als je een afspraak maakt moet je die gewoon nakomen, zeker in deze situatiequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan gevolgen hebben als je niet komt?
Ja klopt. Als het echt een naar gesprek wordt mag ik dan weg gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een afspraak maakt moet je die gewoon nakomen, zeker in deze situatie
daarnaast wil jij weten over welke hoe ze het gaan gooien
Een houjemondverklaring?:Pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:56 schreef sp3c het volgende:
je werkt toch niet voor Assad ofzo?
ze gaan je echt niet verkrachten en in brand steken ofzo, gewoon een gesprekje, daarna willen ze heel graag dat je wat ondertekend
gewoon luisteren, je koffie drinken en aan het einde zeg je dankjewel en schud je ze de handquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Als het echt een naar gesprek wordt mag ik dan weg gaan?
zou kunnen, weet ik het ... mij hebben ze niet uitgenodigdquote:
Tuurlijk mag dat, ze kunnen je moeilijk gaan tackelen en dwingen te blijven.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Als het echt een naar gesprek wordt mag ik dan weg gaan?
Dus dat:p denk dat dat niet eens mag :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zou ik niet direct ondertekenen.
Ja je hebt gelijk. sowieso kunnen ze weinig doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef anonymoussie het volgende:
@yas
Is het niet groter maken, maar meer ter zelfbescherming.
Als zij juridisch geen poot hebben om op te staan...
Dan moet je je zeker niet laten intimideren. Maar wacht dat gesprek af en geen afspraken maken waarvan je het niet vertrouwd of dat nadelige gevolgen heeft voor jou.
zal je een uitnodiging laten sturenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou kunnen, weet ik het ... mij hebben ze niet uitgenodigd
Zou wel erg naar zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:59 schreef sp3c het volgende:
naja ze kunnen je natuurljik wel verkrachten en in brand steken
dat risico loop je altijd
Gewoon met een Kalashnikov naar binnen lopen, zullen we nog wel eens zien wie wie intimideertquote:
en roepen dat je ze allemaal de moedr neuktquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met een Kalashnikov naar binnen lopen, zullen we nog wel eens zien wie wie intimideert
Oh maar dat doe ik sowieso.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en roepen dat je ze allemaal de moedr neukt
Maar juridisch gezien moet hier wel wat gedaan mee kunnen worden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kosten waar ze onderuit dachten te komen, dit gaat landelijk over tonnen als het al niet meer is
Allah akbar werkt beter denk ik?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en roepen dat je ze allemaal de moedr neukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |