Ja alleen is dat niet iets om hier openbaar te besprekenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar juridisch gezien moet hier wel wat gedaan mee kunnen worden.
Ja dat wil ik dus niet. Wilde het gewoon beschaafd oplossen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar juridisch gezien moet hier wel wat gedaan mee kunnen worden.
je neukt Allah akbar de moedrquote:
Ik akbar jullie allemaal de allah?quote:
je had een afspraak met die mensen en die zijn ze niet nagekomenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus niet. Wilde het gewoon beschaafd oplossen.
de moedr neukt jullie allah in de akbar!quote:
Misschien gewoon een tablet meenemen om gifjes ter ondersteuning te laten zien, gaat wel helpen denk ik.quote:
gewoon keihard Man on the Edge van Iron Maiden op de speakertjes zetten en verder niets zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gewoon een tablet meenemen om gifjes ter ondersteuning te laten zien, gaat wel helpen denk ik.
Molotov naar binnen en stom grijnzend blijven kijkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon keihard Man on the Edge van Iron Maiden op de speakertjes zetten en verder niets zeggen
Als zij jou willen intimideren, moet je laten zien dat jij niet te intimideren valt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. sowieso kunnen ze weinig doen.
Nee ik ben de enige.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als zij jou willen intimideren, moet je laten zien dat jij niet te intimideren valt.
En dan bedoel ik niet met verbaal geweld of zo. Maar gewoon subtiel en zelfverzekerd.
Van wat ik begrijp sta jij verdomme juridisch in je recht en dan moeten ze het lef niet durven hebben.
Weet je of er meer collega's zijn opgeroepen?
Wacht het gesprek af en als het daarna nodig is de hulp van een jurist.
dan moet je zeggen dat je dat geld niet meer wiltquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja ff alle gekheid op een stokje; ik sta in mijn recht. Heb gelijk. Heb deels ook al gelijk gekregen. k heb alleen geen zin in gezeik.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan moet je zeggen dat je dat geld niet meer wilt
Meh, beetje vlammen erbij is altijd wel leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef sp3c het volgende:
nee man on the edge is genoeg
en echt keihard he
ja dan moet je ff gaan zeikenquote:
Ja maar jij bent gewoon stoer en zo. Ik ben dat dus echt niet:pquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan moet je ff gaan zeiken
het is het een of het ander
Zie het als een uitdaging.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja ff alle gekheid op een stokje; ik sta in mijn recht. Heb gelijk. Heb deels ook al gelijk gekregen. k heb alleen geen zin in gezeik.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, beetje vlammen erbij is altijd wel leuk.
Jawel johquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon stoer en zo. Ik ben dat dus echt niet:p
dan nog is het het een of het anderquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon stoer en zo. Ik ben dat dus echt niet:p
Ik snap je punt maar was niet van plan om dat geld niet te krijgen eigenlijk :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan nog is het het een of het ander
als je over je heen laat lopen omdat je geen zin hebt dan krijg je je geld niet
dan moet je naar dat ding en niets tekenen voor de rechtsbijstand/vakbond zegt dat het moetquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar was niet van plan om dat geld niet te krijgen eigenlijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]doe niet zo gay man kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:19 schreef sp3c het volgende:
kan fylax niet nog zo'n leuke recordpoging doen anders
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
A challenger appears.
Ja Arno, nu klaar erover, genoeg over gezeverd, ga maar hier moeilijk doen: GC / Dagrecord Livestream Livetopic #3 HIJ IS BINNEN, JAAAAAAA!!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Hij had wel aardig wat users aan het dansen gekregen.
Vooral Fokker.
Wat joh?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
Hij had wel aardig wat users aan het dansen gekregen.
Vooral Fokker.
quote:
Ohja, doe dat maar lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Arno, nu klaar erover, genoeg over gezeverd, ga maar hier moeilijk doen: GC / Dagrecord Livestream Livetopic #3 HIJ IS BINNEN, JAAAAAAA!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |