quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou d'r helemaal verscheuren.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou d'r helemaal verscheuren.
Beetje dimmen he webloggertje.quote:
Ja, want mocht het tot een zaak komen, dan heb jij in ieder geval je goeie wil getoond.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey jongens.
Stel he, je hebt bij je werkgever ontdekt dat er niet juist word uitbetaald. Probleem wordt min of meer opgelost maar je collega's komen dan geld ook terug halen. Vervolgens krijg je een min of meer dreigend telefoontje dat je op gesprek moet komen omdat ze met je willen praten. terwijl duidelijk is dat ze de vragen over het salaris niet willen beantwoorden.
Zouden jullie dan gaan?
Vraag je dit voor een vriendin?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey jongens.
Stel he, je hebt bij je werkgever ontdekt dat er niet juist word uitbetaald. Probleem wordt min of meer opgelost maar je collega's komen dan geld ook terug halen. Vervolgens krijg je een min of meer dreigend telefoontje dat je op gesprek moet komen omdat ze met je willen praten. terwijl duidelijk is dat ze de vragen over het salaris niet willen beantwoorden.
Zouden jullie dan gaan?
Ook als je denkt da ze je alleen willen intimideren in de hoop dat het vuurtje zich niet gaat verspreiden en mee mensen hun geld komen terug halen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want mocht het tot een zaak komen, dan heb jij in ieder geval je goeie wil getoond.
Ok maar ik vind het een beetje een vaag verhaal, wat is er nou precies aan de hand?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook als je denkt da ze je alleen willen intimideren in de hoop dat het vuurtje zich niet gaat verspreiden en mee mensen hun geld komen terug halen?
Als jij gewoon sterk in je schoenen kunt staan, dan moet dat toch geen probleem zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook als je denkt da ze je alleen willen intimideren in de hoop dat het vuurtje zich niet gaat verspreiden en mee mensen hun geld komen terug halen?
Ja. Maar geen afspraken maken zonder overleg met een jurist.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hey jongens.
Zouden jullie dan gaan?
Nou zonder namen te noemen en zo. Wij krijgen niet juist uitbetaald.Kan gebeuren en kan worden opgelost. Nu blijkt de intentie van de werkgever toch anders te liggen en wil het liever stil houden zodat niet nog meer mensen hun geld komen halen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar ik vind het een beetje een vaag verhaal, wat is er nou precies aan de hand?
Nou ik wil het dus niet zo groot maken. Zij maken het nu persoonlijk. Ik wilde het gewoon oplossen en dan is niks aan de hand verder. Maar geloof dat ze dta nu niet meer van plan zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Maar geen afspraken maken zonder overleg met een jurist.
Maar het heeft verder weinig zin toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Als jij gewoon sterk in je schoenen kunt staan, dan moet dat toch geen probleem zijn.
Ok, nou ik zou lekker in de pas blijven lopen en gewoon ja en amen zeggen. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zonder namen te noemen en zo. Wij krijgen niet juist uitbetaald.Kan gebeuren en kan worden opgelost. Nu blijkt de intentie van de werkgever toch anders te liggen en wil het liever stil houden zodat niet nog meer mensen hun geld komen halen.
Ik kreeg dus zon telefoontje van iemand van de werkgever en die was niet zo tof aan de telefoon.
Dat heb ik al net gedaan.:pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, nou ik zou lekker in de pas blijven lopen en gewoon ja en amen zeggen. Maar dat ben ik.
Wat voor deuren hebben ze daar?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zonder namen te noemen en zo. Wij krijgen niet juist uitbetaald.Kan gebeuren en kan worden opgelost. Nu blijkt de intentie van de werkgever toch anders te liggen en wil het liever stil houden zodat niet nog meer mensen hun geld komen halen.
Ik kreeg dus zon telefoontje van iemand van de werkgever en die was niet zo tof aan de telefoon.
Ik weet dat ik gelijk heb. Ze balen nu dat mensen geld komen terug vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:41 schreef anonymoussie het volgende:
En goed uitzoeken waar je recht op hebt.
Je zeker niet laten intimideren.
Als je weet je waar je recht op hebt, sta je ook wat sterker.
Glas geloof ik :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat voor deuren hebben ze daar?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld geef jij weer als crew tegen andere crew zeg.
Als jij daar recht op had, sta je toch in je recht?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik wil het dus niet zo groot maken. Zij maken het nu persoonlijk. Ik wilde het gewoon oplossen en dan is niks aan de hand verder. Maar geloof dat ze dta nu niet meer van plan zijn.
Nou jij begint over een jurist. Dat bedoel ik met groot maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als jij daar recht op had, sta je toch in je recht?
Wat wil je niet groot maken?
Waar ben je nu precies bang voor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb. Ze balen nu dat mensen geld komen terug vragen.
Ze kwam er achter dat het bedrijf bepaalde toeslagen niet betaalde, is er achteraan gegaan en heeft ze de toeslagen gehad. Nu willen andere mensen dat natuurlijk ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als jij daar recht op had, sta je toch in je recht?
Wat wil je niet groot maken?
Dan zeg je; Twitter, Facebook, GeenStijl.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk dat ze mij alleen maar gaan intimideren.
Bakstenenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, daar zijn ook wel technieken voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |