Niet zozeer wat betreft schadelijkheid, maar vooral type dat blowt. Frequente blowers zijn vrijwel allemaal zonder uitzondering van die lamballen die hun leven wat vergooien. Heb ik meer moeite mee dan wat gasten die iets te veel drinken tijdens uit gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein beetje tegenstrijdig dan aangezien alcohol veel schadelijker is dan een jointje wat dat betreft.
Lui is wel heel wat anders qua schade dan flink wat hersencellen weg drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blowen is wel een sluipmoordenaar. Moet allemaal maar kunnen en is niet schadelijk.
Maar mensen worden er zo vies lui en apathisch van
En dan dat ze zo lam zijn heeft ook nooit wat met blowen te makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zozeer wat betreft schadelijkheid, maar vooral type dat blowt. Frequente blowers zijn vrijwel allemaal zonder uitzondering van die lamballen die hun leven wat vergooien. Heb ik meer moeite mee dan wat gasten die iets te veel drinken tijdens uit gaan.
Ik snap het wel door het criminele circuit dat erbij betrokken is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei het meer omdat je dat vaak hoort dat die mensen wel altijd drinken terwijl ze fel tegen blowen zijn
qft. en het zelf niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blowen is wel een sluipmoordenaar. Moet allemaal maar kunnen en is niet schadelijk.
Maar mensen worden er zo vies lui en apathisch van
Ik moet eerlijk zeggen dat die luiheid in mijn kenissenkring toch heel wat levens heeft verpest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui is wel heel wat anders qua schade dan flink wat hersencellen weg drinken
Kan wel schade aanrichten in je leven, ondanks dat het niet per se onomkeerbare hersenschade is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui is wel heel wat anders qua schade dan flink wat hersencellen weg drinken
Ik snap mensen niet die zoveel geld uitgeven aan drugs of drankquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:07 schreef Adames het volgende:
Zelf net 10 keer geblowd, waar dan steeds weer maanden tussen zat. Maar wel wat vrienden gezien die in hun studententijd iets te lang er mee door zijn gegaan. Jaren studievertraging en geen geld om kleren te kopen omdat alles op ging aan meerdere joints per dag. Erg jammer.
Dit, zelf ook een tijdje net iets te vaak geblowd. Je wordt er echt duf van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:07 schreef Adames het volgende:
Zelf net 10 keer geblowd, waar dan steeds weer maanden tussen zat. Maar wel wat vrienden gezien die in hun studententijd iets te lang er mee door zijn gegaan. Jaren studievertraging en geen geld om kleren te kopen omdat alles op ging aan meerdere joints per dag. Erg jammer.
Lamlendigheid is wel een onderdeel van luiheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:08 schreef Divje het volgende:
Lui zijn verwarren met lamlendigheid die regelmatig blowen veroorzaakt
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:07 schreef Adames het volgende:
Ik ken meer mensen die het andersom doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat bagatelliseren van alcohol en te groot maken van softdrugs wordt door veel mensen wel gedaan. Bedoel jou dan niet hoor![]()
Dat verschil zal dan wel tussen m'n oren zitten. Net zoals het 'nodig hebben' van een blowquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lamlendigheid is wel een onderdeel van luiheid
Lichamelijk is het veel minder erg ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel schade aanrichten in je leven, ondanks dat het niet per se onomkeerbare hersenschade is.
Is dat zoveel minder erg?
Wat is er zo schadelijk aan een enkel glaasje wijn een paar keer per week dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.
Maar dat bagatelliseren van alcohol en te groot maken van softdrugs wordt door veel mensen wel gedaan. Bedoel jou dan niet hoor![]()
Maar die dan ook niet erkennen dat alcohol gewoon een dikke harddrug is, want ja, glaasje wijn is toch gezond, en je kan het toch gewoon in de supermarkt kopen![]()
Ja uh. Gaat niet helemaal op natuurlijk
En dit. Een joint is de dag erna je bloed nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En 2 glaasjes wijn is wel beter voor je dan elke dag blowen.
Ja dat zei ik zelf ook, maar is het minder erg omdat de schade niet lichamelijk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lichamelijk is het veel minder erg ja.
Je weet toch wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is er zo schadelijk aan een enkel glaasje wijn een paar keer per week dan?
Ondervind je toch minder last van dan een paar avonden per week blowen denk ik zo.
Waar zie je die dan nog zo veel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoel vooral jongeren die blowen zo`n big deal vinden maar wel elk weekend lam in de kroeg staan. is gewoon krom
Ik vind juist nog steeds dat softdrugs te veel wordt gebagatelliseerd, zeker omdat er imo veel meer hard drugs zijn waar ik minder problemen mee heb. Wiet is echt een raar spul waar je echt fatsoenlijk verslaafd aan kan raken en veel meer gebruikt kan worden als uitvlucht dan vele andere middelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je verslaafd bent kan het met alle drugs de verkeerde kant opgaan.
Maar die dan ook niet erkennen dat alcohol gewoon een dikke harddrug is, want ja, glaasje wijn is toch gezond, en je kan het toch gewoon in de supermarkt kopen![]()
Ja uh. Gaat niet helemaal op natuurlijk
Nou ja, ik ken die mensen eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel?
Ik bedoel niet mensen die een glaasje wijn bij het eten drinken.
Ik bedoel vooral jongeren die blowen zo`n big deal vinden maar wel elk weekend lam in de kroeg staan. is gewoon krom
Dat ligt aan de mate waarin je gebruikt ook. Maar misschien niet neequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zei ik zelf ook, maar is het minder erg omdat de schade niet lichamelijk is?
karina is een geil en of wijfquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wtf is die karina gif ding. Vaak voorbij zien komen.
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik heb vroeger regelmatig mensen gekend die deden alsof je een halve junk was als je een jointje rookte maar elk weekend straalbezopen warenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken die mensen eigenlijk niet.
Heeft echt ook vooral met de cultuur eromheen te maken. Zelfs de reggae cultuur wordt al jaren als duf gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaan
hier is drenthe trouwens
Of G want als je het opdrinkt lijkt het toch minder erg ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen die faliekant tegen blowen zijn maar wel met een flinke snuif uit hun dak gaan
hier is drenthe trouwens
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb vroeger regelmatig mensen gekend die deden alsof je een halve junk was als je een jointje rookte maar elk weekend straalbezopen waren
110 ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?
0.5kcal per ml.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoeveel kcal zitten er eigk in een glas bier?
Dat snap ik echt nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft echt ook vooral met de cultuur eromheen te maken. Zelfs de reggae cultuur wordt al jaren als duf gezien.
15?quote:
Pff, ik ben na 4 glaasjes wijn nog net comfortabel genoeg met mezelf om naar huis te durven fietsen.quote:
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijsquote:
boelerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Zover ben ik nog nooit gekomen denk ik.
Na een biertje of 7,8 ben ik toch al goed aangeschoten
Na 15 biertjes is de weg naar huis meestal een zwart gatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Misschien ben ik dan wel zo ene als fok it bedoeld. 15 bier zie ik als een nuchtere avond, maar wiet is rotzooi.quote:
15 glazen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Na 15 biertjes is de weg naar huis meestal een zwart gat
Niet na 2 biertjes al aangeschoten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijs
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijs
En zo goedkoop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wat was je doel?
zoveel mogelijk % en zo weinig mogelijk kcal?
15 bier welquote:
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
keta gaat ook een verslavende drug worden denk ik
is al erg upcoming en word vaak echt onderschat
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
15 op een beetje avond is toch neit zo veel.
nee ik ook zeker nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit 15 glazen weggetikt, krijg ik echt niet weg
Halve liters gaan snel he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praag
10,5 liter op het bord staan
ik schrok daar echt enorm van
toen ik het omrekende in flesjes
xtcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etc
Ik durf het niet eens uit te typenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meeste ooit is denk ik fles port en een half flesje wijn.
Ik was beetje depri en het leven zat.
lekker om dan flesje wijn op te drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meeste ooit is denk ik fles port en een half flesje wijn.
Ik was beetje depri en het leven zat.
hoe heet die toko met dat scorebordquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praag
10,5 liter op het bord staan
ik schrok daar echt enorm van
toen ik het omrekende in flesjes
ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
heb zelf wel eens gepakt en het is best lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etc
Dag erna ben je zelfs meer depri en het leven zatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lekker om dan flesje wijn op te drinken
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
0,7 liter wodkaquote:
blijven drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dag erna ben je zelfs meer depri en het leven zat
KOEKOEKquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |