The Pubquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe heet die toko met dat scorebord
daar wil ik ook heen
sick... ik neem aan dat zoiets niet binnen te houden is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodka
6 halve liters bier.
shotjes hier en daar.
geen flesjes, dat weer wel. sowieso moeilijker te tellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
wtf
Hoe kan je 15 flesjes bier niet veel vnden?
Volgens mij kruip ik dan echt over straat hoor
grolsch soweiso niet aan te radenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Divje het volgende:
15 Grolsch beugels is niet aan te raden btw.
15 van die festival biertjes loop je aangeschoten rond.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sick... ik neem aan dat zoiets niet binnen te houden is?
oh berlijn ja?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
The Pub
is ook in berlijn ja
maar dan wel duurder qua bier
was echt tof
telkens een mof die elke keer als we zijn naam gingen zingen halve liter ging killen
wat een baas
Dan kan je er goed tegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
geen flesjes, dat weer wel. sowieso moeilijker te tellen.
heb het over fluitjes of vaasjes.
en ok, is ook niet weinig, maar na 15 bier op een redelijke avond en laatste uurtje niks ben ik gewoon nog behoorlijk scherp. alleen naar huis rijden is niet zo'n goed idee.
Wowquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Volgende dag alleen wat gal eruit.
True, denk dat je na 15 van die beugels ook wel compleet ladder bent en niks meer herinnert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
grolsch soweiso niet aan te raden
dat vind ik dan weer vrij veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalve liter vodka in 5 uurtjes.
brand, sowiesoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
grolsch soweiso niet aan te raden
Ik werd vaak met de blikken geconfontreerd de dag erna.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
ik ben ook wel dronken na 15 bier hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:21 schreef Divje het volgende:
15 Grolsch beugels is niet aan te raden btw.
15 van die festival biertjes loop je aangeschoten rond.
Och, de tijd dat je je de man voelde als je 12 biertjes op een avond had gedronkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Typisch het volgende:
sowieso moet ik zeggen dat de tijd dat ik biertjes die ik dronk telde al een tijdje voorbij is
ik drink nooit alleenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
ik had in mijn eerste week in blanes een stel brabantse chicks als buurmeisjes en die gingen elke nacht huilen als ze dronken waren, dan wordt het wel chanant jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink eigenlijk wel liever alleen dan in gezelschap. In gezelschap vind ik het genant ofzo.
Werd je niet misselijk van alles door elkaar dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,7 liter wodka
6 halve liters bier.
shotjes hier en daar.
Minder saai dan een avond zonder drank toch :$quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik drink nooit alleen
vind het saai dan
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens uit te typen
Jawel. Beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd je niet misselijk van alles door elkaar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |