Hopen wij natuurlijk ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga naar bed. Hopen dat ik morgen niet meer wakker word
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Je staat maar gewoon op, ik heb even geen zin meer in gedenktopics.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Nou zeg.quote:
Sp3c gaat dan allemaal flauwe grappen maken en dat is natuurlijk voor niemand leuk. Dat begrijp ik welquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je staat maar gewoon op, ik heb even geen zin meer in gedenktopics.
Jawel, wij gaan samen nog eens een keer fietsen in onze mooie bikeshorts.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Nee, dat hadden we al door van Ravesteynquote:Van Ravesteyn stond bekend als ontwerper van een aantal NS-stations. Nog nooit eerder had hij een kerk ontworpen.
Komt er een seizoen 7 voor community?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel, wij gaan samen nog eens een keer fietsen in onze mooie bikeshorts.
Timmm gaat daar dan vast een foto van appen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jawel, wij gaan samen nog eens een keer fietsen in onze mooie bikeshorts.
voor mij wel hequote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c gaat dan allemaal flauwe grappen maken en dat is natuurlijk voor niemand leuk. Dat begrijp ik wel
Dus pas als ik me er mentaal op heb kunnen voorbereiden. Heb ik zo'n 50jr voor nodig dus je blijft maar lekker ademhalen, desnoods hangen we je aan een apparaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c gaat dan allemaal flauwe grappen maken en dat is natuurlijk voor niemand leuk. Dat begrijp ik wel
Herinner het credo van de show, six seasons and a movie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt er een seizoen 7 voor community?
Bleeghquote:
Alleen van onze gespierde kuiten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm gaat daar dan vast een foto van appen.
Ik denk dat iedereen in dit topic nu een zucht van verlichting slaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
met dit toetsenbord ga ik het record niet verbreken..
Klinkt spannend, zou ik die serie moeten kijken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Herinner het credo van de show, six seasons and a movie.
Oh. dan ga ik nog even verder oefenen op deze.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in dit topic nu een zucht van verlichting slaakt.
zijn goede grappen hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus pas als ik me er mentaal op heb kunnen voorbereiden. Heb ik zo'n 50jr voor nodig dus je blijft maar lekker ademhalen, desnoods hangen we je aan een apparaat.
Voordat je dood gaat ja, daarna zou ik het niet meer proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt spannend, zou ik die serie moeten kijken?
Hoe oud ben je dan sp3c?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn goede grappen hoor
en keer maakte Timtim grappen over mijn leeftijd en toen zei ik
'jij mag willen dat je zou oud werd als mij'
hahaha
snap je?
want toen wastie ziek en shit
ik lachen natuurlijk
misschien hebben wij wel hetzelfde toetsenbord.Zie dat jouw shift ook niet lekker loopt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef sp3c het volgende:
ik denkd at dat wel mijn beste grap ooit is geweest
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
misschien hebben wij wel hetzelfde toetsenbord.Zie dat jouw shift ook niet lekker loopt.
Hoi Arnoquote:
touchscreenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
misschien hebben wij wel hetzelfde toetsenbord.Zie dat jouw shift ook niet lekker loopt.
9/10, geen 10 want dan doe ik -1 omdat het heeeeel zielig is voor timmmm, en timmm dan boos wordt omdat ik hem zielig vind.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn goede grappen hoor
en keer maakte Timtim grappen over mijn leeftijd en toen zei ik
'jij mag willen dat je zou oud werd als mij'
hahaha
snap je?
want toen wastie ziek en shit
ik lachen natuurlijk
Oh je zit mobiel?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
touchscreen
als mijn knopjes niet lekker lopen vervang ik ze
zekerquote:
Soms droom ik daar wel eens over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker
ik zou je leren wat offside is en al die shit
nee gewoon thuisquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoi Arno
Jammer weer van die neptieten
Ik denk op zijn koelkast.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Touchscreen op je scherm? Of Tablet?
dat is logischquote:
Gelukkig ben jij lekker pittigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |