Ja dat was de allereerste les.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht de eerste les alleen maar sturen en gas geven.
Mijn broer scheurt ook altijd keihard over de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rij nu nog maar zelden te hard.
Ik rij ook nooit zacht.
Al die kutregeltjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind die vragen van theorie zo onzinnig.
Ik moet zeggen dat ik hem op de snelweg als er echt geen kip op de weg is snachts wel wat harde zet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:57 schreef Adames het volgende:
Snelweg gemiddeld 140, alles eronder mooi aan de snelheid. Zeker in bebouwde kom nog eerder te zacht.
Ja stel je voor dat ze je kennis goed testen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind die vragen van theorie zo onzinnig.
ik ben altijd bang of er ergens een flitspaal staat ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem op de snelweg als er echt geen kip op de weg is snachts wel wat harde zet.
Maar in bebouwde kom nooit te hard
Ook overdag hoor. Houdt de rit een beetje spannend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem op de snelweg als er echt geen kip op de weg is snachts wel wat harde zet.
Maar in bebouwde kom nooit te hard
Nou die gas loslaten of remmen vragen zijn irritant.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze je kennis goed testen.
Ik rij voornamelijk richting London.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook overdag hoor. Houdt de rit een beetje spannend.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben een keer gezakt
dat was wel jammer
Was gewoon overal slecht in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was de allereerste les.
Maar les met koppeling enzo heb ik vrij lang over gedaan. En sowieso kijken ging niet goed omdat ik telkens naar de verkeerde dingen keek
die zijn juist makkelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou die gas loslaten of remmen vragen zijn irritant.
Het is in Engeland niet zo flitserig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Adames het volgende:
's Nachts rij ik juist weer niet te hard vanwege flitsers eigenlijk. Overdag kan je vertrouwen op flitsmeister
Is toch logisch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ugh ja en al die uitzonderingen. Militaire colonnes en uitvaartdingen voorlaten voor blablbka
Ik zat volledig nuchter achter het stuur maar bakte er ook niks van. Vergat ook altijd de helft van de dingen bij het instappen alquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was gewoon overal slecht in.
Ik had achteraf misschien pas rijlessen moeten nemen toen ik niet meer dagelijks een hoop jointjes rookte, heb het idee dat het me erg vertraagd heeft doordat ik veel te warrig en wazig werd in mijn hoofd.
Ik twijfel als zo'n persoon halverwege weg oploopt en jij met 30/50 gaat. Ene keer remmen en ander keer gas loslaten.quote:
Hier is het ook niet altijd pretje. Rond Antwerpen altijd problemen, rond Eindhoven, bij Beesd, Culemborg, zelfs op de 6 baans tussen Amsterdam en Utrecht nog vaakquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rij voornamelijk richting London.
Vies druk vaak.
Daar werd ik ook wel wat simpel van, maar is wel handig om te weten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ugh ja en al die uitzonderingen. Militaire colonnes en uitvaartdingen voorlaten voor blablbka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |