quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook weer op bezoek in dromenland
[ afbeelding ]
Ik zou eerst eens op Arnhem aanrijden. Gewoon de A12 af. Die gaat in Duitsland over in de Autobahn A3. Via Oberhausen rijd je dan naar Keulen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke borden moet je volgen op de snelweg als je richting kölhn wil? Vanaf utrecht
Mijn plaatsenkennis is slecht
Eindhoven of Arnhem, ligt er aan welke route je wilt rijdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke borden moet je volgen op de snelweg als je richting kölhn wil? Vanaf utrecht
Mijn plaatsenkennis is slecht
UI.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindhoven of Arnhem, ligt er aan welke route je wilt rijden
quote:
Hartje zit er nog steeds in hoorquote:
Zo ben ik, dat weet je tochquote:
Zei ze maar eens ja op de vraag of ze wil meeten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een vrouw die tegen een man "te subtiel" zegt. Dat maak je ook niet vaak mee.
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zou toch gewoon verdomme verwachten als je mensen zo'n mail stuurt een fucking reactie verwachten he
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.
Nou ik stuur dus zo'n mail. Zo'n mail hé, daar moeten mensen wel op reageren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.
Omdat het aandachtshoertje graag 3000 keer op een dag wil posten en niet verder komt dan reacties bestaande uit één of twee woordenquote:
Daar kan je geen ban voor krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het aandachtshoertje graag 3000 keer op een dag wil posten en niet verder komt dan reacties bestaande uit één of twee woorden
Zou wel moeten kunnenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar kan je geen ban voor krijgen
Hij wil vandaag een postrecord breken. Daarvoor moet -ie meer dan 2800 posts in één dag maken. Niet iedereen vindt dat even leuk. KLB / Recordpoging Fylaxquote:
Ik wens hem veel succesquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij wil vandaag een postrecord breken. Daarvoor moet -ie meer dan 2800 posts in één dag maken. Niet iedereen vindt dat even leuk. KLB / Recordpoging Fylax
*kunquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar kan je geen ban voor krijgen
Ja dat zou ook niet slim zijn maar je kan overal ontopic reageren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
Dat ligt er maar net aan of iemand gaat baggeren in serieuze topics.
Dit is natuurlijk een bloedserieus topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
Dat moet hij zelf weten allemaal, maar als hij overal nutteloos in topics komt, halve zinnen typt alsof hij bezopen is, en in normale topics alleen maar ja of nee komt blèren, dan kan ik me niet voorstellen dat hij die 2800 gaat redden zonder ban.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij wil vandaag een postrecord breken. Daarvoor moet -ie meer dan 2800 posts in één dag maken. Niet iedereen vindt dat even leuk. KLB / Recordpoging Fylax
cuntquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
In de zin van Yasmin23 is "kan" verdedigbaar, want de "je" is algemeen bedoeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
*kun
Zeg het hem Elfquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de zin van Yasmin23 is "kan" verdedigbaar, want de "je" is algemeen bedoeld.
Hij gaat dus mooi niet zijn recordpoging in dit topic doen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een bloedserieus topic.
Nee, staat lelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de zin van Yasmin23 is "kan" verdedigbaar, want de "je" is algemeen bedoeld.
Als Fylax hier gaat baggeren, sturen we hem gewoon naar de buren op nummer 56.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een bloedserieus topic.
Dat bedoelde ik te zeggen jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gaat dus mooi niet zijn recordpoging in dit topic doen.
.
Ben ik met je eens. Ik gebruik ook liever "kun je", maar zeker in zinnen waar "je" niet direct op een persoon slaat, maar algemeen is bedoeld, kun je ook "kan" gebruiken.quote:
De slowchat ja, geen topic dat je naar eigen inzicht kunt verneuken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom mag die dat hier niet ook doen. Dit is toch de slowchat.
Vind jullie wel onaardig hoor.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent weinig subtiel vandaag. Wat is er aan de hand? Zit die nieuwe UI van LTVDK je dwars?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat is toch ook niet nodig voor de recordpoging dus.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
De slowchat ja, geen topic dat je naar eigen inzicht kunt verneuken.
Omdat dat super irritant is natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |