SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LTVDK op 10-08-2015 02:34:08 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie maken nooit ruzie omdat jij Fatima altijd gelijk geeft.
kutkattenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer die schijtkatten in de OP?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer die schijtkatten in de OP?
doe normaalquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Honden moet je gewoon leren zwemmen in de fontein.
Niemand in dit topic weet nu dat je de kerk in emmeloord bedoelt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Honden moet je gewoon leren zwemmen in de fontein.
Hoe minder we het in dit topic over Emmeloord hebben, des te beter.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand in dit topic weet nu dat je de kerk in emmeloord bedoelt.
Haal je toch niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:43 schreef Specularium het volgende:
Als ik ooit 3000 posts haal ga ik in een fontein liggen.
Specularium heeft helemaal geen tijd om zoveel posts te maken. Hij moet tussendoor ook nog modden en steeds zijn UI veranderen.quote:
Kan niet snders.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan alleen maar kutposts maakt om een ''record'' te maken.
Jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe minder we het in dit topic over Emmeloord hebben, des te beter.
En het "record" gaat natuurlijk nergens over. Postcount gaat ook nergens over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan alleen maar kutposts maakt om een ''record'' te maken.
Geef je ze weg dan?quote:
Exact, als hij niet uitkijkt, krijgt hij nog een ban voor onnodig spammenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het "record" gaat natuurlijk nergens over. Postcount gaat ook nergens over.
Uiteindelijk draait alles gewoon om inhoud en interactie.
Nee hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Exact, als hij niet uitkijkt, krijgt hij nog een ban voor onnodig spammen
Zou nog terecht zijn ook eigenlijk, kansloze posts met 1 woordje erinquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Exact, als hij niet uitkijkt, krijgt hij nog een ban voor onnodig spammen
Wil, niet "wilt"quote:
Kreeg die gast met 2800 posts ook niet dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog terecht zijn ook eigenlijk, kansloze posts met 1 woordje erin
Staat dan weer tegenover dat FOK! ook users heeft die complete epistels schrijven die toch kansloze posts zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog terecht zijn ook eigenlijk, kansloze posts met 1 woordje erin
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat FOK! ook users heeft die complete epistels schrijven die toch kansloze posts zijn.
Ja dat wel, maar die zetten niet 3000x op een dag zoiets neer. Daar moet je echt een buitencategorie aandachtshoer voor zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat FOK! ook users heeft die complete epistels schrijven die toch kansloze posts zijn.
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die zetten niet 3000x op een dag zoiets neer. Daar moet je echt een buitencategorie aandachtshoer voor zijn.
Wie wilt appeltaart?quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil, niet "wilt"![]()
Wie = derde persoon enkelvoud
Wie is nog wakker? Hij is nog wakker.
Wie wil er kinderen? Hij wil kinderen.
oke at jij wilquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vooral een paar honderd van dit soort posts maken, dan komt het vast wel goed.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grap die je wist dat ging komen.quote:
Ik wist het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan dit worden de gevatte opmerkingen niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter, paardenslurfje.
Beter welquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter, paardenslurfje.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wist het.lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax begint weer een beetje vervelend te worden. Jammer allemaal.
Bencik nog steedsquote:Op maandag 10 augustus 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Hij was zo goed op weg een grote jongen te worden.
Ja ik ben wel klaar met die blaag vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Hij was zo goed op weg een grote jongen te worden.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter slapen begint bij Beter Bed.
Trusten.![]()
Ik ga trouwens ook.
Je gaat van poesjes dromen zie ik....quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook weer op bezoek in dromenland
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wijven?quote:
Hey, wat ben je irritant aanwezig?quote:
©Fylax 2015quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:18 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hey, wat ben je irritant aanwezig?
Neuh, dadelijk heb je een banquote:
Blijkbaar, alsof postcounts boeiend zijn. Fylax, jongen, ga slapen.quote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Blijkbaar, alsof postcounts boeiend zijn. Fylax, jongen, ga slapen.
Voor die jongen wel, alles voor aandacht he...quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Blijkbaar, alsof postcounts boeiend zijn. Fylax, jongen, ga slapen.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor die jongen wel, alles voor aandacht he...
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor die jongen wel, alles voor aandacht he...
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou eerst eens op Arnhem aanrijden. Gewoon de A12 af. Die gaat in Duitsland over in de Autobahn A3. Via Oberhausen rijd je dan naar Keulen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke borden moet je volgen op de snelweg als je richting kölhn wil? Vanaf utrecht
Mijn plaatsenkennis is slecht
Eindhoven of Arnhem, ligt er aan welke route je wilt rijdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke borden moet je volgen op de snelweg als je richting kölhn wil? Vanaf utrecht
Mijn plaatsenkennis is slecht
UI.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindhoven of Arnhem, ligt er aan welke route je wilt rijden
quote:
Hartje zit er nog steeds in hoorquote:
Zo ben ik, dat weet je tochquote:
Zei ze maar eens ja op de vraag of ze wil meeten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een vrouw die tegen een man "te subtiel" zegt. Dat maak je ook niet vaak mee.
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zou toch gewoon verdomme verwachten als je mensen zo'n mail stuurt een fucking reactie verwachten he
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.
Nou ik stuur dus zo'n mail. Zo'n mail hé, daar moeten mensen wel op reageren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.
Omdat het aandachtshoertje graag 3000 keer op een dag wil posten en niet verder komt dan reacties bestaande uit één of twee woordenquote:
Daar kan je geen ban voor krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het aandachtshoertje graag 3000 keer op een dag wil posten en niet verder komt dan reacties bestaande uit één of twee woorden
Zou wel moeten kunnenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar kan je geen ban voor krijgen
Hij wil vandaag een postrecord breken. Daarvoor moet -ie meer dan 2800 posts in één dag maken. Niet iedereen vindt dat even leuk. KLB / Recordpoging Fylaxquote:
Ik wens hem veel succesquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij wil vandaag een postrecord breken. Daarvoor moet -ie meer dan 2800 posts in één dag maken. Niet iedereen vindt dat even leuk. KLB / Recordpoging Fylax
*kunquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar kan je geen ban voor krijgen
Ja dat zou ook niet slim zijn maar je kan overal ontopic reageren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
Dat ligt er maar net aan of iemand gaat baggeren in serieuze topics.
Dit is natuurlijk een bloedserieus topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
Dat moet hij zelf weten allemaal, maar als hij overal nutteloos in topics komt, halve zinnen typt alsof hij bezopen is, en in normale topics alleen maar ja of nee komt blèren, dan kan ik me niet voorstellen dat hij die 2800 gaat redden zonder ban.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij wil vandaag een postrecord breken. Daarvoor moet -ie meer dan 2800 posts in één dag maken. Niet iedereen vindt dat even leuk. KLB / Recordpoging Fylax
cuntquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
In de zin van Yasmin23 is "kan" verdedigbaar, want de "je" is algemeen bedoeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
Zeg het hem Elfquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de zin van Yasmin23 is "kan" verdedigbaar, want de "je" is algemeen bedoeld.
Hij gaat dus mooi niet zijn recordpoging in dit topic doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een bloedserieus topic.
Nee, staat lelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de zin van Yasmin23 is "kan" verdedigbaar, want de "je" is algemeen bedoeld.
Als Fylax hier gaat baggeren, sturen we hem gewoon naar de buren op nummer 56.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een bloedserieus topic.
Dat bedoelde ik te zeggen jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gaat dus mooi niet zijn recordpoging in dit topic doen.
.
Ben ik met je eens. Ik gebruik ook liever "kun je", maar zeker in zinnen waar "je" niet direct op een persoon slaat, maar algemeen is bedoeld, kun je ook "kan" gebruiken.quote:
De slowchat ja, geen topic dat je naar eigen inzicht kunt verneuken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom mag die dat hier niet ook doen. Dit is toch de slowchat.
Vind jullie wel onaardig hoor.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent weinig subtiel vandaag. Wat is er aan de hand? Zit die nieuwe UI van LTVDK je dwars?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat is toch ook niet nodig voor de recordpoging dus.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
De slowchat ja, geen topic dat je naar eigen inzicht kunt verneuken.
Omdat dat super irritant is natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Uh ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent weinig subtiel vandaag. Wat is er aan de hand? Zit die nieuwe UI van LTVDK je dwars?
Corrie!!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat super irritant is natuurlijk.
Sowieso gaat Jimbo mad worden als zijn record wordt verbroken.
Ahhhh.... zielig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh ja.![]()
Zag het gister wel hoor. Ik ging weg. Zei hem gedag zoals altijd en gelijk snel die UI veranderen.
Uiteraard! Heb de trailer gezien en dat zag er prima uit. De Popoz in het gevangquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie!!!![]()
Kijk je ook al uit naar de Popoz film?
Nah hij is gewoon sneaky.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ahhhh.... zielig.Kusje als troost. LTVDK bedoelt het vast niet zo kwaad.
Niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
De slowchat ja, geen topic dat je naar eigen inzicht kunt verneuken.
Ik heb zelf allemaal mijn best gedaan om in mijn oude UI jouw hartje te krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh ja.![]()
Zag het gister wel hoor. Ik ging weg. Zei hem gedag zoals altijd en gelijk snel die UI veranderen.
Wat?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelf allemaal mijn best gedaan om in mijn oude UI jouw hartje te krijgen
Ja dat dan weer wel.... Maar toch.....quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelf allemaal mijn best gedaan om in mijn oude UI jouw hartje te krijgen
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat super irritant is natuurlijk.
Sowieso gaat Jimbo mad worden als zijn record wordt verbroken.
Ik ben wat broodjes aan het smeren en daarna ga ik een beetje schoonmaken in huis. Kwam vorige week niet zoveel van want toen was ik ziek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ben je aan het doen, Corrie?
Wat had je, vinkentering?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat broodjes aan het smeren en daarna ga ik een beetje schoonmaken in huis. Kwam vorige week niet zoveel van want toen was ik ziek.
Lekker rommelen in huis.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat broodjes aan het smeren en daarna ga ik een beetje schoonmaken in huis. Kwam vorige week niet zoveel van want toen was ik ziek.
quote:
Geen vinkentering nee, buikgriep denk ik. maar het is nu bijna helemaal over gelukkig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker rommelen in huis.
Suske&Wiske en de Smerende Schoonmaker.
Ziek? Was het ernstig?
Gelukkig maar, Corrie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Geen vinkentering nee, buikgriep denk ik. maar het is nu bijna helemaal over gelukkig.
Dat je zo uit je kont plast?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Geen vinkentering nee, buikgriep denk ik. maar het is nu bijna helemaal over gelukkig.
Wist je dat er ook een foute Nederlandstalige variant van de vinkentering bestaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je weer lekker een beetje stuiteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ben nu wel super uitgerust van het niksdoenDat is dan wel weer een voordeel.
Beetje stofzuigen en zo jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan je weer lekker een beetje stuiteren.
Ik zag het toevallig net op de site van At5, nogal creepy eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Gouden Piet, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Hij lijkt meer op Robot Piet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Schaf dat hele feest gewoon maar af als het niet normaal kan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schaf dat hele feest gewoon maar af als het niet normaal kan.
Lelijk en ongepast. Maar in vergelijking met jouw UI valt het nog best mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, hoe lang ga je deze grudge nog vasthouden?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lelijk en ongepast. Maar in vergelijking met jouw UI valt het nog best mee.
Walgelijke verwijzing naar de inheemse Zuid-Amerikaanse stammen die massaal werden uitgemoord voor hun goud door de Spaanse conquistadoresquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je al bijna het record verbroken?
Ongeveer net zoals als dat Yasmin23 boos blijft over de UI van LTVDK.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, hoe lang ga je deze grudge nog vasthouden?
Als ik nu een enorme lap tekst typ, met lange bijzinnen, moeilijke woorden en constructies er - een tussenzin die zomaar invalt - dan moet je dat allemaal grondig nalezen en dat gaat dan van je tijd af die je hebt om berichten te tikken, derhalve zal ik eindigen met een ja/nee-vraag: vond je deze post leuk om te lezen?quote:
Tot het einde der tijden dus?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongeveer net zoals als dat Yasmin23 boos blijft over de UI van LTVDK.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik nu een enorme lap tekst typ, met lange bijzinnen, moeilijke woorden en constructies er - een tussenzin die zomaar invalt - dan moet je dat allemaal grondig nalezen en dat gaat dan van je tijd af die je hebt om berichten te tikken, derhalve zal ik eindigen met een ja/nee-vraag: vond je deze post leuk om te lezen?
moet van mn moeder naar d kapperquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele dag. Wat is dit nou weer?
Goed ideee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING NEWS
RECORDPOGING FYLAX VROEGTIJDIG AFGEKAPT
Straks op de FP.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je haar verteld van je record poging?
Mag je gelijk je tagje inleveren ...quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING NEWS
RECORDPOGING FYLAX VROEGTIJDIG AFGEKAPT
Straks op de FP.
Dat willen we natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je gelijk je tagje inleveren ...
kapper is er alleen vndaagquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je dat doet misschien kan je dan een andere dag :p
Denken dat ik dat erg vindquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag je gelijk je tagje inleveren ...
Terwijl ik in de kappersstoel zit?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan wel door blijven fokken toch
Halfuurtje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja? Waarom niet. En hoe lang duurt zon kappersafspraak nou :p
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het laat knippen. Wilde gok hoor.
Okequote:Op maandag 10 augustus 2015 12:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zelfde als altijd, moet gewoon weer korter.
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OkeEn dan ga gelijk weer verder fokken. :p
Ja bij mij ook, lijkt wel alsof er een spambot actief is.quote:
Ja, kut he.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, lijkt wel alsof er een spambot actief is.
Dan post je meer dan 2x binnen 10 secquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wilde op jouw reageren maar hij bleef aangeven dat ik te snel reageerde :p
Ja klopt:p MIsschien verbreek ik wel het recordquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan post je meer dan 2x binnen 10 sec
Over spambots gesproken, ik heb al een tijdje geen posts van Harry meer gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, lijkt wel alsof er een spambot actief is.
Als je een abo neemt kun je vaker postenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt:p MIsschien verbreek ik wel het record
Die slaapt nog.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over spambots gesproken, ik heb al een tijdje geen posts van Harry meer gezien.
Ja zo vaak hoef ik nou ook weer niet te posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je een abo neemt kun je vaker posten
Ah oke, was even reclame maken voor aboquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo vaak hoef ik nou ook weer niet te posten.
Op DM zit gelukkig geen tijdslimietquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo vaak hoef ik nou ook weer niet te posten.
Dat doe ik al de hele nacht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
We moeten het gesprek wel gaande houden Fylax dus op alles moet je apart reageren :p
Alsof je vaker dan 1x in 10 sec DM'tquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op DM zit gelukkig geen tijdslimiet
Dit kan dus niet hè?! Zo haal je dat record natuurlijk nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah oke, was even reclame maken voor abo![]()
Tuurlijk wel joh. Posts moeten wel IETS bevatten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit kan dus niet hè?! Zo haal je dat record natuurlijk nooit.
Precies.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je moet er wat voor over hebben:p
Ja hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanaaf gewoon weer je slaap pakken :p
Lees anders dit even, misschien kun je er wat meequote:
tldrquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees anders dit even, misschien kun je er wat mee
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer elementum et mauris eget ultricies. Integer at libero sed augue sollicitudin tristique. Donec eu viverra massa. Vestibulum eros magna, convallis sit amet tempor nec, suscipit quis sem. Maecenas eu nibh ut quam fermentum feugiat. Nam eu nulla eget urna facilisis volutpat in ut sapien. Donec in ante elementum, varius nibh nec, dignissim nunc. Sed metus quam, facilisis id eros eu, dapibus dapibus orci. Aliquam sagittis odio eu porta elementum. Aenean tincidunt eros ut felis eleifend bibendum nec at eros. Phasellus tempor cursus erat non ultricies. Donec pretium libero nec massa maximus tristique. Donec id volutpat libero.
Aliquam posuere, eros eget euismod eleifend, ligula orci tristique massa, id malesuada purus ipsum eget nisl. Etiam ultrices scelerisque diam, et commodo arcu commodo vel. Nullam non velit sed lacus mollis egestas nec quis est. Integer in leo pulvinar, ullamcorper massa in, vehicula sapien. In vestibulum, velit vel rhoncus faucibus, nibh magna egestas magna, quis pulvinar augue ex quis diam. Nullam nec libero pellentesque, ultricies nunc quis, rutrum felis. Fusce ac cursus quam.
Maecenas maximus mollis sem, nec ullamcorper eros laoreet in. Cras at nunc ac elit efficitur ultricies in in dui. Maecenas cursus augue sem, et tincidunt sapien vestibulum ut. Ut vel ultrices felis, a aliquet neque. Donec sagittis suscipit vehicula. Vestibulum efficitur elementum nunc, eu commodo diam pellentesque sit amet. Ut convallis sapien vel nulla vehicula rhoncus.
Integer sed nisl egestas felis interdum ullamcorper. Phasellus vulputate sapien eget porttitor facilisis. Suspendisse ac libero eget augue ullamcorper dictum lacinia in est. Nulla a molestie libero. Nam rhoncus laoreet massa vitae fermentum. Vivamus suscipit nunc accumsan nulla facilisis, a maximus erat rhoncus. Etiam consectetur sem et tincidunt porttitor. Duis placerat pretium nulla, ut egestas urna porttitor id. Fusce a mauris non turpis semper rutrum. Donec sed posuere nulla. Nullam nunc purus, porttitor a vulputate a, posuere ut neque.
Sed eu hendrerit tortor. Aliquam quis facilisis metus. Donec vestibulum egestas purus, quis posuere enim luctus vitae. Aliquam sollicitudin ex et erat tincidunt, nec varius urna ullamcorper. In diam felis, iaculis ut ante vitae, ultricies euismod risus. Etiam felis urna, euismod et semper vitae, semper et purus. Pellentesque sit amet convallis nunc. Aliquam convallis accumsan pharetra. Maecenas porta, risus eget fermentum semper, neque arcu finibus ligula, in faucibus lacus magna quis lectus. In hac habitasse platea dictumst. Suspendisse blandit felis quis mauris pulvinar lacinia. Nunc facilisis in erat nec egestas. Donec tristique, neque ut pellentesque dignissim, nisi leo eleifend magna, sit amet porttitor nisl lorem in arcu. Integer rutrum pellentesque enim eget mattis. Suspendisse pharetra venenatis purus, et auctor nibh facilisis et. Donec vehicula nibh odio, et mollis augue cursus eu.
Integer laoreet rutrum eros vitae commodo. Mauris faucibus lorem et nisi scelerisque, vulputate luctus velit dignissim. Sed risus sapien, consequat sed urna sed, sodales cursus dui. Vivamus pharetra justo est, a euismod nulla commodo non. Donec hendrerit fringilla molestie. Mauris eget nunc congue, luctus odio ac, porttitor quam. Aenean id rutrum nisi, eget congue diam. Nulla condimentum ipsum vitae tempus varius. Mauris ut leo tincidunt, lobortis libero egestas, maximus urna. Sed ac condimentum risus. Suspendisse orci ligula, porttitor quis nisi sit amet, dignissim volutpat sem. Nunc non vestibulum lacus, sed luctus turpis. Integer pulvinar odio sit amet lacus facilisis malesuada.
Sed id malesuada diam, at dapibus est. Vestibulum rhoncus nec sapien ut luctus. Curabitur tristique efficitur ipsum, vel rhoncus tellus dictum et. Aliquam libero justo, auctor in vehicula interdum, feugiat quis dolor. Maecenas eu odio ut sem fermentum luctus. Wat een kansloze recordpoging is het eigenlijk ook zeg. Proin aliquam ligula ac vehicula placerat. Sed vitae urna a dolor vehicula sollicitudin. Vestibulum nec volutpat nisl. Praesent interdum porta augue.
Cras mattis enim at sapien dictum, sed mattis quam molestie. Proin tincidunt iaculis neque sed dictum. Donec semper magna eget tristique dapibus. Pellentesque tristique iaculis mollis. Fusce in ligula et massa posuere dapibus vel eu nisi. Nunc a turpis ullamcorper, dignissim elit vel, feugiat sem. Nulla facilisi. In vel metus vitae augue pulvinar luctus. Mauris lobortis tellus quis lobortis feugiat. Quisque viverra, sapien non convallis elementum, est magna feugiat velit, sit amet ultrices urna orci eget justo. Donec laoreet sit amet velit ut lacinia. Curabitur faucibus nec risus nec viverra. Nam non est eu purus suscipit porta. Vestibulum tortor sapien, malesuada non dapibus vitae, pellentesque at mauris. Nunc malesuada quis justo eget malesuada.
Mauris id enim diam. Vivamus sem tortor, sollicitudin sit amet lobortis non, porttitor nec dolor. Fusce et ligula at nisl rutrum posuere vitae sodales elit. Duis ultrices ante ligula, vel fringilla est accumsan auctor. Cras eget nisl sit amet turpis mollis tristique vitae vel libero. Quisque in suscipit lacus. Vestibulum in mattis quam. Duis sem nulla, dictum eu nibh nec, auctor venenatis risus. Integer vehicula, ante nec ultrices venenatis, risus lorem lacinia mauris, in ultricies ante ante ut magna. Quisque vitae arcu lobortis, pellentesque elit ut, cursus erat. Aenean pretium tempor enim, suscipit efficitur urna tincidunt at. Duis sed sapien nisl. Phasellus mauris ligula, mattis eu lectus sit amet, lobortis hendrerit libero. Nunc vitae erat eget urna euismod hendrerit. Quisque vitae neque at est facilisis tristique. Proin scelerisque, lorem eu lacinia mollis, risus mauris sollicitudin nunc, nec fermentum nulla magna at odio.
Quisque varius justo eu arcu interdum, ut posuere libero faucibus. Ut sit amet luctus nisi, sit amet pellentesque purus. Ut elementum et urna eget dictum. Phasellus sagittis, ipsum quis lobortis eleifend, dui erat accumsan elit, non feugiat neque elit eu dui. Integer ultricies tellus vitae tincidunt sodales. Fusce libero ante, pharetra et pellentesque facilisis, euismod non velit. Curabitur id pellentesque lacus. Donec pellentesque varius tempus. Quisque gravida nisl a risus vestibulum, eu rutrum libero lobortis. Proin sed sagittis justo.
aH OKE veel pelzierrrquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb eind van de middag afgesproken met vriendin. Verder niks. Ben vrij
Ook niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Weet je al wat je gaat eten vanaaf?
Jawel, maar niet van sushi.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Hou je niet van vis?
Neh, vind 't echt niks.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Super lekker man. Vooral die met zalm.
Je bent raar. Dat vind LTVdinges ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Appelmoes is wel lekker maar niet bij de friet.
Hahahha. Dankje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent raar. Dat vind LTVdinges ook
Watquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent raar. Dat vind LTVdinges ook
Puik stukje tekst, erg interessant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lorem ipsum
Stroomstoring in Nimma?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Fylax hoe kunnen we je helpen om het record te verbreken?
Wat staat er dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Puik stukje tekst, erg interessant.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer elementum et mauris eget ultricies. Integer at libero sed augue sollicitudin tristique. Donec eu viverra massa. Vestibulum eros magna, convallis sit amet tempor nec, suscipit quis sem. Maecenas eu nibh ut quam fermentum feugiat. Nam eu nulla eget urna facilisis volutpat in ut sapien. Donec in ante elementum, varius nibh nec, dignissim nunc. Sed metus quam, facilisis id eros eu, dapibus dapibus orci. Aliquam sagittis odio eu porta elementum. Aenean tincidunt eros ut felis eleifend bibendum nec at eros. Phasellus tempor cursus erat non ultricies. Donec pretium libero nec massa maximus tristique. Donec id volutpat libero.
Aliquam posuere, eros eget euismod eleifend, ligula orci tristique massa, id malesuada purus ipsum eget nisl. Etiam ultrices scelerisque diam, et commodo arcu commodo vel. Nullam non velit sed lacus mollis egestas nec quis est. Integer in leo pulvinar, ullamcorper massa in, vehicula sapien. In vestibulum, velit vel rhoncus faucibus, nibh magna egestas magna, quis pulvinar augue ex quis diam. Nullam nec libero pellentesque, ultricies nunc quis, rutrum felis. Fusce ac cursus quam.
Maecenas maximus mollis sem, nec ullamcorper eros laoreet in. Cras at nunc ac elit efficitur ultricies in in dui. Maecenas cursus augue sem, et tincidunt sapien vestibulum ut. Ut vel ultrices felis, a aliquet neque. Donec sagittis suscipit vehicula. Vestibulum efficitur elementum nunc, eu commodo diam pellentesque sit amet. Ut convallis sapien vel nulla vehicula rhoncus.
Integer sed nisl egestas felis interdum ullamcorper. Phasellus vulputate sapien eget porttitor facilisis. Suspendisse ac libero eget augue ullamcorper dictum lacinia in est. Nulla a molestie libero. Nam rhoncus laoreet massa vitae fermentum. Vivamus suscipit nunc accumsan nulla facilisis, a maximus erat rhoncus. Etiam consectetur sem et tincidunt porttitor. Duis placerat pretium nulla, ut egestas urna porttitor id. Fusce a mauris non turpis semper rutrum. Donec sed posuere nulla. Nullam nunc purus, porttitor a vulputate a, posuere ut neque.
Sed eu hendrerit tortor. Aliquam quis facilisis metus. Donec vestibulum egestas purus, quis posuere enim luctus vitae. Aliquam sollicitudin ex et erat tincidunt, nec varius urna ullamcorper. In diam felis, iaculis ut ante vitae, ultricies euismod risus. Etiam felis urna, euismod et semper vitae, semper et purus. Pellentesque sit amet convallis nunc. Aliquam convallis accumsan pharetra. Maecenas porta, risus eget fermentum semper, neque arcu finibus ligula, in faucibus lacus magna quis lectus. In hac habitasse platea dictumst. Suspendisse blandit felis quis mauris pulvinar lacinia. Nunc facilisis in erat nec egestas. Donec tristique, neque ut pellentesque dignissim, nisi leo eleifend magna, sit amet porttitor nisl lorem in arcu. Integer rutrum pellentesque enim eget mattis. Suspendisse pharetra venenatis purus, et auctor nibh facilisis et. Donec vehicula nibh odio, et mollis augue cursus eu.
Integer laoreet rutrum eros vitae commodo. Mauris faucibus lorem et nisi scelerisque, vulputate luctus velit dignissim. Sed risus sapien, consequat sed urna sed, sodales cursus dui. Vivamus pharetra justo est, a euismod nulla commodo non. Donec hendrerit fringilla molestie. Mauris eget nunc congue, luctus odio ac, porttitor quam. Aenean id rutrum nisi, eget congue diam. Nulla condimentum ipsum vitae tempus varius. Mauris ut leo tincidunt, lobortis libero egestas, maximus urna. Sed ac condimentum risus. Suspendisse orci ligula, porttitor quis nisi sit amet, dignissim volutpat sem. Nunc non vestibulum lacus, sed luctus turpis. Integer pulvinar odio sit amet lacus facilisis malesuada.
Sed id malesuada diam, at dapibus est. Vestibulum rhoncus nec sapien ut luctus. Curabitur tristique efficitur ipsum, vel rhoncus tellus dictum et. Aliquam libero justo, auctor in vehicula interdum, feugiat quis dolor. Maecenas eu odio ut sem fermentum luctus. Wat een kansloze recordpoging is het eigenlijk ook zeg. Proin aliquam ligula ac vehicula placerat. Sed vitae urna a dolor vehicula sollicitudin. Vestibulum nec volutpat nisl. Praesent interdum porta augue.
Cras mattis enim at sapien dictum, sed mattis quam molestie. Proin tincidunt iaculis neque sed dictum. Donec semper magna eget tristique dapibus. Pellentesque tristique iaculis mollis. Fusce in ligula et massa posuere dapibus vel eu nisi. Nunc a turpis ullamcorper, dignissim elit vel, feugiat sem. Nulla facilisi. In vel metus vitae augue pulvinar luctus. Mauris lobortis tellus quis lobortis feugiat. Quisque viverra, sapien non convallis elementum, est magna feugiat velit, sit amet ultrices urna orci eget justo. Donec laoreet sit amet velit ut lacinia. Curabitur faucibus nec risus nec viverra. Nam non est eu purus suscipit porta. Vestibulum tortor sapien, malesuada non dapibus vitae, pellentesque at mauris. Nunc malesuada quis justo eget malesuada.
Mauris id enim diam. Vivamus sem tortor, sollicitudin sit amet lobortis non, porttitor nec dolor. Fusce et ligula at nisl rutrum posuere vitae sodales elit. Duis ultrices ante ligula, vel fringilla est accumsan auctor. Cras eget nisl sit amet turpis mollis tristique vitae vel libero. Quisque in suscipit lacus. Vestibulum in mattis quam. Duis sem nulla, dictum eu nibh nec, auctor venenatis risus. Integer vehicula, ante nec ultrices venenatis, risus lorem lacinia mauris, in ultricies ante ante ut magna. Quisque vitae arcu lobortis, pellentesque elit ut, cursus erat. Aenean pretium tempor enim, suscipit efficitur urna tincidunt at. Duis sed sapien nisl. Phasellus mauris ligula, mattis eu lectus sit amet, lobortis hendrerit libero. Nunc vitae erat eget urna euismod hendrerit. Quisque vitae neque at est facilisis tristique. Proin scelerisque, lorem eu lacinia mollis, risus mauris sollicitudin nunc, nec fermentum nulla magna at odio.
Quisque varius justo eu arcu interdum, ut posuere libero faucibus. Ut sit amet luctus nisi, sit amet pellentesque purus. Ut elementum et urna eget dictum. Phasellus sagittis, ipsum quis lobortis eleifend, dui erat accumsan elit, non feugiat neque elit eu dui. Integer ultricies tellus vitae tincidunt sodales. Fusce libero ante, pharetra et pellentesque facilisis, euismod non velit. Curabitur id pellentesque lacus. Donec pellentesque varius tempus. Quisque gravida nisl a risus vestibulum, eu rutrum libero lobortis. Proin sed sagittis justo.
Geen idee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Fylax hoe kunnen we je helpen om het record te verbreken?
Wat nee manquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WatAppelmoes is het lekkerste bij friet
Spelletje spelen in MEN.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Fylax niet verzwakken waar ben je ?!?!??!?
Ja, dat klopt wel. Wat heb je gisteren gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. ze moeten gewoon het gesprek gaande houden.
Gewerkt, was super rustig dus duurde allemaal lang. Te lang.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Wat heb je gisteren gedaan?
Ik hhoop het.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Zou het artikel: 16-jarige jongen post 3000 berichten in 1 dag." ook viral gaan?
Waar werk jequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewerkt, was super rustig dus duurde allemaal lang. Te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |