Sowieso geen jointjes rokenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was gewoon overal slecht in.
Ik had achteraf misschien pas rijlessen moeten nemen toen ik niet meer dagelijks een hoop jointjes rookte, heb het idee dat het me erg vertraagd heeft doordat ik veel te warrig en wazig werd in mijn hoofd.
Ik ben zo vaak vergeten de gordel om te doen voor het wegrijden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat volledig nuchter achter het stuur maar bakte er ook niks van. Vergat ook altijd de helft van de dingen bij het instappen al
En geen bier drinkenquote:
Ik hoop niet dat ik jou tegenkom in een autoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik twijfel als zo'n persoon halverwege weg oploopt en jij met 30/50 gaat. Ene keer remmen en ander keer gas loslaten.
Man ik rij ze gewoon omver moeten ze maar oppassen of zo
Valt hier ook wel mee. Maar meer de kans op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is in Engeland niet zo flitserig.
Helaas rijstijl van m'n pa geërfdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik jou tegenkom in een auto
Stoel afstellen als er een groter persoon daarvoor in de auto was geweest jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak vergeten de gordel om te doen voor het wegrijden.
Of de achteruitkijkspiegel af te stellen, want ik ben zo klein dat ik nooit iets kon zien als ik hem liet staan zoals hij stond.
Mijn vader is voorstander van een behoudende rijstijlquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas rijstijl van m'n pa geërfd
Ook mee eens, zou het nuchtere leven best nog wat strakker aan kunnen houden door geen port meer te kopen.quote:
Wij zaten altijd met zijn tweeen in de auto, uur achter het stuur en uur achterin, dan konden we heen en terug naar Zwollequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stoel afstellen als er een groter persoon daarvoor in de auto was geweest ja
Leuk ook altijd als er iets fout ging wanneer je iemand anders weg moest brengen
Klein beetje tegenstrijdig dan aangezien alcohol veel schadelijker is dan een jointje wat dat betreft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:03 schreef Adames het volgende:
[..]
moet nog wel kunnen, alhoewel ik het doordeweeks ook laat
maar heb redelijke afkeer van joints
Ohnee meestal gewoon iemand ophalen uit het dorp of stad dichtbij die je dan weg moest brengenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij zaten altijd met zijn tweeen in de auto, uur achter het stuur en uur achterin, dan konden we heen en terug naar Zwolle
Zei het meer omdat je dat vaak hoort dat die mensen wel altijd drinken terwijl ze fel tegen blowen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook mee eens, zou het nuchtere leven best nog wat strakker aan kunnen houden door geen port meer te kopen.
jij hebt mij al lang gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja post nou maar gewoon pics, daar heb ik veel meer aan hoeveel pandapunten je hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |