het mooie daar is dat er elke week een nieuw blik wordt opengetrokkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hou van goede vakantie-verhalen. Vooral Blanes/Cherso verhalen.
Vind het eigenlijk best beperkte drug.quote:
ik werk op zondagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kom je zondag bier drinken in amsterdam?
Busladingen volquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het mooie daar is dat er elke week een nieuw blik wordt opengetrokken
goede tijd
9/10 zou nog eens daar werken
ging het net als in costa?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
het mooie daar is dat er elke week een nieuw blik wordt opengetrokken
goede tijd
9/10 zou nog eens daar werken
na 5 keer is het hoogtepunt er ook wel vanaf helaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets voor mij, 5 keer gedaan, maar nooit meer denk ik.
Zo'n tunnelvisiedrug waarbij je van tevoren al precies weet dat je alles leuk en geweldig gaat vinden terwijl het eigenlijk lege shit is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best beperkte drug.
Maar de enige die ik nog neem sporadisch
ach is tweede keer pas voor mij hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best beperkte drug.
Maar de enige die ik nog neem sporadisch
6 keer per avond het nummer drank en drugs horen, bij zowel appartementen als clubjesquote:
weet niet wat dat isquote:
Cocaine is goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tunnelvisiedrug waarbij je van tevoren al precies weet dat je alles leuk en geweldig gaat vinden terwijl het eigenlijk lege shit is.
die seriequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
6 keer per avond het nummer drank en drugs horen, bij zowel appartementen als clubjes
[..]
weet niet wat dat is
Wat ben ik blij dat ik daar nooit geweest benquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Typisch het volgende:
6 keer per avond het nummer drank en drugs horen, bij zowel appartementen als clubjes
Man man man wat slecht. Ik haat zulke types.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gwn meer ruzie zoeken, en sneller boos worden op kleine dingen om een reactie uit te lokken
ik vind het ook niet heel chillquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets voor mij, 5 keer gedaan, maar nooit meer denk ik.
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
weet niet wat dat is
Absurd wel hoe het vermogen tot nadenken compleet weg is en waarin iedereen dezelfde woordenschat van maar liefst 25 woorden gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n tunnelvisiedrug waarbij je van tevoren al precies weet dat je alles leuk en geweldig gaat vinden terwijl het eigenlijk lege shit is.
Ja, omdat het zo eenzijdig en voorspelbaar is. Psychedelica verliezen nooit op die manier hun magie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:32 schreef Adames het volgende:
[..]
na 5 keer is het hoogtepunt er ook wel vanaf helaas.
En idioot verslavendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |