid is wel een onderdeel van luiheid
Lichamelijk is het veel minder erg ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel schade aanrichten in je leven, ondanks dat het niet per se onomkeerbare hersenschade is.
Is dat zoveel minder erg?
Wat is er zo schadelijk aan een enkel glaasje wijn een paar keer per week dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.
Maar dat bagatelliseren van alcohol en te groot maken van softdrugs wordt door veel mensen wel gedaan. Bedoel jou dan niet hoor![]()
Maar die dan ook niet erkennen dat alcohol gewoon een dikke harddrug is, want ja, glaasje wijn is toch gezond, en je kan het toch gewoon in de supermarkt kopen![]()
Ja uh. Gaat niet helemaal op natuurlijk
En dit. Een joint is de dag erna je bloed nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En 2 glaasjes wijn is wel beter voor je dan elke dag blowen.
Ja dat zei ik zelf ook, maar is het minder erg omdat de schade niet lichamelijk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lichamelijk is het veel minder erg ja.
Je weet toch wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo schadelijk aan een enkel glaasje wijn een paar keer per week dan?
Ondervind je toch minder last van dan een paar avonden per week blowen denk ik zo.
Waar zie je die dan nog zo veel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoel vooral jongeren die blowen zo`n big deal vinden maar wel elk weekend lam in de kroeg staan. is gewoon krom
Ik vind juist nog steeds dat softdrugs te veel wordt gebagatelliseerd, zeker omdat er imo veel meer hard drugs zijn waar ik minder problemen mee heb. Wiet is echt een raar spul waar je echt fatsoenlijk verslaafd aan kan raken en veel meer gebruikt kan worden als uitvlucht dan vele andere middelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.
Maar die dan ook niet erkennen dat alcohol gewoon een dikke harddrug is, want ja, glaasje wijn is toch gezond, en je kan het toch gewoon in de supermarkt kopen![]()
Ja uh. Gaat niet helemaal op natuurlijk
Nou ja, ik ken die mensen eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel?
Ik bedoel niet mensen die een glaasje wijn bij het eten drinken.
Ik bedoel vooral jongeren die blowen zo`n big deal vinden maar wel elk weekend lam in de kroeg staan. is gewoon krom
Dat ligt aan de mate waarin je gebruikt ook. Maar misschien niet neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zei ik zelf ook, maar is het minder erg omdat de schade niet lichamelijk is?
karina is een geil en of wijfquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf is die karina gif ding. Vaak voorbij zien komen.
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik heb vroeger regelmatig mensen gekend die deden alsof je een halve junk was als je een jointje rookte maar elk weekend straalbezopen warenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken die mensen eigenlijk niet.
Heeft echt ook vooral met de cultuur eromheen te maken. Zelfs de reggae cultuur wordt al jaren als duf gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaan
hier is drenthe trouwens
Of G want als je het opdrinkt lijkt het toch minder erg ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaan
hier is drenthe trouwens
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb vroeger regelmatig mensen gekend die deden alsof je een halve junk was als je een jointje rookte maar elk weekend straalbezopen waren
110 ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?
0.5kcal per ml.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?
Dat snap ik echt nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft echt ook vooral met de cultuur eromheen te maken. Zelfs de reggae cultuur wordt al jaren als duf gezien.
15?quote:
Pff, ik ben na 4 glaasjes wijn nog net comfortabel genoeg met mezelf om naar huis te durven fietsen.quote:
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijsquote:
boelerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Zover ben ik nog nooit gekomen denk ik.
Na een biertje of 7,8 ben ik toch al goed aangeschoten
Na 15 biertjes is de weg naar huis meestal een zwart gatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Misschien ben ik dan wel zo ene als fok it bedoeld. 15 bier zie ik als een nuchtere avond, maar wiet is rotzooi.quote:
15 glazen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Na 15 biertjes is de weg naar huis meestal een zwart gat
Niet na 2 biertjes al aangeschoten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijs
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijs
En zo goedkoop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wat was je doel?
zoveel mogelijk % en zo weinig mogelijk kcal?
15 bier welquote:
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
keta gaat ook een verslavende drug worden denk ik
is al erg upcoming en word vaak echt onderschat
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
15 op een beetje avond is toch neit zo veel.
nee ik ook zeker nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit 15 glazen weggetikt, krijg ik echt niet weg
Halve liters gaan snel he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praag
10,5 liter op het bord staan
ik schrok daar echt enorm van
toen ik het omrekende in flesjes
xtcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etc
Ik durf het niet eens uit te typenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meeste ooit is denk ik fles port en een half flesje wijn.
Ik was beetje depri en het leven zat.
lekker om dan flesje wijn op te drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meeste ooit is denk ik fles port en een half flesje wijn.
Ik was beetje depri en het leven zat.
hoe heet die toko met dat scorebordquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praag
10,5 liter op het bord staan
ik schrok daar echt enorm van
toen ik het omrekende in flesjes
ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
heb zelf wel eens gepakt en het is best lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etc
Dag erna ben je zelfs meer depri en het leven zatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lekker om dan flesje wijn op te drinken
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodkaquote:
blijven drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dag erna ben je zelfs meer depri en het leven zat
KOEKOEKquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.
The Pubquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe heet die toko met dat scorebord
daar wil ik ook heen
sick... ik neem aan dat zoiets niet binnen te houden is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodka
6 halve liters bier.
shotjes hier en daar.
geen flesjes, dat weer wel. sowieso moeilijker te tellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Hoe kan je 15 flesjes bier niet veel vnden?
Volgens mij kruip ik dan echt over straat hoor
grolsch soweiso niet aan te radenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Divje het volgende:
15 Grolsch beugels is niet aan te raden btw.
15 van die festival biertjes loop je aangeschoten rond.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sick... ik neem aan dat zoiets niet binnen te houden is?
oh berlijn ja?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
The Pub
is ook in berlijn ja
maar dan wel duurder qua bier
was echt tof
telkens een mof die elke keer als we zijn naam gingen zingen halve liter ging killen
wat een baas
Dan kan je er goed tegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
geen flesjes, dat weer wel. sowieso moeilijker te tellen.
heb het over fluitjes of vaasjes.
en ok, is ook niet weinig, maar na 15 bier op een redelijke avond en laatste uurtje niks ben ik gewoon nog behoorlijk scherp. alleen naar huis rijden is niet zo'n goed idee.
Wowquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Volgende dag alleen wat gal eruit.
True, denk dat je na 15 van die beugels ook wel compleet ladder bent en niks meer herinnert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
grolsch soweiso niet aan te raden
dat vind ik dan weer vrij veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.
brand, sowiesoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
grolsch soweiso niet aan te raden
Ik werd vaak met de blikken geconfontreerd de dag erna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
ik ben ook wel dronken na 15 bier hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Divje het volgende:
15 Grolsch beugels is niet aan te raden btw.
15 van die festival biertjes loop je aangeschoten rond.
Och, de tijd dat je je de man voelde als je 12 biertjes op een avond had gedronkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
ik drink nooit alleenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
ik had in mijn eerste week in blanes een stel brabantse chicks als buurmeisjes en die gingen elke nacht huilen als ze dronken waren, dan wordt het wel chanant jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
Werd je niet misselijk van alles door elkaar dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodka
6 halve liters bier.
shotjes hier en daar.
Minder saai dan een avond zonder drank toch :$quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik drink nooit alleen
vind het saai dan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd je niet misselijk van alles door elkaar dan.
je merkt het wel als je muntjes gaat halenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
brand beste bierquote:
beide is wel oke vind ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
is in praag en berlijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh berlijn ja?
dacht praag
ga naar beide
vermaak me altijd prima eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minder saai dan een avond zonder drank toch :$
Dan lig ik in comaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Hoe kan je 15 flesjes bier niet veel vnden?
Volgens mij kruip ik dan echt over straat hoor
je zit hele avond op fok leuk hoorquote:
in goed gezelschap is mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is in praag en berlijn
is wel beetje commercieel
karlovny is best een oké club in praag maar dat wist je vast wel
toen was ik 14quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Och, de tijd dat je je de man voelde als je 12 biertjes op een avond had gedronken
Maar dronken kun je toch ook al die dingen doen die je nuchter doet? Alleen minder goed, maar boeiend.quote:
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
je zit hele avond op fok leuk hoor
picsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemd
daar moet ik dus geweest zijn.
lavka is nog ergerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemd
daar moet ik dus geweest zijn.
neukten ze wel lekkerder met een betraand gezicht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had in mijn eerste week in blanes een stel brabantse chicks als buurmeisjes en die gingen elke nacht huilen als ze dronken waren, dan wordt het wel chanant ja
kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, zwaarste leef
ons leven is niet makkelijk
nou meer gebrek aan beter in mijn gevalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?
vind het hier altijd wel gezellig hoor, beetje babbelen, tvtje op de achtergrond aan
niks mis mee
ik krijg dan altijd hoofdpijn de volgende dag, beetje naarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dronken kun je toch ook al die dingen doen die je nuchter doet? Alleen minder goed, maar boeiend.
bring back the memoriesquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?
vind het hier altijd wel gezellig hoor, beetje babbelen, tvtje op de achtergrond aan
niks mis mee
hier ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Adames het volgende:
[..]
in goed gezelschap is mooi
gelukkig hebben de meeste groepen waar ik mee drink nog steeds geen cultuur om alles te delen. schaamteloos om jezelf weer op camera terug te zien na een dolle avond.
Die avonden waarop iedereen dronken is vind ik zo treurig altijd. Blij dat ik nu vooral kennissenkring heb waarbij bijna niets gedronken wordt als we wat afspreken 's avonds, heb echt geen behoefte aan dat soort lege avonden die veel te lang doorgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Adames het volgende:
[..]
in goed gezelschap is mooi
gelukkig hebben de meeste groepen waar ik mee drink nog steeds geen cultuur om alles te delen. schaamteloos om jezelf weer op camera terug te zien na een dolle avond.
Tjacka! Zie nu pas dat jij hier bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bring back the memories
dat inso niet meer op kon staan
diepe gesprekken tot snachts
hossel je nog wat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier ook niet gelukkig
blijven altijd in de desbetreffende groepapp(s)
dat kan ik helaas niet zeggen van de mensen in blanes de afgelopen tijd![]()
chanante foto's
ik was de jongste, dus die waren wel al wat gewendquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja, en opscheppen tegen je maten?
ik ben daar ook geweest, stinkt daar wel als de netenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier ook niet gelukkig
blijven altijd in de desbetreffende groepapp(s)
dat kan ik helaas niet zeggen van de mensen in blanes de afgelopen tijd![]()
chanante foto's
De volgende dag osptaan met 3-4 halve liters om de kater te vergeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden waarop iedereen dronken is vind ik zo treurig altijd. Blij dat ik nu vooral kennissenkring heb waarbij bijna niets gedronken wordt als we wat afspreken 's avonds, heb echt geen behoefte aan dat soort lege avonden die veel te lang doorgaan.
moest toch ietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka! Zie nu pas dat jij hier bentouwe relschopper
Naar bier kots en zaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben daar ook geweest, stinkt daar wel als de neten
het is pas echt zuur als je er achter komt dat de helft van je vriendschappen bestaan door drankquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden waarop iedereen dronken is vind ik zo treurig altijd. Blij dat ik nu vooral kennissenkring heb waarbij bijna niets gedronken wordt als we wat afspreken 's avonds, heb echt geen behoefte aan dat soort lege avonden die veel te lang doorgaan.
Geen idee. Ik zeg ook maar watquote:
Waren toch niet van die figuren die het leuk vinden om de jongste uit de groep dronken te voeren? Nare business is datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was de jongste, dus die waren wel al wat gewend
die heb ik heul nie gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Adames het volgende:
[..]
neukten ze wel lekkerder met een betraand gezicht?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is pas echt zuur als je er achter komt dat de helft van je vriendschappen bestaan door drank
niet wekelijks, meestal valt het wel mee. maar af en toe is er een bepaald soort chemie door de locatie of medemensen waardoor je net wat langer en meer drinkt, dat zijn juist wel de avonden waar je jaren later nog vaak aan terug refereert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is gewoon zielig ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is pas echt zuur als je er achter komt dat de helft van je vriendschappen bestaan door drank
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik heul nie gedaan
ik heb er wel eentje de stuipen op het lijf gejaagd
ik had het zo bloedverziekend heet dat ik op het geniale idee kwam om in de badkuip te gaan slapen op een luchtbed, geen idee hoe ik er op kwam
en er was er dus eentje bij mijn huisgenoot slapen
en ze moest naar de wc
toen ze zat werd ik wakker en liet ik haar schrikken
ze zijn daarna nooit meer langs gekomen![]()
einde bericht
Je kan een beetje aangeschoten best tot zinvolle gesprekken komen denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie niet zo vaak mensen maar als ik eens met ze afspreek praat ik liever over zinvolle dingen dan dat ik aan de drank ga.
Vind het soms wel grappig eigenlijk, behalve als ik ze moet sleuren naar huis doordat ze zelf niet kunnen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt tegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan een beetje aangeschoten best tot zinvolle gesprekken komen denk ik
Ik drink wel graag speciaalbiertjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie niet zo vaak mensen maar als ik eens met ze afspreek praat ik liever over zinvolle dingen dan dat ik aan de drank ga.
wel altijd gezellig beetje aangeschotenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aangeschoten voelt dan nog wel redelijk lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed leventjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben sinds zondag thuis
ja wel wat ja
morgen weer op reis
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso was aangeschoten al een reden om nog even snel een krat te halen.
ik las eens dat jij er een beetje gay van wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel altijd gezellig beetje aangeschoten
dat is de beste fasequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso was aangeschoten al een reden om nog even snel een krat te halen.
Als je er achteraf over nadenkt besef je meestal dat je veel te lang hebt stilgestaan bij dingen waar je nuchter niet eens over na had hoeven denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja dat welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik las eens dat jij er een beetje gay van wordt
Ik hou van goede vakantie-verhalen. Vooral Blanes/Cherso verhalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt dat jij wel de moeite nam om mijn geweldige verhaal te lezen
xtcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er achteraf over nadenkt besef je meestal dat je veel te lang hebt stilgestaan bij dingen waar je nuchter niet eens over na had hoeven denken.
Maar ik word er wel spraakzamer van, dat wel. En dat is eigenlijk ook geen overbodige luxe als je zo gesloten bent.
En ochtend voor je weg moestr hele ochtend kotsenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feestje dat ik gaf voordat ik ging stoppen
KOEKOEK
Ik ben een beetje zo'n kroegtijger, nooit geweest van die zuipvakanties.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
het mooie daar is dat er elke week een nieuw blik wordt opengetrokkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou van goede vakantie-verhalen. Vooral Blanes/Cherso verhalen.
Vind het eigenlijk best beperkte drug.quote:
ik werk op zondagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kom je zondag bier drinken in amsterdam?
Busladingen volquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het mooie daar is dat er elke week een nieuw blik wordt opengetrokken
goede tijd
9/10 zou nog eens daar werken
ging het net als in costa?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het mooie daar is dat er elke week een nieuw blik wordt opengetrokken
goede tijd
9/10 zou nog eens daar werken
na 5 keer is het hoogtepunt er ook wel vanaf helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets voor mij, 5 keer gedaan, maar nooit meer denk ik.
Zo'n tunnelvisiedrug waarbij je van tevoren al precies weet dat je alles leuk en geweldig gaat vinden terwijl het eigenlijk lege shit is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best beperkte drug.
Maar de enige die ik nog neem sporadisch
ach is tweede keer pas voor mij hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best beperkte drug.
Maar de enige die ik nog neem sporadisch
6 keer per avond het nummer drank en drugs horen, bij zowel appartementen als clubjesquote:
weet niet wat dat isquote:
Cocaine is goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tunnelvisiedrug waarbij je van tevoren al precies weet dat je alles leuk en geweldig gaat vinden terwijl het eigenlijk lege shit is.
die seriequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
6 keer per avond het nummer drank en drugs horen, bij zowel appartementen als clubjes
[..]
weet niet wat dat is
Wat ben ik blij dat ik daar nooit geweest benquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Typisch het volgende:
6 keer per avond het nummer drank en drugs horen, bij zowel appartementen als clubjes
Man man man wat slecht. Ik haat zulke types.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gwn meer ruzie zoeken, en sneller boos worden op kleine dingen om een reactie uit te lokken
ik vind het ook niet heel chillquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets voor mij, 5 keer gedaan, maar nooit meer denk ik.
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
weet niet wat dat is
Absurd wel hoe het vermogen tot nadenken compleet weg is en waarin iedereen dezelfde woordenschat van maar liefst 25 woorden gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tunnelvisiedrug waarbij je van tevoren al precies weet dat je alles leuk en geweldig gaat vinden terwijl het eigenlijk lege shit is.
Ja, omdat het zo eenzijdig en voorspelbaar is. Psychedelica verliezen nooit op die manier hun magie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Adames het volgende:
[..]
na 5 keer is het hoogtepunt er ook wel vanaf helaas.
En idioot verslavendquote:
lsdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, omdat het zo eenzijdig en voorspelbaar is. Psychedelica verliezen nooit op die manier hun magie.
Klopt. Daarom neem ik het nooit meer.quote:
sorry kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man man man wat slecht. Ik haat zulke types.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar nooit geweest ben
die meisjes gaan daar helemaal gek op johquote:
ook wel fijn juist dat je weet wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, omdat het zo eenzijdig en voorspelbaar is. Psychedelica verliezen nooit op die manier hun magie.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eeuwige liefde
Al heb ik het al een jaartje niet meer gedaan omdat ik niet meer durf
hoezo durf je niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eeuwige liefde
kon geen week vakantie tegenop. wat een ervaringquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eeuwige liefde
Lijkt mij ook wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ook wel fijn juist dat je weet wat er gaat gebeuren
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
die meisjes gaan daar helemaal gek op joh
in der te grote bh'tje staan ze dan ineens op de bar
gelukkig had ik mijn pedopas bij
oeh allemaal geslaagde vwo meisjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
geil wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Blowen maakt je wel rustig hoop ik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sorry kan er niks aan doen![]()
soms heb ik ook de neiging om dingen te slopen
maar daarom drink ik ook bijna nooit, dat is wel weer goed dan denk
ik ga altijd of net niet okequote:
Eyyy bitch schuif op, wij komen binnen met zijn allenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar nooit geweest ben
Ik doe het al op el perdon. Drank en drugs is me te sluttyquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij gaat er vast ook nog wel eens dansen
Als de prullenbak om isquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga altijd of net niet oke
of te hard
weet niet wat mijn grens daar in is
Dat lijkt me de helquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eyyy bitch schuif op, wij komen binnen met zijn allen
Je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallen
Ik ken bitches zoals jij en ik vang ze elke keer
Morgen weet je zehma niks meer
gvd goede teksten man
en ken hem echt helemaal uit mijn hoofd nu
genot
quote:
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.quote:
ja dat wel ja haha als ik dan ruzie met iemand heb is de kans groot dat ik niet eens opsta omdat ik er gewoon geen zin in hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blowen maakt je wel rustig hoop ik?
behalve als je in slechte trip het raam uitspringt tochquote:
Hmm ja dat begrijp ik dan wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.
Mensen kunnen daarvan in een zieke psychose komen wel.quote:
Maar nu ben je stuk positieverdus kan je ook meer positieve ervaringen verwachten toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer gebeurde iets wat oorzaak was van het verbreken van relatie van 3 jaar. Heb het als redelijk traumatisch ervaren onder invloed.
Zet dan gelijk de brandslang op dr, weg spraytan en boze opsoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij gaat er vast ook nog wel eens dansen
Ja maar dat schijnt mee te vallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve als je in slechte trip het raam uitspringt toch
Blow je vaak op een dag eigenlijk? Zo lijkt het wel een beetje namelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel ja haha als ik dan ruzie met iemand heb is de kans groot dat ik niet eens opsta omdat ik er gewoon geen zin in heb
Je overschat mequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het toch altijd over seksuele frustraties
die kun je daar kwijtraken JR
ja ongeveer 1 of 2 joints per dagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blow je vaak op een dag eigenlijk? Zo lijkt het wel een beetje namelijk
Het lag niet aan mijn negativiteit maar aan de gebeurtenis. En ben bang dat die herinneringen weer naar boven komen als ik psychedelica zou nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nu ben je stuk positieverdus kan je ook meer positieve ervaringen verwachten toch?
ik heb mijn schoenen vies, verslapen nietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Divje het volgende:
nou ik verhoog het tempo bezwete hoofd grote ogen ik ga lekker
Ja uh alsof ik jou wel ken dan. Nieuwe user.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
nieuwe user of wat?
ken jou heul nie
Ah oke. Is dat een reële kans dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lag niet aan mijn negativiteit maar aan de gebeurtenis. En ben bang dat die herinneringen weer naar boven komen als ik psychedelica zou nemen.
ahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja uh alsof ik jou wel ken dan. Nieuwe user.
Valt ook mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen kunnen daarvan in een zieke psychose komen wel.
als je daar een meisje bij de kont grijpt vindt ze het bestquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de hosselkwaliteiten van een invalide stokstaart
AHah nee johquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn typisch van die tenten dat je sixpack moet hebben willen de dames met je mee gaan
Typisch is niet nieuwquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja uh alsof ik jou wel ken dan. Nieuwe user.
dit is echt onzin, uiterlijk is pluspunt maar echt geen voorwaarde hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn typisch van die tenten dat je sixpack moet hebben willen de dames met je mee gaan
Wel oordopjes mee dan zodat ik die """"muziek"""""niet hoef te horenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je daar een meisje bij de kont grijpt vindt ze het best
ik vond paddo's echt tofquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Paddo's enz hoef ik allemaal niet (meer). Salvia wil ik weer keertje doen, 5 minuten knetterleip zijn en daarna weer nuchter. Heerlijk
Dat iedereen daar kan scoren is wel dikke bullshit ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij lijkt niet op jan vertonghenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Typisch is niet nieuw
en typisch is een toffe knappe jongen die valt op meisjes van 18. En heeft nauwelijks een zachte g.
Succes
en hij is blondquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Typisch is niet nieuw
en typisch is een toffe knappe jongen die valt op meisjes van 18. En heeft nauwelijks een zachte g.
Succes
je kunt toch praten? begin daar meequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de hosselkwaliteiten van een invalide stokstaart
De grootste idioten scoorden daar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat iedereen daar kan scoren is wel dikke bullshit ja.
Ik ben een nieuwe user bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Typisch is niet nieuw
Succes
ama zegt ja tegen mdmaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
In principe neem ik alleen nog mdma poeder/kristallen of xtc pilletje.
quote:
In elk geval wel playermoves maken en schurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
dit is echt onzin, uiterlijk is pluspunt maar echt geen voorwaarde hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |