je merkt het wel als je muntjes gaat halenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
brand beste bierquote:
beide is wel oke vind ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
is in praag en berlijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh berlijn ja?
dacht praag
ga naar beide
vermaak me altijd prima eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minder saai dan een avond zonder drank toch :$
Dan lig ik in comaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Hoe kan je 15 flesjes bier niet veel vnden?
Volgens mij kruip ik dan echt over straat hoor
je zit hele avond op fok leuk hoorquote:
in goed gezelschap is mooiquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is in praag en berlijn
is wel beetje commercieel
karlovny is best een oké club in praag maar dat wist je vast wel
toen was ik 14quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Och, de tijd dat je je de man voelde als je 12 biertjes op een avond had gedronken
Maar dronken kun je toch ook al die dingen doen die je nuchter doet? Alleen minder goed, maar boeiend.quote:
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
je zit hele avond op fok leuk hoor
picsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemd
daar moet ik dus geweest zijn.
lavka is nog ergerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 floors of whores werd die vanmiddag op den foks genoemd
daar moet ik dus geweest zijn.
neukten ze wel lekkerder met een betraand gezicht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had in mijn eerste week in blanes een stel brabantse chicks als buurmeisjes en die gingen elke nacht huilen als ze dronken waren, dan wordt het wel chanant ja
kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, zwaarste leef
ons leven is niet makkelijk
nou meer gebrek aan beter in mijn gevalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?
vind het hier altijd wel gezellig hoor, beetje babbelen, tvtje op de achtergrond aan
niks mis mee
ik krijg dan altijd hoofdpijn de volgende dag, beetje naarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dronken kun je toch ook al die dingen doen die je nuchter doet? Alleen minder goed, maar boeiend.
bring back the memoriesquote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je kan jezelf toch wel vermaken als je niks hebt afgesproken?
vind het hier altijd wel gezellig hoor, beetje babbelen, tvtje op de achtergrond aan
niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |