The Pubquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe heet die toko met dat scorebord
daar wil ik ook heen
sick... ik neem aan dat zoiets niet binnen te houden is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodka
6 halve liters bier.
shotjes hier en daar.
geen flesjes, dat weer wel. sowieso moeilijker te tellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Hoe kan je 15 flesjes bier niet veel vnden?
Volgens mij kruip ik dan echt over straat hoor
grolsch soweiso niet aan te radenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Divje het volgende:
15 Grolsch beugels is niet aan te raden btw.
15 van die festival biertjes loop je aangeschoten rond.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sick... ik neem aan dat zoiets niet binnen te houden is?
oh berlijn ja?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
The Pub
is ook in berlijn ja
maar dan wel duurder qua bier
was echt tof
telkens een mof die elke keer als we zijn naam gingen zingen halve liter ging killen
wat een baas
Dan kan je er goed tegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
geen flesjes, dat weer wel. sowieso moeilijker te tellen.
heb het over fluitjes of vaasjes.
en ok, is ook niet weinig, maar na 15 bier op een redelijke avond en laatste uurtje niks ben ik gewoon nog behoorlijk scherp. alleen naar huis rijden is niet zo'n goed idee.
Wowquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Volgende dag alleen wat gal eruit.
True, denk dat je na 15 van die beugels ook wel compleet ladder bent en niks meer herinnert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
grolsch soweiso niet aan te raden
dat vind ik dan weer vrij veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.
brand, sowiesoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
grolsch soweiso niet aan te raden
Ik werd vaak met de blikken geconfontreerd de dag erna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
ik ben ook wel dronken na 15 bier hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Divje het volgende:
15 Grolsch beugels is niet aan te raden btw.
15 van die festival biertjes loop je aangeschoten rond.
Och, de tijd dat je je de man voelde als je 12 biertjes op een avond had gedronkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
ik drink nooit alleenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
ik had in mijn eerste week in blanes een stel brabantse chicks als buurmeisjes en die gingen elke nacht huilen als ze dronken waren, dan wordt het wel chanant jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
Werd je niet misselijk van alles door elkaar dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodka
6 halve liters bier.
shotjes hier en daar.
Minder saai dan een avond zonder drank toch :$quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik drink nooit alleen
vind het saai dan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
Jawel. Beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd je niet misselijk van alles door elkaar dan.
je merkt het wel als je muntjes gaat halenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
brand beste bierquote:
beide is wel oke vind ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
is in praag en berlijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh berlijn ja?
dacht praag
ga naar beide
vermaak me altijd prima eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minder saai dan een avond zonder drank toch :$
Dan lig ik in comaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Hoe kan je 15 flesjes bier niet veel vnden?
Volgens mij kruip ik dan echt over straat hoor
je zit hele avond op fok leuk hoorquote:
in goed gezelschap is mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is in praag en berlijn
is wel beetje commercieel
karlovny is best een oké club in praag maar dat wist je vast wel
toen was ik 14quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Och, de tijd dat je je de man voelde als je 12 biertjes op een avond had gedronken
Maar dronken kun je toch ook al die dingen doen die je nuchter doet? Alleen minder goed, maar boeiend.quote:
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
je zit hele avond op fok leuk hoor
picsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemd
daar moet ik dus geweest zijn.
lavka is nog ergerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemd
daar moet ik dus geweest zijn.
neukten ze wel lekkerder met een betraand gezicht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had in mijn eerste week in blanes een stel brabantse chicks als buurmeisjes en die gingen elke nacht huilen als ze dronken waren, dan wordt het wel chanant ja
kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, zwaarste leef
ons leven is niet makkelijk
nou meer gebrek aan beter in mijn gevalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?
vind het hier altijd wel gezellig hoor, beetje babbelen, tvtje op de achtergrond aan
niks mis mee
ik krijg dan altijd hoofdpijn de volgende dag, beetje naarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dronken kun je toch ook al die dingen doen die je nuchter doet? Alleen minder goed, maar boeiend.
bring back the memoriesquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?
vind het hier altijd wel gezellig hoor, beetje babbelen, tvtje op de achtergrond aan
niks mis mee
hier ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Adames het volgende:
[..]
in goed gezelschap is mooi
gelukkig hebben de meeste groepen waar ik mee drink nog steeds geen cultuur om alles te delen. schaamteloos om jezelf weer op camera terug te zien na een dolle avond.
Die avonden waarop iedereen dronken is vind ik zo treurig altijd. Blij dat ik nu vooral kennissenkring heb waarbij bijna niets gedronken wordt als we wat afspreken 's avonds, heb echt geen behoefte aan dat soort lege avonden die veel te lang doorgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Adames het volgende:
[..]
in goed gezelschap is mooi
gelukkig hebben de meeste groepen waar ik mee drink nog steeds geen cultuur om alles te delen. schaamteloos om jezelf weer op camera terug te zien na een dolle avond.
Tjacka! Zie nu pas dat jij hier bentquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bring back the memories
dat inso niet meer op kon staan
diepe gesprekken tot snachts
hossel je nog wat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier ook niet gelukkig
blijven altijd in de desbetreffende groepapp(s)
dat kan ik helaas niet zeggen van de mensen in blanes de afgelopen tijd![]()
chanante foto's
ik was de jongste, dus die waren wel al wat gewendquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies mijn punt ja, en opscheppen tegen je maten?
ik ben daar ook geweest, stinkt daar wel als de netenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier ook niet gelukkig
blijven altijd in de desbetreffende groepapp(s)
dat kan ik helaas niet zeggen van de mensen in blanes de afgelopen tijd![]()
chanante foto's
De volgende dag osptaan met 3-4 halve liters om de kater te vergeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden waarop iedereen dronken is vind ik zo treurig altijd. Blij dat ik nu vooral kennissenkring heb waarbij bijna niets gedronken wordt als we wat afspreken 's avonds, heb echt geen behoefte aan dat soort lege avonden die veel te lang doorgaan.
moest toch ietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka! Zie nu pas dat jij hier bentouwe relschopper
Naar bier kots en zaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben daar ook geweest, stinkt daar wel als de neten
het is pas echt zuur als je er achter komt dat de helft van je vriendschappen bestaan door drankquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die avonden waarop iedereen dronken is vind ik zo treurig altijd. Blij dat ik nu vooral kennissenkring heb waarbij bijna niets gedronken wordt als we wat afspreken 's avonds, heb echt geen behoefte aan dat soort lege avonden die veel te lang doorgaan.
Geen idee. Ik zeg ook maar watquote:
Waren toch niet van die figuren die het leuk vinden om de jongste uit de groep dronken te voeren? Nare business is datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik was de jongste, dus die waren wel al wat gewend
die heb ik heul nie gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Adames het volgende:
[..]
neukten ze wel lekkerder met een betraand gezicht?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is pas echt zuur als je er achter komt dat de helft van je vriendschappen bestaan door drank
niet wekelijks, meestal valt het wel mee. maar af en toe is er een bepaald soort chemie door de locatie of medemensen waardoor je net wat langer en meer drinkt, dat zijn juist wel de avonden waar je jaren later nog vaak aan terug refereert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is gewoon zielig ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is pas echt zuur als je er achter komt dat de helft van je vriendschappen bestaan door drank
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik heul nie gedaan
ik heb er wel eentje de stuipen op het lijf gejaagd
ik had het zo bloedverziekend heet dat ik op het geniale idee kwam om in de badkuip te gaan slapen op een luchtbed, geen idee hoe ik er op kwam
en er was er dus eentje bij mijn huisgenoot slapen
en ze moest naar de wc
toen ze zat werd ik wakker en liet ik haar schrikken
ze zijn daarna nooit meer langs gekomen![]()
einde bericht
Je kan een beetje aangeschoten best tot zinvolle gesprekken komen denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie niet zo vaak mensen maar als ik eens met ze afspreek praat ik liever over zinvolle dingen dan dat ik aan de drank ga.
Vind het soms wel grappig eigenlijk, behalve als ik ze moet sleuren naar huis doordat ze zelf niet kunnen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt tegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan een beetje aangeschoten best tot zinvolle gesprekken komen denk ik
Ik drink wel graag speciaalbiertjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie niet zo vaak mensen maar als ik eens met ze afspreek praat ik liever over zinvolle dingen dan dat ik aan de drank ga.
wel altijd gezellig beetje aangeschotenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aangeschoten voelt dan nog wel redelijk lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goed leventjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben sinds zondag thuis
ja wel wat ja
morgen weer op reis
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso was aangeschoten al een reden om nog even snel een krat te halen.
ik las eens dat jij er een beetje gay van wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel altijd gezellig beetje aangeschoten
dat is de beste fasequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso was aangeschoten al een reden om nog even snel een krat te halen.
Als je er achteraf over nadenkt besef je meestal dat je veel te lang hebt stilgestaan bij dingen waar je nuchter niet eens over na had hoeven denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja dat welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik las eens dat jij er een beetje gay van wordt
Ik hou van goede vakantie-verhalen. Vooral Blanes/Cherso verhalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt dat jij wel de moeite nam om mijn geweldige verhaal te lezen
xtcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er achteraf over nadenkt besef je meestal dat je veel te lang hebt stilgestaan bij dingen waar je nuchter niet eens over na had hoeven denken.
Maar ik word er wel spraakzamer van, dat wel. En dat is eigenlijk ook geen overbodige luxe als je zo gesloten bent.
En ochtend voor je weg moestr hele ochtend kotsenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feestje dat ik gaf voordat ik ging stoppen
KOEKOEK
Ik ben een beetje zo'n kroegtijger, nooit geweest van die zuipvakanties.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |