15?quote:
Pff, ik ben na 4 glaasjes wijn nog net comfortabel genoeg met mezelf om naar huis te durven fietsen.quote:
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijsquote:
boelerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Zover ben ik nog nooit gekomen denk ik.
Na een biertje of 7,8 ben ik toch al goed aangeschoten
Na 15 biertjes is de weg naar huis meestal een zwart gatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Misschien ben ik dan wel zo ene als fok it bedoeld. 15 bier zie ik als een nuchtere avond, maar wiet is rotzooi.quote:
15 glazen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Na 15 biertjes is de weg naar huis meestal een zwart gat
Niet na 2 biertjes al aangeschoten zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijs
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger had ik een spreadsheet die drank vergeleek qua kcal/alcohol percentage/prijs
En zo goedkoop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wat was je doel?
zoveel mogelijk % en zo weinig mogelijk kcal?
15 bier welquote:
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:16 schreef Tjacka het volgende:
keta gaat ook een verslavende drug worden denk ik
is al erg upcoming en word vaak echt onderschat
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
15 op een beetje avond is toch neit zo veel.
nee ik ook zeker nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit 15 glazen weggetikt, krijg ik echt niet weg
Halve liters gaan snel he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praag
10,5 liter op het bord staan
ik schrok daar echt enorm van
toen ik het omrekende in flesjes
xtcquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etc
Ik durf het niet eens uit te typenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meeste ooit is denk ik fles port en een half flesje wijn.
Ik was beetje depri en het leven zat.
lekker om dan flesje wijn op te drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn meeste ooit is denk ik fles port en een half flesje wijn.
Ik was beetje depri en het leven zat.
hoe heet die toko met dat scorebordquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje hadden bij the pub in praag
10,5 liter op het bord staan
ik schrok daar echt enorm van
toen ik het omrekende in flesjes
ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
heb zelf wel eens gepakt en het is best lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt al een tijd geroepen ja, maar zal nooit de onschuldigheid en massaalheid van xtc hebben. eerder gewoon de categorie coke, heroine, etc
Dag erna ben je zelfs meer depri en het leven zatquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lekker om dan flesje wijn op te drinken
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
0,7 liter wodkaquote:
blijven drinkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dag erna ben je zelfs meer depri en het leven zat
KOEKOEKquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |