Is al 3e topicquote:
Ik heb erger gezien.quote:
OPTIEFEN MET RECORDS.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
JA !!!
Snelste NWS-SC topic ooit: 47 minuten en 11 seconden. Precies 7 seconden sneller dan het vorige record.
Overzicht hier: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1734
(NB: #1 klopt niet. Is 1 uur en 4 minuten. Topic liep in de nacht dat de klok werd teruggezet naar wintertijd)
Recordpoging geslaagd jongens! We did it!quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
JA !!!
Snelste NWS-SC topic ooit: 47 minuten en 11 seconden. Precies 7 seconden sneller dan het vorige record.
(NB: #1 klopt niet. Is 1 uur en 4 minuten. Topic liep in de nacht dat de klok werd teruggezet naar wintertijd)
Oh god, meneer heeft weer een strakke stengel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
JA !!!
Zelfs nog erger.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de op gestaan toch
Dank voor je medewerking aan het record. Mede dankzij jouw zure opmerkingen is dit topic het snelste NWS-SC-topic ooit: NWS / [SC] Gezelligheid kent geen tijdquote:
Misschien staat hier de juiste nog bij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
http://www.bikester.nl/fi(...)sbroeken/326421.html
Eigenlijk wil ik deze broek, maar deze hebben ze dus niet in XL
Ja je moet je 30cm toch ergens kwijtquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
http://www.bikester.nl/fi(...)sbroeken/326421.html
Eigenlijk wil ik deze broek, maar deze hebben ze dus niet in XL
Optiefen nouquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn levensdoel is bereikt!
(© Fylax, 10 augustus 2015)
Hoe ironisch ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
JA !!!
telt gewoon volgens jules Vernequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Heb er laatst al een PM over gestuurd naar Arcee. Die is het met me eens dat het moet worden aangepast. De werkelijke duur van dat topic was uiteraard 1 uur, 4 minuten en 48 seconden. Altijd nog goed voor plaats #12 in de klassering.quote:
Hoi.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is die kerk nou van die ene gast?
Bis morgenquote:
Goede tip weer. +3 voor maniquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien staat hier de juiste nog bij?
https://www.google.nl/sea(...)horts&hl=nl&tbm=shop
Laat mij er eens buiten, ik heb hier niks mee te maken.quote:
Dit was ook mijn halve vocabulaire.quote:
Stik er dan maar inquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat mij er eens buiten, ik heb hier niks mee te maken.
Hopen wij natuurlijk ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga naar bed. Hopen dat ik morgen niet meer wakker word
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Je staat maar gewoon op, ik heb even geen zin meer in gedenktopics.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Nou zeg.quote:
Sp3c gaat dan allemaal flauwe grappen maken en dat is natuurlijk voor niemand leuk. Dat begrijp ik welquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je staat maar gewoon op, ik heb even geen zin meer in gedenktopics.
Jawel, wij gaan samen nog eens een keer fietsen in onze mooie bikeshorts.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Nee, dat hadden we al door van Ravesteynquote:Van Ravesteyn stond bekend als ontwerper van een aantal NS-stations. Nog nooit eerder had hij een kerk ontworpen.
Komt er een seizoen 7 voor community?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel, wij gaan samen nog eens een keer fietsen in onze mooie bikeshorts.
Timmm gaat daar dan vast een foto van appen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel, wij gaan samen nog eens een keer fietsen in onze mooie bikeshorts.
voor mij wel hequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c gaat dan allemaal flauwe grappen maken en dat is natuurlijk voor niemand leuk. Dat begrijp ik wel
Dus pas als ik me er mentaal op heb kunnen voorbereiden. Heb ik zo'n 50jr voor nodig dus je blijft maar lekker ademhalen, desnoods hangen we je aan een apparaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c gaat dan allemaal flauwe grappen maken en dat is natuurlijk voor niemand leuk. Dat begrijp ik wel
Herinner het credo van de show, six seasons and a movie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt er een seizoen 7 voor community?
Bleeghquote:
Alleen van onze gespierde kuiten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm gaat daar dan vast een foto van appen.
Ik denk dat iedereen in dit topic nu een zucht van verlichting slaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
met dit toetsenbord ga ik het record niet verbreken..
Klinkt spannend, zou ik die serie moeten kijken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Herinner het credo van de show, six seasons and a movie.
Oh. dan ga ik nog even verder oefenen op deze.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in dit topic nu een zucht van verlichting slaakt.
zijn goede grappen hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus pas als ik me er mentaal op heb kunnen voorbereiden. Heb ik zo'n 50jr voor nodig dus je blijft maar lekker ademhalen, desnoods hangen we je aan een apparaat.
Voordat je dood gaat ja, daarna zou ik het niet meer proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt spannend, zou ik die serie moeten kijken?
Hoe oud ben je dan sp3c?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn goede grappen hoor
en keer maakte Timtim grappen over mijn leeftijd en toen zei ik
'jij mag willen dat je zou oud werd als mij'
hahaha
snap je?
want toen wastie ziek en shit
ik lachen natuurlijk
misschien hebben wij wel hetzelfde toetsenbord.Zie dat jouw shift ook niet lekker loopt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef sp3c het volgende:
ik denkd at dat wel mijn beste grap ooit is geweest
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
misschien hebben wij wel hetzelfde toetsenbord.Zie dat jouw shift ook niet lekker loopt.
Hoi Arnoquote:
touchscreenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
misschien hebben wij wel hetzelfde toetsenbord.Zie dat jouw shift ook niet lekker loopt.
9/10, geen 10 want dan doe ik -1 omdat het heeeeel zielig is voor timmmm, en timmm dan boos wordt omdat ik hem zielig vind.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn goede grappen hoor
en keer maakte Timtim grappen over mijn leeftijd en toen zei ik
'jij mag willen dat je zou oud werd als mij'
hahaha
snap je?
want toen wastie ziek en shit
ik lachen natuurlijk
Oh je zit mobiel?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
touchscreen
als mijn knopjes niet lekker lopen vervang ik ze
zekerquote:
Soms droom ik daar wel eens over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker
ik zou je leren wat offside is en al die shit
nee gewoon thuisquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoi Arno
Jammer weer van die neptieten
Ik denk op zijn koelkast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Touchscreen op je scherm? Of Tablet?
dat is logischquote:
Gelukkig ben jij lekker pittigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou d'r helemaal verscheuren.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou d'r helemaal verscheuren.
Beetje dimmen he webloggertje.quote:
Ja, want mocht het tot een zaak komen, dan heb jij in ieder geval je goeie wil getoond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey jongens.
Stel he, je hebt bij je werkgever ontdekt dat er niet juist word uitbetaald. Probleem wordt min of meer opgelost maar je collega's komen dan geld ook terug halen. Vervolgens krijg je een min of meer dreigend telefoontje dat je op gesprek moet komen omdat ze met je willen praten. terwijl duidelijk is dat ze de vragen over het salaris niet willen beantwoorden.
Zouden jullie dan gaan?
Vraag je dit voor een vriendin?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey jongens.
Stel he, je hebt bij je werkgever ontdekt dat er niet juist word uitbetaald. Probleem wordt min of meer opgelost maar je collega's komen dan geld ook terug halen. Vervolgens krijg je een min of meer dreigend telefoontje dat je op gesprek moet komen omdat ze met je willen praten. terwijl duidelijk is dat ze de vragen over het salaris niet willen beantwoorden.
Zouden jullie dan gaan?
Ook als je denkt da ze je alleen willen intimideren in de hoop dat het vuurtje zich niet gaat verspreiden en mee mensen hun geld komen terug halen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want mocht het tot een zaak komen, dan heb jij in ieder geval je goeie wil getoond.
Ok maar ik vind het een beetje een vaag verhaal, wat is er nou precies aan de hand?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook als je denkt da ze je alleen willen intimideren in de hoop dat het vuurtje zich niet gaat verspreiden en mee mensen hun geld komen terug halen?
Als jij gewoon sterk in je schoenen kunt staan, dan moet dat toch geen probleem zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook als je denkt da ze je alleen willen intimideren in de hoop dat het vuurtje zich niet gaat verspreiden en mee mensen hun geld komen terug halen?
Ja. Maar geen afspraken maken zonder overleg met een jurist.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey jongens.
Zouden jullie dan gaan?
Nou zonder namen te noemen en zo. Wij krijgen niet juist uitbetaald.Kan gebeuren en kan worden opgelost. Nu blijkt de intentie van de werkgever toch anders te liggen en wil het liever stil houden zodat niet nog meer mensen hun geld komen halen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar ik vind het een beetje een vaag verhaal, wat is er nou precies aan de hand?
Nou ik wil het dus niet zo groot maken. Zij maken het nu persoonlijk. Ik wilde het gewoon oplossen en dan is niks aan de hand verder. Maar geloof dat ze dta nu niet meer van plan zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Maar geen afspraken maken zonder overleg met een jurist.
Maar het heeft verder weinig zin toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Als jij gewoon sterk in je schoenen kunt staan, dan moet dat toch geen probleem zijn.
Ok, nou ik zou lekker in de pas blijven lopen en gewoon ja en amen zeggen. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zonder namen te noemen en zo. Wij krijgen niet juist uitbetaald.Kan gebeuren en kan worden opgelost. Nu blijkt de intentie van de werkgever toch anders te liggen en wil het liever stil houden zodat niet nog meer mensen hun geld komen halen.
Ik kreeg dus zon telefoontje van iemand van de werkgever en die was niet zo tof aan de telefoon.
Dat heb ik al net gedaan.:pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, nou ik zou lekker in de pas blijven lopen en gewoon ja en amen zeggen. Maar dat ben ik.
Wat voor deuren hebben ze daar?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zonder namen te noemen en zo. Wij krijgen niet juist uitbetaald.Kan gebeuren en kan worden opgelost. Nu blijkt de intentie van de werkgever toch anders te liggen en wil het liever stil houden zodat niet nog meer mensen hun geld komen halen.
Ik kreeg dus zon telefoontje van iemand van de werkgever en die was niet zo tof aan de telefoon.
Ik weet dat ik gelijk heb. Ze balen nu dat mensen geld komen terug vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:41 schreef anonymoussie het volgende:
En goed uitzoeken waar je recht op hebt.
Je zeker niet laten intimideren.
Als je weet je waar je recht op hebt, sta je ook wat sterker.
Glas geloof ik :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor deuren hebben ze daar?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld geef jij weer als crew tegen andere crew zeg.
Als jij daar recht op had, sta je toch in je recht?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik wil het dus niet zo groot maken. Zij maken het nu persoonlijk. Ik wilde het gewoon oplossen en dan is niks aan de hand verder. Maar geloof dat ze dta nu niet meer van plan zijn.
Nou jij begint over een jurist. Dat bedoel ik met groot maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als jij daar recht op had, sta je toch in je recht?
Wat wil je niet groot maken?
Waar ben je nu precies bang voor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb. Ze balen nu dat mensen geld komen terug vragen.
Ze kwam er achter dat het bedrijf bepaalde toeslagen niet betaalde, is er achteraan gegaan en heeft ze de toeslagen gehad. Nu willen andere mensen dat natuurlijk ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als jij daar recht op had, sta je toch in je recht?
Wat wil je niet groot maken?
Dan zeg je; Twitter, Facebook, GeenStijl.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ze mij alleen maar gaan intimideren.
Bakstenenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar zijn ook wel technieken voor.
Een nutteloos gesprek vol met intimidatie. Mijn vraag is meer of jullie dan naar zon gesprek zouden gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar ben je nu precies bang voor?
Nah eerder rechtsbijstand :p of een stichting die er op toeziet dat zij juist betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zeg je; Twitter, Facebook, GeenStijl.
Ja, ik zou daar naar toe gaan. En zodra ze tof gaan doen zeg ik vriendelijk; Ik ben bij deze wettelijk verplicht u mede te delen dat dit gesprek wordt opgenomen. En dan zou ik dus ook gewoon het gesprek opnemen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een nutteloos gesprek vol met intimidatie. Mijn vraag is meer of jullie dan naar zon gesprek zouden gaan?
Precies. Ik denk dat ze dat gaan doen. Dat ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ik snap dit niet zo goed.
Dus werknemers krijgen niet de juiste bedragen uitbetaald en nu wordt van jou verwacht dat stil te houden
Ja veel hebben die tip gegeven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik zou daar naar toe gaan. En zodra ze tof gaan doen zeg ik vriendelijk; Ik ben bij deze wettelijk verplicht u mede te delen dat dit gesprek wordt opgenomen. En dan zou ik dus ook gewoon het gesprek opnemen.
Het idee erachter is kennelijk dat het omdraaien van een paar letters, gevolgd door eenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:30 schreef d4v1d het volgende:
Wat is trouwens de grap met LTKVDK LTKDV
Ik wou net vragen; heb je rechtsbijstand?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah eerder rechtsbijstand :p of een stichting die er op toeziet dat zij juist betalen.
Ja via de vakbond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wou net vragen; heb je rechtsbijstand?
Kosten waar ze onderuit dachten te komen, dit gaat landelijk over tonnen als het al niet meer isquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ik snap dit niet zo goed.
Dus werknemers krijgen niet de juiste bedragen uitbetaald en nu wordt van jou verwacht dat stil te houden
Dat mag toch helemaal niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat ze dat gaan doen. Dat ja.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten waar ze onderuit dachten te komen, dit gaat landelijk over tonnen als het al niet meer is
Nee maar dit is wel wat ik denk dat ze gaan doen.het gesprek gaat niet over de toeslagen.Staan nog vragen open namelijk.quote:
ja natuurlijk, als je werkgever vraagt of je op gesprek wilt komen dan ga je op gesprekquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een nutteloos gesprek vol met intimidatie. Mijn vraag is meer of jullie dan naar zon gesprek zouden gaan?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
Zet nou niet teveel info hier neer joh.
Mjah, ik zou ook het een en ander weghalen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
Zet nou niet teveel info hier neer joh.
Welke?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, ik zou ook het een en ander weghalen.
Het kan gevolgen hebben als je niet komt?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja natuurlijk, als je werkgever vraagt of je op gesprek wilt komen dan ga je op gesprek
alleen niets tekenen voor je het gelezen hebt en als je iets niet snapt vraag je het eerst na
Ja met hun is een beetje ruim begrip :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarbij, moet je met hun gaan praten, niet met de instantie waarmee je werkt
Uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja met hun is een beetje ruim begrip :p
als je een afspraak maakt moet je die gewoon nakomen, zeker in deze situatiequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan gevolgen hebben als je niet komt?
Ja klopt. Als het echt een naar gesprek wordt mag ik dan weg gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een afspraak maakt moet je die gewoon nakomen, zeker in deze situatie
daarnaast wil jij weten over welke hoe ze het gaan gooien
Een houjemondverklaring?:Pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:56 schreef sp3c het volgende:
je werkt toch niet voor Assad ofzo?
ze gaan je echt niet verkrachten en in brand steken ofzo, gewoon een gesprekje, daarna willen ze heel graag dat je wat ondertekend
gewoon luisteren, je koffie drinken en aan het einde zeg je dankjewel en schud je ze de handquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Als het echt een naar gesprek wordt mag ik dan weg gaan?
zou kunnen, weet ik het ... mij hebben ze niet uitgenodigdquote:
Tuurlijk mag dat, ze kunnen je moeilijk gaan tackelen en dwingen te blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Als het echt een naar gesprek wordt mag ik dan weg gaan?
Dus dat:p denk dat dat niet eens mag :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zou ik niet direct ondertekenen.
Ja je hebt gelijk. sowieso kunnen ze weinig doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef anonymoussie het volgende:
@yas
Is het niet groter maken, maar meer ter zelfbescherming.
Als zij juridisch geen poot hebben om op te staan...
Dan moet je je zeker niet laten intimideren. Maar wacht dat gesprek af en geen afspraken maken waarvan je het niet vertrouwd of dat nadelige gevolgen heeft voor jou.
zal je een uitnodiging laten sturenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou kunnen, weet ik het ... mij hebben ze niet uitgenodigd
Zou wel erg naar zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:59 schreef sp3c het volgende:
naja ze kunnen je natuurljik wel verkrachten en in brand steken
dat risico loop je altijd
Gewoon met een Kalashnikov naar binnen lopen, zullen we nog wel eens zien wie wie intimideertquote:
en roepen dat je ze allemaal de moedr neuktquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met een Kalashnikov naar binnen lopen, zullen we nog wel eens zien wie wie intimideert
Oh maar dat doe ik sowieso.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en roepen dat je ze allemaal de moedr neukt
Maar juridisch gezien moet hier wel wat gedaan mee kunnen worden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten waar ze onderuit dachten te komen, dit gaat landelijk over tonnen als het al niet meer is
Allah akbar werkt beter denk ik?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en roepen dat je ze allemaal de moedr neukt
Ja alleen is dat niet iets om hier openbaar te besprekenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar juridisch gezien moet hier wel wat gedaan mee kunnen worden.
Ja dat wil ik dus niet. Wilde het gewoon beschaafd oplossen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar juridisch gezien moet hier wel wat gedaan mee kunnen worden.
je neukt Allah akbar de moedrquote:
Ik akbar jullie allemaal de allah?quote:
je had een afspraak met die mensen en die zijn ze niet nagekomenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus niet. Wilde het gewoon beschaafd oplossen.
de moedr neukt jullie allah in de akbar!quote:
Misschien gewoon een tablet meenemen om gifjes ter ondersteuning te laten zien, gaat wel helpen denk ik.quote:
gewoon keihard Man on the Edge van Iron Maiden op de speakertjes zetten en verder niets zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gewoon een tablet meenemen om gifjes ter ondersteuning te laten zien, gaat wel helpen denk ik.
Molotov naar binnen en stom grijnzend blijven kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon keihard Man on the Edge van Iron Maiden op de speakertjes zetten en verder niets zeggen
Als zij jou willen intimideren, moet je laten zien dat jij niet te intimideren valt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. sowieso kunnen ze weinig doen.
Nee ik ben de enige.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als zij jou willen intimideren, moet je laten zien dat jij niet te intimideren valt.
En dan bedoel ik niet met verbaal geweld of zo. Maar gewoon subtiel en zelfverzekerd.
Van wat ik begrijp sta jij verdomme juridisch in je recht en dan moeten ze het lef niet durven hebben.
Weet je of er meer collega's zijn opgeroepen?
Wacht het gesprek af en als het daarna nodig is de hulp van een jurist.
dan moet je zeggen dat je dat geld niet meer wiltquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja ff alle gekheid op een stokje; ik sta in mijn recht. Heb gelijk. Heb deels ook al gelijk gekregen. k heb alleen geen zin in gezeik.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je zeggen dat je dat geld niet meer wilt
Meh, beetje vlammen erbij is altijd wel leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef sp3c het volgende:
nee man on the edge is genoeg
en echt keihard he
ja dan moet je ff gaan zeikenquote:
Ja maar jij bent gewoon stoer en zo. Ik ben dat dus echt niet:pquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan moet je ff gaan zeiken
het is het een of het ander
Zie het als een uitdaging.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja ff alle gekheid op een stokje; ik sta in mijn recht. Heb gelijk. Heb deels ook al gelijk gekregen. k heb alleen geen zin in gezeik.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, beetje vlammen erbij is altijd wel leuk.
Jawel johquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon stoer en zo. Ik ben dat dus echt niet:p
dan nog is het het een of het anderquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon stoer en zo. Ik ben dat dus echt niet:p
Ik snap je punt maar was niet van plan om dat geld niet te krijgen eigenlijk :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan nog is het het een of het ander
als je over je heen laat lopen omdat je geen zin hebt dan krijg je je geld niet
dan moet je naar dat ding en niets tekenen voor de rechtsbijstand/vakbond zegt dat het moetquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar was niet van plan om dat geld niet te krijgen eigenlijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]doe niet zo gay man kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:19 schreef sp3c het volgende:
kan fylax niet nog zo'n leuke recordpoging doen anders
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A challenger appears.
Ja Arno, nu klaar erover, genoeg over gezeverd, ga maar hier moeilijk doen: GC / Dagrecord Livestream Livetopic #3 HIJ IS BINNEN, JAAAAAAA!!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Hij had wel aardig wat users aan het dansen gekregen.
Vooral Fokker.
Wat joh?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Hij had wel aardig wat users aan het dansen gekregen.
Vooral Fokker.
quote:
Ohja, doe dat maar lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Arno, nu klaar erover, genoeg over gezeverd, ga maar hier moeilijk doen: GC / Dagrecord Livestream Livetopic #3 HIJ IS BINNEN, JAAAAAAA!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Arno, nu klaar erover, genoeg over gezeverd, ga maar hier moeilijk doen: GC / Dagrecord Livestream Livetopic #3 HIJ IS BINNEN, JAAAAAAA!!!
Waarom nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie combi, al vanaf kinds af aan niet meer gehad
Hoeveel doe jij er?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik gewoon mijn sit- ups doen en dan de douche weer inspringen.
wtf?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon lekker door gaan kankeren jongen. Goed bezig.
ik ook niet, doe het ff ergens andersquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk totaal niet waar dit over gaat.
Appelmoesquote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet, doe het ff ergens anders
dit jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de lol van patat eten, met appelmoes? Die combinatie is totaal willekeurig en nog veel belangrijker, heel erg smerig.
dus echt niet. Het is echt lekker. Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. misschien is dat ook wel zoquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de lol van patat eten, met appelmoes? Die combinatie is totaal willekeurig en nog veel belangrijker, heel erg smerig.
patat is zout, appelmoes is zoetquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Jij snapt het tenminstequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
dus echt niet. Het is echt lekker. Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. misschien is dat ook wel zo
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Muis doet niet echt mee, dus het tekent een beetje moeilijk.
Aardappel en appelmoes kan gewoon.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Doe jij ook ananas op je pizza sp3c?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
patat is zout, appelmoes is zoet
dat is een mooie combo
schnitzel erbij, topshow
Aardappel en appelmoesquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aardappel en appelmoes kan gewoon.
Je moet alleen je patat er niet mee verneuken.
Ho ho, er waren al 3 voor je, gewoon over 4 dagen mag jij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze heb ik vanaaf gekocht voor mijn record poging van morgen.
nee de ananas wil je moeder altijd graag zelf houden, geen idee wat ze met die dingen doet maar ze is er dol opquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe jij ook ananas op je pizza sp3c?
Oh. wie gaan eerst dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ho ho, er waren al 3 voor je, gewoon over 4 dagen mag jij.
Schnitzelquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
patat is zout, appelmoes is zoet
dat is een mooie combo
schnitzel erbij, topshow
zou ik je helpenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze heb ik vanaaf gekocht voor mijn record poging van morgen.
Aardappelschijfjes kan wel gewoon, maar dat is dan ook net friet.quote:
Ok, want anders had ik niet meer serieus genomen hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de ananas wil je moeder altijd graag zelf houden, geen idee wat ze met die dingen doet maar ze is er dol op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |